včera jsem pomáhal s výměnou shnilých dveří u spolujezdce na A3 Sportback 8P r.v. asi 2004/5.Přední blatníky u prahů byly pryč a prahy pod nima rezavé, ve zlomu pátých dveří se loupe barva z kataforézy a ty páté dveře jsou po celé délce zleva dopava prasklé v tom spoji. A sloupek u řidiče začíná kvést. Ve střeše jsou dvě díry v laku i v barvě, v jedné díře už rezaví střecha a zjistili jsme že je celý auto stříkaný ale asi možná po kroupách, protože nějaký prase to zalakovalo i když jsou tam hrubé škrábance po broušení kitu. Tak nevím, historii auta neznám, možná se sním lítalo pořád v zimě, ale má na tacháči 100 tisíc???? Nerozumím tomu ale je to past. Chtěl bych vidět jiný auta takhle z provozu, toho stáří, v jakém jsou stavu....?
nevidím, jediný realny dôvod, kúpiť takéto auto. Ku kúpe by som si musel najať detektíva Babočku, aby mi povedal, ktorý motor kúpiť, a ktorý nie. Taktiež detektív Babočka by mal ťažkú, až neriešiteľnú úlohu, čo sa týka histórie a servisu. Ono je fajn, že koncern si drží cenu, ale táto výhoda, je úžasná pre predávajúceho, ale určite nie pre kupujúceho. Image je nanič daj si sprite.
Sice jsem fanouškem značky Audi, vážím si pro její sportovní tradici, pro obrovskou píli kterou mají aby se dostali dál a to dokonce nad klasické rivaly, ale nevzal bych ani náhodou žádné Audi které bylo vyrobeno před rokem 2013. Auto šedivé a naprosto standartní a obyčejné jízdní vlastnosti. Něco více se dalo dokázat s modelem RS, ale i tak oproti konkurenci to nebylo úplně ideální. Jediné co zachraňovalo nižší střední a hlavně jí RS model, byl exkluzivní a excelentní motor.
"imidž prémiového vozu" áno AUDI v tej dobe na prémiu jednoducho nemalo. A odporúčané motory mŕtvola 1,6 a TRAKTOR TéDéí...:-O Náskok vďaka krabičke
No kdybys sedl do základní verze Mercedesu A nebo 1er, tak byses asi pozvracel. 1er měla aspoň klasickou koncepci, ale ultra levný interiér a chciply motor už omluvit nelze. Cena cele trojice byla extrémní. Tak co tady vlastně řešit?
AUDI není prémie teda aspoň podle mého názoru, protože pod prémiovým vozem si nepředstavuju přeznačkované Seaty se zvětšenou cenovkou na dvojnásobek :-D
On sa ten SEAT nedotahuje ani na VW, takze o Audi by som asi mlcal :)
OK. Tvůj názor. Sice ojedinělý ale je tvůj respektuji ho. Mimochodem, který Seat mi nabídne dneska v nižší střední výkon 400 k a úplně individualizovaný interiér? Právě výkony, motory, služby, zpracování, a individualizace podle přání zákazníka je to, co odděluje prémii od mainstreamu.
Který motor Audi v nižší střední má 400k?
RS3 Sportback má přesně 400k...
Pamatuji si jak jsem svého času někde napsal, že "Staré = 2x drahé" a takový řev jsem nezažil. :-D SorryJako: https://goo.gl/iKiiV3... ale Auto už dávno není jen o pocitu vlastnictví a nebo o tom, že koupíte zachovalé garážované starší auto po dědovi z AAA. :-D Je to dané údržbou, provozními náklady atd. A v případě něčeho za více než 200k to považuji za dobře vyhozené peníze. :-D:-D:-D
Skoro 10let starý bez výbavy a cena 216 tisíc, ale přece si nebudete za ty prachy kupovat stejně starou vybavenou A6:-D
Ta šestka tě na provozu a údržbě sežere zaživa.
Neboj nesežere, protože si ji nikdy nekoupím:-))
a RAni kdybys ji koupil. Jediná audi, co tě sežerou na servisu zaživa jsou A8 a R8. Ostatní jsou úplně v pohodě.
Proč ne rovnou Seat Leon II s jednadevitkou? Za polovinu ceny máte stejné auto.
Ukazte mi toho Leona za 110 tis. s podobnym starim a najezdem, koupim ho hned ;-)
Leonů s nájezdem 200k+ km z let 2007–2008 se v ceně kolem120k Kč najde víc než dost.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.