Test ojetiny BMW 750Li: Osmiválcová pohoda za cenu holé Fabie

Jistě, servisní náklady vás mohou přivést na mizinu, ale pokud nemáte úplně omezený rozpočet a budete trpěliví při hledání kvalitní ojetiny, je tohle naprosto skvělá koupě.
Seznam kapitol
  1. Ojeté BMW 750Li: Úvod
  2. Ojeté BMW 750Li: Co od něj čekat
  3. Ojeté BMW 750Li: Jak se s ním jezdí
  4. Ojeté BMW 750Li: Na co si dát pozor
  5. Ojeté BMW 750Li: Verdikt
  6. Fotogalerie: BMW 750Li E66

Existuje mnoho způsobů, jak utratit čtvrt milionu korun za auto. Můžete si jít koupit úplně nové, které ale bude pravděpodobně jen s velmi chudou výbavou a tím nejslabším tříválcovým motorem pod kapotou, navíc nebude asi moc dobře jezdit. Pokud ale chcete něco dobře vybaveného a dynamicky schopného, můžete jít do autobazaru a pořídit si osmiválcovou limuzínu s bohatou výbavou a výkonem 367 koní.

Těchto 20 motorů obejděte v bazaru širokým obloukem

Těchto 20 motorů obejděte v bazaru širokým obloukem

Už vás slyším, jak namítáte, že tohle se přece vůbec nedá srovnávat, že to jsou jablka a hrušky a že provozní náklady osmiválcové limuzíny prémiové značky budou doslova brutální. Ano, mohou být, ale také nemusí. Záleží na tom, jaké auto koupíte a jakou má za sebou historii. A když vás zajímá luxusní limuzína s velkým benzínovým motorem, asi zrovna nepatříte do kategorie zákazníků „chci to nejlevnější, co máte, a když mi z toho vyndáte koberečky a rezervu, dáte mi slevu?“.

Co je klíčové

  • Kontrola vozu se zkušeným mechanikem

  • Důkladná testovací jízda

  • Jasný původ a průhledná servisní historie

  • Hladký chod automatické převodovky

  • Seřízená geometrie a vyvážená kola

  • Bezproblémová funkce základní elektroniky

Pro prestižní osmiválcovou limuzínu mluví i něco úplně jiného. Tahle auta už brzy nebudou. PNež ale seberete odvahu a rozbijete prasátko, měli byste vědět, co vás při koupi (a hned po ní) v případě takového vozu čeká.

Radosti
Je to limuzína s osmiválcem!
Stojí méně než lidé tipují
Je pohodlná a kultivovaná
Servis se dá finančně unést
Díly nejsou přemrštěně drahé
Nesvádí k agresivní jízdě
Starosti
Systém iDrive dokáže rozčílit
Elektronika není nejspolehlivější
Automat je docela poruchový
Drahá práce v autorizovaném servisu
Hůře hledá nového majitele
To čekání, až se něco drahého rozbije
7  /10
Pokračování testu
Fotogalerie79 fotografií
BMW 750Li (8).JPG BMW 750Li (1).JPG BMW 750Li (10).JPG
Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Ojeté BMW 750Li: Úvod
  2. Ojeté BMW 750Li: Co od něj čekat
  3. Ojeté BMW 750Li: Jak se s ním jezdí
  4. Ojeté BMW 750Li: Na co si dát pozor
  5. Ojeté BMW 750Li: Verdikt
  6. Fotogalerie: BMW 750Li E66
TEST Jaguar E-Pace D180 AWD: Sentimentální cesta

Jaguar E-Pace D180

V novodobé historii Jaguaru je E-Pace jedním z nejdůležitějších milníků. Půjčili si techniku od Land Roveru a snažili se do populárního segmentu malých SUV vnést sportovního ducha. Povedlo se?

16.  8.  2018 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků