Test ojetiny: Audi A3 II je komfortní, provoz není drahý. Berte 1.9 TDI

Michal  |  15. 04. 2017 10:12  |  [46.135.42.xxx]

Proč ne rovnou Seat Leon II s jednadevitkou? Za polovinu ceny máte stejné auto.

Odpovědět  |   | 
Adam  |  15. 04. 2017 11:00  |  [90.177.243.xxx]

Ukazte mi toho Leona za 110 tis. s podobnym starim a najezdem, koupim ho hned

Odpovědět  |   | 
Mr T  |  17. 04. 2017 11:21  |  [151.237.228.xxx]

Leonů s nájezdem 200k+ km z let 2007–2008 se v ceně kolem120k Kč najde víc než dost.

Odpovědět  |   | 
Neurotic  |  15. 04. 2017 10:18

Skoro 10let starý bez výbavy a cena 216 tisíc, ale přece si nebudete za ty prachy kupovat stejně starou vybavenou A6

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  15. 04. 2017 14:31

Ta šestka tě na provozu a údržbě sežere zaživa.

Odpovědět  |   | 
Neurotic  |  15. 04. 2017 14:57

Neboj nesežere, protože si ji nikdy nekoupím

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  16. 04. 2017 20:11  |  [85.70.129.xxx]

a RAni kdybys ji koupil. Jediná audi, co tě sežerou na servisu zaživa jsou A8 a R8. Ostatní jsou úplně v pohodě.

Odpovědět  |   | 
xmarek  |  15. 04. 2017 12:33  |  [188.175.163.xxx]

Pamatuji si jak jsem svého času někde napsal, že "Staré = 2x drahé" a takový řev jsem nezažil. SorryJako: https://goo.gl/iKiiV3... ale Auto už dávno není jen o pocitu vlastnictví a nebo o tom, že koupíte zachovalé garážované starší auto po dědovi z AAA. Je to dané údržbou, provozními náklady atd. A v případě něčeho za více než 200k to považuji za dobře vyhozené peníze.

Odpovědět  |   | 
J.  |  15. 04. 2017 13:20  |  [176.116.111.xxx]

"imidž prémiového vozu" áno AUDI v tej dobe na prémiu jednoducho nemalo. A odporúčané motory mŕtvola 1,6 a TRAKTOR TéDéí... Náskok vďaka krabičke

Odpovědět  |   | 
Neurotic  |  15. 04. 2017 14:19

AUDI není prémie teda aspoň podle mého názoru, protože pod prémiovým vozem si nepředstavuju přeznačkované Seaty se zvětšenou cenovkou na dvojnásobek

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  15. 04. 2017 14:37

OK. Tvůj názor. Sice ojedinělý ale je tvůj respektuji ho. Mimochodem, který Seat mi nabídne dneska v nižší střední výkon 400 k a úplně individualizovaný interiér? Právě výkony, motory, služby, zpracování, a individualizace podle přání zákazníka je to, co odděluje prémii od mainstreamu.

Odpovědět  |   | 
Neurotic  |  15. 04. 2017 14:58

Který motor Audi v nižší střední má 400k?

Odpovědět  |   | 
PV  |  15. 04. 2017 17:06  |  [213.226.245.xxx]

RS3 Sportback má přesně 400k...

Odpovědět  |   | 
Jan  |  17. 04. 2017 07:11  |  [178.143.197.xxx]

On sa ten SEAT nedotahuje ani na VW, takze o Audi by som asi mlcal :)

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  15. 04. 2017 14:32

No kdybys sedl do základní verze Mercedesu A nebo 1er, tak byses asi pozvracel. 1er měla aspoň klasickou koncepci, ale ultra levný interiér a chciply motor už omluvit nelze. Cena cele trojice byla extrémní. Tak co tady vlastně řešit?

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  15. 04. 2017 14:42

Sice jsem fanouškem značky Audi, vážím si pro její sportovní tradici, pro obrovskou píli kterou mají aby se dostali dál a to dokonce nad klasické rivaly, ale nevzal bych ani náhodou žádné Audi které bylo vyrobeno před rokem 2013.
Auto šedivé a naprosto standartní a obyčejné jízdní vlastnosti. Něco více se dalo dokázat s modelem RS, ale i tak oproti konkurenci to nebylo úplně ideální. Jediné co zachraňovalo nižší střední a hlavně jí RS model, byl exkluzivní a excelentní motor.

Odpovědět  |   | 
pacho  |  16. 04. 2017 12:34  |  [188.123.100.xxx]

nevidím, jediný realny dôvod, kúpiť takéto auto. Ku kúpe by som si musel najať detektíva Babočku, aby mi povedal, ktorý motor kúpiť, a ktorý nie. Taktiež detektív Babočka by mal ťažkú, až neriešiteľnú úlohu, čo sa týka histórie a servisu. Ono je fajn, že koncern si drží cenu, ale táto výhoda, je úžasná pre predávajúceho, ale určite nie pre kupujúceho. Image je nanič daj si sprite.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

včera | David Rusol | 23 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 10 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků

Nejčtenější články

10 spolehlivých motorů „držáků“, jejichž koupí nešlápnete vedle

10 spolehlivých motorů „držáků“, jejichž ko…

Znáte to. Ty nejspolehlivější motory máme beztak všichni ve svých garážích. Přesto není špatné vědět i o těch dalších.

16.  11.  2017 | | 211 N/A
Slováci vyvinuli unikátní zabezpečení aut. Nikdo jej dosud neprolomil

Slováci vyvinuli unikátní zabezpečení aut. …

Automobilky se snaží všemi možnými způsoby zabezpečit své výrobky proti krádeži, mnohdy je to ale marné. Systém otce a syna Vámošových se však vrací ke kořenům, což je jeho největší výhoda.

23.  11.  2017 | | 38 N/A
10 nejproblematičtějších ojetin podle Němců. Těmto se rozhodně vyhněte

10 nejproblematičtějších ojetin podle Němců…

Pokud sháníte ojetinu a jediným kritériem je pro vás její minimální poruchovost, pak byste měli sáhnout po Porsche 911, případně po Mercedesu-Benz SLK. Tento výsledek opět vyplynul ze statistik TÜV SÜD.

12.  11.  2017 | | 31 N/A
Minitest Škoda Fabia Combi 1.0 TSI – Problém tam, kde byste ho nečekali

Minitest Škoda Fabia Combi 1.0 TSI – Problé…

Přeplňované tříválcové agregáty jsou v malých vozech velmi rozšířené. Škoda Fabia jej dostala teprve nedávno a pasuje přímo ukázkově i k praktičtějšímu kombíku.

3.  12.  2017 | | 127 N/A
Hyundai i30 Fastback má kompletní ceník. Takto si stojí proti Octavii

Hyundai i30 Fastback má kompletní ceník. Ta…

Minulý týden se vůz začal vyrábět, dnes známe jeho kompletní ceník. Za akčních 380.000 Kč je výrazně levnější než hlavní sok z Mladé Boleslavi.

22.  11.  2017 | | 78 N/A