Test ojetiny Dodge Caliber 2,0 CRD: hlavně pro nadšence a excentriky

17 komentářů

Juust
12. srpna • 12:10

Dobrý den, potřeboval bych poradit, pomoc, koupil jsem si dodge caliber 2.0 crd 103 kw a zničeho nic nejde nastarovat, kdyby nekdo vedel co stim muze byt byl bych rad za odpoved..

dodz
18. února • 14:59

Dobrý den, Vaše recenze ojetiny mi velice pomohla (narozdil od slaboduchych komentář laiků, kteří toto auto nikdy nařídily), ale zajímalo by mě zda toto je ten typ auta, u kterého se nemusíte bát, že se Vám za rohem rozpadne při 150tis km. Naftové verze se s min kilometry těžko shánějí a v důrazu na plastový interiér bych nechtěl mít z dodge vrak. Z názorů majitelů vím, že je toto auto velice spolehlive pokud nezanedbate údržbu, ale bál bych se odkoupit neudržovane vozidlo.

kafin
17. března • 17:47

Osobně si myslím, že auto je velmi podobné na Kiu Carens druhé generace - jak celkovými proporcemi a rozměry, ale také trochu vzhledem, hlavně pak interieru. Vždycky si všichni stěžují že má auto tvrdé plasty, ale nevím proč. Měl jsem auto s měkčenou palubkou, teď mám zase tvrdou a naprosto v ničem nevidím problém :D

Jarda
17. dubna • 20:42

Já taky nevím, čím to je. Služební auto máme Fabii r.v 2001 benzin, soukromé P 406 r.v 2000 v dieselu. Obé snad s "měkčenou" palubkou...tedy plasty na palubce. A je zajímavé, že ani v jednom dosud nic nevrže a neskřípe, prostě žádné pazvuky... Ticho. :-)) To bude asi ten rozdíl proti americkýmu autu z r. 2005?

Bleriot
15. března • 21:44

Auto jsem vlastnil 3 roky a s postřehy v recenzi můžu souhlasit.

adamzz
14. března • 23:16

V článku se však uvádí "na šestku při 130 km/h točí nijak vysokých 2 800 ot./min." - 2800ot/min při 130km/h je na diesel s 6kvaltem hodně, tolik otáček u dieselu na 6tku jsem slyšel snad jenom u Dustera, u kterého však jednička supluje redukci. Kdyžtak mě opravte, ale já myslím že je to hodně :)

Vana666
15. března • 7:00

adamzz : Jj, je to divné. Znamená to že při udávané maximálce 196 km/h motor musí točit přes 4200 ot. což je výrazně nad udanými otáčkami max.výkonu 4000 ot.
Takže mi to taky už na první pohled nesedí

Jiří  Duchoň
15. března • 10:47 • redaktor AutoRevue.cz

Dobrý den, je to zvláštní, ale je to opravdu tak, Caliber CRD má opravdu docela krátké převody (viz tabulka naměřených hodnot). Těch 2 800 ot./min. při 130 km/h mimochodem naměřili také kolegové od konkurence: http://tiny.cc/freztw....

sarusian
14. března • 20:42

uvazoval som o jeho kupe v benzinovej verzii, ale ked som zistil,kolko stoji sada pneu s diskami, chut ma presla :-O

Júchoñ
14. března • 18:52

Zase amater Duchon ! to ze nema kufr objem 500 l pozna snad i z fotek kazdy poloprofesional... Kdy uz konecne autorevue bude psat o ojetine ktera ma servisni knizku...??? v aaackach takovou jiste nevedou.... jinak ale dobra reklama...! kolik si autorevue a pan duchon uctuji...???

Jiří  Duchoň
14. března • 19:14 • redaktor AutoRevue.cz

Zase nějaký odborník! :-D Jistě mimořádně přínosný příspěvek k tématu. Pro laiky podobné Vám bych rád uvedl, že data pro technické údaje bereme z příslušných tabulek, nikoli od těch, kteří nám auto k testu zapůjčili. Dále bych Vás rád poučil o tom, že ne nakždý ojetý automobil servisní knížku má, a pokud ji už z jakéhokoli důvodu nemá, v našich testech ojetin se pokoušíme dopátrat se historie jinými způsoby. Slaboduché bláboly o "reklamě" jsou koloritem těchto diskusí, takže se k nim nebudu vyjadřovat. Příště laskavě zkuste nejdříve přemýšlet a až potom urážet.

Gabriel
13. listopadu • 17:37

Zdravím pán Duchoň, mohli by sme sa skontaktovať e-mailom. Potreboval by som sa poradiť s odborníkom ohľadom kúpi Dodge Caliber.
Za ochotu vopred ďakujem.S pozdravom Gabriel

_
14. března • 16:22

Dobře napsaná recenze na špatné auto.

Marty
15. března • 12:54

to auto má dvě slabiny:1) špatný interiér - víník: Daimler AG který tou dobou vlastnil Chrysler a šetřil kde mohl
2) naftový motor, což je vkyopávka VW TDI PDPoslední verze Caliberů už měly diesel 2,2 CRD od Mercedesu, motor známý z Jeepů Compass a Patriot a rovněž z PtCruiseru.
rozhodně doporučuju tento motor.Anebo zvolit benzínovou verzi, nejlépe 1,8 nebo 2,4 R4 s VVT.

james
14. března • 13:36

exterier zaujimavy aj dnes, ale interier ten bol hnus uz v case uvedenia na trh, vsetko hranatoplastovo nechutne, v tom vydrzi snad len sadomaso uchylak, alebo hondista ktory tam presadne z civiga 8G :)

14. března • 15:06

Pravda

james
14. března • 13:36

exterier zaujimavy aj dnes, ale interier ten bol hnus uz v case uvedenia na trh, vsetko hranatoplastovo nechutne, v tom vydrzi snad len sadomaso uchylak, alebo hondista ktory tam presadne z civiga 8G :)

Doporučujeme

Články odjinud