Test ojetiny BMW 750Li: Osmiválcová pohoda za cenu holé Fabie

Jistě, servisní náklady vás mohou přivést na mizinu, ale pokud nemáte úplně omezený rozpočet a budete trpěliví při hledání kvalitní ojetiny, je tohle naprosto skvělá koupě.
Seznam kapitol
  1. Ojeté BMW 750Li: Úvod
  2. Ojeté BMW 750Li: Co od něj čekat
  3. Ojeté BMW 750Li: Jak se s ním jezdí
  4. Ojeté BMW 750Li: Na co si dát pozor
  5. Ojeté BMW 750Li: Verdikt
  6. Fotogalerie: BMW 750Li E66

Existuje mnoho způsobů, jak utratit čtvrt milionu korun za auto. Můžete si jít koupit úplně nové, které ale bude pravděpodobně jen s velmi chudou výbavou a tím nejslabším tříválcovým motorem pod kapotou, navíc nebude asi moc dobře jezdit. Pokud ale chcete něco dobře vybaveného a dynamicky schopného, můžete jít do autobazaru a pořídit si osmiválcovou limuzínu s bohatou výbavou a výkonem 367 koní.

Těchto 20 motorů obejděte v bazaru širokým obloukem

Těchto 20 motorů obejděte v bazaru širokým obloukem

Už vás slyším, jak namítáte, že tohle se přece vůbec nedá srovnávat, že to jsou jablka a hrušky a že provozní náklady osmiválcové limuzíny prémiové značky budou doslova brutální. Ano, mohou být, ale také nemusí. Záleží na tom, jaké auto koupíte a jakou má za sebou historii. A když vás zajímá luxusní limuzína s velkým benzínovým motorem, asi zrovna nepatříte do kategorie zákazníků „chci to nejlevnější, co máte, a když mi z toho vyndáte koberečky a rezervu, dáte mi slevu?“.

Co je klíčové

  • Kontrola vozu se zkušeným mechanikem

  • Důkladná testovací jízda

  • Jasný původ a průhledná servisní historie

  • Hladký chod automatické převodovky

  • Seřízená geometrie a vyvážená kola

  • Bezproblémová funkce základní elektroniky

Pro prestižní osmiválcovou limuzínu mluví i něco úplně jiného. Tahle auta už brzy nebudou. PNež ale seberete odvahu a rozbijete prasátko, měli byste vědět, co vás při koupi (a hned po ní) v případě takového vozu čeká.

Radosti
Je to limuzína s osmiválcem!
Stojí méně než lidé tipují
Je pohodlná a kultivovaná
Servis se dá finančně unést
Díly nejsou přemrštěně drahé
Nesvádí k agresivní jízdě
Starosti
Systém iDrive dokáže rozčílit
Elektronika není nejspolehlivější
Automat je docela poruchový
Drahá práce v autorizovaném servisu
Hůře hledá nového majitele
To čekání, až se něco drahého rozbije
7  /10
Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Ojeté BMW 750Li: Úvod
  2. Ojeté BMW 750Li: Co od něj čekat
  3. Ojeté BMW 750Li: Jak se s ním jezdí
  4. Ojeté BMW 750Li: Na co si dát pozor
  5. Ojeté BMW 750Li: Verdikt
  6. Fotogalerie: BMW 750Li E66
Minitest Mercedes-Benz Vito Tourer Family 114 CDI: Na míru k vašim službám

Mercedes-Benz Vito Tourer Family (minitest)

Mít větší než běžnou rodinu znamená kromě jiného i obtížnější výběr auta. Především pak dnes, když jsou minivany na ústupu. Stojí za to dát přednost osobní dodávce od Mercedesu před čímkoli jiným?

včera | Miro Mihálik
TEST Cupra Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive: To nejlepší z Česka?

Cupra Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive

Sportovní Seaty mají nesmírně dlouhou tradici. Teprve loni se je ale Španělé rozhodli seskupit je pod jednu značku a dát jim novou identitu. A protože SUV v dnešní době táhnou, stal se průkopníkem model Ateca.

15.  1.  2019 | Jan Mička | 28 příspěvků
Minitest Mazda 6 2.5 Skyactiv-G A/T: Mimo čas a obvyklé mantinely

Mazda 6 2.5 Skyaktiv-G A/T (minitest)

Vzepřít se jednou provždy kalendáři, jen mládí, nikdy stáří, zpívá v jednom ze svých šlágrů božský Kája. Máme ale tak trochu dojem, že si něco podobného může pobrukovat i Mazda se svou šestkou.

10.  1.  2019 | Miro Mihálik | 88 příspěvků