Zdravím mohli by ste mi pomoct potřebuju vědět rozměr"délku.. prahu na E46 TOURING r.v 2002 kombi dík
Hosi mám 330d 150kw a spolehlivesjsi auto a lepsi jsem jeste nemel a to jich mám zasebou dost , mám ho z nemecka po 1. Majiteli a melo 156 tis a ted mám 272tis a mám ho 5let a porad je v super stavu takze. Bmw je bmw. !!
Ahoj Aleši. Máš nějakou zkušenost s tou autosedackou pro kojence? Zrovna bych tuhle karu mohl koupit od kamose v paradnim stavu, ale s příchozím novorozonencem a jeho starší sestrickou se bojím abych je do toho pak naskládal a žena nemusela zůstat doma.:-)
Ahoj, v podstatě máte pravdu ale jinak co se u BMW výbavy týče, mě by se nejvíce líbilo kdyto toto mělo každé už v základu:https://youtu.be/C208PqosZIs... :-D
popelnice pro cikany B-]
To vis ze jo,ale bohuzel na kterou nemas:-)
Osle, patrně máš na lepší. A především se vyznáš. Fakt smysluplnej koment, kterej tady někomu pomůže.
:-))
Tohle vždy napíše někdo kdo si na půjčku přesedlal ze 105L na Favorita ?:)
Ja mam na 10 let starem aute taky najezdeno 140tkm a ve sve dobe to rozhodne nebylo pidiauticko na litacku.
Devitilete bawo kombi se silnym dieselem, automatem, dovezeno od germanu bez servisni knizky (jak jinak), na tacho 144 tisic, a pry "nenašli jsme důvod nevěřit"? Bud nas tady mate vsechny za uplne pitomce, nebo ste tam snad snidali vtipnou kasi. Jenze to uz jste pak mohly rovnou sezvykat i ten certifikat cebie jako desert a nepsat takoveto ptakoviny...Pry znamky opotrebeni! Nedelam si iluze o trvanlivosti materialu v premiovych vozech, jenze jak muzete najit nake opotrebeni na madle automatu, kam ridic sahl jednou za 300km kdyz auto startoval, a pak podruhe kdyz slezl z dalnice! Priste skuste zavolat predchozimu majiteli (ne dovozci ojetin, pochopitelne) a optat se, kolik ze mel na tom najeto kdyz to prodaval...
Tak ver tomu, že je kopec ľudí, čo majú doma 2-3 autá a striedajú ich. Ja mám napríklad tiež 3 autá(ak zarátam kabrio drahej polovičky, tak 4) a ani na jednom nespravím viac ako 10000 ročne. A to mám jedno dokonca aj so silným dieslom a všetky sú s automatom. Kupoval som ich ako nové rok po roku. Doplatím leasing a predám. Každé z áut má pri predaji okolo 40t km a je prakticky ako nové. A ja mám skoro každý rok nové auto... Ale je zasa pravda, že ešte ani jedno som nedal do bazáru. :-D
tohle samozřejmě nikdo nepopírá , ale kolik je takovejch lidí. Jukni se po bazarech, pak by ty 3-4 auta musel mít každej :-) a nebo se tu prodávaj auta jen po důchodcích co s tím jezdíli do kaufu :-) Samozřejmě pak je Tvé auto prodáváno u dealera se serviskou,pravidelným servisem plně prokazatelným na telefonát. I já si tak ověřoval naši ochcávku. Ale pak je tu těch cca 97% stočáků, svařenců a bastlů....
krásně sem dáváte tu pohádku o počítadle....není důvod nevěřit 144 000 km? To si děláte řiť ne? Já bych to viděl min. tak na 244 000 to by MOŽNÁ sedělo. Nechápu furt tu tupost českého národa, který hledá 10-12 let starej krumpl , co má najeto nejlépe 120000 :-) mimo to i já mám starej krump, ale na jeho počítadle jest 320 000
Kooonečně někdo kdo myslí hlavou. Taky mám na budíkách 315000km, ale volant, sedačka,loketka...... vypadá zachovaleji než u aut v bazarech co mají oněch zaručených 150000+-
....fakt je ten ze niekto nema problem auto zhumplovat aj behom 20.000 km ale neviem preco by to malo mat ''min.244.000''..Zhodnotit to objektivne, to by sa uz chcelo na karu pozriet detailne (a hlavne ZOSPODU) a nie podla par fotiek exterieru a interieru. Hodnotit stav auta podla toho ci je zasvinene alebo umyte je dost kratkozrake. No a ked si spocitas 10 rocne auto so 140.000 km, tak za rok mas 14.000 co je vcelku normalny najazd. No a ked mas na 10 rocnom aute 300.000, 30.000/rok je myslim si ze dost vysoky nadpriemer, hodny skor sluzobneho ako skromneho auta. Ina otazka je, ktory sluzobak sa v zdravi 300.000 dozije a v ktorej firme mali v tych casoch trojku s trojlitrom ako sluzobaka ale to uz je spekulacia.... :-) Neperesedi kazdy clovek polovicu dna v aute, u mna je rocny najazd cca 20.000.... Skratka: zodvihnut, kuknut zospodu a je to.
Nemusíš mít strachy, nejsem obrázkový pozorovatel a sem tam se v nějakém autě pohrabu a můj úsudek je fakt! To, že Ty najedeš 14000 ročně neznamená, že to najede němec! Koukni se na rozlohu neměcka a přítelkyně tetka má na 5 let starém golfu 270 000 a to upozorňuju, že ho moc nepoužívá pro pracovní účely! A 330d si jak tu poznamenal Zelí určitě nekoupí někdo, aby s tím jezdil do Kaufu a nazpět, nebo vedle do vesnice. To, že si to tu pak koupí jinej nadšenec, kterej to schrastí za desetinu pořizovačky a jezdí s tím machrovat na náměstí a 10km do práce, to je jiná....Jinak já taky bežně najezdím 30000 ročně jen soukromě.A jak píšeš s těma firemníma kárama, když to má jeden člověk, není problém, já mám starou B5 TDi, kupoval jsem ji s 250 000 , teď na ni mám 320 a za celou dobu jsem měnil jen přední světla(zašlá),čistil zanešené turbo a nechal měnit expanzní trisku v klímě. A spotřebák rozvody , prachovky kloubů+oleje a náplně a filtry.Přítelkyně má taktéž bejvalého služebáka octávku taky TDI, kupovala ji s 285 000 a teď má na ni cca 330 000 za tu dobu jen ucpaná hadička podtlaku regulace, silentbloky, poloosa + spotřebák. A upozorňuji, že interiérem a zachováním vypadaj naše auta naprosto stejně, jak ta zaručená se 120 - 140 000 :-P Mimo to Ti mohu zaručit, že na spodku toho opravdu moc neuvidíš...rezivost není dána kilometrama, ale věkem a podmínkama v jakejch se auto pohybuje a co chceš vidět na silent blocích? Buď jsou dohypaný, nebo ok a to je jedno, jestli je to auto se 100 000 nebo 300 000 , nebo únik eleje? Ani u jednej z našich pleček žádnej není. Stejný je to i z brzdama, poznáš na nich kulový, jestli byly měněný, nebo v jakým jsou stavu, co by jsi dál poznával na spodku?
samozrejme vela zavisi od toho ako sa o auto staras a ako sa k nemu spravas, to ze mas dome dve ojazdene auta v slusnom stave /co kladne kvitujem/, neznamena ze budu aj ostatne take iste v super stave a mam za to ze vacsina sluzobakov ma dost tazky zivot podla toho znameho forku: ake je najlepsie terenne auto na svete? Sluzobna felicia :-) Su samozrejme aj vynimky, najma sluzobni soferi 'starej' skoly, ktori sa o karu staraju priam ako o decko ale takych je coraz menej.Je to urcite aj o tom, proste sa nenechat o....t v najblizsom bazare kde skladaju jedno auto zo styroch. No a sme prave pri tom spodku auta, mam za to ze je ten spodok dost dolezity. Moze byt buchnuty, pneu mozu byt nerovnomerne opotrebovane /geo, ze/, ci to nie je zaj...e olejom /trebars prevodovka/, ci to nema zhnile prahy, nosniky, ci su v poriadku napravy, stav brzd, vyfuk od motora az po kat, stav antokoroznej ochrany no a dalsie veci, ktore, ako pises ´na spodku moc neuvidis´. A mam za to ze kara so 140t km bude v 80% pripadov vyzerat po dokladnej kontrole inak ako kara s 240t km. Vela sa da poznat aj podla inerieru, ma to ale nevyhodu v tom ze staci vymenit volant a uz to hned lepsie vyzera. Tie km sa holt tazko dokazuju a preto si treba karu pozriet celu odhora az dolu /a hlavne dolu, kedze si to kupujes na jazdenie a nie namiesto obyvacky/. No ale to uz su notoricky zname veci /tym vacsi div ze to o.....e zakaznika doslova kvitne ako susedov zigulak, ale aj tu sa uz pomaly posuvaju veci dopredu a sem-tam sa obcas najde aj seriozna kupa/
tak v tomhle máš recht. Ve většině případů je to o člověku, jak se o auto stará. Jak v interiéru, tak v exteriéru. Někdo slyší bouchání a sere na to, dokuď to drží na silnici, někdo zas hned valí do servisu. A jak píšeš, může se to dostat do absordity, kdy auto s 300000 vypadá líp, než auto s origo s 120000. Samozřejmě jiná věc je, když napochoduje blbeček do bazaru nechá se ukecat a uchlácholit a ani se nepodívá pod motor, jestli mu tam chčije motor, jak vypadaj pneu, silentbloky ,rez atd. já to beru, jako samozřejmost, ale Tobě dávám za pravdu, že je většina lam, co an to serou, čapnou to, sou šťastný jak blechy, jaký maj krásný auto, prima kauf a pak jen roněj slzy.... Nicméně to nemění nic na faktu, že mini. 8 z 10 aut u nás je stočenej, já sem toho odpůrce a už ze zásady, pokuď to nemám servisem ověřené bycgh si auto tohodle ročníku s těma kilometrama nekoupil, prostě jsem toho odpůrce, at vypadá, jak vypadá a stejně tak jsem k tomu přistupoval s koupí mej plečky. Sic jsem chvíli čekal, ale narazil jsem na dobrej kus s nestočákem
Víš hochu ten není o těch lamách jak píšeš, každý kupující není automechanik,ale normální uživatel, který když auto jede, svítí, stratuje, nemá co by řešil.Hlučnost motoru není schopen posoudit, ani v třeba jiné slyšitelné záavdy.Problém je prodejce a 99 procent bazaristů a překupníků jsou podvodníci,vyčkají a když vidí, že pro auto nepřijel soudní znalec, kterému by s jehozjištěním slevnovali nebo raději neprodali. Začnou sypat z rukávu megavýserlží o bezkonkurenčně perfektním technickém stavu, že je to bavorák a ten přecejezdí až do smrti bez poruchy, a jak je to výborný kup za tuto cenu a jak má dalšíchdeset zájemců na telefonu, kteří si pro auto jedou...
mně se hlavně líbí opěvování 3.0d. Tuplem v ojetině a před modernizací. Autor nechť si to koupí, nechá na tom vyměnít, vstříky, čerpadlo, turbo a pak ať píše jak je to bezvadný motor s nízkou spotřebou. Toto platí u nového nikoliv u 10 let starého auta s pochybným nájezdem a jestli automat neřadil vzdy uplně hladne, tak bych si být kupcem nachystal další kilopade až to příjde.- normální člověk by si 3x radši pořídil i 320i 125kW co projede na benzínu se mu 5x vrátí na servisu.
my máme kombika, auto z roku 2006 a najeto teď máme 33tkm. Takže nevím proč by všechny auta bez vyjímky měla mít přes 200tkm. Ale hlavně to tady každej chytrák 100% ví, protože voe 140 prostě mít nemůže a každej s tím najede ranec km :-D a neexistuje auto s málo km, až to budu prodávat já, tak bude každej vševěd tvrdit, že jsem to stočil, nasrat ;-)
kombíka můžeš mít feldu nebo fábii, ale třílitrová nafta v automatu z německa není auto, co jezdí cukačky! byl jsi někdy v německu a koukal na stav tacha v dálničních herkách po prvním majiteli?!
nemám feldu ani fabii, ale kombíka střední třídy, kde bys automaticky řekl, že taková auta ujedou všechny min 30tkm ročně. No vidíš, neujedou a tedy se pleteš. Místo chytráckých řečí, když chceš pomlouvat cizí auta jen tak od stolu, kolik kdo má km, zavolej do áček pro vin a prověř to BMW, až budeš mít důkaz můžeš tady žvanit, jinak jsi jen kecálek.
Naprosto souhlas, pokud auto jevilo jakýkoli známky opotřebení, mělo určitě víc jak 150kkm. JEl jsem pětkou 170kkm na kůže u řidiče nebyla ani vyleštěná!!! Poznat to bylo pouze na řadičce o které ti bazarní zm...d řekne že to měla ženská s prstýnkama nebo ji vymění...
Me spis pobavila informace, ze 320d dostala pri faceliftu vyssi tlak v liste common railu........Kdyz pred face verze byla normalni rotacka s primym vstrikem,, nikoliv common rail, kdysi byl v garazi popis a naky info k e46-tce tak by mel autor studovat, je pravda, ze lecos uz historie zmenila, co se tyce koroze, kvalit automatu ( ty od GM).
tak tak pane kolego, stará verze 100 kW byla s rotačkou ..... ;-)
14000km ročně není pro bávo 330d normální nájezd ani v čr. V německu se najdou báva, které dají 140 tisíc km za rok !!! :-D
Prumerny najezd je napr. v CR tusim jen cca 9000 km (studie z roku zhruba 2005, o par let driv to bylo jen o par set km jinak). A ze si ropaky kupuji jen ti, kteri najezdi desitky tisic rocne? Jak kdo, staci se podivat na mobile.de.Tim nerikam, ze je 10k km pro 330d typicky najezd, ale zase bych se neohanel extremy s najezdem 140k za rok, to je proste demagogie.
Do toho průměru jsou započítány i auta důchodců, kteří dají ročně slabou tisícovku a budeš se divit kolik jich je. Průměr skutečně reálně užívaných aut a v našem případě bmw330 d bude určitě odhadem 30-40 tisíc km ročně.
Prumer meho skutecne uzivaneho auta je 20k. Prumer spousty lidi kolem me je podobny - ne kazdy jezdi autem do prace, ne kazdy ma chatu, ne kazdy jezdi v lete do Chorvatska. Neboj, ja se divit nicemu nebudu, to spis ty jsi nejak moc prekvapeny, ze by 330d mohlo najet min, nez 300k za 10 let. ;-)
zapoměl jsi na jednu malou NEPODSTATNOU věc a to je, že sse tu abvíme o autě z DE!!! Už když se synku koukneš na mapu DE v poměru k ČR,l tak ti musí bejt maprosto jasný, že ty vzdálenosti jsou naprosto jinde. Tak jako je pro mě normální jet z naší prdele do Plzně tam a zpět a udělám cca 600 km, tak stejný je udělat pro němce trasu 1600 km tam a zpět a když si propočítáš náklady na palivo v poměru k výplatám, tak se tam nikdo omezovat v nájezdu nemusí. A mimo to nevím, kolik jsi prožil v DE času Ty, ale německej důchodce toho nacestuje autem snad ještě víc, než pracující, protože furt někde po evropě vymetaj- prostě na to maj! A mimo to tu neplácám sračky z větru hochu, ale skoro každý koncernový auto, na kterým něco dělám vyčítám a můžu ti s čistým srdcem, že málo který má pod 280 000 km. NNejlepší pěrličkou byla ochcávka z cca 630 000 na tachu 170 000 a jak byl majitel pyšnej, jakou má supr káru. Asi si myslel něco podobnýho co ty..... ta octa byla pod tapecírungem žlutá. Nicméně ke cti auta musím dodat, že v ní vše fungovala, jak má a určitě najede ještě kupu kiláků
S tim Německem máte úplnou a naprostou pravdu velký souhlas.Chce to tam nějakou dobu makat jinak se na to nedá přijít 😊😊😊
Jsem majitelem dvou aut ... na jednom najezdim 5-10,000 rocne, na druhem 150,000 rocne.Takze kdyz budu prodavat jedno za 5 let, bude mit 25-50,000. Co je na tom proboha divnyho? B-]
A Ty jsi si kupoval nové auto, aby jsi na něm najel 5-10 tis.měs? Nezlob se na mě, ale neznám nikoho kdo by si koupil kombajnovou trojku v automatu, aby ji jezdil jen o vejkendu. Ano chápu, jako ojetinu, že by jsi ji měl vyšperkovanou v garáži,NIKOLI koupené jako nové!!! Ano nastane případ, kdy si koupíš auto jako nové a v práci např.dostaneš služebáka a druhé auto je bezprizorní, ale každej rrozumnej člověk v takovém případě zánovní nepotřebné auto prodá! Tak to je a ten fakt vzdáleností ČR vs. DE je prostě absolutně jinde, prostě tak to je. Trojku v třílitru s automatem, to není auto pro vejkendový fandy ale na rychly pohodlný přejezdy dálnice a na tom nenašlape při prvním majiteli v DE cca 140 000 km , nezlob se na mě, ale to je fakt. Já udělám se svojí plečkou cestu k Hamburku, to je kousek a hnedle mám najetejch 800 km. Prostě jsem praktik a tohle NENÍ auto co má najeto 140 000!! To by si mohl myslet jen naiva! Nebo by to byl případ, kdy si ho koupí fanda , ale ten by nekupoval automatovýho kombíka...
Tak nevím co bych k této diskusi řekl český člověk je prostě český když je teplo nadává že je teplo když je zima také není spokojenKdyž vidí vůz který je 5 let starý a má natočeno 50000 chytračí že to není možné .Ale koupí si ojetinu 10 let starou která má 110000 a je spokojen co k tomu dodat .Ten názor že co zastává kubajz je trochu směšný nevím co by mělo být divného že si někdo koupí nové auto a má ho jen jako náhradní, je to jen otázka příjmů osobně jsem si zakoupil superba z cela nového s kterým jsem jezdil jen na dovolenou a k denní potřebě jsem používal A 8 .Dnes k práci používám octavii, do lesa a nákupy Hondu Hrv plg do města Chevrolet Captiva 2.0 cDi a na dálky L.R Discovery III 80% jízd odjezdím dělníkem octavii až budu některý z vozů prodávat bude všem divné že kromě octávie mají tak málo najeto ?
"....neznám nikoho kdo by si koupil kombajnovou trojku v automatu, aby ji jezdil jen o vejkendu..."Tak tady me mas - mam novou 330d E90 a jezdim s ni jen o vikendu:-DAle je pravda, ze i tak najedu 25k za rok. Proste par vyletu v lete do Italie, v zime Alpy a je to tam.
Nejak ti uslo, ze to klidne mohl mit duchodce, ktery skutecne najede prd - nicmene penez ma dost, petka je mu velka a fofrklacek ho nebavi. Pokud jsi v tom DE byl, tak ti pomerne vysoky pocet duchodcu za volantem slusnych aut nemohl ujit - nemecky duchodce si muze leccos doprat. Jinak ja osobne bych v duchodu rad ridil LS460 a to nikoliv proto, ze bych soucasne hodlal jezdit kazdy vikend do Parize, ale proto, ze je to velke, pohodlne a jen proto, ze najezdim malo neni duvod se mackat v nejake plecce jako je Fobie. Soudit ostatni jen podle sebe je ponekud omezene.
No já měl BMW324D z Německa. Koupil jsem ho v 97.roce a mělo najeto cca 150 000 km. Bylo z podzimu 87. roku, patřilo nějakému penzistovi a na servisní knížce bylo vidět, jak čím byl starší, tím méně toho najezdil.Poslední rok to bylo jen 2500km.Navíc to bylo garážované. No a to auto podle toho vypadalo. Já mu přidal za 6let asi 260 000km. Pak už vypadalo hůř;-) Tím chci říct, že ne všichni musí najezdit kdovíkokplik kilometrů. Když jsem s tím jezdil, tak jsme měli současně Felicii a ta jezdila tak 2000km ročně. Dost často se stává, že mají lidi jedno auto na časté(služební ) ježdění a na cestu třeba s rodinou jedou druhým autem, které zastará víc morálně než že by bylo opotřebované. A je plno lidí, kteří auto chtějí a najezdí málo. My máme v současnosti auto, které najede max 4000km ročně. A nehodláme se ho zbavit. Svým způsobem je to luxus, ale příjemný. Chalupu máme poměrně blízko, takže najedeme cca 60km /víkend včetně nákupu a po městě jezdím nejčastěji metrem. Žena má pracoviště také u stanice metra. Prostě nemám šanci najezdit víc. No a myslím si, že i v Německu se najdou podobné případy lidí, kteří nemají zapotřebí jezdit každý den do 50km vzdáleného zaměstnání a přitom si chtějí dopřát pěkné auto.
Ty voe, pohádka o německém duchodci, ktery si ho šetří a jen se na něj dívá :-D:-D:-D Ty budeš asi hodně mladý, takový naivní , nezkušený Asi tomu nelze věřit, ale ten kdo si kupuje BMW tak s ním prostě jezdí a je jedno jestli je to němec,mongol nebo čech
Já se tu nebudu hádat s bandou bambulí na nějakým trhlým fóru co je možný a není. Prostě tohle je fakt. A když za mnou přijede frajer Alhambrou, Passatem ,audinou, že chce udělat tempomat, elektroniku a já jen tak automaticky napíchnu diag a vyčtu, tak vidím ty jejich držky,jak byly skálopevně přesvědčený, že zrovna to jejich je fajnovka po důchodci a jaký na noťasu vyskáčou numera!Taková je realita hochu, bohužel pro ně s přepsáním ŘJ motoru už se nikdo necrcá
Jasne, ty ses killer a vsechno vis nejlip :-D Takovy hosany znam taky, vsude byly, vsechno znaj, jejich zakaznikem jsou socky s kramama a oni si pak mysli, ze jsou socky s kramama uplne vsichni:-D Toz si tu svou vsevednou genialitu uzij bejby ;-)
Máš 100% pravdu. U nás jsou schopní bazarníci stáhnout tacho z 320 tisíc km na 120 tisíc km s tím, že "seriozně" vymění ochytaný volant, ošlapané pedály a sedačku řidiče.
ty jsi taky dement co? "vymění volant, pedály, sedačku. Tahle výměna by stála tolik, že stočením km si navýšíš cenu tak o 10-15tis a ještě 10tis proděláš. Navíc vysvětli mi, kde seženeš 1 sedačku řidiče ve stejné barvě, se stejným čalouněním a případně s/bez airbagem???No jo, vševěd, se vším je hned vyřízenej a ví vo co de.
ta sedačka je extrém, a navíc když se začne trhat sedačka, tak to je kolem cca 350 000 km a víc. Jinak profi přečalounění volantu mě vyšlo na cca 1200 ,- s tím, že tam mám napůl perforovanou a klasickou kůži a obšití červenou nití, takže ve velkým odběru si myslím, že ta cena bude kolem cca 600 ,- + klacek, to bude taky za pár, to se ještě dá, ale ta sedačka na to už bych se mohl...
Pane Duchon, trochu konzistence by neuskodilo. U 330d je podle vasich slov zavazadelník spíše „sportovní“. Zakl. objem 435lV clanku odkazujete na test 530d a tam je uz zavazadelnik nazvan "Konečně pořádný „kufr“" Zakl. objem 410l. :-DTak nevim no. Mensi je u vas vetsi?:-P
Dobrý den, máte pravdu, ale měl jsem na mysli zejména maximální objem po sklopení sedadel. Například stávající Octavia, která by se svými rozměry s E46 Touring dala srovnat, má objem zavazadlového prostoru 605/1 665 l, zatímco E46 jen 435/1 345 l. Stěhovák to zkrátka není, toť vše :-)
To je dost zvlastne porovnavat BMW e46 s octaviou mal som aj aj ale BMW s O..
a oktávka má hnanou zadní nápravu? nebo proč má víc místa? a oktávka se kupuje kvůli tomu abych v ní každej tejden dvakrát tahal mrazáky a obejvací stěny? a bávo? a k čemu je vlastně dobrej kufr?
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.