Test ojetiny: BMW 530d Touring – král ustupuje?

39 komentářů

Jirka
18. května • 15:51

Dobrý den, ten objem kufru 410l v tabulce na konci se mi nezdá, u nějaké novější verze jsem našel 560l.

Karlos
31. března • 8:13

www.cozaauto.cz ... -----muzete mi nekdo napsat co si o te strance myslite? Zacal jsem na ni pracovat, myslim ze ma obrovsky potencial, ale je to hromada prace.... diky Karlos

Rexx
11. dubna • 12:18

Nic proti, ale i když se oprostím od vzhledu, tak co tento projekt přinese nového proč by tam měli lidi chodit? Katalog aut? Za minutu ti jich najdu na webu desítky a všechny s rozsháhlou databází aut. A když už jsme u databází. Když už v ten projekt tak věříš, nastuduj si tvorbu stránek v pokročilejším jazyce než je HTML (PHP, ASP...) a hlavně na katalog použij databáze. Ušetří ti to spoustu práce. Uvědom si, že po stovkách hodin práce s tvorbou statických stránek (ty současné, kdy vkládáš info do jednotlivých stránek) budeš chtít nasadit kvalitní vzhled a grafiku. To budeš všechnot přepisovat znovu a každou stránku upravovat?

karlos
11. dubna • 22:00

moc diky za nazor, mas pravdu co se tyce designu. Ale co se tyce otazky, jaky to bude mit prinos? Vychazim ze sve vlastni zkusenosti, kdyz jsem par let zpatky vymenil behem roku 4 auta a shanel jsem nejake zakladni informace, nebyla na ceskem internetu stranka, ktera by mi postkytla zakladni informace o spotrebe na jednom miste. Budu rad kdyz mi preposles linky aspon na dve ceske stranky splnujici definici katalog aut... Ja nikdy nic takoveho nenasel a skoncil na anglicky pisicich strankach...

Saj
31. března • 10:09

No nápad asi dobrej, ale chtělo by to designéra...

karlos
5. dubna • 16:06

diky za odezvu, vim ze co se tyce designu, tak je tam co dohanet, ale nemuzu si dovolit designera, tak na tom makam sam....ale verim teto myslence a snad se mi tento projekt jednou podari dotahnout do nejakeho uspesneho konce!!

Gabriel Nagy
29. března • 12:28

Skôr 250-400 tisíc. Viete, aké drahé je poistenie v Itálií? Len na obyčajné 6 ročné Punto sa platí 1000-1500 euro ročne. Koľko asi na trojlitrový šesťvalec? Je smutné, že ľudia sa pri kúpe auta riadia najmä najazdenými km a nie skutočným stavom auta.

malcolmx
24. března • 13:33

Chris Bangle byl zodpovedny za design, nikoli technickou kvalitu a koncove ceny. X6 i Gran Turismo vypadaji vyborne, 6ka se taky povedla, a tolik kritizovana E65 je nejlepe prodavanou 'sedmickou' v historii BMW.

Dusan
24. března • 14:41

Dluzno podotknout, ze sedmicka se stala tou "nejlepe prodavanou sedmickou v historii BMW" az po velkem faceliftu, ktery uspesne zahladil vetsinu kontroverznich prvku, ktere ji prisoudil Bangle. Puvodni E65 se prodavala docela spatne, zakaznici ten predek nezkousli.

Azrael
24. března • 13:17

V tomhle stavu je lepší ho prodávat než kupovat.

makovnicek
23. března • 19:36

interier je atrapa. to si poviem v kazdom bmw 5 aj 7, aj v novom. ale po nastartovani, som rad, ze je to bmw :-)

Rhinox
23. března • 11:24

A jeste autor rekne "...jsme neměli důvod údaji o ujeté vzdálenosti na počítadle kilometrů nevěřit..."! Tak to byl opravdu hustej for...

Inz
23. března • 15:24

Já teda nevim, ale vzhledem k tomu, že zadní nárazník je lakovanej, nedával bych výměnu zadních světel za starší model do souvislosti s "estetickým cítěním majitele"... :-D

eLzyx
23. března • 17:43

také mě to praštilo do očí :-O

Antiautomat
23. března • 8:59

Posledna poriadna bavora este predtym co sa to toho nestastne zamontoval ten debil bangle (ano, pisem s malym 'b'). Mojou volbou by bol R6 benzin v manuale (a bez hovadin ako znizeny podvozok, toto auto ho rozhodne nepotrebuje), no a tomu stavu km mierne povedane neverim.

Dusan
23. března • 8:41

E39 a E38 byly stejne nejlepsi baworaky a nejlepsi ojetiny jake se daly koupit. Neco takoveho bych ted potreboval jenze takova auta uz neexistuji. E38 + E39 jsou uz deset let stare vozy, takze pro mne uz preci jenom moralne zastarale, ovsem jejich nastupci jsou Banglovky, ktere nejenom, ze maji hnusne interiery, ale hlavne jsou to auta pro jednoho majitele. V dobe kdy se typicky prodavaji kolem tech 200.000km, tak uz maji to nejlepsi za sebou a meni se pouze na kasicku na penize. Efektivni zivotnost je proti starsi generaci tak polovicni. Je opravdu smutne, kdyz osmivalcova sedmicka E65 se zacne sypat kolem 250.000km, zatimco jeji predchudce najel pul milionu a ani se nezadychal. Ta kvalita sla do haje hrozne rychle. 3-[
Uvidime jak aktualni generace, koncept prodeje lacinych aut za drahe penize BMW docela vytrestal, takze snad krome vizualni se v nove generaci vratila i kvalita techniky, i kdyz takove jako kdysi to uz rozhodne nebude.

Zelí
23. března • 8:26

Jestli toto byla nejlepší pětka historie tak opravdu nechápu lidi, kteří si dneska novou pětku koupí na autosalónu.
Jinak tohle bávo byl zastaralý krám už v roce 1995.

Pepis
29. března • 13:38

Jsi vážně vůl:-(

Dusan
23. března • 8:35

Ale prd, v roce 1995 to bylo nejlepsi auto ve sve tride. Nikdo v te dobe nemel takovy interier, jizdni vlastnosti, bezpecnost, motory a celkovou funkcionalitu jako tahle petka.

Skyline
23. března • 9:16

Interier je zastaraly, stredovy panel je natoceny k ridici a napojeni na tapec dveri vypada, ze to delal designer. To je fuj, pristrojovka musi na prvni pohled kricet "low cost" a "ohoblovane prkno je vrchol kreativity" a musi na tom delat Zeliho duverny pritel, brigadnik-genius Stefan. Tim je snad jasne vysvetleno, ze interier byl uz v roce 1995 nekolik let za opicemi.Pokud jde o jizdni vlastnosti, tak pohon zadnich kol udrzi na silnici jen ESP a je to koncepce zastarala. Jedina spravna koncepce je FF (Fsechno Fpredu). Navzdory genialite teto koncepce se sice v motorsportu koncern VW drzi zastaralych, nemodernich a nepraktickych reseni (tedy tam, kde jde o auta postavena primarne na zavody), nicmene uz jen krucek nas deli od doby, kdy se v F1 prosadi pohon prednich kol a motor pred ridicem (palubka bude samozrejme designovana brigadnikem Stefanem, coz bude pro tym VW predstavovat krucialni konkurencni vyhodu a RWD auta pujdou po zasluze na smetiste dejin).Zapomnel jsem na neco, Zeli? JOOOO! Ten kram nema ctyrvalec f turbu! Hnus fyjalovej.

RADEK
30. září • 19:52

A jéééjee, zase hodnotí chudák, kterej jezdí vytuněným Favoritem, a jelikož závidí, tak alespoň pomlouvá ....chacha...zoufalec:-D

lamal_SK
23. března • 11:13

pre boha isiel si v tom uz niekedy ? :-O pohon zadny kol udrzi na ceste len esp ? heh.... no dobre, tak ja neviem na co sa robia M vsak bez esp to je nepouzitelne :-D uz len keby sa bavime o beznej jazde som zvedavy ako odtrhnes tie 225ky ked niesi uplny chuj... v zatackach to pomaha na rovine to tlaci v pred... ked si hladas auto na sportovanie na vode tak si kup nieco ine alebo zapni esp resp protiklz.... to BMW to uz malo teda davno zabalit a takisto vsetko co zenie zadne kola lebo to je bez esp neudrzatelne ...sila..

Shimi
23. března • 13:06

to lamal_SK: Tys to evidentně nepochopil. Ten text, na který reaguješ, je parafráze. ;-)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
lamal_SK
23. března • 17:38

no to som docela rad.... nevedel som si vysvetlit tu reakciu, sice nepoznam tu tie nicky vsetky, ale niektore ano a ta reakcia mi nesedela... :-)

Gogo
25. března • 13:58

Já to sice pochopil, ale nedivím se, že LAMAL_SK nepochopil, protože Skyline do diskuze o BMW klasicky a bezdůvodně zapatlal jakési žvásty o VW a to rádoby opepřil kecama o F1, prostě parafráze jak dort od Pejska a Kočičky.

roadmaster
23. března • 8:52

Počkéééj, Zelí určitě tu "zastaralost" vysvětlí... ;-)

NoName
23. března • 7:27

rozpadajúci sa interiér, tesnenie, 10rokov a nájazd 160tis.km hmm v nemecku je asi hodne dedkov čo chodia do kostola 10 rokov na tom istom aute ale musí to byť aspoň 5ková rada...Na druhú stranu toto chápem ako povinnú jazdu napísať, že km sú v poriadku inak by asi neboli žiadne ďalšie testy "ojetin".

