Dobrý den,mám Ford escort 97 koupil jsem ho a nevím co tam je v motoru za olej.má tam být ACEA A1-02/A5-02/B1-02 ; API SL ; Ford WSS-M2C 912 A1/913 A/913 BTak to znamená že tam mám dát 5W30 ted má nejeto 160 000kma co když by tam byl do ted 10W40 nebude to nějak vadit?DěkujiPitris↓
Deset let staré auto za skoro 300 000? Cena jak za prémiovku z vyšší třídy.
Jak uz nekde rikal Jeremy. Auto s prilis malym kufrem, nez aby se do nej vesel pes, ktery tam doskoci pres nakladovou hranu ze zeme. 😊 A za me, mrcha, ktera v zatackach snad sedi hur, nez Fiat Sedici.
Opel Mokka, v kufri som vozil 50kg rottweilera, aj tam sam vyskocil. ;)Bez dekla, samozrejem :)
z 2008 jo s 87t km a jedomet k tomu tak určitě :-D
A proč jako ne? Kolega z kanceláře má to samý - 2,0 TDCI, jen o rok mladší a má dokonce jen necelých 60 tisíc, ty tatare. A jelikož to kupoval nový, je opředpoklad, že sám pro sebe si to nestočil, datle.Spíše bych podotknul to, že jsem měl tu čst jet s ním do Alp ny lyže a jako auto do ztížených podmínke mě to rozhodně nepřesvědčilo. Pohon 4x4 funguje podbně, jako u CR-V a je to tragicky nedotáčivý. A chu´tovka je dostat lyže na střechu a nezaprasit se u toho od boků zasolenýho auta:-) ještě, že má výsuvné nosiče lyží Menabo, které to celkem uspokojivě řeší.
Těch 87 000 km za deset let nemusí být žádná výhra. Naopak - auta s velkým nájezdem bývají často v lepším technickém stavu a daleko bezproblémovější i po mnoha letech provozu. Protože aby tohle byla nějaká poloviční uloženka, kterou majitel vytáhl jednou za dva - tři týdny na výlet a to ještě když bylo hezky, to by byla moc velká náhoda :-D Ale daleko pravděpodobnější je to, že ji někdo koupil manželce na pojížďky po městě..... Takže ráno studený start, děti do školky, školy, do práce, odpoledne studený start, pro děti, domů, na nákup, domů, pokaždé tak 10km po městě s hopsáním od semaforu k semaforu..... Když se to rozjelo na víc jak 60, byl to malý svátek... Motor opotřebený bambilionem studených startů, klokotáním na 1500 otáček, zanešený karbonem a sazemi, olej za ty roky vyměněný maximálně třikrát, celkově zanedbaný servis (proč do toho cpát prachy když se s tím stejně jezdí jen kolem komína) a když se to do něj konečně po těch 10 letech dostalo, majitel se dozví - hele, emisema to prolezlo ani nechtěj vědět jak, tlaky ve válcích v prdeli, turbo před smrtí, vstřiky, žhavky, před smrtí, EGR před smrtí, dvouhmota šrotuje z posledního, všude karbonu na kila, hele, pořádně to nalešti a honem prodej do Áček! Chudák ten, kdo si to za skoro 300 klacků koupí s vidinou skoro zánovního auta....
Nie je problem, ze by take auta neexistovali.Su, ale take auta vo vacsine pripadach zostanu v rodine, resp v okruhu znamych. ;-)Vacsina ludi si predsa nekupi velmi dobre vybaveny diesel nizsej, ci strednej triedy, aby zaroven na nom za 10 rokov nespravili ani 100tis km a este ho predali za zlomok ceny noveho vozidla s dobrym pocitom. Budme realisti. B-]
Ono je dobre si uvedomit, ze zadny jiny motor se do tech Kug tehdy fakticky nedaval. To byla doba nejvetsiho nadseni pro diesely, v lepsich autech se nic jineho neprodavalo, protoze se ostatne ani nic jineho vlastne moc nenabizelo. Najezd s tim nemel vubec co delat.
Pouťák :-D:-D
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.