Test ojetiny Alfa Romeo Giulietta: Elegantní kráska nebo zlobivá holka?

15 komentářů

Bican
2. května • 9:24

Mělo jsem auto 2 roky. Guilietta jezdila fantasticky i se základním benzínem s výkonem 77 kW.
Nechápu, proč si pan redaktor vybral k recenzi ojetého vozu model s nejslabším motorem a nejnižší výbavou. Mohl by to alespoň zmínit v článku. Jediným příplatkem letmým pohledem byla automatická klimatizace.
Cudně je také pomlčeno o faceliftu v modelovém roce 2014, který nahradil rádio a Blue&Me moderním uConnectem.

Stenly
30. dubna • 21:58

Je to i po sedmi letech vyjímečné auto v té automobilové šedi...

DDT
30. dubna • 23:02

uplný hovno, fiat bravo, respektive fiat stilo v jiným kabátě = ničím nezajímavá čtyřválcová předokolka...

John Doe
30. dubna • 20:03

"Elegantní kráska nebo zlobivá holka?"Kraska to urcite nie je - nuda, naivita, prvoplanovost, zaujimave detaily zostli v stadiu neuspesneho pokusu.Zlobiva holka? Celkom urcite. Ved je to Alfa.Nova Dacia je lepsou volbou pre kohokolvek, co i len uvazuje o tomto aute.

Dugasis
8. prosince • 13:27

Ty asi v životě neseděl v Alfě , toto může říct jen blbec............:-O

JK
1. května • 10:31

Auto není investice, jsou to v životě každého kupce vozu ty v podstatě nejhůře utracené peníze z pohledu jakékoli návratnosti. Takže když už budu takto rozhazovat nemalé částky, tak si raději koupím ojetou Alfu, Mercedes, BMW, Volvo,... prostě auto, které vypadá dobře a má trochu charakter, když už mám tu potřebu vlastnit vlastní. Dacia patří do kategorie absolutně zbytečných značek. Auta kvalitou nestojí za nic, požitek nula, jízdní projev nijaký, slovo design se v kontextu s Dacii ani nepoužívá. Utrácet za úplně novou Dacii může jenom nemocný člověk někde na vesnici, který potřebuje sousedům za každou cenu ukázat, že našetřil na úplně nové auto a na rozdíl od té předražené Škodovky tam má všecko za míň. Bavit se na serveru o autech o Dacii je asi jako bavit se na gurmánských serverech o instantních polívkách.

jtdm2
30. dubna • 23:43

Ake su teda tvoje skusenosti s tymto modelom?
Je teda fakt ze na Dacii by asi neodchadzalo natacanie xenonov....

Stenly
1. května • 11:49

...moje zkušenosti s tímto modelem...jsem spokojeným majitelem benzínové verze giulietty dva roky a nějaké potíže nepociťuju. Ročně olej, filtry - běžný spotřební materiál, který by měl dodat autu každý. Auto má pět let, tak je mi jasné, že mu musím sem tam něco dát a pořád tím myslím jen ten spotřební materiál. A je škoda, že se k celkem pěkné recenzi vyjadřuje nějaké hulvátské hovado s dacií po mamince, které nemá v diskuzi co nabídnout, než naprostá slova.

jtdm2
2. května • 14:54

Ktora verzia presne? Ten benzinak by ma dost zaujimal, asi to bude zaujimavejsie jazdenie. Ja mam diesel 2.0
Fakt dobry na dlhe trasy, ale stale je to ...diesel.
Auto je z roku 2010 a nejake zavady uz malo, no hlavne v zaruke :)
Ja by som sa tymi kritikmi co tomu nerozumeju nedal rozhodit. Napisat nezmyselny prispevok na internet zvlada kazdy. :)

stanley
1. května • 7:24

:-Doporučoval bych ti,aby jsi zalezl zpátky do jeskyně,když máš tak dementní názor,asi jsi alfu nikdy neměl ,když věříš novinářským nesmyslům ps :já jsem měl 2, teď si budu zase kupovat

jtdm2
2. května • 14:57

To bol dotaz na John Doe.
Pokial si mysli ze Dacia je lepsia volba, asi ma nejake argumenty.

Stenly
30. dubna • 21:55

Srovnávat daciu a alfu může jenom naprostý...ignorant, nebo blázen...

Michal
29. dubna • 9:33

*turbodieselovou předokolku

Gašpo
29. dubna • 8:42

O Alfe sa vždy hovorilo, že je skvelá milenka, ale špatná manželka. Dlhodobému vzťahu sa radšej vyhnúť.:-D
Ale časy sa menia. Nie že by zrovna problémovejšie značky zažívali rapídny nárast kvality, to skorej tie predtým považované za "držáky" nejak strácajú renomé. Nástup počítačov do vývoja mal okrem pozitívneho prínosu aj negatívny. Dá sa celkom dobre spočítať aby boli súčiastky dimenzované na "určitú dobu". A tak sa šetrí kde sa dá, síce sa to noblesne prezentuje napríklad ako "úspora hmotnosti". S dnešnými autami sa proste skorej dostanete do situácie, keď začnete riešiť dilema či sa ešte vyplatí to posielať do servisu.;-)

jtdm2
1. května • 0:03

V pripade Giulietty uz vyrobca nepouzil tak specificku a krehku techniku (Twin Spark, lichobeznikova naprava) ako u starsich modelov a uz len tym sa kvalita dost zvysila.
Nejake drobne problemy stale ma, ale to hodnotim auto zo zaciatku produkcie.

Doporučujeme

Články odjinud