Dusan
23. března • 8:27

Tak je to s Italie, takze kilometry jsou samozrejme znacne nejiste. Na druhou stranu, zas tak domrdany ten interier takhle od pohledu neni, takze mozna by najezd do 250.000km mohl byt realny, coz u tehle kary neni naprosto zadny problem.

Skyline
23. března • 9:07

Podle toho "domr..neho" interieru se spis zda, ze to pro tuhle karu je problem docela zasadni.

Lukáš
23. března • 9:18

Už jen podle těch zničených a prosezených sedaček bych tipoval nájezd nad 300tkm. Ono taky kdo by si kupoval E39 v dieselu, aby s ním najel 16tkm ročně (a tomu zase neodpovídá stav sedaček). Logickou úvahou se lze dopočítat toho, že se auta v I někdo zbavil za max.70.000,- (bazar v I prodá čechovi za 100, čech dotáhne k nám, dá lehce do kupy a prodá Áčkám za 130, Áčka pak prodávají za 170), což lépe vypovídá o jeho hodnotě...

keycee
23. března • 14:09

Nemozem korektne posudit interier len zaklade fotografii, ale je evidentne, ze su sedacky dost ''presedene'' pokrcene, ale nie vysuchane. To, ze su sedacky optrebovane moze byt sposobene hlavne vekom a menej kilometrami. Mozem mat 2 rocne auto s najazdenymi 300tis km a sedacky budu ako nove a mozem mat auto 10rocne s 100tis km a sedacky budu na srot. Pretoze s vekom rastie pocet nastupovani a vystupovani a to poskodzuje sedacky. Samozrejme 10 rocny diesel s 160tis km sa malokde najde.

Dusan
23. března • 9:31

Tohle neni masarka, ty sedacky celkem odchazeji, zachovavaji funkcnost, ale vzhledove vypadaji tak jak v tomhle aute. V rodine byla jedna 528 (respektive jeste je, ale uz jsem ji rok nevidel), ktera mela najete 190.000km (nemeckych a v Nemecku, takze skoro jiste pravych) a sedacka ridice vypadala sice o neco lepe nez tahle, ale zadny zasadni rozdil tam nebyl.
Osobne bych tu sedacku tipoval na 250.000km, ale opotrebeni sedacek zavisi na tolika faktorech, ze samozrejme odhad je to velmi priblizny a muzu se mylit. Nicmene celkem dost E39 jsem videl a tahle neni nikterat extremne domrdana.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Petr
28. března • 10:13

Ja jsem mel 330d s poctivým nájezdem 350tkm a nikdo netipoval více jak 150tkm... a valná většina aut tohodle roku je stočených ... nedávno jsme podle vinu a diagnostiky kontrolovali auta dovezené z DE a 7 z 9 bylo stočených 100-200tkm. Samozřejmě u nás je auto s 250-300tkm neprodejné, ale fakt, že pokud mělo servis a jezdilo po dálnících, tak je takový nájezd pohoda.

Dusan
23. března • 9:14

Tezko soudit podle nekolika fotek, ale ja v tom interieru nevidim nic co by nemohlo byt u baworaka s 250.000km. Byl bych opatrny kvuli tomu presitemu volantu a jeste jsem nevidel takhle potrhane tesneni kolem dveri, ale to nebude najezdem, ale spise nejakym incidentem.

Vladabar
23. března • 12:55

Takto otrhané gumy mejvá tlustej a prdelatej řidič. Sedák tomu taky odpovídá.

Skyline
23. března • 9:20

My bad, spatne jsem si precetl tvuj prispevek a pochopil ho opacne, tj. ze interier je domr... hodne. Ted jsem kouknul na fotky a kuze skutecne vypada jak pri najezdu do 200k km, tj. ma neco za sebou, ale jeste neni dotrhana. Tesneni u dveri je katastrofa, kdo vi, co se s autem delo.

asdf
23. března • 0:22

starý báva se mi líběj, ale nechci bejt řazenej do sekce "cigoš", tak ho nemám B-]

Dave
25. března • 8:43

tomu se rika spis blbec

lamal_SK
23. března • 11:04

tomu sa vravia mindraky

Doporučujeme

Články odjinud