Test ojetiny: Audi A3 II je komfortní, provoz není drahý. Berte 1.9 TDI

Michal  |  15. 04. 2017 10:12  |  [46.135.42.xxx]

Proč ne rovnou Seat Leon II s jednadevitkou? Za polovinu ceny máte stejné auto.

Odpovědět  |   | 
Adam  |  15. 04. 2017 11:00  |  [90.177.243.xxx]

Ukazte mi toho Leona za 110 tis. s podobnym starim a najezdem, koupim ho hned

Odpovědět  |   | 
Mr T  |  17. 04. 2017 11:21  |  [151.237.228.xxx]

Leonů s nájezdem 200k+ km z let 2007–2008 se v ceně kolem120k Kč najde víc než dost.

Odpovědět  |   | 
Neurotic  |  15. 04. 2017 10:18

Skoro 10let starý bez výbavy a cena 216 tisíc, ale přece si nebudete za ty prachy kupovat stejně starou vybavenou A6

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  15. 04. 2017 14:31

Ta šestka tě na provozu a údržbě sežere zaživa.

Odpovědět  |   | 
Neurotic  |  15. 04. 2017 14:57

Neboj nesežere, protože si ji nikdy nekoupím

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  16. 04. 2017 20:11  |  [85.70.129.xxx]

a RAni kdybys ji koupil. Jediná audi, co tě sežerou na servisu zaživa jsou A8 a R8. Ostatní jsou úplně v pohodě.

Odpovědět  |   | 
xmarek  |  15. 04. 2017 12:33  |  [188.175.163.xxx]

Pamatuji si jak jsem svého času někde napsal, že "Staré = 2x drahé" a takový řev jsem nezažil. SorryJako: https://goo.gl/iKiiV3... ale Auto už dávno není jen o pocitu vlastnictví a nebo o tom, že koupíte zachovalé garážované starší auto po dědovi z AAA. Je to dané údržbou, provozními náklady atd. A v případě něčeho za více než 200k to považuji za dobře vyhozené peníze.

Odpovědět  |   | 
J.  |  15. 04. 2017 13:20  |  [176.116.111.xxx]

"imidž prémiového vozu" áno AUDI v tej dobe na prémiu jednoducho nemalo. A odporúčané motory mŕtvola 1,6 a TRAKTOR TéDéí... Náskok vďaka krabičke

Odpovědět  |   | 
Neurotic  |  15. 04. 2017 14:19

AUDI není prémie teda aspoň podle mého názoru, protože pod prémiovým vozem si nepředstavuju přeznačkované Seaty se zvětšenou cenovkou na dvojnásobek

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  15. 04. 2017 14:37

OK. Tvůj názor. Sice ojedinělý ale je tvůj respektuji ho. Mimochodem, který Seat mi nabídne dneska v nižší střední výkon 400 k a úplně individualizovaný interiér? Právě výkony, motory, služby, zpracování, a individualizace podle přání zákazníka je to, co odděluje prémii od mainstreamu.

Odpovědět  |   | 
Neurotic  |  15. 04. 2017 14:58

Který motor Audi v nižší střední má 400k?

Odpovědět  |   | 
PV  |  15. 04. 2017 17:06  |  [213.226.245.xxx]

RS3 Sportback má přesně 400k...

Odpovědět  |   | 
Jan  |  17. 04. 2017 07:11  |  [178.143.197.xxx]

On sa ten SEAT nedotahuje ani na VW, takze o Audi by som asi mlcal :)

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  15. 04. 2017 14:32

No kdybys sedl do základní verze Mercedesu A nebo 1er, tak byses asi pozvracel. 1er měla aspoň klasickou koncepci, ale ultra levný interiér a chciply motor už omluvit nelze. Cena cele trojice byla extrémní. Tak co tady vlastně řešit?

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  15. 04. 2017 14:42

Sice jsem fanouškem značky Audi, vážím si pro její sportovní tradici, pro obrovskou píli kterou mají aby se dostali dál a to dokonce nad klasické rivaly, ale nevzal bych ani náhodou žádné Audi které bylo vyrobeno před rokem 2013.
Auto šedivé a naprosto standartní a obyčejné jízdní vlastnosti. Něco více se dalo dokázat s modelem RS, ale i tak oproti konkurenci to nebylo úplně ideální. Jediné co zachraňovalo nižší střední a hlavně jí RS model, byl exkluzivní a excelentní motor.

Odpovědět  |   | 
pacho  |  16. 04. 2017 12:34  |  [188.123.100.xxx]

nevidím, jediný realny dôvod, kúpiť takéto auto. Ku kúpe by som si musel najať detektíva Babočku, aby mi povedal, ktorý motor kúpiť, a ktorý nie. Taktiež detektív Babočka by mal ťažkú, až neriešiteľnú úlohu, čo sa týka histórie a servisu. Ono je fajn, že koncern si drží cenu, ale táto výhoda, je úžasná pre predávajúceho, ale určite nie pre kupujúceho. Image je nanič daj si sprite.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Audi Q5 3.0 TDI quattro: Náskok díky šesti válcům?

Audi Q5 3.0 TDI quattro (minitest)

Obligátní třílitrový turbodiesel obohatil nabídku Audi Q5 na českém trhu teprve nedávno. Jde o druhý nejdražší a zároveň druhý nejsilnější agregát nabídky, otázkou ale zůstává, jestli je ho vůbec potřeba.

včera | Jan Mička | 12 příspěvků
TEST Mercedes-Benz X 250d 4Matic: Hvězda dělnické třídy?

Mercedes X 250d 4Matic

Někdy je snaha konkurovat soupeřům tak velká, že neváháte sáhnout po snadném a levném řešení, což se ale nemusí vyplatit. Může se Navara s hvězdou na přídi postavit Amaroku?

24.  4.  2018 | Miro Mihálik | 19 příspěvků
TEST VW Arteon 2.0 TSI DSG 4Motion: Poslední funkční období

VW Arteon 2.0 TSI DSG 4Motion

Nebude trvat dlouho a Arteon přenechá „funkci“ vlajkové lodi Volkswagenu nové generaci SUV Touareg. Než se tak stane, pojďme si něco říci o nejvýkonnějším provedení nabídky.

19.  4.  2018 | Jan Mička | 44 příspěvků

Nejčtenější články

V Číně přišli na to, co se skrývá pod logy Škoda na krytech motorů

V Číně přišli na to, co se skrývá pod logy …

Napadlo vás někdy, co se skrývá pod logy na krytech motorů vozů Škoda nebo Seat? Video odhaluje očekávanou pravdu.

6.  4.  2018 | | 105 N/A
Volkswagen ukázal nový sedan. Je to taková Octavia za 330.000 Kč

Volkswagen ukázal nový sedan. Je to taková …

Volkswagen připravil novinku pro čínský trh. Lavida Plus představuje novou generaci modelu Lavida. Premiéru zažije tento měsíc v Pekingu.

11.  4.  2018 | | 9 N/A
Takto zrychluje budoucí nejrychlejší hyperauto světa. Čekali jste více?

Takto zrychluje budoucí nejrychlejší hypera…

Devel Sixteen nepřestává šokovat svět. V nejvýkonnějším provedení má mít až 5000 koní, ani „běžná“ verze však není k zahození. Nebo je vám výkon 3000 koní málo?

16.  4.  2018 | | 18 N/A
Levné SUV Škody poprvé bez maskování. Kamiq odhaluje také interiér

Levné SUV Škody poprvé bez maskování. Kamiq…

Jen pár dnů nás dělí od světové premiéry nového crossoveru Kamiq, který bude určen výhradně pro asijskou klientelu. První fotky auta bez kamufláže odhalují detaily karoserie i vnitřku.

16.  4.  2018 | | 17 N/A
Nový VW Golf na prvních snímcích. Projde největší změnou v historii

Nový VW Golf na prvních snímcích. Projde ne…

Osmá generace Volkswagenu Golf již pomalu klepe na dveře. Novinku přistihli fotografové během testů na slavném okruhu Nürburgring.

17.  4.  2018 | | 93 N/A