No tie články mi niekedy pripadajú jak od pubertaka keď ma popísať dej knižky z povinného čítania. No ja mam a4 b8 2,0tdi už zopár rokov a som spokojný, tieto krcmove dristy kamoš povedal ma vedia úplne pobaviť.Mam nabehanych cez tristo tisíc a tých porúch tak moc nebolo, až na tri zamky na dverách, ložisko predného kolesa, egr ventil nedávno repas alternátora lebo začal bzucat. Inak len spotrebak...Spojka turbo podvozok pôvodný. Spotreba pod šesť litrov. A k tej kritike dvojlitrov, v tejto premávke keď sa vlecem za krcmovymi mudrlantami na fabii 75 km/h mimo obce, tak ja aspom idem v tichuckom pohodlnom auticku, zapadnuty do paradnej sedačky s kvalitnou hudbickou...
Nemám ani kamaráda, ani známého co údajně B8 má, ale sám jsem auto kupoval nové a za 3 roky na něm natočil nějakých 290tkm.Auto se prodávalo v pefektním stavu po servisu, kdy se měnil dvouhmotový setrvačník. Interiér odpovídal tomu, že jsem vůz jezdil nejvíce kilometrů pouze já.Servisní náklady tvořily povětšinou pouze běžné úkony, přední desky vydržely vždy nějakých 60tkm, zadní pak o cca 15-20tkm více.Řidičsky nejde o nijak náruživé auto, ale spolehlivost s jakou jezdilo a jak s běžnou údržbou vypadalo po téměř 300tkm jasně ukazuje, za co se u Audi oproti mainstreamu připlácí.Všem teoretikům se tu dá leda vysmát;-)
Kazdy ma same hloupe keci Audi neni nejlepsi auto ale taky neni nejhorsi nejake ze soused ho ma nebo kamarad ho mel, muzete hodnotit nebo kritizovat az pote co ho budete vlastnit ja ho mam a neda se rict ze bych nebyl spokojeny a ze je drahy servis nebo nejaka oprava no tak stim musi clovek pocitat ale me se ani nezda ze by byl drahy servis nebo oprava asi tak normalne jako u kazdyho auta
A to není možné, protože Franta v hospodě říkal.... :-D To chce klid. Jakmile slyším nějaké kecy, tak se směju.Aby auto vydrželo, nesmí to nikdo kupovat ojeté po firmě. Ti to nezajíždí ale rozbíjejí.Pokud to nekoupíš nové, nebudeš s tím jezdit citlivě, tzn zahřát, vychladnout, klidně 250kmh ale žádné brzda plyn ale plynule, v autorizáku musíš seřvat všechny od spoda až nahoru včetně prahy na telefonu a potom jen dohlížet, aby měnili, co účtují a nic nezničili. Pokud to všechno máš v cajku, tak kromě nějakých prkotin tyhle auta jsou fajn, a půl mega zvládal i favorit bez problémů.Je to pořád stará písnička, jaký pán, takový krám, co to má ve znaku je zcela podružné.
Od teď považuju lidi co jezdí ojetou Audi A4 za bohace...na to bych neměl...
No já mám i kamaráda i známého co vlastní tento nekonečný zdroj problémů zn Audi A4 B8 a i já vlastním tento (klenot) ve verzi 3.2 quattro a musím ač nerad přiznat, že nás spojuje spoustu nemilých zážitků. Každopádně vedu já, kdy mi doslova uhnil áčkový sloupek a to tak, že byla otázka času kdy mi upadnou dveře i s pantama. Jelikož bylo auto nebourané s nájezdem 58000km a pravidelným servisem Audi odhodlal jsem se k reklamaci, kdy dorazili odborníci z Ingolstadtu a auto mi potají rozřezali a vyměnili čtvrtku auta :-(PS: nakonec se mi podařilo vyfotit i dvě špionážní fotky
Bylo by možné, aby si ten kikot, co programuje stránky, taky někdy ověřil, jak se čte černý text na pseudokarbonovém podkladu společnosti Das WeltAuto? Protože ve Firefoxu i Exploreru docela na lejno... Děkuji!
Souhlas.... odpověď je jednoduchá - nečte se. Stejně jako fotogalerie, kde jsou prý podrobnosti. Nevím jak ostatní, já nemám náladu se proklikávat 66 obrázky s popisem.....
Galerie mi nevadí, web je bezplatný a pravidla určuje majitel. I ten má ale určitě zájem, aby nebyla przněná práce autorů a znechucen čtenář lajdáctvím programátora, který nezvládne korektně odladit design stránky. Nikoliv poprvé.
Kolega ji má od novoty, teď najeto 230, a to auto je plecka. Rezavé, těžké pořád nedotacive. A strašně blbě se do toho nastupuje. Rád by se toho zbavil. Jo a drahé servis. Prostě klumpr
To je stejně užitečná informace jako že slunce svítí a voda je mokrá.... Nebo snad znáte nějaký diesel, který není těžký na předek a následkem toho těžký na předek. Jezdit s turbochrochtem a stěžovat si na jízdní vlastnosti je fakt nesmysl.
Dobře to uznávám. Ale rezavejici víko kufru, uhnite kabely k zadním světlům, osoupane tlačítka na středovém panelu, to moc nekoresponduje s mojí představou prémie. A servis je na to strašně drahé... Ten můj kolega má ještě supa 3.6 a ten je servisem mnohem přijatelnější a taky je to parádní povoz
Záleží jak a kdo mu to servisuje. Koroze je pro mě dost velké překvapení, několik vozu značky Audi jsem měl, pár jich zůstalo i v rodině a s korozí vážně nebyl problém. Bratranec teda udělal chybu s motorem 2.0 TDi a nestačil se divit. Rozsypané DSG po 150.000 jsem zažil osobně, bylo ještě v záruce naštěstí...
Na škodovku se cenou servisu žádná konkurence nechytá. Nejspíš to bude souviset i s velkou konkurencí mezi servisy.S audi to máte jasně dané: kdo chce opici musí mít na banány. Spousta komiků si místo nové fábie koupí jetou ořachtanou audinu, a pak se strašně diví, když další 2 fabie zaplatí v servisu :-D
taky mam kolegu co ji ma od novoty, no nadseny z ni neni a ani nikdy nebyl, zrovna zde vyzdvyhovani diesel je to cemu by se chtel do priste vyhnout, neb jemu pridelal hodne vrasek a hodne poskadlil penezenku
A4 se 4 válcem si nekoupí nikdo normální, protože Seat Exeo stojí půlku a liší se akorát znakem na kapotě a pak možná ještě nějakou součástkou, ale nejdražší část (motor) je úplně stejný
No tak v tom případě není normální nikdo (což vím už dávno), protože tohle auto je z 99% 2.0 TDI. Lidi nechtějí slušné auto, oni chtějí "Audinku".
Obávam sa, že Exeo je o generáciu staršie. A miesta vo vnútri je naozaj málo miesta, navyše platí to o motore ďaleko vpredu a o nedotáčavosti.
Ten poškrábaný kryt před budíky. S tím jezdilo prase co nemá rádo auta. Někteří si tu kapličku pletou se spodním kancelářským šuplíkem.
Recenze u fotek je asi lepší než to jste minule předvedli u C-Maxu, alespoň není tak okaté, jak je to odfláklé a krátké. Jinak k autu - toto si pořídí opravdu jen pozéři nebo nadšenci do Audi kruhů, protože nikdo normální si nekoupí auto, kde výměna spojky bude stát stejně, jako dovolená v Turecku....
Výměna spojky u téhle manuální TDi srajdy bude kolem desítky i se setrvačníkem. Kdo chce automat a nemá chuť se o něj starat, ať si připraví ranec...Každopádně největší smích u mě vzbuzuje zrovinka Audinka s 2.0 TDi... Chci nutně Audi, ale na šestiváloec nemám no...
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.