....konecne som sa dozvedel, kolko km je ta ona marketingova 'dozivotna' napln v AT.
Pokud pan redaktor myslí, že jízdní vlastnosti jsou pozitivem na tomto autě, pak by se asi měl věnovat nějakému jinému oboru, třeba by měli volnou pozici v časopise zahrádkář nebo žena a život...
Nektery jizdni vlastnosti jo treba prekonavani zeleznicnich prejezdu nevyzaduje zadnou korekci rychlosti, byt je to poruseni silnicniho zakona
Vychozi ropa nema 170kW, prefacelift mel 135kW a facelift 160kW
Zakladni motor je tří litr ale benzenzin a ten má 170 kw
Potom přidávaly 8valy 4.4 4.6 4.8 a až pak ropáky
Zvláštní, já mám C5, obouvám do zimního michelinu a měním každý leden. Tedy každých 30tk a vzorek má tak 3-4 mm.Takže pokud někomu vydrží guma na 2t autě 25tk tak je to v pohodě. Kamarád měl nové micheliny půl roku, odrbal to tenkrát ježděním po D1 a to najel tak 8tk.
Prave Michelin je tym ale znamy, ze jeho pneu vydrzia tak nejak nenej. Je to dan za to, ze skutocne-neskutocne drzia na ceste. Mozte jazdit na limite podvozku Michelin vas podrzi maju mäksiu zmes a viac sa drolia. Vodici ktori jazdia ostrejsie obuvaju najviac Michelin aj za cenu skorsieho opotrebenia.
Co to je proboha za blábol? Micheliny mi vydržely vždy nejdéle. Měkčí směs? Je to přesně naopak. :-O
Naprosto souhlasím. Zvlášt letní Micheliny vydržely skoro o polovinu víc, než Continental nebo Dunlop. Jenže na suchu v pohodě, ale na mokru za trest. Vždycky, když jsem na nich nafasoval nové auto z továrny, modlil jsem se, ať odejdou co nejdříve... Dobrovolně bych si je na auto nikdy nedal.
za nedostatek u X5 bych klidne dal i extremni spotrebu pneumatik, kolega ma rocnik 2006 a gumy mu to zere co 20-25 tisic najetych km, no me osobne by asi vadilo na to kazdej druhej rok kupovat nove gumy za ne zrovna malou sumu
Písal že na to nemá? Mám 2 tonové BMW a gumy mením každých 5 rokov. Nie je dôvod, aby ťažké auto žralo gumy. To si myslíte iba vy šupáci, čo nemáte na poriadne auto a potom tu poučujete iných, ako si majú vážiť vlastné peniaze.
Ty supak a co robis ked mas na poriadne auto? Ja v hlave nasrate nemam ale viem ze zarobit 60 tisíc eciek nie je sranda. Podla tvojich kecov sudim, ze sa v tom poriadnom aute vyvazas v sustakoch a v botaskách :) Keby si si na to poriadne auto zarobil hlavou, tak takuto ko..kotinu nemozes napisat!
Ty supak a co robis ked mas na poriadne auto? Ja v hlave nasrate nemam ale viem ze zarobit 60 tisíc eciek nie je sranda.
Kdyz chces kone, musis mit na oves.
No nevím....koupí si auto za 1,5mega a pak řeší,že na 2tunovém autě vydrží pneu 25 000km? A kolik by guma na tak velkým těžkým autě měla vydržet...bože...to české maloměš´táctví...Předpokládám,že olej mění jednou za dva roky po 30 000km..aby ušetřil :)
Ty vajco od piva, ty si snad myslíš, že člověk který si koupil před 12 lety auto za 1,5 mega v něm jezdí do dneška. To auto váží 2,3 tuny, pneu vydrží hovno, můžeš mít sebelepší značku, když máš 20" kola.
nesmi na to davat luzu typu Barum :-D a kam tolik jezdi? travit zivot v aute, chudak kolega :-|
To ses docela pohodar. Najezdim 25 000 km rocne jen do prace. Je to necelych 100 km denne. A kdyz na to zehram, ze chcu jit delat nekam blize domovu, tak mi vsichni chytri rikaji, at jsem rad, ze v Nemecku a jinde se jezdi mnohem vic. Takze si vyber.
20-25 tisic za rok ti prijde jako travit zivot v aute? jezdi po stavbach kterym dozoruje a v aute stravi pri prumerne rychlosti 50km/h asi tak baj voko 500 hodin rocne, to jest asi 1.4 hodiny denne, tedy nic strasneho B-]a Barumky asi ne, nevim kouknu co ma za obuti az se uvidime, odhaduju neco lepsiho
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.