Test ojetiny: Audi A3 II je komfortní, provoz není drahý. Berte 1.9 TDI

Michal  |  15. 04. 2017 10:12  |  [46.135.42.xxx]

Proč ne rovnou Seat Leon II s jednadevitkou? Za polovinu ceny máte stejné auto.

Odpovědět  |   | 
Adam  |  15. 04. 2017 11:00  |  [90.177.243.xxx]

Ukazte mi toho Leona za 110 tis. s podobnym starim a najezdem, koupim ho hned

Odpovědět  |   | 
Mr T  |  17. 04. 2017 11:21  |  [151.237.228.xxx]

Leonů s nájezdem 200k+ km z let 2007–2008 se v ceně kolem120k Kč najde víc než dost.

Odpovědět  |   | 
Neurotic  |  15. 04. 2017 10:18

Skoro 10let starý bez výbavy a cena 216 tisíc, ale přece si nebudete za ty prachy kupovat stejně starou vybavenou A6

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  15. 04. 2017 14:31

Ta šestka tě na provozu a údržbě sežere zaživa.

Odpovědět  |   | 
Neurotic  |  15. 04. 2017 14:57

Neboj nesežere, protože si ji nikdy nekoupím

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  16. 04. 2017 20:11  |  [85.70.129.xxx]

a RAni kdybys ji koupil. Jediná audi, co tě sežerou na servisu zaživa jsou A8 a R8. Ostatní jsou úplně v pohodě.

Odpovědět  |   | 
xmarek  |  15. 04. 2017 12:33  |  [188.175.163.xxx]

Pamatuji si jak jsem svého času někde napsal, že "Staré = 2x drahé" a takový řev jsem nezažil. SorryJako: https://goo.gl/iKiiV3... ale Auto už dávno není jen o pocitu vlastnictví a nebo o tom, že koupíte zachovalé garážované starší auto po dědovi z AAA. Je to dané údržbou, provozními náklady atd. A v případě něčeho za více než 200k to považuji za dobře vyhozené peníze.

Odpovědět  |   | 
J.  |  15. 04. 2017 13:20  |  [176.116.111.xxx]

"imidž prémiového vozu" áno AUDI v tej dobe na prémiu jednoducho nemalo. A odporúčané motory mŕtvola 1,6 a TRAKTOR TéDéí... Náskok vďaka krabičke

Odpovědět  |   | 
Neurotic  |  15. 04. 2017 14:19

AUDI není prémie teda aspoň podle mého názoru, protože pod prémiovým vozem si nepředstavuju přeznačkované Seaty se zvětšenou cenovkou na dvojnásobek

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  15. 04. 2017 14:37

OK. Tvůj názor. Sice ojedinělý ale je tvůj respektuji ho. Mimochodem, který Seat mi nabídne dneska v nižší střední výkon 400 k a úplně individualizovaný interiér? Právě výkony, motory, služby, zpracování, a individualizace podle přání zákazníka je to, co odděluje prémii od mainstreamu.

Odpovědět  |   | 
Neurotic  |  15. 04. 2017 14:58

Který motor Audi v nižší střední má 400k?

Odpovědět  |   | 
PV  |  15. 04. 2017 17:06  |  [213.226.245.xxx]

RS3 Sportback má přesně 400k...

Odpovědět  |   | 
Jan  |  17. 04. 2017 07:11  |  [178.143.197.xxx]

On sa ten SEAT nedotahuje ani na VW, takze o Audi by som asi mlcal :)

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  15. 04. 2017 14:32

No kdybys sedl do základní verze Mercedesu A nebo 1er, tak byses asi pozvracel. 1er měla aspoň klasickou koncepci, ale ultra levný interiér a chciply motor už omluvit nelze. Cena cele trojice byla extrémní. Tak co tady vlastně řešit?

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  15. 04. 2017 14:42

Sice jsem fanouškem značky Audi, vážím si pro její sportovní tradici, pro obrovskou píli kterou mají aby se dostali dál a to dokonce nad klasické rivaly, ale nevzal bych ani náhodou žádné Audi které bylo vyrobeno před rokem 2013.
Auto šedivé a naprosto standartní a obyčejné jízdní vlastnosti. Něco více se dalo dokázat s modelem RS, ale i tak oproti konkurenci to nebylo úplně ideální. Jediné co zachraňovalo nižší střední a hlavně jí RS model, byl exkluzivní a excelentní motor.

Odpovědět  |   | 
pacho  |  16. 04. 2017 12:34  |  [188.123.100.xxx]

nevidím, jediný realny dôvod, kúpiť takéto auto. Ku kúpe by som si musel najať detektíva Babočku, aby mi povedal, ktorý motor kúpiť, a ktorý nie. Taktiež detektív Babočka by mal ťažkú, až neriešiteľnú úlohu, čo sa týka histórie a servisu. Ono je fajn, že koncern si drží cenu, ale táto výhoda, je úžasná pre predávajúceho, ale určite nie pre kupujúceho. Image je nanič daj si sprite.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků

Nejčtenější články

25 ojetin, jejichž koupi němečtí technici nedoporučí. Přehled po kategoriích

25 ojetin, jejichž koupi němečtí technici n…

Přece jen objektivnější hodnocení spolehlivosti jednotlivých automobilů než průzkumy mezi vlastníky, nabízejí technici ze stanic technické kontroly. Nyní v Německu zveřejnili žebříček nejvíce a nejméně spolehlivých aut ve stáří od jednoho roku až do devíti let.

2.  10.  2017 | | 32 N/A
Test ojetiny: BMW X5 je za dvacetinu původní ceny. Motory drží, a zbytek?

Test ojetiny: BMW X5 je za dvacetinu původn…

BMW X5 bylo prvním SUV vyvinutým pod taktovkou mnichovské značky. Ceny nejlevnějších kusů nyní padají ke stu tisícům korun. Rozhodli jsme se zjistit, jak model funguje ojetý.

30.  9.  2017 | | 19 N/A
Deset "nesmrtelných" motorů. Ve výrobě vydržely desítky let

Deset "nesmrtelných" motorů. Ve výrobě vydr…

Některé motory se povedou, jiné nikoliv. My jsme pro vás vybrali desítku těch nejdéle vyráběných. Nejspíš nepřekvapí, že vznětový není ani jeden z nich…

15.  10.  2017 | | 23 N/A
9 skvělých aut, která nekoupíme v Evropě! A když už, tak jen obtížně...

9 skvělých aut, která nekoupíme v Evropě! A…

Jiný kraj, jiný mrav - to, co se dobře prodává v Japonsku, nemusí fungovat v Americe. Automobilky tak záměrně některé své modely na určitých trzích vůbec nenabízí. Tohle je náš přehled devíti hodně zajímavých automobilů, které se v Evropě neprodávají.

8.  10.  2017 | | 13 N/A
Test ojetiny Subaru Outback:  Pro ty, co jezdí do hor a nebojí se oprav

Test ojetiny Subaru Outback: Pro ty, co je…

Dvojici povedených vozů od Subaru dnes v bazaru naleznete od sedmdesáti tisíc korun. Na co se zaměřit při výběru?

14.  10.  2017 | | 36 N/A