Test ojetiny Chevrolet Cruze 1,8i: internacionál se loučí

Model Cruze se stal jedním ze symbolů razantních kvalitativních změn jihokorejských automobilů. Jak se jezdí s čtyři roky starým vozem a porcí 83 000 km na tachometru?
Seznam kapitol
  1. Chevrolet Cruze v kostce
  2. Redakční testy Cruze, Smrt z milosti, Jak šel čas
  3. Cruze versus Octavia, Zkoušený vůz
  4. Na technické prohlídce, Hmatatelný pokrok, Za volantem
  5. Verdikt, Technické údaje, Naměřené hodnoty
  6. Fotogalerie

Když jsme vám v květnu roku 2009 jako první nabídli test tehdy nového sedanu Chevrolet Cruze 1,6i, bylo již jasné, že se doba změnila. S jihokorejskými automobily bylo zkrátka třeba začít počítat už nikoli jako s pouhou extrémní variantou pro ty, kteří jdou výhradně po nízké ceně. Cruze v evropské nižší střední třídě doplnil další jihokorejské typy Kia Cee'd ze Slovenska (2006) a Hyundai i30 z České republiky (2007) a stejně jako jeho konkurenti byl střižen výrazně blíže vkusu evropského zákazníka než jejich předchůdci.

Chevrolet Cruze zaujal robustním a originálním designem, díky kterému působil dojmem většího a dražšího vozu. V brněnském dealerství AAA Auto jsme tentokrát vybrali sedan se střední výbavou LS a výkonnějším ze dvou nabízených zážehových motorů. Najeto měl na začátku našich zkoušek 82 000 km.

Radosti
Neokoukaný vzhled
Prostorný interiér
Nezájem zlodějů
Starosti
Slabý a žíznivý motor
Omezený komfort jízdy
Rychlý pokles hodnoty
6  /10
Pokračování testu
Fotogalerie134 fotografií
P1190850.JPG P1190851.JPG P1190852.JPG
Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Chevrolet Cruze v kostce
  2. Redakční testy Cruze, Smrt z milosti, Jak šel čas
  3. Cruze versus Octavia, Zkoušený vůz
  4. Na technické prohlídce, Hmatatelný pokrok, Za volantem
  5. Verdikt, Technické údaje, Naměřené hodnoty
  6. Fotogalerie
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

včera | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků
TEST Volvo V60 D4 Polestar: Zpomalí vám tep, vyžehlí děravé okresky!

Volvo V60 D4 Polestar

Nová generace Volva V60 těží z moderní platformy a bere si to podstatné z větších modelů. Možná je to také poslední dieselová generace. Což je škoda.

9.  10.  2018 | Milan Lažanský | 24 příspěvků