Test ojetiny Chevrolet Cruze 1,8i: internacionál se loučí

Model Cruze se stal jedním ze symbolů razantních kvalitativních změn jihokorejských automobilů. Jak se jezdí s čtyři roky starým vozem a porcí 83 000 km na tachometru?
Seznam kapitol
  1. Chevrolet Cruze v kostce
  2. Redakční testy Cruze, Smrt z milosti, Jak šel čas
  3. Cruze versus Octavia, Zkoušený vůz
  4. Na technické prohlídce, Hmatatelný pokrok, Za volantem
  5. Verdikt, Technické údaje, Naměřené hodnoty
  6. Fotogalerie

Když jsme vám v květnu roku 2009 jako první nabídli test tehdy nového sedanu Chevrolet Cruze 1,6i, bylo již jasné, že se doba změnila. S jihokorejskými automobily bylo zkrátka třeba začít počítat už nikoli jako s pouhou extrémní variantou pro ty, kteří jdou výhradně po nízké ceně. Cruze v evropské nižší střední třídě doplnil další jihokorejské typy Kia Cee'd ze Slovenska (2006) a Hyundai i30 z České republiky (2007) a stejně jako jeho konkurenti byl střižen výrazně blíže vkusu evropského zákazníka než jejich předchůdci.

Chevrolet Cruze zaujal robustním a originálním designem, díky kterému působil dojmem většího a dražšího vozu. V brněnském dealerství AAA Auto jsme tentokrát vybrali sedan se střední výbavou LS a výkonnějším ze dvou nabízených zážehových motorů. Najeto měl na začátku našich zkoušek 82 000 km.

Radosti
Neokoukaný vzhled
Prostorný interiér
Nezájem zlodějů
Starosti
Slabý a žíznivý motor
Omezený komfort jízdy
Rychlý pokles hodnoty
6  /10
Pokračování testu
Fotogalerie134 fotografií
P1190850.JPG P1190851.JPG P1190852.JPG
Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Chevrolet Cruze v kostce
  2. Redakční testy Cruze, Smrt z milosti, Jak šel čas
  3. Cruze versus Octavia, Zkoušený vůz
  4. Na technické prohlídce, Hmatatelný pokrok, Za volantem
  5. Verdikt, Technické údaje, Naměřené hodnoty
  6. Fotogalerie
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

včera | Milan Lažanský | 51 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků