Test ojetiny Citroën C1: Nejlepší ojeté auto pro ženy?

66 komentářů

Pepe
13. června • 14:01

No to teda nevím zda tohle má být nejlepší auto pro ženy. Já manželce v loni pořizoval ojetou Kiu Sportage a řekl bych, že nejlepší volba pro ženy je jakéko-li SUV. Manželka je maximálně spokojená.

Rejpal
14. června • 11:38

Mozna to tak vidi ty manzelky, ale uz ne ti okolo.
Kdyz v obytne zone na ceste siroke sest a pul metru nekde u hriste nebo pred skolkou z kazde strany zaparkuje jedna manzelka v SUV (je jedno jestli X5 nebo Duster), tak tam zbyde misto, kde se stezi protahne ta C1.
Zatimco, kdyz u toho sameho hriste ci skolky zaparkuji dve manzelky v C1, tak tam v pohode mohou projet popelari a jeste se nechat predjet sanitkou.

Josef
11. června • 18:00

Nedalo mi to, abych nepřidal komentář. Objevila se dnes řada zajímavých příspěvků a roztomilých diskusí....:-)
U nás ve firmě má Toytu Aygo (asi je to to samé jako C1) jedna šmrncovní asistentka. Jezdí s tím na aerobik a do bazénu na plavání. Někdy se staví cestou z práce na nákupu. Moc toho soudě podle postavy nesní, takže spíše nějaké hadýrky... Do práce s tím jezdí občas, protože jí do práce stejně někdo z obdivovatelů nebo TAXI doveze a odveze. Na kolo jezdí s partou a má to zařízené, že jí kromě odvozu vždy kolo někdo i naloží a složí. Jestli jí kolo ještě vypucuje, to nevím, nejezdím s nimi.... Takže asi tak.
Já jsem tohle "prdítko" jako náhradní auto v podobě CityGo párkrát dostal v servisu. Nebylo to špatné povožení, ale nedovedu si představit tohle auto jako jediné v rodině. Proto třeba jakákoliv diskuse o zavazadlovém prostoru v kategorii miniaut je bezpředmětná.
Ještě bych si toto autíčko snad-možná dovedl představit jako vdovec v pokročilém důchodovém věku...

Marex
10. června • 14:49

Tak než něco z těchto Kolíňat, to už raději Swifta. Zvenku je C1 sice sympatické vozítko, ale uvnitř je to doslova katastrofa (ovladače, sedačky lavicového vzhledu, zrcátka pouze na tykadla, přístrojovka s pidi displejem) a ten kufřík to má stejný jako Swift, ale ten je zpracováním a spolehlivostí a zábavností úplně někde jinde, než tyhle Kolíňata. Nejvíce mě vždycky pobaví ty trčící panty na pátých dveří, ty prostě nejdou na C1 prostě přehlédnout.

Sachr
24. listopadu • 19:09

swift není srovnatelný s C1 - je to malé auto třídy fabie. C1 je mini, takže je jinde. No a s tou spolehlivostí a zábavností swiftu ujíždí o světelné roky. Mluvíš navíc o tom, o čem nic nevíš. Taky by mne zajímalo, jak pisálek článku přišel na to, že pasy nemají předpínače? Přesně naopak, u kolíňat šli cestou šetření na pičovinách, ale s bohatší bezpečnostní výbavou. Od začátku výroby mají v základu pyrotechnické předpínače pasů, systém pro panické brzdění, ABS, EBD a CSC, v té době to ostatní (korejská, jiná nebyla) mini neměla vůbec, nebo jen za příplatek.

Pavel
10. června • 17:27

Porovnáváme stará ojetá auta. Kde byl Swift před 10 lety např. cenově?

Marex
11. června • 3:36

To je zase blábol, Swift II se začal vyrábět v roce 2005, stejně jako třeba Aygo nebo C1. Když se někdo podívá na cenu těchto ojetin, tak rychle zjistí, že se od sebe první generace Kolíňat a druhá generace Swiftu nijak výrazně neliší a přitom je Swift II kvalitou, spolehlivostí a zpracováním zcela jinde, kapišto ;-)

Rejpal
11. června • 13:55

Není ale srovnání Swiftu s C1 trochu mimo? Chápal bych srovnávání Swiftu s C3, to jsou přibližně stejně velká a stejně drahá auta.Swift nebo C3, to jsou prostě jenom auta, sice dost malá na to, aby se s nima dalo zaparkovat na normálním parkovacím místě, ale pořád dost velká na to, aby se s nima nemuselo to parkovací místo hledat.C1, to už je něco jiného, je to malé a neuvěřitelně mrštné. Měl jsem ho jednou půjčený jako náhradní auto a ta jízda je vážně zážitek. :-DUrčitě bych si jej nepořídil, protože je to stejně užitečné jako scooter (přibližně stejně velký kufr), přičemž scooter bude mít lepší spotřebu a nižší cenu.

Marex
13. června • 13:59

Ono zdání klame, nejsou stejně velká, C1 má na délku 3435mm, C3 už 3850mm a Swift II je tady krásně mezi - 3695mm, takže C3 je velikostně zhruba stejné jako Clio II - 3812mm. Samozřejmě píši o prodejní ceně ojetin a ne původní ceně nového vozu, proto dávat dnes přednost ojeté C1 před ojetým Swiftem II je poněkud masochismus :-D

stealth01
10. června • 16:08

V této kategorii by byl Swift i má volba. Jazz je už větší, že?

Marex
10. června • 16:45

Honda Jazz sice nespadá do kategorie mini aut, ale do kategorie malých MPV a je určitě větší a hlavně mnohem prostornější než Suzuki Swift. Pokud bych si měl vybírat mezi Swiftem a Jazz, jasná volba by byl praktičtější Jazz. Pokud chce v tom někdo jezdit max. ve dvou a nepotřebuje to mít jako plnohodnotné druhé auto do rodiny (větší kufr a vozit v autě více lidí), bude mu bohatě stačit Swift.

bzzz
10. června • 16:15

O dost vetsi a o dost drazsi.

Anti-automat
9. června • 14:35

...a nečekaně hbytým …To muselo byt to auto naozaj setsakra hbYte
:-D

jogurt
9. června • 14:31

nejlepší ojetá kára pro woman je Q7, sedí vysoko, vidí daleko, do 770l kufru nacpe bagáž a nábytek na třídenní dovolenou, se 100l nádrží může frčet mamataxi celý měsíc.... C1 bych doporučil tchýni, manželce ne.:-D:-P

moje já
9. června • 15:37

No, s tím kufrem bych se vrátil na zem - skutečný objem kufru u Q7 je - a teď pozor - 389 litrů!!! (faktický objem po roletu). Kdo nevěří, nechť si to ověří - magazín !motor", číslo 08/2018, str. 44 - byl tam test reálných objemů kufrů. Jinými slovy, koncern opět podvádí, a v tomto případě dokonce o plných 50 % nadhodnocuje objem zavazadelníku. Prostě šmejdi...

stealth01
9. června • 18:35

Proto se mi tam vejde po sklopení sedadel elektrokolo s 29” ráfky celé, aniž bych cokoliv sundával nebo nastavoval.

