Test ojetiny Ford C-Max II: Spolehlivostí překvapí, opatrně však na dovoz!

Druhá generace Fordu C-Max dorazila na trh v roce 2010. Po předchůdci podědila perfektní jízdní vlastnosti, přidala k tomu ale notnou dávku spolehlivosti.
Seznam kapitol
  1. Ojetý Ford C-Max II: Na co si dát pozor
  2. Ojetý Ford C-Max II: Jak jezdí

S myšlenkou postavit na platformě auta nižší střední třídy MPV poprvé přišel v devadesátých letech Renault. Známý průkopník nových forem začal po roce 1997 rychle bodovat svým Méganem Scénic. O dva roky později odpověděl Opel dokonce sedmimístnou Zafirou.

Protivník od evropské divize Fordu (stejně jako od VW) přišel v roce 2003. Jak už název prozrazoval, c-max vyjel na platformě tehdy ještě nepředstaveného focusu druhé generace. Okamžitě zaujal v kategorii do té doby nevídanými jízdními vlastnostmi. Bohužel prostorností zájemce o MPV nemusel zcela uspokojit.

Úplně přesvědčivá nebyla nabídka vnitřního místa ani u druhé generace modelu, představené v roce 2010. Ta vycházela z focusu III a nabídla i prodlouženou verzi Grand s bočními posuvnými dveřmi, nebo do roviny skládací třetí řadou sedaček. V roce 2015 pak model prošel výraznou designovou proměnou, která přinesla elegantnější čelní masku, ale i nové asistenční systémy.

Test ojetiny Ford S-Max 2.0 TDCi: tatínkův sen

Test ojetiny Ford S-Max 2.0 TDCi: tatínkův sen

Relativně slušného úspěchu se model dočkal i u nás - v současnosti je k dispozici na trhu přes 100 ojetin. Ceny startují asi na 180 tisících korun.

Na co si dát pozor poradíme v galerii

 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Ojetý Ford C-Max II: Na co si dát pozor
  2. Ojetý Ford C-Max II: Jak jezdí
První jízda se Suzuki Swift Sport: Je to žlutý ďábel za super peníze!

Suzuki Swift Sport (první svezení)

„No konečně, ty malej rošťáku“, vypadlo ze mě ihned po nasednutí. Tohle auto je totiž naprosto skvělý způsob, jak utratit půl milionu.

14.  4.  2019 | Vladimír Kadera | 35 příspěvků
TEST BMW M850i xDrive Coupé: Do klubu rváčů v rukavičkách

BMW M850i xDrive

Lexus LC je možná zábavnější a lépe se poslouchá a Mercedes S Coupé je pravděpodobně o chloupek komfortnější. Lepší definice třídy gran turismo však na silnice snad ještě nevyjela.

13.  4.  2019 | Miro Mihálik | 15 příspěvků
Minitest Citroën C5 Aircross 2.0 BlueHDi EAT8: Sto lidí, sto názorů

Citroën C5 Aircross 2.0 BlueHDi (minitest)

Role vlajkové lodi je poměrně složitá. Zákazníci za své nemalé peníze chtějí to nejlepší a kompromisy jim moc nevoní. Dokázal nás vůbec nejdražší Citroën C5 Aircross přesvědčit o svých kvalitách?

10.  4.  2019 | Jan Mička | 7 příspěvků