Test ojetiny BMW 750Li: Osmiválcová pohoda za cenu holé Fabie

BMW  |  13. 03. 2015 08:36

Paráda, moc pěkný a objektivní test, pro mě určitě ojetou sedmu, než novou fabii
Adaptivní podvozek je ve výbavě nutnost, stejně jako soft close.

Odpovědět  |   | 
bafunak  |  14. 03. 2015 01:18

Mám předešlý model 750iL. Čili dvanáctiválec, pětilitr. Koupil jsem to když měl 130 tis. km, teď má 300 tis. a dvacet let. Samozřejmě, že spotřeba je velká a servisovat to ve značkovém servisu by bylo neadekvátní. Je třeba si najít šikovného bavorákáře, existují. Motor a převodovka doposud nevyžadovaly nijakou opravu. Poctivě měním oleje. Stejně tak tlumiče dvoupolohové sport-komfort jsou původní, rovněž všechny podvozkové díly i ložiska. Nikde ani náznak koroze.
Samozřejmě, že jsem do toho nějaký peníz vrazil. Vodní pumpa, posilovač brzd, displej na přístrojovce, zadní hrnec výfuku, chladič (asi kamínek), brzdy.
Myslím, že je to důkaz solidní spolehlivosti.
Je s tím úžasné svezení, stále po tolika letech mi vyvolává slastné pocity a úsměv na tváři, kdykoliv sešlápnu plyn. Interier je stále cítit kůží, která je všude. dveře, přístrojovka.

Odpovědět  |   | 
bafunak  |  14. 03. 2015 01:20

Povinné ručení 3200,- Kč. Jistěže mám maximální bonus.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  14. 03. 2015 10:11

Páni, tiše závidím Královská třída motorů. Tam asi stačí jen plyn polechtat.

Odpovědět  |   | 
bafunak  |  25. 03. 2015 03:46

Polechtáš, zašumí a okolí se rozmázne. A když prošlápneš kikdown, tak to se už motor ozve, jadrně, zamáčkne to hubu do hlavy a je to slast. Moje přítelkyně říká, zase jsi zapnul druhej motor. Nejlepší jsou ta zrychlení od osmdesátky, stovky výš.

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  13. 03. 2015 09:15

Panu redaktorovi se nezdá cena za světlomet z druhovýroby za 50 litrů šílená. Mně ano.

Odpovědět  |   | 
eLzyx  |  13. 03. 2015 09:42

nejdražší variantou jsou bi-xenony s natáčením do zatáčky ... a tam vychází kus na 30t Kč, Hella. Ne že by to nebyl "ranec", ale je to méně jak uváděných 50t Kč.

Odpovědět  |   | 
Marty  |  13. 03. 2015 09:46

Nevím jak u 750, ale u 650 byly ty natáčecí bixenony od Automotive Lightning, made in czech republic. V létě super, v zimě do toho pronikala vlhlkost jako prase, co sem tak četl bmw fora, tak stejný problém má asi tak 70 lidí ze 100 :o)

Odpovědět  |   | 
Lukáš  |  13. 03. 2015 10:01

No jasně, 50t bez práce za světlomet je mazec. Převodovka s prací za 150t (asi je nutné s tím počítat), roční POV + HAV za 50t, sem tam se něco pokazí (téměř vždy drahá sranda), velké pneu a pravidelný servis taky něco stojí. Je tak třeba počítat roční provozní náklady bez paliva +- 100t. No nekup to

Odpovědět  |   | 
k22  |  13. 03. 2015 10:46

Takový krásný auta se neservisujou, postát před barákem, povozit se trochu a střelit dalšímu nedočkavci

Odpovědět  |   | 
Marty  |  13. 03. 2015 10:46

jasně, tak provnné ručení s bonusy je asi za 3600 Kč, havarijko si na to nikdo nedá, leda odcizení a živel a to stojí ročně asi 6 litrů.

A za 150 repas převodovky? Za to by ty repase byly 3, haha.

Odpovědět  |   | 
eLzyx  |  13. 03. 2015 10:59

stát repas automatky 150t Kč, tak to raději doma naštuduju, objednám díly a repasuju si ji sám. Takový risk by za ty prachy stál.

Odpovědět  |   | 
trader-krakra  |  30. 12. 2015 07:53

Tak pokud to umíš - tak jasně proč ne.
Myslím si, že repas převodovky nebude nic jednoduchého.

Odpovědět  |   | 
Lukáš  |  13. 03. 2015 11:29

ne každý má maximální bonusy, při bonusu 30% je jen POV asi za 7t. Právě že havarijko se ti vyplatí, stačí vzít při parkování rohem nebo bokem o sloup v garážích a máš hned škodu za min. 25t (jasně, tobě se to určitě nikdy nestalo, ale podle sloupů v garážích jsi výjimka). Nedej bože chytit na předek zajíce. Auto se vyplatí tak někomu, kdo je schopen si spoustu věcí udělat sám nebo má kámoše servisáka, co mu to bude levně udržovat.

Odpovědět  |   | 
Marty  |  13. 03. 2015 11:33

Nestalo, do garáží nejezdím.

Jinak serisovat se dá leccos, měl sem BMW 650, měl sem Jaguar XJR 4,2 Supercharged, měl sem 300C HEMI.......

Stačí vědět kde koupit díly a mít člověka, co umí. A samo vybrat si kousek co je ve slušným stavu. Aspon po tech stránce, na nějaký ten škrábanec já osobně až tak moc nekoukám při výběru auta.
Havarjko je fajn věc, akorát za těch 11 let by mě stálo asi 330 tis, za to mam jedno auto zadarmo :o)

Odpovědět  |   | 
jehoVista  |  13. 03. 2015 16:17

No jiste. 3600 kdyz bydlis na vesnici, je ti 50 a poslednich 49 let jezdis bez nehody.

Odpovědět  |   | 
Marty  |  13. 03. 2015 21:21

Csob, praha a pres net sfinance

Odpovědět  |   | 
bafunak  |  14. 03. 2015 01:23

A proč by si měl takový auto kupovat mladej bez peněz s maximálním bonusem na ježdění po Praze?

Odpovědět  |   | 
Marty  |  14. 03. 2015 19:38

At si každej koupí co chce, ne

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  13. 03. 2015 10:56

Hmm, já platím na BMW 5 ročně 34 tisíc, povinné, havarijní, gap do částky na faktuře a čelní sklo. Cena asi 6x vyšší, takže si nějak těch 50 tisíc za pojistku nedovedu představit

Odpovědět  |   | 
Lukáš  |  13. 03. 2015 11:38

tak si tu 750i zadej na nějakém srovnávači pojištění a pak si to už představit dovedeš. Máš nižší řadu, asi vyšší bonusy, slabší motor, atd.. U POV cena auta vůbec nehraje roli, u HAV samozřejmě už ano.
Jen pro pobavení. Klient má Aston Martin Vanguish a nabídka Kooperativy na komplet pojištění (maximální krytí) byla za roční pojistné 400.000,-. No nevzal to

Odpovědět  |   | 
Petr  |  13. 03. 2015 17:13

nechápu, proč u takového auta řešíte pojistku

Odpovědět  |   | 
Ludek_II  |  14. 03. 2015 19:29

jsou to komunisti, Peťo.

Odpovědět  |   | 
WP  |  15. 03. 2015 05:19

Ty auta nepojišťuješ???

Odpovědět  |   | 
Lojza  |  15. 03. 2015 20:54

podle srovnavace pojisteni kupuje pouze jouda.mam 740d x drive,rok 2012.havarijne pojisteno na 1 000 000kc,havarijni pojistka Generali all risk za 26 000Kc.5000kc spoluucast.Povinne ruceni za 7 litru.

Odpovědět  |   | 
boss-ivoss  |  02. 04. 2015 11:47

Nedávno jsem to řešil, 2 roky starý Superb combi. Slušné bonusy mám, bydliště mimo Prahu. Sháněl jsem další pojištění (po ukončení leasingu).
Vyhledávače nabízely 34-40 ročně (POV+HAV+okna). Do té doby jsem (za auto s vyšší hodnotou - nové!) v rámci leasingu platil Škofinu (ta přes Allianz) 20k
Vyřešeno přes "makléře" nebo jak si říkají, 11090,- Kč.

To jen k těm vyhledávačům....

Odpovědět  |   | 
Marty  |  13. 03. 2015 09:26

tenhle motor i stejný automat sem měl v kupé 650i.

Motor je fajn, ale převodovka trpí na úniky kapaliny kolem těsnění vany, vinou nekvalitní výroby ZF, mnohem spolehlivější sou neorigo vany.

Díly úplně drahé nejsou, to je pravda, ale většinou pokud se něco rozbije, sou to věci co se jinde nerozbíjí. Takže pak to stojí balík

Odpovědět  |   | 
cptObvious  |  13. 03. 2015 09:30

mozno som moc rychlo cital....ale kolko ma ten kus nabehane? tak vybyvany interier sa len tak nevidi.

Odpovědět  |   | 
Marty  |  13. 03. 2015 09:29

Levnější alternativa V8 za cenu holé fabie je Chrysler 300C 5,7 V8 nebo sesterský Dodge Charger popř. kombi verze 300C a Dodge Magnum.

Není to tak prestižní jako BMW, nicméně ceny ND sou úplně jinde, většinou se nerozbíjí věci za 30 a více tisíc, převodovka Mercedes je bez problémů a motor snáší LPG bez problémů, spotřeba zcela identická s V8 BMW 4,8.

Jelikož sem měl obé, mohu srovnávat naprosto přesně.

Odpovědět  |   | 
alda  |  01. 01. 2016 17:04

jak jsi prisel na to, ze prevodovka mb je bezproblemova?

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  13. 03. 2015 10:03

náplň v převodovce je „doživotní“,
Tak nejako snad ten predaj, servis a vrakace podporit musime, ze.
No a tych 2300/h je nejak malo. Ja navrhujem 10000/h, urcite to podniku prospeje.
Marketing a fajnens by sa mal nad tym horeuvedenym zamysliet, vidim tam znacne rezervy na 'optimalizaciu'. Rozumej spravit to tak, aby sa to sypalo este rychlejsie a cenu za servis aspon 4x taku ako je dnes. A viac bakelitu. Urcite dostanu za to premie, ostatne za poslednych 10 rokov to slo presne v takejto linii. Tak naco menit osvedcene.

Skratka a dobre, mozem sa im na taketo nieco vysr.t a zase sa len potvrdzuje ze tato znacna ku mne do garaze od isteho casu nesmie. Kopa nekvalitneho srotu made in bohvie kde a made in bohvie z coho.

Odpovědět  |   | 
Marty  |  13. 03. 2015 11:55

Olej v automatu se poprvé doporučuje měnit někdy mezi 80-120 tis u nového auta, u ojetiny bez jasné historie ihned po koupi a pak každé 2-3 roky nebo 50 tis km.

Problém je, že origo nápln ZF Lifeguard 6 + vana s filtrem stojí asi 3x tolik co třeba výměna ATF+filtru u zminovaného 300C nebo třeba dalších aut s americkými převodovkami :o))

Odpovědět  |   | 
bafunak  |  14. 03. 2015 01:29

Je to nesrozumitelné a není to k věci.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  13. 03. 2015 10:19

Já nevím, ale takovýmto kupům se říká "naleštěná bída".
Neříkám že se každá spálí, ale doporučit tohle bych nemohl.
odobných příběhu kolem už jsem kolem pár slyšel.

Za cenu nové Fabie (kolem 260t) si koupí egoisté auto s najetými 200t Km. Sousedé závidí, účel je splněn. Postupně nasypou za dva roky 100k do oprav. Budou jezdit s 2tunovým autem s 367 k za 15l i když to auto stejně není ani trochu sportovní. Pak po dvou letech se vyvrbí potřeba dalších investic do údržby v řádech desítek tisíc Kč protože servis náročné elektriky zvládne pouze originál BMW servis. Rozhodnou se prodat.
Tak s autem zajedou do bazaru a tam jim řeknou, že auto má najeto min. o 100t km více a je potřeba dát min. 100t. Kč do oprav. Takhle objedou 5 bazarů a nakonec ho milostivě vykoupí AAA za 120 000 Kč. Taková sranda potom za dva roky také může stát novou Fabii...

Odpovědět  |   | 
Petr  |  13. 03. 2015 14:39

okolo 260 se dá sehnat 7 v SRN od zančkového servisu s nájezdem do 100 000 skutečných a ta by se jim srát neměla

Odpovědět  |   | 
Kadislaw O. Pijany  |  13. 03. 2015 16:45

Jasne, nova Fabka se v autorizovanem servisu udrzbuje levnejsi, nez BMW u znameho - mechanika v garazi. Jeste chvili nam o tom povidej.

Ano, servis BMW elektriky zvladne jen BMW servis. Zatimco servisovat elektriku na Fabii v zaruce budes kde?

Kdo jezdi cas od casu delsi trasy, rekneme 1000 km +/-, ma ve veci jasno.

Odpovědět  |   | 
Lojza  |  15. 03. 2015 21:09

kazdy ma jine preference v zivote, s tou zavisti sousedu souhlasim.ja bych ti napsal asi toto a to nikomu nic zleho nepreji. Ale az do tve fabky naboura nejaky magor ve stovce tak budes v cernem pytli a tvy spolujezdci take.Potom si uvedomis, ze to nejcejnesi co mas je zdravi.A ver kdyz to do tebe nekdo ve stovce protismerne napali a ty jedes 80km/h tak je to rana jako z dela je i v te sedme,osobni zkusenost.

Odpovědět  |   | 
bflmpsvz  |  22. 04. 2015 13:18

Tak u takovyho auta se musi pocitat ze do toho clovek nasype a mit bokem kdyby nahodou. Ono to ve vysledku vyjde nastejno protoze sedma najede klidne milion km zatimco fabie 100t km a uz se rozpada. Ja mam na sedme najeto 500t km a v interieru je hrobove ticho, nikde nic nemlati nevrze, proste to jede porad jak novej stroj. Nedavno jsem se bavil s taxikarema kolik maji najeto jejich nektery superby co uz docela vrzou v interieru a je to kolem 150t km ve stari dvou let. A to je prosim vlajkova lod skodovky.

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  13. 03. 2015 11:24

Pro toho kdo dokáže jízdu v tomto BMW si vychutnat a jezdí málo, tak se s nějakým prdítkem za 250 nové nikdy nespokojí. Většina lidí jenom posuzuje kolik tě výjde přesun z A do B a taky jestli to bude někdo závidět, ale jsou i normální lidi.

Odpovědět  |   | 
Kubis  |  13. 03. 2015 13:17

Jasně, pokud ti potom nevadí, že tohle vychutnání tě může stát kolem 10 000 měsíčně na ztrátě hodnoty a údržbě. A to se nebavím o spotřebě. Potom je o celkem drahý koníček...

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  13. 03. 2015 14:30

No pokud se fakt něco nesypne, tak jde jen o vyšší spotřebu.

Odpovědět  |   | 
Marty  |  13. 03. 2015 14:41

která jde řešit plynem, pokud je někdo šetřílek. Pak to nákladově vyjde na 1 km méně, než třeba nafta 3,0 V6 CRD

Odpovědět  |   | 
Petr  |  13. 03. 2015 16:07

No jo, je to jenom pokud, pokud.
Pak ti třeba po roce něco křupne v převodovce, což není nějak vzácná věc a končí sranda. Jsi v tom min. za 100k, nebo neubrzdíš někde v křižovatce a bez Hav.Poj. (které je šílené) jsi v tom za dva bixenony + nárazník taky za 100k. A to se nebavíme o té šílené elektrice která se prostě u starších aut nejvíce sere. Další prodej za slušnou cenu po pár letech je u tohodle auta holá fikce. To už jsou lepší starší generace, kde není tolik elektriky.

Jinak ty pneu a kotouče s tou váhou dostanou taky pokouřit a nejsou ze pár Kč a to je jenom spotřebák.

Prostě sporťák z toho stejně nebude, stěhovák taky ne a za to že mi tam brumlá 8v mi to riziko brutálních ztrát teda nestojí. To už si radši koupit starší STI. Aspoň se svezeš a víš proč to auto máš.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  13. 03. 2015 16:56

Proč by mělo něco křupat po roce v převodovce nebo kdekoliv jinde u auta s nájezdem pod 100 000?

Odpovědět  |   | 
bafunak  |  14. 03. 2015 01:39

Proč by to měl být sporťák nebo stěhovák. Co je to za nesmysl.
U mé dvacet let staré sedmičky se eletrika ani nic jiného nesere. A provozní náklady mi za tu nádhernou jízdu stojí.
Ono nestačí jen teoretizovat na základě strastí těch co si koupili nějaký vrak.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  14. 03. 2015 08:33

on ani nezná nikoho kdo si koupil nějaký vrak, on se jen nemůže smířit, že za stejné peníze jezdíš jak král a pokud ti to pálí (náku u atorizovaného servisu v SRN s nájezdem do 100 tis.), tak bez servisních nákaldů (jen náplně) a on si koupil čtyřmetrový ostudný kostitřas s nájezdem 98 tis. co má ce skutečnosti můl mega a už je za tím za 100 táců v servisech, tak podle toho posuzuje i takováto auta, když já dal za čtyři roky 100 tis. tak tito frajírci musí dát statsíce...

Odpovědět  |   | 
Jakub  |  13. 03. 2015 21:20

A co treba lidicky zapocitat provozni naklady krome PHM? Dve sady obuti (to zrovna levny nebude), pravidelny vymeny oleju, v nejakou dobu (ihned po koupi + za cas) rozvody. Tohle proste neni auto pro prumernyho ani mirne nadprumernyho cloveka, pokud neni ochotnej do nej vrazet pulku vyplaty mesicne.

Odpovědět  |   | 
bafunak  |  14. 03. 2015 01:40

Ale kdepak rozvody. To má řetěz jak parník, na věčné časy.

Odpovědět  |   | 
Marty  |  14. 03. 2015 08:16

Presne tak, mel sem 5 aut s retezem a nikde sem ho nemenil.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  01. 11. 2016 08:31

Milý Jakube, chtěl bych říct, že pokud nebudeš nikdy vlastnit 7, nemůžeš se k tomuto vyjadřovat. Srovnávat toto auto s Fabií je naprosto mimo. Sedmička do roku 2008 je velmi kvalitní auto, které dle mé zkušenosti nemá konkurenci. Díly jsou velmi kvalitní, taktéž zpracování. O svezení nemluvě. Kdo se jednou sveze 7-kou, nebude chtít jiné auto. Já vlastním 750 Li a mohu říct, že jsem dlouho vybíral. Je totiž na trhu spousta zničených kusů, které se vydávají za lehce ojeté a díky kvalitním materiálům se může laikovi stát, že takové "mrtvé" auto koupí. To pak je opravdu neštěstí. U těchto aut musíš chtě nechtě nakupovat s člověkem, co má diagnostiku a zná BMW. Pokud pak najdeš hezkou a zachovalou 7-ku, budeš z ní nadšený. Motor skvělý, prostor nevídaný, pohodlí božské. Jezdím s autem dlouhé trasy. Po ujetí 1300km z auta vylezu a jsem "čerstvý" .. nic mě nebolí, hlava netřeští. Na těchto cestách při rychlostech 120-150km/h je spotřeba 9,1l/100km. Po městě je spotřeba 12,6l. Za toto firmě BMW děkuji a všem co mají 7, model E65/66 přeji mnoho šťastných kilometrů.
P.S. pov.pojištění, plná asistence a krádež je roční náklad 9.600Kč. Nové pneu 3.200,-Kč*4ks. Člověk, který používá srovnávače cen, ušetří. Nic drahého není potřeba.. hezký den

Odpovědět  |   | 
R  |  13. 03. 2015 16:06

Proc se resi jen prachy...Někdo si auto kupuje i pro radost, třeba i splneny sen, nekdo je holt pozer...to je jako ty prihlouple kecy...nove auto bych si nikdy nekoupil, proto že jsem vlastně hned prodělal. ..jojo

Odpovědět  |   | 
Kadislaw O. Pijany  |  13. 03. 2015 17:17

Pro toho, kdo si to muze v klidu dovolit, to skutecne nemusi nutne byt o penezich. Zatimco pro toho, kdo pocita kazdou korunu, je to jen a jen o penezich a resit cokoliv jineho, je mimo jeho moznosti. Tyhle dva tabory se nikdy nemuzou pochopit, protoze jejich pohled na svet je zcela odlisny.

Odpovědět  |   | 
JA-NE  |  13. 03. 2015 15:11

B udeš M ať W ydaje

Odpovědět  |   | 
William Tell  |  13. 03. 2015 15:33

Tak jesti jsem clanku porozumel dobre, tak tento "designovy skvost" si je fajn napad poridit pac:
- to ma tak slozity menu iDrajvu, ze tam stejne nenastavit nic cim byste neco zku*vili
- to vlastne nema zadny featury ktery by zku*vit sly, i kdybyste je v tom menu nasli
- to ma primitivni napravu u ktera sice neni komfortni, ale zase se nezku*vi (hned)
- je to tak hnusne, ze Vam to nikdo neukradne
- neda se s tim driftovat takze se o to ani nebudete pokouset, coz dela vuz bezpecnejsi
- je to zadokolka, ktera ma sice uplne na prd vlastnosti v aute teto tridy, ale pohon vsech kol by se stejne u
BMW casem zku*vil, take vlastne je to dobre

Ale hlavne, nebude to Fabka f zakladu! OMG

Odpovědět  |   | 
Ello  |  13. 03. 2015 19:59

Ha,ha dobry prispevok Will,pravdivý a pritom vtipny.Musim len suhlasit.

Odpovědět  |   | 
Marek  |  13. 03. 2015 19:30

ale ta spotreba, drahy servis, poistka a prihlasenie :)

Odpovědět  |   | 
X1  |  13. 03. 2015 20:13

Naklady na prihlasenie v Cesku asi nemaju take astronomicke ako na Slovensku, to co urobil Fico je zderstvo. Pri dovoze rataj aj s litrom eur pri beznom aute (registracne, recyklacne, take a take poplatky vsetko v sto eur kolkoch, STK, emisna..) a o byrokracii a cakani ani nehovorim.

Poistka Ti na jazdenky v cene do nejakych 10-15 litrov staci zakonna, havarijna sa ti neoplati, spotreba 10-15 pre osemvalec nie je velka, s tym sa da zit, servis si vies zabezpecit aj nizkonakladovo, net je plny nahradnych dielov a schopnych manikov najdes.

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  14. 03. 2015 19:21

Více méně všichni správně tuší, že kupovat tento "skvost" v pravé nefalšované kvalitě BMW by byla sebevražda.

Odpovědět  |   | 
JirkaK  |  15. 03. 2015 10:56

Všichni jsou tu vyplesklí z převodovky za 150 tisíc.... Kolik stojí vlastně ve značkovém servisu originál převodovka na takovou Oktávku nebo dokonce Passata?

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  16. 03. 2015 14:20

Problém je v tom, že bavorská zadnice nebyla nikdy konstruována na nějaké větší kilometrové zátěže. Značka je zaměřena na klientelu, která moc nejezdí, která se autem prezentuje před svým úřadem. Takže koupit si tuto starou bavorskou obludu i se 100 tisícem km, což je pro auto této třídy pouze cca pětinová obvyklá kilometrová životnost, je s překvapivě velkým rizikem, že se v tom rozsype spousta různých mechanických skupin.

Odpovědět  |   | 
Pete  |  16. 03. 2015 17:56

LoL
735i s automatom sla z domu pri 390tisic. S povodnou prevodovkou. Najvacsia servisna polozka bol kardan a tlmice. Kazdopadne mala male kolesa a nejazdil som s nou rally.

Odpovědět  |   | 
bafunak  |  25. 03. 2015 04:04

Vůbec nevíš o čem mluvíš. Konečně jako vždy.

Odpovědět  |   | 
-Fík  |  16. 03. 2015 23:56

Někdo si koupí mladý ojetý auto, aby jezdilo roky bez závad. A někdo si koupí za stejnou cenu olítaný mercedes, bmw, audi apod. aby všichni koulali jakej má bourák. Ale protože má o 200 tkm najeto víc a o pár let starší, tak do toho zákonitě bude sypat peníze. Ať si každý kupuje co chce... :)

Odpovědět  |   | 
Petr  |  17. 03. 2015 08:43

a potom jsou tací, kteří si za stejné peniže kupí lítaný mercedes, bmw, audi s malým nájezdem od zančkového servisu a nesypou nic a jezdí jak pepíci jen sní

Odpovědět  |   | 
Marty  |  17. 03. 2015 09:11

A pak sou ti co si místo němece koupí něco jiného a servisují to za půlku

Odpovědět  |   | 
Petr  |  17. 03. 2015 12:33

když nic neservisujete, nezajímá vás za kolik

Odpovědět  |   | 
whitenight  |  17. 03. 2015 12:46

Shodneme se, že je spousta druhů lidí, co si kupují různá auta.

Odpovědět  |   | 
el misti  |  17. 03. 2015 10:28

Přesně, to je velmi dobrá volba. Za cenu holátka Fabie je tu toto brko. Nemyslím si že bude potřeba tak pravidelný servis jako u Fábky. Kdo toto auto má tak si ho dlouho nechává. Ale taková áčka by nějakej kousek mít mohla, občas se tam objeví. BMW je BMW o tom žádná

Odpovědět  |   | 
Julien  |  17. 03. 2015 19:41

250 000 Kč, človek si musí byť celkom istý, že v zálohe musí mať adekvátnu čiastku na servis,toto auto sa jednoducho nemôže kupovať z posledných peňazí, ani keby bolo na LPG
Ale uvedomujem si, že pohodlie, rýchlosť, výkon, výbava hovoria jasne pre BMW 7.

Ja osobne by som si ale vzal Rolls Royce Silver Spur za tú cenu. To poskytne ešte čosi viac.

Odpovědět  |   | 
Radek  |  31. 03. 2015 12:20

Pokud se mohu vmísit o diskuze v zásadě jsem pro. Každému kdo si chce koupit fábii s tříválcem bych půjčil na půlden cokoliv co jezdí. Já sice chápu že fábia, kia, Hyundai. Mají své opodstatnění. Nikomu nechci rozmlouvat jeho rozhodnutí. Podělím se tedy o moje zkušenosti. BMW nemám. Má podobný vůz. V8 4,3 litru. LS430. Mám ovšem přátele co vlastní BMW 760iL MB W220, MB W221, AUDI A8, MB W140. Většinou jsou to lidi co mají hluboko do kapsy. Ovšem místo krve mají benzín. Ano jde o staré auta a mají něco za sebou. Já jsem za 4 roky nacpal do Lexe 100tis. Ovšem počítám 4 výměny oleje a filtrů , 2 sedy pneu, Olej do diferenciálu, Převodovky, Brzdovou kapalinu, chladící kapalinu, brzdové desky, Repase ráfků, .Ze závad jen prasklý chladič, prachovka řízení a lambda sonda. Potkala mě výměna rozvodů. svíček a jinak běžný servis, občas nějaká ta žárovka. Pojistku u Kooperativy mám za 3666kč. Známý co má BMW760il si taktéž nestěžuje. běžná údržba za rozumné peníze. Moje dlouhodobá spotřeba 10,7. nájezd 10000km za rok. Provoz je 100% dražší než za fábii ,která je nová a v záruce. Ovšem ten rozdíl tam je. Kvalita cestování. Když jedeme do práce, manželka se ptá čím pojedeme??? Renaultem nebo Lexem?? Hádejte co vyhrává. I přesto že Renaultík žere 5 litrů!!!!

Odpovědět  |   | 
Milano  |  04. 09. 2015 09:11

Kdo někdy řídil BMW,ví co to je mít radost z jízdy, co to je řídit.
Kdo chce posunovadlo z místa A do B nemůže tomuto nikdy porozumět.

Odpovědět  |   | 
Marek  |  27. 12. 2015 17:02

Koukám, že ani ty dosti podstatné negativa některé neodradí. I kdybych nevěděl co s penězi, pořídil bych si raději jinou pokladničku.

Odpovědět  |   | 
Lojza  |  28. 12. 2015 04:25

Ona to nemusi byt pokladnicka. Dulezity je koupit ojetiny v dobrem stavu s rozumnym najezdem km. Ceny znackovych dilu nejsou takova katastrofa, pokud nechodite do znackovych servisu. Predni svetlo se da koupit kolem 20t. bezne dily od filtru, desticky (Bremba, ATE) apod. nejsou o moc drazsi nez na Superba. Clovek nesmi tyto dily kupovat samozrejme v BMW. Ted jsem menil predni brzdove desticky se senzorem opotrebeni. V BMW cena 8900kc + prace. Bremba koupeny za 2000kc pres net+1000kc vymena a to jsem mechanikovi dal jeste na pivo-).

Odpovědět  |   | 
Kolafa  |  09. 08. 2016 11:16

Jenom poznamka k te prevodovce .... tam samozřejme "doživotní" náplň je, akorát malinko zapomínaji v servise říci, že se nejedná o životnost auta nebo majitele, ale toho oleje! Takže 60tis a vyměnit. A netýká se jenom BMW, tuto ptákovinu mi v roce 2001 napsali i přímo ze Škodovky .....

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

První jízda se Škodou Kamiq 1.0 TSI: Revoluci nečekejte, poctivý kus auta ano

Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG (první svezení)

Už se těším, až si dnes večer sednu s šálkem horké kávy k počítači a zabořím se do diskuze pod tímto článkem. Na první dojem je totiž Škoda Kamiq opravdu dobrá.

21.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 189 příspěvků
TEST Subaru BRZ Spec. S: BRZy, jazyk, nazývat… věci pravými jmény

Subaru BRZ Spec. S

Pokud máme věci nazývat pravými jmény, je nutno poznamenat, že zlí jazykové tvrdí, že BRZ „nejede“. A je fér přiznat, že jakkoli pro modelový rok 2019 a speciálně v limitované edici Spec. S prodělalo řadu změn, včetně například jiného naladění řídící jednotky, je na tomto tvrzení kus pravdy. To však ani náhodou neznamená, že by BRZ nebylo skvělé auto.

19.  8.  2019 | Petr Schnagl | 13 příspěvků
Minitest Toyota RAV4 2.5 Hybrid: Konečně něco, co si stojí za svým

Toyota RAV4 2.5 Hybrid (minitest)

Nová Toyota RAV4 nás už dříve překvapila extravagantním vzhledem, ale měli jsme k ní pár výhrad, které se pokusí smazat hybridní verze. Podaří se jí to?

16.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 78 příspěvků

Nejčtenější články

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda Scala. Může jezdit skoro zadarmo

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda S…

Se Scalou na zemní plyn se počítalo již od samotného počátku uvedení nové škodovky. Jeden kousek byl nyní spatřen v provozu.

13.  8.  2019 | | 31 N/A
Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není. Zato ale dostala o dost více výkonu

Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není.…

Škoda upravuje ceník výhodné Octavie Tour. Akční výbava sice zdražuje, nyní už je ale dostupná rovněž jako liftback a dostává pod kapotu výkonnější základní motor.

3.  8.  2019 | | 39 N/A
Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Existuje ale něco mnohem raritnějšího

Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Exis…

Zatímco tisíce lidí v Česku šílí z pistáciových fábií, americký dealer BMW z Manhattanu se vytahuje něčím mnohem exkluzivnějším.

26.  7.  2019 | | 28 N/A
T-Kat je jediné české auto, kterým můžete bez obav na D1. A také do války

T-Kat je jediné české auto, kterým můžete b…

Útvar rychlého nasazení, konkrétně protiteroristické oddělení, si převzala vozidlo T-Kat. Je tak skvělé, že se jí musíme chvilku věnovat.

8.  8.  2019 | | 29 N/A
Slavný návrhář rozzuřil Ferrari. Stačila jedna nevinná fotografie se supersportem

Slavný návrhář rozzuřil Ferrari. Stačila je…

Koupením Ferrari vstupujete do elitního klubu, musíte akceptovat filozofii a pravidla značky a stvrdit je podpisem. Že jste milionáři a sledují vás na Instagramu skoro dva miliony lidí na tom nic nemění.

31.  7.  2019 | | 6 N/A