Test ojetiny Fiat 500: Sladký život za 80 tisíc Kč, nebo italské problémy?

wolff  |  05. 08. 2017 10:07  |  [176.74.128.xxx]

Ajajaj..., zase psal někdo test, kdo o tom autě neví téměř nic, resp co někde zaslechl...

Ale aspoň je příjemné se podívat na pěkné auto, když už nic jiného...

Odpovědět  |   | 
><  |  05. 08. 2017 10:41  |  [46.13.88.xxx]

Z venku ok retro, vnitrek totalni paskvil.

Odpovědět  |   | 
eLzyx  |  05. 08. 2017 11:40

a že bys ty chyby v článku upřesnil? Takto budu více důvěřovat článku, než štěku v diskuzi

Odpovědět  |   | 
wolff  |  05. 08. 2017 15:44  |  [176.74.128.xxx]

A proč bych se snažil...? Moc dobře víš, jak to tady chodí. Chyb je tam jako much. Přijde mi to jako sebrané jako střípky různě bůh ví odkud bez souvislostí.

Na druhou stranu, pokud měli auto s vysokým stupněm výbavy (měli úplně základní Lounge) s ovládacíma prvkama z Pandy.. pak není co dodat. Moc dobře víš, že naše auto mělo úplně jinou výbavu...

Odpovědět  |   | 
wolff  |  05. 08. 2017 18:52  |  [176.74.128.xxx]

Jen aby řeč nestála, mám chvilku času.

Za největší kec v článku (mnohokráte v našich periodikách opakovaná lež) považuji napsaný nesmysl, že F 500 přebralo v roce 2010 po Káčku podvozek... To je prostě lež jako věž, totální desinformace, která se snaží navodit, jakoby u Fiatu byli neschopní a jen čekali, co udělá Ford, aby to mohli okopírovat.
Ka bylo celé kompletní F 500 (Panda) s upravenou karoserií. Co se podvozků týká, tak vzhledem k tomu, že Ka bylo nabízeno s jediným motorem a to 1,2 (něco jako silnější 1,4 to nemělo), tak Ford zvolil pro celé Ka již od počátku verzi podvozku s příčným stabilizátorem, které měl Fiat určené pro silnější verze. Stejně tomu bylo u Pandy, kde silnější verze (1,2 a 1,4) měly odlišný podvozek od slabších (1,1). Tedy F 500 1,4 (jistě i 1,4 MJTD) měla od samého počátku ten stejný podvozek, jako používal Ford pro Ka... Tudiž tuhle neustále opakující se informaci beru jako totální bastl...

O zadních ložiskách sem psal já, to převzal autor ode mne a o trhající se manžetě řadící páky dtto. Prostě se tam u někoho občas vycvakne kus takovýho plastu, ale že by to bylo nějaké pravidelné... asi tak jak na koncenrových autech, tedy ten tón co zvolil je mimo mísu. Výfuky reznou (to má nejspíš ode mne taky) na všech Fiatech a je to jediná věc, která na těch autech podléhá korozi, na druhou stranu stojí pár korun (kupoval sem, snad za nějaký 2000, což po 7 letech u auta co za tu dobu najelo 40 tis. km po městě mi azse až tak tragický nepřijde).

Ostatní věci co si v článku cucal nevím kde vzal (to nemá ode mne), protože jsou to nesmysly a podobnými neduhy netrpí ani Pandy. S olejem nebývá problém, se svíčkama taky ne (to je dlouhodobě ověřené), elektronika v autě funguje, to co testovali není bohatě vybavená verze, je to sice základní Lounge, ale u F 500 ty výbavy fungují trochu jinak. Je tam základní POP (t je teda chudá) a pak Sport a Lounge a nedá se říct, která z nich je víc, každá je orientovaná jiným směrem. Např. Sport nemá tlačítko city a podobně. F 500 je spíše o možnosti individualizace, než je by tohle bylo něco bohatě vybaveného. Tahle nemá ani automatickou klimu (která mimochodem chladí asi nejlíp (nejrychleji) ze všech klim co sem kdy prubl).

Mimoto, místa je tam dost, ale je to prostě pro dva dospělí lidi (dvoumístné auto), dozadu fakt jen děti (i když na kousek se to dá). Dtto kufr byl poměrně skladný a nakonec věcí se tam vlezlo taky dost (týdenní nákup to pobralo, konec konců při troše snahy mne to odvezlo i na hokej s hokejovou taškou). Odhlučnění je příjemné, tedy takové, aby měl člověk ten správný pocit v autě, aby se s tím autem sžil, vzhledem k velikosti není možné čekat zázraky.

No nakonec. Mně strašně bavilo s tím autem jezdit. Krom malého rejdu (problém jen těch aut se stabilizátorem) se s tím jezdilo extrémně příjemně po městě a celkem to bylo dost čiperné i na dálnici a na okreskách to byla vyloženě zábava. Škoda, že sme potřebovali větší auto, po tom autě se mi opravdu stýská.

Odpovědět  |   | 
Lukáš  |  05. 08. 2017 23:13  |  [37.48.41.xxx]

(Fiat 500 1.2 51kW 2016)
51kW je málo. Ať to vytáčím jak chci, okolí prostě ví, že jsem lákadlo k předjetí. A co teprve, když v něm sedíme dva...
CITY je snad jen na parkování, jinak to za jízdy lítá do stran samo a vy se jen snažíte jet přímo.
I když jedu eko, pod 6,4l se ve městě nedostanu.