Joe Doe
11. června • 9:21

Po sklopeni sedadiel sa zmesti aj do Yarisu Verso...

mpolan
10. června • 14:46

Jenže 29" bike bez rozebírání dám i do Clia kombi, takže se nějak není čím chlubit.

stealth01
10. června • 15:10

A zůstane tam metr dalšího místa? ;-)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
mpolan
11. června • 14:54

To jsi ale původně nepsal, že?

pacho
10. června • 7:12

samozreme elektroko770 l, prebuď sa.

stealth01
10. června • 7:39

Prebuď sa? Co je v tom případě "elektroko"? Nějaký druh očního implantátu? 770 a velké I? Nechápu... ;-)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
klídek
10. června • 10:55

Pánové. Tu je řeč o autu pro ženu. Ne o vozu pro ukajeni ega. Tedy malé hbité snadno opravitelné a zaparkovatelne. Manželka by mě zabila kdyby musela hrkat po městě v nějaké velké obludě typu Q7

stealth01
10. června • 15:09

My vlastně žijeme v takovém mikrosvětě. Rozdělujeme lidi podle toho, jakým autem jezdí.
Opět to budu opakovat, kdybych neměl rodinu a nepotřebovali jsme sedm míst, koupím si nové BMW řady 7.
Koupil jsem SQ7 a vůbec ale vůbec toho nelituju. Každý den v tom autě je jako sen. Miluji to auto, mám ho moc rád a moje ego je mi totálně ukradené.
Takže, řešte si domnělé představy o egu, řešte si domněnky o ženách, které si to auto vyšukaly... Jsou to jen vaše představy a s realitou to má společného pramálo.

stealth01
10. června • 15:14

I když je fakt, že jsem si ještě nezvykl a ani asi nezvyknu na design SUV aut.

bzzz
10. června • 15:42

XC90 vypada celkem ook, hlavne vedle Q7 ;-)

stealth01
10. června • 16:07

XC90 je fakt povedené. Q7 se mi nelíbí vzhledově. GLE a GLS to už je úplna hrůza a X5 tak tak... ;-)
Nejvíce se mi asi z kategorie SUV líbí Volva. XC40, XC60 i XC90.

Anti-automat
10. června • 12:17

...skuste to vysvetlit matkam, ktore svoje potomstvo /a to je problem/, povazuju za nieco co je 'ine ako ostatne'. Rozumej to, ze ich deti su 'ine ako ostatne'. Kombinacia velkeho SUV s horeuvedenym na parkovisku pri skole/skolke je naozaj explozivna substancia.

bzzz
10. června • 15:46

Problem je spise kadrovani a povrchni skatulkovani. SUV je v x ohledech pra matku s ditetem bezpecnejsi a pohodlnejsi. Rade matek nepochybne hrabe, ale chtit pro dite - v urcitem veku - maximum pohodli/bezpeci je prirozene a pochopitelne.

stealth01
10. června • 15:12

Naštěstí odporné komunistické svině už jsou pryč. Ti by rádi měli lidi přesně dle jednoho scénáře, nikdo v té době nesměl vybočovat z řady.
Nepasuješ se ale tímto příspěvkem sám do role "za nieco co je 'ine ako ostatne'"?
Jsme různí, máme různé vnímání světa a různé názory.

moje já
9. června • 18:44

To jsou prostě fakta,soudruhu...
Ovšem chápu,ze koncernovym zaslepencum se toto dobře neposlouchá...

stealth01
9. června • 18:49

Nejsem žádný koncernový zaslepenec! Už se do haje vzpamatujte! Jako z toho, ze napíšeš nesmysl, mám být zaslepenec?
Mám dvě auta. BMW 330e a Audi SQ7. 330e má objem 370 litrů. Takže se můžeme vsadit třeba o 5000 Kč.
Pokud narvu to, co dam do SQ7, prave do 330e, tak ti dam 5000.
V opačném případě mi das ty 5000 korun. Chceš to vyzkoušet???

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
moje já
9. června • 19:02

Teď úplně nevím,o co je spor?
Je tady jasný výsledek objektivního testu,kdy koncern hrubým způsobem nadhodnotil objem kufru Q7. To se prostě okecat nedá...

Tom
9. června • 20:00

Otazka je, co je objektivni test. Kazdy ma objektivnost nekde jinde.
Ale nechapu, kdyz je teda ten test tak objektivni, proc jednoduse nevyhrajete 5 000kc. Ze by to nebylo zas tak cernobile?A jen se zeptam, nekde je dano, ze kufr se musi merit pouze po roletku? Ja mam na mondeu delici sit a vyuzivam kufr az po strop, proc by me mel zajimat nejaky udaj po roletku?

stealth01
9. června • 20:21

Ruku na srdce, ten kufr je prostě obrovský. Pokud ho měřili po roletku, je to jejich boj.
Zde je zásadní otázka. Měřil koncern kufr stejným způsobem (tedy po roletku)?
Pokud ano a po roletku jim vyšlo 775 litrů, tak je to nadhodnocené dost hrubě, řekl bych.
Pokud ne, pak je to celé na houby, protože se srovnávají jabka s hruškama.Takže resumé: koncern řekl "po roletku máme 775 litrů" a nějaký časopis řekl "ale to ne, my jsme po roletku naměřili 389 litrů". Pak jsou v Audi svině a klamou zákazníka (otázka je, jestli si to vůbec na globálních trzích můžou dovolit - vzhledem k možným žalobám).Pokud je to tak, že koncern řekl "objem před sklopením sedadel je 775 litrů" a nějaký časopis naměřil 389 litrů po roletku, pak je to celé blábol a časopis by se měl výrobci hluboce omluvit. Nevím, nečetl jsem. Ale když se podívám na kufr v SQ7 https://photos.app.goo.gl/2qsWQLbzZz52jDcb7... , tak mi přijde jako totální nesmysl, že by se tam vlezlo jen tolik, kolik uveze plytký kufr 330e.

Rejpal
10. června • 13:50

Když to srovnám se svým Picassem, tak kufr na vaší fotografii je mnohem menší.
A to má Picasso jenom 704l, když jsou sedačky ve druhé řadě nastaveny na nejmenší možné pohodlí. V tom Picassu lze se sklopenou 2. řadou sedadel vozit 4 kola na výšku (ukotvené se sundaným předním kolem), přitom je udávaný objem mnohem menší.Jak se do toho Q7 dává nesložený dětský kočárek?

stealth01
10. června • 15:35

Rozhodně si myslím, že ten kufr bude větší, než v Picassu. Proboha, jedná se o pětimetrové auto. Když dám zadní sedadla do pozice "málo místa na nohy", tak jsou rozměry 124cm na délku (hloubku) a 112 cm na šířku. Tak si změřte Picasso a můžeme pak diskutovat dále.
Na těch fotkách to může zkreslovat. https://youtu.be/W0DdvgT8JPo...

moje já
10. června • 19:26

No, přátelé, ač nerad, musím opět vstoupit do diskuse...
Citroen C4 Picasso - udávaný objem (samozřejmě po roletu) 645 l, skutečný objem 563 l, rozdíl 12,7 %, ale evidentně pořád silně nad Q7.
A představte si, že dokonce existují vozy, kdy výrobce naopak objem podhodnocuje - příkladem budiž Dacia Lodgy, kdy výrobce udává 634 l, ale do tohoto prostoru se vešlo 717 litrových krabiček...nehodnotím teď lowcostovost, třídní zařazení atd.

stealth01
10. června • 20:02

Jasně, chápeš ale pointu mého příběhu. Pokud vezmeme ty hodné a přímé konkurenty Q7, to znamená GLE X5 a XC90, kteří uvádějí ty správné hodnoty podle zmiňované specifikace, tak vizuálně bude kufr toho šmejda, hnusu, prostě koncernu skoro o polovinu menší.
Takže strana síly a dobra (X5 GLE a XC90) budou mít brutálně moc prostoru a temná síla a čisté zlo (Q7) bude mít prostě jen polovinu (ať už na výšku nebo na hloubku nebo šířku). Pak mi ale nesedí jedna věc. Proč si toho zahraniční média (česká jsou podle místních diskutujících podplacená) nevšimla? Proč ještě nejsou na stole žaloby na o 50 procent menší kufr té špíny na silnicích, Audi Q7?Stále platí... můžeme se pokusit vzít i to Picasso a po roletku ho narveme něčím... Pokud se to množství něčeho vejde po roletku i do Q7, tak platím. Každému 2500 Kč...

jean
11. června • 8:08

Otázka je, kde sa u teba vzalo presvedčenie, že konkurenti majú správne udaný objem kufra. Takisto môžu ojebávať a udávať hausnumero po strop. Aj príklad s bicyklom je blbý, bicykel potrebuje plochu, nie výšku...

bzzz
11. června • 9:19

Pokud nemas na kolo kufr, je lepsi/rozumne ho prepravovat na stojaka. Idealka je samozrejme tak, jak je, ale tam prave u beznych aut omezuje vyska, takze se sundanym prednim kolem je to taky ook. Na lezaka se vejde i do obyc Oktavky, ale to povazuji za nouzovku a prasarnu.

stealth01
11. června • 9:09

No ale právě o tom je celá ta debata. Prostě musíme vždycky vypíchnout ten hnusný idiotský koncern. Docela korektní by mně přišlo,, kdyby prostě bylo napsáno- ano koncern má horší kufr než udávaný, ale ostatní podvádějí úplně stejně. A co se týče kola, tak právě u 29 palcových ráfků je důležitá i výška protože to přední kolo musíš dát směrem nahoru jinak se tam nevleze.

moje já
11. června • 11:56

Ale samozrejme,podvadeji vsichni. Tahle debata se ale strhla jen proto,ze kdosi na zacatku napsal cosi o gigantickem kufru Q7. Na coz jsem zareagoval, a uvedl na pravou miru dle namerenych hodonot metodou VDA. To jecele...

stealth01
11. června • 12:27

Jasně, připadalo mi jen nemístné okamžitě o koncernu tvrdit, že jsou to šmejdi. Nechme toho, sem to ani nepatří. Jsem rád, že se to vyjasnilo. Pro mě osobně a pro mé potřeby je ten kufr fantastický, ještě se nestalo, že bych tam něco nedal. Bohužel quattro bere část prostoru do výšky plus B&O sound systém.

Michaelis
10. června • 20:19

Já nejsem na tomto emocionálně vůbec zainteresován, jen tady uvedu naměřené hodnoty pomocí všeobecně uznávané a používané metody VDA (kdy se navíc ony litrové krabičky cpou i do všech možných vedlejších otvorů, takže je víceméně snaha o co největší hodnotu):
Volvo XC90 - udáváno 480 l / naměřeno 383 l
BMW X5 - udáváno 620 l / naměřeno 420 l (takže rozdíl cca 33 %).
Opět a ještě jednou zdůrazňuji, že všechno je dle metody VDA, tudíž PO ROLETU. Hodnoty tzv. po střechu jsou tudíž samozřejmě ohromující a krásné, ale nesrovnatelné a irelevantní.
P.S. Jeep Grand Cherokee udává objem 1105 l, ale realita je 431 l...

stealth01
10. června • 20:51

AHA! Moc díky za poskytnuté informace. Pojďme si vzít už jednou zmiňované Volvo XC90, jako zástupce těch hodných:V ceníku XC90 najdeme objem zavazadlového prostoru 721 litrů / realita je 383 litrů.Q7 uvádí 775 litrů / realita je 389 litrů.X5 uvádí 650 litrů / realita je 420 litrů.Takže resumé. Šmejdský hnus podvádí úplně stejně jako Volvo. Ale my musíme hejtovat pouze Audi. Takže minusáře prosím do práce, protože objektivita a realita se dneska nenosí.Píšu hodnoty, které má k dispozici zákazník v cenících a technických specifikacích.

Josef
11. června • 18:12

No s těmi rozměry bych to viděl jako s rozměry u ženských. Buď se mi to tam vejde, nebo se mi to tam nevejde. Když ale budu chtít, aby se to tam vešlo, tak se mi to tam určitě vejde. V nejhorším se budu chvíli snažit, aby se to tam vešlo a ono se to tam nakonec vejde. A stejně je to i s těmi auty, která se dají ve výjimečných případech případně též půjčit (objednat, dovézt,...).;-)

stealth01
10. června • 14:39

Kočárek?https://youtu.be/LzpgJaoDW28... Od času 1:40

Rejpal
10. června • 17:16

No, to video to ukazuje. Mozna, ze je to skreslene, ale podle toho videa se tam jednogolfky vejdou jen-tak-tak a dvojgolfky se tam vlastne ani nevejdou. U aut s mnohem mensim kufrem podle udaju výrobce (Picasso, Zafira, Vaneo, Berlingo...) se jednogolfky vejdou do kufru v celku (kolecka zustanou na zemi), je přes ne videt, a vedle nich se ještě vejdou tri kufry.Tech par centimetru navíc, co ma Q7 uvnitr na delku (max 20 cm), nemůže vyvazit jeho vysku. Q7 ma 35-40cm pod roletkou, Picasso ma 50-55cm, Zafira 46-50, Berlingo 59-62. To je vždy minimalne o tretinu vic. Pritom ta auta jsou (krome toho Berlinga) skoro stejne siroka a nemaji tak dlouhou kapotu (Do Zafiry nebo Q7 date dovnitř maximálně 230 cm dlouhou krabici, do těch ostatních se vejde krabice více než 260 cm dlouha).Proste to nevychazi. Bud ta MPV mají ve skutecnosti kufr vetsi, nez se udava, nebo ta Q7 ho ma mensi.

stealth01
10. června • 19:55

Ještě jinak. Q7 má jednoznačně největší kufr z trojice, do které patří X5 a GLE. To je prostě fakt.
Jasně MPV mají výhodu ve výšce. Ono taky, ani Berlingo, ani Picasso nemají mechanické řešení pohonu všech kol, které si vezme nějaký ten centimetr po roletku. Pro mě osobně, je ten kufr královský, nikdy za celý rok jsem s ním neměl jediný problém a vše jsem v něm odvezl. Ať už je to jak chce, nemůžu uvěřit tomu, že koncern je ten zlý a má jen 389 litrů, ale GLE a X5 (plus XC90) mají jako přímí konkurenti po roletku téměř dvojnásobek. To by jim, podle selského rozumu, nikdo ty Q7 nekupoval.

moje já
9. června • 20:20

Tak metodika měření objemů by měla být samozřejmě jednotná...Koncern prostě většinou uvádí objem "až po strop" a hrdě se tváří, že to je podle metodiky. Ale takhle se to neudává, takže je to podvod. To je celé. Já nerozporuju, že do Q7 se toho celkově samozřejmě vejde mnohem více než do nějakého sedanu nižší střední třídy, ale o tom tato diskuse není.

stealth01
10. června • 7:41

Koncern prostě většinou uvádí objem "až po strop" a hrdě se tváří, že to je podle metodiky. Teď zcela vážně? Metodika jsou nějaké závazné pokyny, podle kterých se řídíš. Kde je uvedena metodika, kterou mají výrobci měřit objemy kufrů? Ptám se zcela seriózně, vidím, že o tom víš podstatně více, tak se chci něco nového dozvědět (až na ten šílený přehmat s nižší střední a trojkovým bavorákem).

moje já
10. června • 19:31

"...až na ten šílený přehmat s nižší střední a trojkovým bavorákem..."
A co je na tom za přehmat?
Čistě technicky rozměrově bmw3 patří do nižší střední, nemůžu za to, že dnes všichni výrobci délku aut neskutečně natahují, a taková Insignia combi je víceméně 5m auto, a je to střední třída...
To, že je na kapotě znak "BMW", jistě cenu výrazně zvyšuje, ale toto skutečně není více než nižší střední, stejně MB C, Audi A4 atd. Prostorností, objemem kufru atd.

stealth01
10. června • 19:50

Proboha, to ne... Trojkové BMW je a bylo vždycky zástupce střední třídy. Nižší střední je BMW 1, Audi A3 nebo MB třídy A.
Znak BMW je úplně irelevantní, BMW 3 je historicky nehledě na znak střední třída a myslím, že ty jako jediný člověk na světě ji řadí do nižší střední... Ale v pohodě, člověk nemůže vědět všechno... ;-)

moje já
10. června • 9:44

Například zde:
https://auto.idnes.cz/mereni-objemu-kufru-04w-/... ...
Metodika VDA.
A upozorňuju na klíčovou větu v textu: "Tento základní objem se měří pod kryt zavazadlového prostoru (pod roletku nebo plato)..."
Takže - pokud audi uvádí u Q7 nějaký objem kufru a neuvede použitou metodiku, tak se implicitně předpokládá "normální" metodika = VDA, a nezávislý test opět dle metodiky VDA prokáže podvod o 50 %, je jasné, že audi nepostupuje podle metodiky VDA, tudíž je to podvod na spotřebitele. Nevím, co je na tom nejasného...

stealth01
10. června • 15:23

Tak se na to pojďme podívat selským rozumem a několika čísly.
Píšeš, že koncern po roletku má o 50% menší reálný objem.
To znamená, že například do přímého konkurenta, Volva XC90 se vejde o 50% více věcí, je tam tedy i vizuálně o 50% více prostoru?
To samé platí o X5 nebo GLE? Já tedy nevím, ale pokud bych viděl o polovinu menší prostor, než u konkurentů (je pravda, že u Volva jsme s manželkou ani nebyli - vyrábí jen čtyřválce), tak bych asi těžko podepsal objednávku.

Josef
11. června • 11:07

Je zajímavé a roztomilé jak se v diskusi přejde od C1 ke Q7...:-) Přeji ti hezký den stealthe.:-)

stealth01
11. června • 11:21

Jojo. Vždycky jen reaguji Josefe, vždycky jen reaguji. Ještě se nestalo, ze bych napsal něco o Q7 mimo téma. Byla to jen reakce Josefe, přeji nádherný den plný slunce a lásky. :-D

Josef
11. června • 11:44

Vždyť já vím...:-))

bzzz
11. června • 11:14

S Q7 zacal jogurt a zahadu kufru nakousl/i (a rozvinul/i) Moje ja a dalsi... preji hezky den ;-)

stealth01
9. června • 20:22

Sedan nižší střední. No, nemáme se asi o čem bavit.

9. června • 17:04

to je jasný že jsou to ojebávači...

stealth01
9. června • 18:31

Než se začneš chovat jako hlupák, tak si ověř fakta. Těch 389 litru je pochopitelně nesmysl.

moje já
9. června • 18:42

Tak si to přečti,chytráku...Měřili to sofistikovaně vyplněním zavazadelniku litrovymi krabičkami u spousty značek a modelů.
A světe div se - největším ojebavacem je zcela nečekaně koncern...v průměru nadhodnocuje o 25 %,v případě q7 pak o 50 %.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
stealth01
9. června • 18:53

Koncern je ojebávačem v mnoha věcech. Nejvíce mě štvala aféra Dieselgate. Myslel jsem si, ze aspoň Audi nebude hrát nemorálně. Pak se objevily další značky, které dělaly to samé, ale v rámci diskuzní férovosti deset na jednoho se o nich pod články mlčelo nebo se to bagatelizovalo.
Ja mám výhrady proti koncernu, ale vždycky mi jde o to, nehojit si svou malost na všem, co ti lidi vytvořili.

Anti-automat
9. června • 15:18

No a vidite, moja byvala s civicom by Vam na okreske sposobila mrtvicu ;-)

Doporučujeme

Články odjinud