Test ojetiny Fiat Grande Punto (Evo). Je krásný, levný a docela spolehlivý

k22  |  18. 02. 2017 12:41  |  [85.70.138.xxx]

1.2 Fire je skutečně nesmrtelný motor, pokud se včas mění olej a občas rozvody, vydrží klidně 300tkm a je v pohodě, podvozek (alespoń původní ho GP je skvělý, jistý a pohodlný, dodones může být vzorem..).
Nejdražším problémem je ten posilovač, většinou se však nemění celý a vyjde to na pár tisícovek., jinak NIC. Korozi GP nezná, je se na něm někdy podesala italská pracovní morálka (ale ona ta turecká, arabská, španělská nebo i polská nejsou o mnoho lepší :)

Odpovědět  |   | 
K9n8  |  18. 02. 2017 13:16  |  [89.24.246.xxx]

Clanek potvrzuje realitu a nevymýšlí si. Mel jsem Punto Actual (Actual = obdoba edice Tour u skodovky, http://www.auto.cz/fiat-punto-actual-2805)... rv 2010 s továrním LPG. Najezdil jsem pres 227tkm za 5let, potreboval jsem levne auto na dojizdeni do prace. Bez jedineho problemu jen pravidelna urdzba (ani jsem nekrátil servisni interval a dorzoval se 30000km). Auto stalo 197000Kč vc. tovarni plynove zastavby...spotreba za celou dobu co jsem ho mel byla 7,8l/100km (+samozrejme neco malo benzinu na ktery to startovalo). V roce 2015 jsem ho prodal za 94000Kč. Nyni prohanim 500L s 1,4T opet samozrejme s tovarnim LPG - spotreba za poslednich 67tkm 8,84l/100km

Odpovědět  |   | 
R  |  18. 02. 2017 16:32  |  [77.48.222.xxx]

Pozor na alternátor u verze 1,2 8v, je umístěný ze spodu a trpí pokud třeba pravidelně stojíte ve vyšší trávě někde na zahradě....i v Pande ....

Odpovědět  |   | 
K9n8  |  18. 02. 2017 22:42  |  [89.24.246.xxx]

opet potvrzuji - alternator jsem menil... 14dnu pred koncem zaruky

Odpovědět  |   | 
Nrain  |  18. 02. 2017 13:29  |  [62.197.243.xxx]

Ohladne posilovaca, snimac polohy stoji 40€ a vymenu zvladne priemerne zdatny jedinec aj pred panelakom. Potom staci ist na diagnoatiku za 10-20€ aby sa snimac nakalibroval. Na prednej naprave sa okrem hornych ulozeni tlmicov (iba loziska,silentbloky su okay) lamu aj konce pruzin, najma na nasich cestach. 1.3 multijet je dobry motor, ale olej treba menit aspon kazdych 15 tisic. Rozvody i ked retazove, vydrzia cca 150 tisic. Inak okrem standardnych problemov s elektrokonektormi nema GP ziadne zavazne problemy. Moja 1.3 mtj bude mat coskoro 200 tisic dennodenne po meste a semtam dialnica. Oproti rovnako starej fabii ii to je ako auto z vyssej triedy

Odpovědět  |   | 
Marex  |  18. 02. 2017 16:16  |  [91.103.165.xxx]

Škoda, že tohle Punto nemělo 1.2 v 16V provedení, jako Clio. To byl taky důvod, proč jsem nakonec jako třetí vůz do rodiny dal přednost Cliu, i když se mě Punto vzhledově líbilo mnohem více. Ten 1.2 8V motor je dosti nepružný, jako třeba 1.4 8V u Fabie a navíc má i velmi podobné zrychlení.

Odpovědět  |   | 
sumi  |  19. 02. 2017 00:50  |  [176.74.128.xxx]

Proto žena vybrala Opel Corsa 1.2 16v...téměř identického brášku Grande Punta.
Motor je skvělý..po 8 letech jen lijeme olej..

Odpovědět  |   | 
Croma  |  04. 03. 2017 13:41  |  [62.245.66.xxx]

8V v atmosféře je vždy pružnější jak 16V, ty začínají fungovat až tak od 4k RPM. Rozhodně na takovéto přibližovadlo je 8V daleko jednodušší na údržbu, spolehlivější a jízdně příjemnější. Asi vás omámily teoretické kW, které stejně při max. otáčkách nikdy nevyužijete... Už jen ty ztráty třením na 2 vačkách u tohohle objemu jsou velké.

Odpovědět  |   | 
DDT  |  19. 02. 2017 23:06  |  [85.163.16.xxx]

taková italská obdoba felicie, soudě dle fotografií...

Odpovědět  |   | 
M.  |  20. 02. 2017 13:53  |  [80.188.126.xxx]

V podstatě ano, jen je Punto levnější a kvalitnější.

Odpovědět  |   | 
MOJE JMÉNO  |  20. 02. 2017 15:21

Joooooo Punťa. Měli jsme starý, olítaný kus z roku 1995 celkem 6let. Před dvěma roky jsem ho prodali a manželka na něj s láskou vzpomíná. Tak jízdně příjemné a i dobře prostorově vyřešené auto si opravdu zasloužilo právem titul "auto roku". Nic předtím a ani potom mne nenadchlo tolik, jako tento bezproblémový ital.

Odpovědět  |   | 
J.B.  |  21. 02. 2017 18:48  |  [86.49.187.xxx]

Punto nejezdí na platformě Opelu Corsa ale naopak....Jen tak pro pořádek...

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  21. 02. 2017 20:21  |  [217.195.168.xxx]

...na jazdenie okolo chaty a do dediny dolu som mal Uno 45 Fire.
Skvely motor. Tak skvely ze som s nim potom jazdil po celej SK.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  27. 03. 2017 02:12  |  [95.82.135.xxx]

Zakladni verze Active proto vytky na otvirani kufru,nedelenou sedacku,plechy v kufru atd.
Vyssi vybava vypada jinak

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Audi Q5 3.0 TDI quattro: Náskok díky šesti válcům?

Audi Q5 3.0 TDI quattro (minitest)

Obligátní třílitrový turbodiesel obohatil nabídku Audi Q5 na českém trhu teprve nedávno. Jde o druhý nejdražší a zároveň druhý nejsilnější agregát nabídky, otázkou ale zůstává, jestli je ho vůbec potřeba.

včera | Jan Mička | 12 příspěvků
TEST Mercedes-Benz X 250d 4Matic: Hvězda dělnické třídy?

Mercedes X 250d 4Matic

Někdy je snaha konkurovat soupeřům tak velká, že neváháte sáhnout po snadném a levném řešení, což se ale nemusí vyplatit. Může se Navara s hvězdou na přídi postavit Amaroku?

24.  4.  2018 | Miro Mihálik | 19 příspěvků
TEST VW Arteon 2.0 TSI DSG 4Motion: Poslední funkční období

VW Arteon 2.0 TSI DSG 4Motion

Nebude trvat dlouho a Arteon přenechá „funkci“ vlajkové lodi Volkswagenu nové generaci SUV Touareg. Než se tak stane, pojďme si něco říci o nejvýkonnějším provedení nabídky.

19.  4.  2018 | Jan Mička | 44 příspěvků

Nejčtenější články

V Číně přišli na to, co se skrývá pod logy Škoda na krytech motorů

V Číně přišli na to, co se skrývá pod logy …

Napadlo vás někdy, co se skrývá pod logy na krytech motorů vozů Škoda nebo Seat? Video odhaluje očekávanou pravdu.

6.  4.  2018 | | 105 N/A
Volkswagen ukázal nový sedan. Je to taková Octavia za 330.000 Kč

Volkswagen ukázal nový sedan. Je to taková …

Volkswagen připravil novinku pro čínský trh. Lavida Plus představuje novou generaci modelu Lavida. Premiéru zažije tento měsíc v Pekingu.

11.  4.  2018 | | 9 N/A
Takto zrychluje budoucí nejrychlejší hyperauto světa. Čekali jste více?

Takto zrychluje budoucí nejrychlejší hypera…

Devel Sixteen nepřestává šokovat svět. V nejvýkonnějším provedení má mít až 5000 koní, ani „běžná“ verze však není k zahození. Nebo je vám výkon 3000 koní málo?

16.  4.  2018 | | 18 N/A
Levné SUV Škody poprvé bez maskování. Kamiq odhaluje také interiér

Levné SUV Škody poprvé bez maskování. Kamiq…

Jen pár dnů nás dělí od světové premiéry nového crossoveru Kamiq, který bude určen výhradně pro asijskou klientelu. První fotky auta bez kamufláže odhalují detaily karoserie i vnitřku.

16.  4.  2018 | | 17 N/A
Nový VW Golf na prvních snímcích. Projde největší změnou v historii

Nový VW Golf na prvních snímcích. Projde ne…

Osmá generace Volkswagenu Golf již pomalu klepe na dveře. Novinku přistihli fotografové během testů na slavném okruhu Nürburgring.

17.  4.  2018 | | 93 N/A