Odpovědět  |   | 
eLzyx  |  07. 08. 2017 16:24

díky za shrnutí ...

Odpovědět  |   | 
Jiří  |  05. 08. 2017 12:34  |  [88.102.197.xxx]

naftu do takového auto, si piřídí jen blb..

Odpovědět  |   | 
DDT  |  06. 08. 2017 02:57  |  [80.90.143.xxx]

naprosto zbytečné auto, ukázka jak vytvořit co nejmíň prostoru na daném rozvoru, nekvalitní ital za jakoby prémiovou cenu...

Odpovědět  |   | 
Vik  |  06. 08. 2017 07:44  |  [193.165.96.xxx]

Proč se u pidi auta píše do záporů, že má málo místa uvnitř? To tam snad někdo čeká prostor jak v nějakém kombíku??? Chci malé auto, budu počítat s malým prostorem. Chci velký prostor, pořídím si velké auto...

Odpovědět  |   | 
jarda  |  06. 08. 2017 08:34  |  [178.255.168.xxx]

Male nebezpecne auto. Za ty prachy koupite jine mene nebezpecne a vetsi auto. Jinak ma hezky design a kazdy se za nim otoci. Pro zeny do mesta dobre auto.

Odpovědět  |   | 
dvc*(&2enj  |  07. 08. 2017 10:04  |  [149.238.52.xxx]

Nebezpecne auto? Skutecne zajimave slovni spojeni z oblasti automobiloveho marketingu pro maminy. Muzu Vas ujistit, ze pokud s tim autem nenabourate, vubec Vam neublizi. Ani tak malo jako antibiotika v mase a dioxiny v lezenine.

Odpovědět  |   | 
()*7  |  07. 08. 2017 09:59  |  [149.238.52.xxx]

Rada nad zlato: "Vyhněte se opotřebovaným autům"
Obecne by se dalo rici, ze uplne nejlepsi bude, vyhnout se autum, ktera vubec jezdila. Tedy pokud se Vam takovou ojetinu podari najit. Ovsem jak se rika, kdo hleda, najde!

Odpovědět  |   | 
Kruan  |  09. 08. 2017 06:45

Vážně napíšete jako mínus u testu Fiatu 500 "malý interiér" ???
To je snad vtip ne ? To ja jako kdyby jste u Ferrari napsali : moc vykonny motor, nebo u RR napsat : moc pohodlny interier.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Volkswagen Touareg Masaj 3.0 TDI: Nesnáším loučení!

VW Touareg Masaj 3.0 TDI (minitest)

Dnešním testem dáváme poslední sbohem druhé generaci Volkswagenu Touareg. Velké a bytelné SUV s oprávněnými terénními ambicemi tady s námi bude už doslova jenom pár týdnů.

včera | Jan Mička | 20 příspěvků
Test Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D: Žádný úkol není nesplnitelný

Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D

Toyota sice v Evropě propaguje hybridy, stále však nabízí i nezničitelná auta, která ji v minulosti proslavila.

18.  1.  2018 | Radek Pecák | 13 příspěvků
Minitest Subaru Forester 2.0i-L: Vylepšený kmet dostal dvě oči navíc

Subaru Forester 2.0iL (minitest)

Forester chce v letošním roce k poctivému podvozku nabídnout i porci aktivní bezpečnosti. Přesvědčí matador kategorie i ty "bezpečně smýšlející"?

16.  1.  2018 | Milan Lažanský | 2 příspěvky

Nejčtenější články

Zbavuje se Škoda zásob motoru 1.4 TSI? Octavia Trumf má 150 koní za 444.900 Kč

Zbavuje se Škoda zásob motoru 1.4 TSI? Octa…

Zatímco ve standardním ceníku je motor 1.4 TSI dostupný od 454.900 korun, akční Octavia Trumf se slušnou výbavu jej nabízí o 10.000 Kč levněji.

8.  1.  2018 | | 150 N/A
Potvrzeno: Nová Škoda Fabia míří do Ženevy!

Potvrzeno: Nová Škoda Fabia míří do Ženevy!

Na březnovém autosalonu v Ženevě představí Škoda Auto omlazenou verzi modelu Fabia. V prodeji by se vůz mohl objevit už v polovině roku 2018.

15.  1.  2018 | | 37 N/A
Těmto se vyhněte: Deset nových aut, jejichž koupě řidiči nejvíce litují

Těmto se vyhněte: Deset nových aut, jejichž…

Američané si nejvíce po nákupu stěžují na tuto desítku aut.

22.  12.  2017 | | 21 N/A
Zvláštní tah Hyundai: Maskované SUV stálo na ulici v Českém Těšíně

Zvláštní tah Hyundai: Maskované SUV stálo n…

Snímky maskovaného prototypu vozu Hyundai vyfotil náš čtenář v Českém Těšíně. Vůz stál zaparkovaný na sídlišti a nikdo jej nestřežil…

9.  1.  2018 | | 26 N/A
Přehled: Co chystají automobilové značky na rok 2018? (2. část)

Přehled: Co chystají automobilové značky na…

Kromě přehršle SUV a crossoverů se příští rok automobilky chystají uvést na trh i slušnou řádku sportovně zaměřených vozů.

25.  12.  2017 | | 17 N/A