Test ojetiny: Audi A3 II je komfortní, provoz není drahý. Berte 1.9 TDI

Michal  |  15. 04. 2017 10:12  |  [46.135.42.xxx]

Proč ne rovnou Seat Leon II s jednadevitkou? Za polovinu ceny máte stejné auto.

Odpovědět  |   | 
Adam  |  15. 04. 2017 11:00  |  [90.177.243.xxx]

Ukazte mi toho Leona za 110 tis. s podobnym starim a najezdem, koupim ho hned

Odpovědět  |   | 
Mr T  |  17. 04. 2017 11:21  |  [151.237.228.xxx]

Leonů s nájezdem 200k+ km z let 2007–2008 se v ceně kolem120k Kč najde víc než dost.

Odpovědět  |   | 
Neurotic  |  15. 04. 2017 10:18

Skoro 10let starý bez výbavy a cena 216 tisíc, ale přece si nebudete za ty prachy kupovat stejně starou vybavenou A6

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  15. 04. 2017 14:31

Ta šestka tě na provozu a údržbě sežere zaživa.

Odpovědět  |   | 
Neurotic  |  15. 04. 2017 14:57

Neboj nesežere, protože si ji nikdy nekoupím

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  16. 04. 2017 20:11  |  [85.70.129.xxx]

a RAni kdybys ji koupil. Jediná audi, co tě sežerou na servisu zaživa jsou A8 a R8. Ostatní jsou úplně v pohodě.

Odpovědět  |   | 
xmarek  |  15. 04. 2017 12:33  |  [188.175.163.xxx]

Pamatuji si jak jsem svého času někde napsal, že "Staré = 2x drahé" a takový řev jsem nezažil. SorryJako: https://goo.gl/iKiiV3... ale Auto už dávno není jen o pocitu vlastnictví a nebo o tom, že koupíte zachovalé garážované starší auto po dědovi z AAA. Je to dané údržbou, provozními náklady atd. A v případě něčeho za více než 200k to považuji za dobře vyhozené peníze.

Odpovědět  |   | 
J.  |  15. 04. 2017 13:20  |  [176.116.111.xxx]

"imidž prémiového vozu" áno AUDI v tej dobe na prémiu jednoducho nemalo. A odporúčané motory mŕtvola 1,6 a TRAKTOR TéDéí... Náskok vďaka krabičke

Odpovědět  |   | 
Neurotic  |  15. 04. 2017 14:19

AUDI není prémie teda aspoň podle mého názoru, protože pod prémiovým vozem si nepředstavuju přeznačkované Seaty se zvětšenou cenovkou na dvojnásobek

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  15. 04. 2017 14:37

OK. Tvůj názor. Sice ojedinělý ale je tvůj respektuji ho. Mimochodem, který Seat mi nabídne dneska v nižší střední výkon 400 k a úplně individualizovaný interiér? Právě výkony, motory, služby, zpracování, a individualizace podle přání zákazníka je to, co odděluje prémii od mainstreamu.

Odpovědět  |   | 
Neurotic  |  15. 04. 2017 14:58

Který motor Audi v nižší střední má 400k?

Odpovědět  |   | 
PV  |  15. 04. 2017 17:06  |  [213.226.245.xxx]

RS3 Sportback má přesně 400k...

Odpovědět  |   | 
Jan  |  17. 04. 2017 07:11  |  [178.143.197.xxx]

On sa ten SEAT nedotahuje ani na VW, takze o Audi by som asi mlcal :)

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  15. 04. 2017 14:32

No kdybys sedl do základní verze Mercedesu A nebo 1er, tak byses asi pozvracel. 1er měla aspoň klasickou koncepci, ale ultra levný interiér a chciply motor už omluvit nelze. Cena cele trojice byla extrémní. Tak co tady vlastně řešit?

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  15. 04. 2017 14:42

Sice jsem fanouškem značky Audi, vážím si pro její sportovní tradici, pro obrovskou píli kterou mají aby se dostali dál a to dokonce nad klasické rivaly, ale nevzal bych ani náhodou žádné Audi které bylo vyrobeno před rokem 2013.
Auto šedivé a naprosto standartní a obyčejné jízdní vlastnosti. Něco více se dalo dokázat s modelem RS, ale i tak oproti konkurenci to nebylo úplně ideální. Jediné co zachraňovalo nižší střední a hlavně jí RS model, byl exkluzivní a excelentní motor.

Odpovědět  |   | 
pacho  |  16. 04. 2017 12:34  |  [188.123.100.xxx]

nevidím, jediný realny dôvod, kúpiť takéto auto. Ku kúpe by som si musel najať detektíva Babočku, aby mi povedal, ktorý motor kúpiť, a ktorý nie. Taktiež detektív Babočka by mal ťažkú, až neriešiteľnú úlohu, čo sa týka histórie a servisu. Ono je fajn, že koncern si drží cenu, ale táto výhoda, je úžasná pre predávajúceho, ale určite nie pre kupujúceho. Image je nanič daj si sprite.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu: