Zdravím vás pánové,Mám v plánu o víkendu koupit manželce na lítačku Bmw 116 i (2007),auto privezu do ČR letos v létě z Irska....několik aut už jsem takhle v ČR postavil na CZ značky...jednou z podmínek je výměnná předních světlometů......(pravostranného řízení) u mercedes i Audi není nutná výměna,stačí pod světlometem najít manuální páčku a tou změnit sklon svícení.Má otázka na vás borci zní....má bmw řady 1 tuhle mechanickou páčku pod světlometem?Dekuji
Mám 116i už piaty rok: kombinovanú spotrebu mám 6,7 a to jazdím 40km mesto a 40km dialnica každý deň. Samozrejme mám ľahšiu nohu ale keď treba tam ho aj vytočím. S tým chodom po prvom štarte je to pravda. Auto prvú minútu divne reaguje akoby sa mu nechcelo. Inak perfektné jazdné vlastnosti hlavne na suchu. Tvrdý podvozok krásne drží a spolu so zadným pohonom tvorí výbornú kombináciu. Pri snehu a na mokrej vozovke treba dávať trošku pozor, ale netreba sa báť auto má výbornú elektroniku. :)
Nie je to az tak zle napisane, potesili fotky naprav a spodku auta... na tie technicke nepresnosti si treba dat pozor
dokud je tam dopsaný Jindra Topolů, nemá to smysl číst. To je něco mezi Rathem, Krejčířem a Alcaponem :-/
Presne tak, Topol, Topolova asef gangu Deny to je zaruka kvality :o) Cim drive to lidi pochopi tim drive nebudeme muset na nasem trhu kupovat ty jejich predrazene krapy a ceny se dostanou na normalni uroven. No a tyhle jejich aktivity formou recenzi neni nic jineho nez skryta reklama kterou nam pak napocitaji do prodejni ceny jejich krapu :o ( Recenzim z acek zdar :o)
To je zase kvalitní materíál, pan Jiří Duchoň ve vztahu k autu je něco asi jako pan Jiří Babica v kuchyni...Pane Duchoni, když něco napíšete, neodesílejte to hned na web, ale přečtěte si to v klidu ješte jednou, ověřte si technické údaje a oprostěte se od nic neříkajících hloupých frází.a) "Takových aut, která vypadají „rychle“, ale zdání u nich klame"co to znamená pojem auto, které vypadá rychle?b) "motor na šestku při 130 km/h točí plných 3 300 ot./min"co to znamená plných? poloplných nebo neplných by bylo lepší nebo horší?c) "I přes správně krátké převody "co to znamená správně krátké?d) opět a pomilionté stupidní "A vystupujeme"...e) " Základní šestnáctistovka však nemá příliš dobrou pověst, jde o stejný agregát, jaký používají modely od PSA, a známé jsou zejména problémy s rozvodovým řetězem"fakt je ten, že motor N45B16 nemá s PSA ale vůbec nic společného...f) motor N45B16 nemá vrtání 72mm a zdvih 84mm, ale přesně obrácenětyto udáje prohazujete velmi často...
Vzdyt je to Duchon !!! A beda, kdyz ho zacnes kritizovat !!!!Okamzite dostanes sprsku od vulgarnich "ctenaru".... a milion negativnich hodnoceni..To abys sis pripadnou kritiku priste rozmyslel...Nebo ti prispevek jednoduse smaze, ale vulgarismy zustavaji...Kdopak to asi pise....pane Duchoni ??? ;-)Pane Duchoni, uz jste si konecne precetl a POCHOPIL, co je a k cemu slouzi rozvodovy retez ? :-))))
Jezisi, len sa neposer. Pokial si potrebujes honit ego na kravinach, tak zacni pisat nieco sam v tom tvojom super-mega-uber style a hod to sem nech si to precitame.
keď odhliadneme od ostatných nepodstatností, tak je fakt že sa tu v článku najčastejšie vytýka motor 1.6 (dosť závažná informácia) a priraďuje sa nesprávne aj k spoločným PSA - BMW motorom.Lenže N45 ["Testované provedení 116i s motorem N45B16 je po všech stránkách asi tím nejhorším, co si v jedničce můžete představit"],ani N43 ["zájemci o čtyřválcové BMW 1 je třeba důsledně doporučit vozy vyrobené od poloviny roku 2007, kdy 116i mimochodem dostalo nový motor N43"]nie sú N13 (Prince), a rozhodne neni jedna 1.6 ako druhá 1.6 http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_BMW_engines... N45 a N43 sa montovali do BMW 1 I. generácie, N13 sa okrem Citroenov, Peugeotov a Mini montuje až do BMW1 II. generácie od r. 2011 (a do BMW3 F30 od 2012).Takže tzv. Názor z branže mali osekať o nepravdu a vôbec ju do článku o BMW 1 I. E87 nemiešať ["Základní šestnáctistovka však nemá příliš dobrou pověst, jde o stejný agregát, jaký používají modely od PSA, a známé jsou zejména problémy s rozvodovým řetězem"]
Pánové a nechtěli byste od nejslabšího českého autoredaktora trochu moc?
takze-> zravy motor co moc nejde> posledna prehliadka pred rokom a pol a 13 000km - tam bude treba pravidelny servis-> dosticky a pneu na konci zivotnosti-> uvaha o potrebe vymenit sviecky (cievky) kedze studenny motor vynechavaa to vsetko u 7 rocneho auta, ktore nema ani blby tempomat za 200 000kc? jo tak tam uz musi byt tuzba po baworovi fakt silna, pretoze to je ekonomicky vzate nezmysel
MOHU POŽÁDAT O VYSVĚTLENÍ CO ZNAMENÁ BERÁNEK V ROUŠE VLČÍ? Přísloví zní opačně a vyjadřuje něco nenápadného a mírného co se změní v něco agresivního: VLK V ROUŠE BERÁNČÍM. Tak nechápu sémantiku opaku, že by pro autora to byla na pohled hrozná auto bestie, ale v sobě ukrýcala něco mírného, myslím, že to říci nechtěl jen to pomotal, trapné.
:-O :-D
Ved presne to zjavne chcel autor povedať, auto vyzerá ako M power a je to iba taký loudáček. :-))
neberu vám váš pohled, ale pro mně tento ošklivý střep opravdu ostrou verzi nepřípomíná ani omylem a ostrá verze mi nepřipomíná ani ostré auto, jednička je nevzhledné auto, přiznejte si to
Petr: já myslím, že to pochopili všichni, kromě tebe a vzhled je otázkou vkusu, mě se líbí.
Nic nového. Péťa má tradičně potíže s chápáním textu.
Jogurte co nedokážete pochopit na mém tvrzení, že mně opravdu žádného vlka (ostré vzhledem) toto auto nepřipomíná a proto považuji snahu o obrácení významu přísloví na nesmysl?
Umíš číst?
Mě se tato první generace líbí, ta nová to je hnus
mám 116i 5dv 2005 5rýchlostnú (85kW), viac menej možem potvrdit všetko, čo v článku zaznelo. 6.stupeň chýba hlavne na diaľnici, pri 130km/h točí skoro 4000/min. Jazdím 90% mesto, dlhodobá spotreba cca 9,3l/100km, mimo mesto s ľahkou nohou okolo 7/litrov, pokiaľ sa človek snaží ísť svižnejšie spotreba rastie k 9litrom, na diaľnici bezpečne k 12l/100 pri rýchlejšom presune okolo 160-170 tacho. Pre spestrenie pri max.rýchlosti (tacho okolo 200km/h žerie 17l/100), kedysi bolo i rýchlejšie, ale mám 225/40/18.Inak auto je pohodlné, posed je veľmi nízky, s polohou vpredu nemám problém (mám 190cm), za nou je to už horšie:).Vadia mu jednoznačně studené štarty- auto sa trasie, chod je nepravidelný, z motora občas vycházdajú zvuky, ako by ste udierali železnou tyčou do expanznej nádoby, ale cca po 15s to ustává. ALe zabudnite v zime na rýchly štart z miesta, skor len poskakujete. Ale riešiť to nebudem.Je to ako s KOFOLOU - pokiaľ ju miluješ, nie je čo riešiť.
Ty krávo, kromě mimoměsta to žere víc jak moje 3,7l atmosféra :-O
Co máš za 3,7 atmosféru? Ta je opravdu povedená. Já mám dvě auta jeden 2L průměr 8,5 druhé 4L průměr 11,5.
Konkrétně jsem měl na mysli VQ37VHR v 1,5 tunovém autě. Těm jeho hodnotám se velmi blíží, ale odspodu.
to je prý moc dobrý motor a třeba v Z to je parádní svezení
Jojo, přijde mi do toho auta tak akorát.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.