Test ojetiny BMW 750Li: Osmiválcová pohoda za cenu holé Fabie

Jistě, servisní náklady vás mohou přivést na mizinu, ale pokud nemáte úplně omezený rozpočet a budete trpěliví při hledání kvalitní ojetiny, je tohle naprosto skvělá koupě.
Seznam kapitol
  1. Ojeté BMW 750Li: Úvod
  2. Ojeté BMW 750Li: Co od něj čekat
  3. Ojeté BMW 750Li: Jak se s ním jezdí
  4. Ojeté BMW 750Li: Na co si dát pozor
  5. Ojeté BMW 750Li: Verdikt
  6. Fotogalerie: BMW 750Li E66

Existuje mnoho způsobů, jak utratit čtvrt milionu korun za auto. Můžete si jít koupit úplně nové, které ale bude pravděpodobně jen s velmi chudou výbavou a tím nejslabším tříválcovým motorem pod kapotou, navíc nebude asi moc dobře jezdit. Pokud ale chcete něco dobře vybaveného a dynamicky schopného, můžete jít do autobazaru a pořídit si osmiválcovou limuzínu s bohatou výbavou a výkonem 367 koní.

Těchto 20 motorů obejděte v bazaru širokým obloukem

Těchto 20 motorů obejděte v bazaru širokým obloukem

Už vás slyším, jak namítáte, že tohle se přece vůbec nedá srovnávat, že to jsou jablka a hrušky a že provozní náklady osmiválcové limuzíny prémiové značky budou doslova brutální. Ano, mohou být, ale také nemusí. Záleží na tom, jaké auto koupíte a jakou má za sebou historii. A když vás zajímá luxusní limuzína s velkým benzínovým motorem, asi zrovna nepatříte do kategorie zákazníků „chci to nejlevnější, co máte, a když mi z toho vyndáte koberečky a rezervu, dáte mi slevu?“.

Co je klíčové

  • Kontrola vozu se zkušeným mechanikem

  • Důkladná testovací jízda

  • Jasný původ a průhledná servisní historie

  • Hladký chod automatické převodovky

  • Seřízená geometrie a vyvážená kola

  • Bezproblémová funkce základní elektroniky

Pro prestižní osmiválcovou limuzínu mluví i něco úplně jiného. Tahle auta už brzy nebudou. PNež ale seberete odvahu a rozbijete prasátko, měli byste vědět, co vás při koupi (a hned po ní) v případě takového vozu čeká.

Radosti
Je to limuzína s osmiválcem!
Stojí méně než lidé tipují
Je pohodlná a kultivovaná
Servis se dá finančně unést
Díly nejsou přemrštěně drahé
Nesvádí k agresivní jízdě
Starosti
Systém iDrive dokáže rozčílit
Elektronika není nejspolehlivější
Automat je docela poruchový
Drahá práce v autorizovaném servisu
Hůře hledá nového majitele
To čekání, až se něco drahého rozbije
7  /10
Pokračování testu
Fotogalerie79 fotografií
BMW 750Li (8).JPG BMW 750Li (1).JPG BMW 750Li (10).JPG
Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Ojeté BMW 750Li: Úvod
  2. Ojeté BMW 750Li: Co od něj čekat
  3. Ojeté BMW 750Li: Jak se s ním jezdí
  4. Ojeté BMW 750Li: Na co si dát pozor
  5. Ojeté BMW 750Li: Verdikt
  6. Fotogalerie: BMW 750Li E66
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků