Test ojetiny Fiat 500: Sladký život za 80 tisíc Kč, nebo italské problémy?

wolff  |  05. 08. 2017 10:07

Ajajaj..., zase psal někdo test, kdo o tom autě neví téměř nic, resp co někde zaslechl...

Ale aspoň je příjemné se podívat na pěkné auto, když už nic jiného...

Odpovědět  |   | 
><  |  05. 08. 2017 10:41

Z venku ok retro, vnitrek totalni paskvil.

Odpovědět  |   | 
eLzyx  |  05. 08. 2017 11:40

a že bys ty chyby v článku upřesnil? Takto budu více důvěřovat článku, než štěku v diskuzi

Odpovědět  |   | 
wolff  |  05. 08. 2017 15:44

A proč bych se snažil...? Moc dobře víš, jak to tady chodí. Chyb je tam jako much. Přijde mi to jako sebrané jako střípky různě bůh ví odkud bez souvislostí.

Na druhou stranu, pokud měli auto s vysokým stupněm výbavy (měli úplně základní Lounge) s ovládacíma prvkama z Pandy.. pak není co dodat. Moc dobře víš, že naše auto mělo úplně jinou výbavu...

Odpovědět  |   | 
wolff  |  05. 08. 2017 18:52

Jen aby řeč nestála, mám chvilku času.

Za největší kec v článku (mnohokráte v našich periodikách opakovaná lež) považuji napsaný nesmysl, že F 500 přebralo v roce 2010 po Káčku podvozek... To je prostě lež jako věž, totální desinformace, která se snaží navodit, jakoby u Fiatu byli neschopní a jen čekali, co udělá Ford, aby to mohli okopírovat.
Ka bylo celé kompletní F 500 (Panda) s upravenou karoserií. Co se podvozků týká, tak vzhledem k tomu, že Ka bylo nabízeno s jediným motorem a to 1,2 (něco jako silnější 1,4 to nemělo), tak Ford zvolil pro celé Ka již od počátku verzi podvozku s příčným stabilizátorem, které měl Fiat určené pro silnější verze. Stejně tomu bylo u Pandy, kde silnější verze (1,2 a 1,4) měly odlišný podvozek od slabších (1,1). Tedy F 500 1,4 (jistě i 1,4 MJTD) měla od samého počátku ten stejný podvozek, jako používal Ford pro Ka... Tudiž tuhle neustále opakující se informaci beru jako totální bastl...

O zadních ložiskách sem psal já, to převzal autor ode mne a o trhající se manžetě řadící páky dtto. Prostě se tam u někoho občas vycvakne kus takovýho plastu, ale že by to bylo nějaké pravidelné... asi tak jak na koncenrových autech, tedy ten tón co zvolil je mimo mísu. Výfuky reznou (to má nejspíš ode mne taky) na všech Fiatech a je to jediná věc, která na těch autech podléhá korozi, na druhou stranu stojí pár korun (kupoval sem, snad za nějaký 2000, což po 7 letech u auta co za tu dobu najelo 40 tis. km po městě mi azse až tak tragický nepřijde).

Ostatní věci co si v článku cucal nevím kde vzal (to nemá ode mne), protože jsou to nesmysly a podobnými neduhy netrpí ani Pandy. S olejem nebývá problém, se svíčkama taky ne (to je dlouhodobě ověřené), elektronika v autě funguje, to co testovali není bohatě vybavená verze, je to sice základní Lounge, ale u F 500 ty výbavy fungují trochu jinak. Je tam základní POP (t je teda chudá) a pak Sport a Lounge a nedá se říct, která z nich je víc, každá je orientovaná jiným směrem. Např. Sport nemá tlačítko city a podobně. F 500 je spíše o možnosti individualizace, než je by tohle bylo něco bohatě vybaveného. Tahle nemá ani automatickou klimu (která mimochodem chladí asi nejlíp (nejrychleji) ze všech klim co sem kdy prubl).

Mimoto, místa je tam dost, ale je to prostě pro dva dospělí lidi (dvoumístné auto), dozadu fakt jen děti (i když na kousek se to dá). Dtto kufr byl poměrně skladný a nakonec věcí se tam vlezlo taky dost (týdenní nákup to pobralo, konec konců při troše snahy mne to odvezlo i na hokej s hokejovou taškou). Odhlučnění je příjemné, tedy takové, aby měl člověk ten správný pocit v autě, aby se s tím autem sžil, vzhledem k velikosti není možné čekat zázraky.

No nakonec. Mně strašně bavilo s tím autem jezdit. Krom malého rejdu (problém jen těch aut se stabilizátorem) se s tím jezdilo extrémně příjemně po městě a celkem to bylo dost čiperné i na dálnici a na okreskách to byla vyloženě zábava. Škoda, že sme potřebovali větší auto, po tom autě se mi opravdu stýská.

Odpovědět  |   | 
Lukáš  |  05. 08. 2017 23:13

(Fiat 500 1.2 51kW 2016)
51kW je málo. Ať to vytáčím jak chci, okolí prostě ví, že jsem lákadlo k předjetí. A co teprve, když v něm sedíme dva...
CITY je snad jen na parkování, jinak to za jízdy lítá do stran samo a vy se jen snažíte jet přímo.
I když jedu eko, pod 6,4l se ve městě nedostanu.

Odpovědět  |   | 
eLzyx  |  07. 08. 2017 16:24

díky za shrnutí ...

Odpovědět  |   | 
Jiří  |  05. 08. 2017 12:34

naftu do takového auto, si piřídí jen blb..

Odpovědět  |   | 
DDT  |  06. 08. 2017 02:57

naprosto zbytečné auto, ukázka jak vytvořit co nejmíň prostoru na daném rozvoru, nekvalitní ital za jakoby prémiovou cenu...

Odpovědět  |   | 
Vik  |  06. 08. 2017 07:44

Proč se u pidi auta píše do záporů, že má málo místa uvnitř? To tam snad někdo čeká prostor jak v nějakém kombíku??? Chci malé auto, budu počítat s malým prostorem. Chci velký prostor, pořídím si velké auto...

Odpovědět  |   | 
jarda  |  06. 08. 2017 08:34

Male nebezpecne auto. Za ty prachy koupite jine mene nebezpecne a vetsi auto. Jinak ma hezky design a kazdy se za nim otoci. Pro zeny do mesta dobre auto.

Odpovědět  |   | 
dvc*(&2enj  |  07. 08. 2017 10:04

Nebezpecne auto? Skutecne zajimave slovni spojeni z oblasti automobiloveho marketingu pro maminy. Muzu Vas ujistit, ze pokud s tim autem nenabourate, vubec Vam neublizi. Ani tak malo jako antibiotika v mase a dioxiny v lezenine.

Odpovědět  |   | 
()*7  |  07. 08. 2017 09:59

Rada nad zlato: "Vyhněte se opotřebovaným autům"
Obecne by se dalo rici, ze uplne nejlepsi bude, vyhnout se autum, ktera vubec jezdila. Tedy pokud se Vam takovou ojetinu podari najit. Ovsem jak se rika, kdo hleda, najde!

Odpovědět  |   | 
Kruan  |  09. 08. 2017 06:45

Vážně napíšete jako mínus u testu Fiatu 500 "malý interiér" ???
To je snad vtip ne ? To ja jako kdyby jste u Ferrari napsali : moc vykonny motor, nebo u RR napsat : moc pohodlny interier.

Odpovědět  |   | 
Karel  |  16. 07. 2018 13:22

Jaký máte nosič na kolo na autě?

Odpovědět  |   | 
Daniel  |  17. 07. 2018 14:40

Já mám na autě dva nosiče od https://www.neumax.cz/nosic-jizdnich-kol-thule-... ... a nikdy mi kolo nespadlo, kamarádi co mají koupené levnější, tak už jim to třem spadlo na střechu.

Odpovědět  |   | 
Karel  |  20. 07. 2018 09:49

Vypadají hodně profi no, jak dlouho trvalo než to došlo po objednání?

Odpovědět  |   | 
Daniel  |  23. 07. 2018 11:06

Dva dny, nechal jsem si to poslat až domů a za dva dny to tu bylo.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik
TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

Peugeot 508 SW GT 2.0 HDi EAT8

Kombi varianta nové 508 je pohledný a jemně avantgardní vůz, však také po zásluze získal letos ocenění Red Dot Design Award. Není to ale jediná jeho cena za design. Cenu za design totiž zaplatí i zákazníci. Jak fakticky, tak především v přeneseném významu.

13.  10.  2019 | Petr Schnagl | 105 příspěvků

Nejčtenější články

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. Luxus za pakatel si budete moci i půjčit

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. L…

Bezdrátové nabíjení telefonu, automatická klimatizace, LED světlomety, elektricky nastavitelná sedadla a armáda USB portů. S tím vším dorazí Lynk & Co do Evropy.

8.  10.  2019 | | 66 N/A
Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konkurenty potrápí cenou i kufrem

Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konk…

Konkurent Škody Karoq se nyní již oficiálně pohybuje po našem území. Své konkurenty trápí i nízkou cenou.

11.  10.  2019 | | 68 N/A
Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v historii. Scala by se měla ještě učit

Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v histo…

Někteří lidé neprahnou po výbavě, ale chtějí prostě jenom obyčejné auto za skvělé peníze. Řada značek to dnes nechce chápat. Hyundai mezi ně ale nepatří.

4.  10.  2019 | | 255 N/A
Čekání na novou Octavii se nemusí vyplatit. Ještě dlouho vám nenabídne vše

Čekání na novou Octavii se nemusí vyplatit.…

Nová generace Škody Octavia klepe na dveře. Ale teď už doopravdy. Testovacích prototypů se na cestách hemží spousta, věřit se jim ale nedá prakticky v ničem.

22.  9.  2019 | | 74 N/A
Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu v podstatě nemá konkurenci

Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu …

Tesla Model 3 by měla k prvním českým zákazníkům dorazit na začátku příštího roku. Elektromobil s obdobnými parametry za tyto peníze tu zatím nemáme.

3.  10.  2019 | | 147 N/A