Prosim autora (ak auto realne soferoval), aku vyhodu ma hardtop? Ci je hluk v kabine o dost nizsi, alebo je to lem chrana platenej strechy na zimu?
Zkušenost s hardtopem mám, používám ho přes zimu. Hlučnost od plachty skoro stejná. Výhoda, že plachta schována a tolik v zimě netrpí. I když já bych hardtop ani nepotřeboval, v zimě s tím vesměs nejezdím:-)). Jinak starší šestiválce spolehlivé, pár věcí jsem řešil, klapku, separátor. termostat. Vše dohromady za cca 4000. Náklady na provoz jako u staré trojky. Ceny dílů jak na škodovku:-). Např přední ramena v zesílené verzi cca 4000 za pár, kotouč přední cca 1000 atd. Ten kdo výše píše že je to pokladnička, tak nic neví:-), jelikož ty motory co píše ve starších Z4 do 2006 doopravdy nejsou(jsou tam M54)
Proc presne by se mel vyndavat motor pri vymene vodni pumpy u M54? Je to nesmysl..
...pri R6 riesit dvojhmotu? Tak v tomto ste ma Vzena redakcia mystifikovali.
Některý benziňáky taky mají dvouhmotu!!! Už od konce osmdesátek. Třeba u mercedesu w124, Omega A 3,0, atd
Zdravím, od koupi těchto vozů BMW mohu jen z vlastní zkušenosti odradit. Téměř všechny tyto benzinové motory napříč všemi řadami BMW od 3er až po 7er, mají běžná ohledu na předchozí údržbu a servis téměř vždy problémy s časování, kolísání volnobehu a hlavně s ventilovymi dříky, kdy poté budete jezdit s modrým kouřem za vámi. Tyto opravy stojí z osobní zkušenosti minimálně 2000€, zažil jsem již s 320i E90, 330i E90 a i 745i. Pokud nejste schopni dát minimálně 10 tisíc korun měsíčně bokem na opravy a servis, rozhodně na nákup něčeho takového zapomeňte.Pěkný den :-)
Hm, ani jeden z tebou jmenovaných motorů v téhle generaci z4 nenajdeš.
Ajajajaj - tohle bude mela:-)):-)):-)) Bylo šáhnuto na vlhký nedostupný sen mnoha kolotočářů:-O:-O:-O
idiote...
Tyhle stary pastiky jsou jedna velka kasicka.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.