Test ojetiny Citroën C1: Nejlepší ojeté auto pro ženy?

Toyota Aygo, Peugeot 107 a Citroën C1 byla první auta zahraničních značek, vyráběná v ČR. Jak fungují jako ojetiny?
Seznam kapitol
  1. Ojetá Toyota Aygo, Peugeot 107 a Citroën C1: Na co si dát pozor
  2. Ojetá Toyota Aygo, Peugeot 107 a Citroën C1: Jak jezdí

Občas se na nás obracíte s dotazem ohledně dostupného auta pro ženu. Třeba pouze jako dopravní prostředek na nákupy. I když si na stereotypy příliš nepotrpíme, otázka na levné a spolehlivé přibližovalo do města, které by se líbilo i ženám a dívkám, není vůbec špatná.

Dnes se podíváme, jak by ve výběru obstála první generace trojice vyráběné nedaleko středočeského Kolína: jmenovitě Toyota Aygo, Peugeot 107 a Citroën C1. Plány na společný vývoj minivozu a stavbu továrny zveřejnili Francouzi s Japonci už v roce 2001. Další čtyři roky trvalo, než skutečně z Ovčár začaly vyjíždět minivozy.

Techniku i technologii výroby dodala z větší části Toyota, která své aygo v některých detailech od francouzských bratrů odlišila. Jinak je střižena střecha a záď, liší se však i části interiérů.

Test ojetiny Fiat 500: Sladký život za 80 tisíc Kč, nebo italské problémy?

Test ojetiny Fiat 500: Sladký život za 80 tisíc Kč, nebo italské problémy?

V průběhu výroby absolvovala trojčata hned dvě modernizace, změny byly ale více méně designové. Technika, ale i spolehlivost, kterou především Toyota Aygo dlouhodobě dominovala rozličným anketám, zůstaly až do roku 2014 a uvedení druhé generace beze změny.

Toyota Aygo má po faceliftu. Kolínské mini neměnilo pouze design

Toyota Aygo má po faceliftu. Kolínské mini neměnilo pouze design

Vozů z vybrané trojice jsou na trhu spousty. Ceny nejhorších dnes začínají asi na čtyřiceti tisících, zachovalý vůz s klimatizací a rozumným nájezdem pořídíte asi o dvacet tisíc dráž. To je o něco více, než na kolik vyjde asi největší konkurent – Fiat Panda. Naopak třeba Kiu Picanto nebo Hyundai i10 podobného stáří pořídíte nepatrně dráže.

Na co si dát při výběru pozor poradíme v galerii:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Ojetá Toyota Aygo, Peugeot 107 a Citroën C1: Na co si dát pozor
  2. Ojetá Toyota Aygo, Peugeot 107 a Citroën C1: Jak jezdí
TEST Honda GL1800 Gold Wing DCT: Motorka za mega! Skoro...

Honda GL1800 Gold Wing DCT

Šestiválcový cestovní křižník s unikátní podvozkovou konstrukcí je to nejrozmařilejší, co Honda v jedné stopě nabízí. Gold Wing je ale zároveň také s velkou rezervou tou nejdražší dvoukolovou Hondou. Má vrcholné provedení šesté generace zlatokřídlé legendy čím opodstatnit cenovku zvící bezmála 900.000 Kč?

dnes | Petr Schnagl | 8 příspěvků
TEST Volkswagen T-Cross 1.0 TSI DSG R-Line: Důležitá módní záležitost

VW T-Cross 1.0 TSI DSG

Volkswagen rozštěpil Polo na dva samostatné modely. Oplastované CrossPolo je minulostí a jeho pozici zastoupila novinka jménem T-Cross. Nabízí kromě zvýšené stavby karoserie ještě něco?

včera | Miro Mihálik | 54 příspěvků
První svezení se Seatem Leon TGI 1.5 TSI. Pod 1 Kč/km i s větším motorem?

Seat Leon TGI (první svezení)

České ceny Seatu Leon TGI po modernizaci pohonného ústrojí známe už od ledna letošního roku. Nyní došlo i na první kilometry za volantem a zdá se, že na dosavadních výhodách se vůbec nic nezměnilo.

11.  6.  2019 | Jan Mička | 15 příspěvků