Dobrý den, potřeboval bych poradit, pomoc, koupil jsem si dodge caliber 2.0 crd 103 kw a zničeho nic nejde nastarovat, kdyby nekdo vedel co stim muze byt byl bych rad za odpoved..
Dobrý den, Vaše recenze ojetiny mi velice pomohla (narozdil od slaboduchych komentář laiků, kteří toto auto nikdy nařídily), ale zajímalo by mě zda toto je ten typ auta, u kterého se nemusíte bát, že se Vám za rohem rozpadne při 150tis km. Naftové verze se s min kilometry těžko shánějí a v důrazu na plastový interiér bych nechtěl mít z dodge vrak. Z názorů majitelů vím, že je toto auto velice spolehlive pokud nezanedbate údržbu, ale bál bych se odkoupit neudržovane vozidlo.
Osobně si myslím, že auto je velmi podobné na Kiu Carens druhé generace - jak celkovými proporcemi a rozměry, ale také trochu vzhledem, hlavně pak interieru. Vždycky si všichni stěžují že má auto tvrdé plasty, ale nevím proč. Měl jsem auto s měkčenou palubkou, teď mám zase tvrdou a naprosto v ničem nevidím problém :D
Já taky nevím, čím to je. Služební auto máme Fabii r.v 2001 benzin, soukromé P 406 r.v 2000 v dieselu. Obé snad s "měkčenou" palubkou...tedy plasty na palubce. A je zajímavé, že ani v jednom dosud nic nevrže a neskřípe, prostě žádné pazvuky... Ticho. :-)) To bude asi ten rozdíl proti americkýmu autu z r. 2005?
Auto jsem vlastnil 3 roky a s postřehy v recenzi můžu souhlasit.
V článku se však uvádí "na šestku při 130 km/h točí nijak vysokých 2 800 ot./min." - 2800ot/min při 130km/h je na diesel s 6kvaltem hodně, tolik otáček u dieselu na 6tku jsem slyšel snad jenom u Dustera, u kterého však jednička supluje redukci. Kdyžtak mě opravte, ale já myslím že je to hodně :)
adamzz : Jj, je to divné. Znamená to že při udávané maximálce 196 km/h motor musí točit přes 4200 ot. což je výrazně nad udanými otáčkami max.výkonu 4000 ot. Takže mi to taky už na první pohled nesedí
Dobrý den, je to zvláštní, ale je to opravdu tak, Caliber CRD má opravdu docela krátké převody (viz tabulka naměřených hodnot). Těch 2 800 ot./min. při 130 km/h mimochodem naměřili také kolegové od konkurence: http://tiny.cc/freztw....
uvazoval som o jeho kupe v benzinovej verzii, ale ked som zistil,kolko stoji sada pneu s diskami, chut ma presla :-O
Zase amater Duchon ! to ze nema kufr objem 500 l pozna snad i z fotek kazdy poloprofesional... Kdy uz konecne autorevue bude psat o ojetine ktera ma servisni knizku...??? v aaackach takovou jiste nevedou.... jinak ale dobra reklama...! kolik si autorevue a pan duchon uctuji...???
Zase nějaký odborník! :-D Jistě mimořádně přínosný příspěvek k tématu. Pro laiky podobné Vám bych rád uvedl, že data pro technické údaje bereme z příslušných tabulek, nikoli od těch, kteří nám auto k testu zapůjčili. Dále bych Vás rád poučil o tom, že ne nakždý ojetý automobil servisní knížku má, a pokud ji už z jakéhokoli důvodu nemá, v našich testech ojetin se pokoušíme dopátrat se historie jinými způsoby. Slaboduché bláboly o "reklamě" jsou koloritem těchto diskusí, takže se k nim nebudu vyjadřovat. Příště laskavě zkuste nejdříve přemýšlet a až potom urážet.
Zdravím pán Duchoň, mohli by sme sa skontaktovať e-mailom. Potreboval by som sa poradiť s odborníkom ohľadom kúpi Dodge Caliber. Za ochotu vopred ďakujem.S pozdravom Gabriel
Dobře napsaná recenze na špatné auto.
to auto má dvě slabiny:1) špatný interiér - víník: Daimler AG který tou dobou vlastnil Chrysler a šetřil kde mohl2) naftový motor, což je vkyopávka VW TDI PDPoslední verze Caliberů už měly diesel 2,2 CRD od Mercedesu, motor známý z Jeepů Compass a Patriot a rovněž z PtCruiseru.rozhodně doporučuju tento motor.Anebo zvolit benzínovou verzi, nejlépe 1,8 nebo 2,4 R4 s VVT.
exterier zaujimavy aj dnes, ale interier ten bol hnus uz v case uvedenia na trh, vsetko hranatoplastovo nechutne, v tom vydrzi snad len sadomaso uchylak, alebo hondista ktory tam presadne z civiga 8G :)
Pravda
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.