Test ojetiny: Audi A3 II je komfortní, provoz není drahý. Berte 1.9 TDI

18 komentářů

Jan.Jar
21. ledna • 13:27

včera jsem pomáhal s výměnou shnilých dveří u spolujezdce na A3 Sportback 8P r.v. asi 2004/5.
Přední blatníky u prahů byly pryč a prahy pod nima rezavé, ve zlomu pátých dveří se loupe barva z kataforézy a ty páté dveře jsou po celé délce zleva dopava prasklé v tom spoji. A sloupek u řidiče začíná kvést. Ve střeše jsou dvě díry v laku i v barvě, v jedné díře už rezaví střecha a zjistili jsme že je celý auto stříkaný ale asi možná po kroupách, protože nějaký prase to zalakovalo i když jsou tam hrubé škrábance po broušení kitu. Tak nevím, historii auta neznám, možná se sním lítalo pořád v zimě, ale má na tacháči 100 tisíc???? Nerozumím tomu ale je to past. Chtěl bych vidět jiný auta takhle z provozu, toho stáří, v jakém jsou stavu....?

pacho
16. dubna • 12:34

nevidím, jediný realny dôvod, kúpiť takéto auto. Ku kúpe by som si musel najať detektíva Babočku, aby mi povedal, ktorý motor kúpiť, a ktorý nie. Taktiež detektív Babočka by mal ťažkú, až neriešiteľnú úlohu, čo sa týka histórie a servisu. Ono je fajn, že koncern si drží cenu, ale táto výhoda, je úžasná pre predávajúceho, ale určite nie pre kupujúceho. Image je nanič daj si sprite.

stealth01
15. dubna • 14:42

Sice jsem fanouškem značky Audi, vážím si pro její sportovní tradici, pro obrovskou píli kterou mají aby se dostali dál a to dokonce nad klasické rivaly, ale nevzal bych ani náhodou žádné Audi které bylo vyrobeno před rokem 2013.
Auto šedivé a naprosto standartní a obyčejné jízdní vlastnosti. Něco více se dalo dokázat s modelem RS, ale i tak oproti konkurenci to nebylo úplně ideální. Jediné co zachraňovalo nižší střední a hlavně jí RS model, byl exkluzivní a excelentní motor.

J.
15. dubna • 13:20

"imidž prémiového vozu" áno AUDI v tej dobe na prémiu jednoducho nemalo. A odporúčané motory mŕtvola 1,6 a TRAKTOR TéDéí...:-O Náskok vďaka krabičke

stealth01
15. dubna • 14:32

No kdybys sedl do základní verze Mercedesu A nebo 1er, tak byses asi pozvracel. 1er měla aspoň klasickou koncepci, ale ultra levný interiér a chciply motor už omluvit nelze. Cena cele trojice byla extrémní. Tak co tady vlastně řešit?

Neurotic
15. dubna • 14:19

AUDI není prémie teda aspoň podle mého názoru, protože pod prémiovým vozem si nepředstavuju přeznačkované Seaty se zvětšenou cenovkou na dvojnásobek :-D

Jan
17. dubna • 7:11

On sa ten SEAT nedotahuje ani na VW, takze o Audi by som asi mlcal :)

stealth01
15. dubna • 14:37

OK. Tvůj názor. Sice ojedinělý ale je tvůj respektuji ho. Mimochodem, který Seat mi nabídne dneska v nižší střední výkon 400 k a úplně individualizovaný interiér? Právě výkony, motory, služby, zpracování, a individualizace podle přání zákazníka je to, co odděluje prémii od mainstreamu.

Neurotic
15. dubna • 14:58

Který motor Audi v nižší střední má 400k?

PV
15. dubna • 17:06

RS3 Sportback má přesně 400k...

xmarek
15. dubna • 12:33

Pamatuji si jak jsem svého času někde napsal, že "Staré = 2x drahé" a takový řev jsem nezažil. :-D SorryJako: https://goo.gl/iKiiV3... ale Auto už dávno není jen o pocitu vlastnictví a nebo o tom, že koupíte zachovalé garážované starší auto po dědovi z AAA. :-D Je to dané údržbou, provozními náklady atd. A v případě něčeho za více než 200k to považuji za dobře vyhozené peníze. :-D:-D:-D

Neurotic
15. dubna • 10:18

Skoro 10let starý bez výbavy a cena 216 tisíc, ale přece si nebudete za ty prachy kupovat stejně starou vybavenou A6:-D

mpolan
15. dubna • 14:31

Ta šestka tě na provozu a údržbě sežere zaživa.

Neurotic
15. dubna • 14:57

Neboj nesežere, protože si ji nikdy nekoupím:-))

jogurt
16. dubna • 20:11

a RAni kdybys ji koupil. Jediná audi, co tě sežerou na servisu zaživa jsou A8 a R8. Ostatní jsou úplně v pohodě.

Michal
15. dubna • 10:12

Proč ne rovnou Seat Leon II s jednadevitkou? Za polovinu ceny máte stejné auto.

Adam
15. dubna • 11:00

Ukazte mi toho Leona za 110 tis. s podobnym starim a najezdem, koupim ho hned ;-)

Mr T
17. dubna • 11:21

Leonů s nájezdem 200k+ km z let 2007–2008 se v ceně kolem120k Kč najde víc než dost.

Doporučujeme

Články odjinud