Test ojetiny Fiat 500: Sladký život za 80 tisíc Kč, nebo italské problémy?

wolff  |  05. 08. 2017 10:07

Ajajaj..., zase psal někdo test, kdo o tom autě neví téměř nic, resp co někde zaslechl...

Ale aspoň je příjemné se podívat na pěkné auto, když už nic jiného...

Odpovědět  |   | 
><  |  05. 08. 2017 10:41

Z venku ok retro, vnitrek totalni paskvil.

Odpovědět  |   | 
eLzyx  |  05. 08. 2017 11:40

a že bys ty chyby v článku upřesnil? Takto budu více důvěřovat článku, než štěku v diskuzi

Odpovědět  |   | 
wolff  |  05. 08. 2017 15:44

A proč bych se snažil...? Moc dobře víš, jak to tady chodí. Chyb je tam jako much. Přijde mi to jako sebrané jako střípky různě bůh ví odkud bez souvislostí.

Na druhou stranu, pokud měli auto s vysokým stupněm výbavy (měli úplně základní Lounge) s ovládacíma prvkama z Pandy.. pak není co dodat. Moc dobře víš, že naše auto mělo úplně jinou výbavu...

Odpovědět  |   | 
wolff  |  05. 08. 2017 18:52

Jen aby řeč nestála, mám chvilku času.

Za největší kec v článku (mnohokráte v našich periodikách opakovaná lež) považuji napsaný nesmysl, že F 500 přebralo v roce 2010 po Káčku podvozek... To je prostě lež jako věž, totální desinformace, která se snaží navodit, jakoby u Fiatu byli neschopní a jen čekali, co udělá Ford, aby to mohli okopírovat.
Ka bylo celé kompletní F 500 (Panda) s upravenou karoserií. Co se podvozků týká, tak vzhledem k tomu, že Ka bylo nabízeno s jediným motorem a to 1,2 (něco jako silnější 1,4 to nemělo), tak Ford zvolil pro celé Ka již od počátku verzi podvozku s příčným stabilizátorem, které měl Fiat určené pro silnější verze. Stejně tomu bylo u Pandy, kde silnější verze (1,2 a 1,4) měly odlišný podvozek od slabších (1,1). Tedy F 500 1,4 (jistě i 1,4 MJTD) měla od samého počátku ten stejný podvozek, jako používal Ford pro Ka... Tudiž tuhle neustále opakující se informaci beru jako totální bastl...

O zadních ložiskách sem psal já, to převzal autor ode mne a o trhající se manžetě řadící páky dtto. Prostě se tam u někoho občas vycvakne kus takovýho plastu, ale že by to bylo nějaké pravidelné... asi tak jak na koncenrových autech, tedy ten tón co zvolil je mimo mísu. Výfuky reznou (to má nejspíš ode mne taky) na všech Fiatech a je to jediná věc, která na těch autech podléhá korozi, na druhou stranu stojí pár korun (kupoval sem, snad za nějaký 2000, což po 7 letech u auta co za tu dobu najelo 40 tis. km po městě mi azse až tak tragický nepřijde).

Ostatní věci co si v článku cucal nevím kde vzal (to nemá ode mne), protože jsou to nesmysly a podobnými neduhy netrpí ani Pandy. S olejem nebývá problém, se svíčkama taky ne (to je dlouhodobě ověřené), elektronika v autě funguje, to co testovali není bohatě vybavená verze, je to sice základní Lounge, ale u F 500 ty výbavy fungují trochu jinak. Je tam základní POP (t je teda chudá) a pak Sport a Lounge a nedá se říct, která z nich je víc, každá je orientovaná jiným směrem. Např. Sport nemá tlačítko city a podobně. F 500 je spíše o možnosti individualizace, než je by tohle bylo něco bohatě vybaveného. Tahle nemá ani automatickou klimu (která mimochodem chladí asi nejlíp (nejrychleji) ze všech klim co sem kdy prubl).

Mimoto, místa je tam dost, ale je to prostě pro dva dospělí lidi (dvoumístné auto), dozadu fakt jen děti (i když na kousek se to dá). Dtto kufr byl poměrně skladný a nakonec věcí se tam vlezlo taky dost (týdenní nákup to pobralo, konec konců při troše snahy mne to odvezlo i na hokej s hokejovou taškou). Odhlučnění je příjemné, tedy takové, aby měl člověk ten správný pocit v autě, aby se s tím autem sžil, vzhledem k velikosti není možné čekat zázraky.

No nakonec. Mně strašně bavilo s tím autem jezdit. Krom malého rejdu (problém jen těch aut se stabilizátorem) se s tím jezdilo extrémně příjemně po městě a celkem to bylo dost čiperné i na dálnici a na okreskách to byla vyloženě zábava. Škoda, že sme potřebovali větší auto, po tom autě se mi opravdu stýská.

Odpovědět  |   | 
Lukáš  |  05. 08. 2017 23:13

(Fiat 500 1.2 51kW 2016)
51kW je málo. Ať to vytáčím jak chci, okolí prostě ví, že jsem lákadlo k předjetí. A co teprve, když v něm sedíme dva...
CITY je snad jen na parkování, jinak to za jízdy lítá do stran samo a vy se jen snažíte jet přímo.
I když jedu eko, pod 6,4l se ve městě nedostanu.

Odpovědět  |   | 
eLzyx  |  07. 08. 2017 16:24

díky za shrnutí ...

Odpovědět  |   | 
Jiří  |  05. 08. 2017 12:34

naftu do takového auto, si piřídí jen blb..

Odpovědět  |   | 
DDT  |  06. 08. 2017 02:57

naprosto zbytečné auto, ukázka jak vytvořit co nejmíň prostoru na daném rozvoru, nekvalitní ital za jakoby prémiovou cenu...

Odpovědět  |   | 
Vik  |  06. 08. 2017 07:44

Proč se u pidi auta píše do záporů, že má málo místa uvnitř? To tam snad někdo čeká prostor jak v nějakém kombíku??? Chci malé auto, budu počítat s malým prostorem. Chci velký prostor, pořídím si velké auto...

Odpovědět  |   | 
jarda  |  06. 08. 2017 08:34

Male nebezpecne auto. Za ty prachy koupite jine mene nebezpecne a vetsi auto. Jinak ma hezky design a kazdy se za nim otoci. Pro zeny do mesta dobre auto.

Odpovědět  |   | 
dvc*(&2enj  |  07. 08. 2017 10:04

Nebezpecne auto? Skutecne zajimave slovni spojeni z oblasti automobiloveho marketingu pro maminy. Muzu Vas ujistit, ze pokud s tim autem nenabourate, vubec Vam neublizi. Ani tak malo jako antibiotika v mase a dioxiny v lezenine.

Odpovědět  |   | 
()*7  |  07. 08. 2017 09:59

Rada nad zlato: "Vyhněte se opotřebovaným autům"
Obecne by se dalo rici, ze uplne nejlepsi bude, vyhnout se autum, ktera vubec jezdila. Tedy pokud se Vam takovou ojetinu podari najit. Ovsem jak se rika, kdo hleda, najde!

Odpovědět  |   | 
Kruan  |  09. 08. 2017 06:45

Vážně napíšete jako mínus u testu Fiatu 500 "malý interiér" ???
To je snad vtip ne ? To ja jako kdyby jste u Ferrari napsali : moc vykonny motor, nebo u RR napsat : moc pohodlny interier.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

22.  5.  2018 | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 87 příspěvků

Nejčtenější články

Chcete vydělávat 100.000 Kč měsíčně? Tolik dostali za duben zaměstnanci Škody

Chcete vydělávat 100.000 Kč měsíčně? Tolik …

Platy v mladoboleslavské automobilce vyrostly do rekordních výšin. Většina zaměstnanců dostala alespoň 100.000 Kč hrubého.

14.  5.  2018 | | 149 N/A
Nástupce Rapidu se rodí v bolestech. Chybí nářadí, montuje se ručně

Nástupce Rapidu se rodí v bolestech. Chybí …

Aktuální vydání týdeníku Škodovácký odborář informovalo o náběhu výroby nástupce Škody Rapid. Zaměstnanci se musejí potýkat s prvotními problémy.

20.  5.  2018 | | 140 N/A
Němci ujeli s Fabií 106.000 km. Pak ji v Česku nechali rozebrat do šroubku

Němci ujeli s Fabií 106.000 km. Pak ji v Če…

Zelená Škoda Fabia Combi prošla dlouhodobým testem Auto Bildu. Pak se vrátila zpátky do České republiky, kde prošla kompletní rozborkou.

včera | | 31 N/A
Škoda Š 720: Šestiválec měl konkurovat BMW, skončilo to fiaskem

Škoda Š 720: Šestiválec měl konkurovat BMW,…

Prototyp vozu střední třídy s označením Š 720 měl být odpovědí AZNP na plánovaný růst životní úrovně socialistického Československa. Jak to nakonec dopadlo, asi není těžké uhodnout.

19.  5.  2018 | | 26 N/A
Řidič ve starém BMW narazil VW Polo na sloup osvětlení. Kdo je ale na vině?

Řidič ve starém BMW narazil VW Polo na slou…

Bizarně a nebezpečně vypadá dopravní nehoda, která se odehrála na neznámém místě.

4.  5.  2018 | | 30 N/A