Test ojetiny Alfa Romeo Giulietta: Elegantní kráska nebo zlobivá holka?

Gašpo  |  29. 04. 2017 08:42  |  [88.101.88.xxx]

O Alfe sa vždy hovorilo, že je skvelá milenka, ale špatná manželka. Dlhodobému vzťahu sa radšej vyhnúť.
Ale časy sa menia. Nie že by zrovna problémovejšie značky zažívali rapídny nárast kvality, to skorej tie predtým považované za "držáky" nejak strácajú renomé. Nástup počítačov do vývoja mal okrem pozitívneho prínosu aj negatívny. Dá sa celkom dobre spočítať aby boli súčiastky dimenzované na "určitú dobu". A tak sa šetrí kde sa dá, síce sa to noblesne prezentuje napríklad ako "úspora hmotnosti". S dnešnými autami sa proste skorej dostanete do situácie, keď začnete riešiť dilema či sa ešte vyplatí to posielať do servisu.

Odpovědět  |   | 
jtdm2  |  01. 05. 2017 00:03  |  [89.177.134.xxx]

V pripade Giulietty uz vyrobca nepouzil tak specificku a krehku techniku (Twin Spark, lichobeznikova naprava) ako u starsich modelov a uz len tym sa kvalita dost zvysila.
Nejake drobne problemy stale ma, ale to hodnotim auto zo zaciatku produkcie.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  29. 04. 2017 09:33  |  [46.135.14.xxx]

*turbodieselovou předokolku

Odpovědět  |   | 
John Doe  |  30. 04. 2017 20:03  |  [84.244.117.xxx]

"Elegantní kráska nebo zlobivá holka?"

Kraska to urcite nie je - nuda, naivita, prvoplanovost, zaujimave detaily zostli v stadiu neuspesneho pokusu.

Zlobiva holka? Celkom urcite. Ved je to Alfa.

Nova Dacia je lepsou volbou pre kohokolvek, co i len uvazuje o tomto aute.

Odpovědět  |   | 
Stenly  |  30. 04. 2017 21:55  |  [31.192.88.xxx]

Srovnávat daciu a alfu může jenom naprostý...ignorant, nebo blázen...

Odpovědět  |   | 
jtdm2  |  30. 04. 2017 23:43  |  [89.177.134.xxx]

Ake su teda tvoje skusenosti s tymto modelom?
Je teda fakt ze na Dacii by asi neodchadzalo natacanie xenonov....

Odpovědět  |   | 
stanley  |  01. 05. 2017 07:24  |  [185.138.44.xxx]

oporučoval bych ti,aby jsi zalezl zpátky do jeskyně,když máš tak dementní názor,asi jsi alfu nikdy neměl ,když věříš novinářským nesmyslům ps :já jsem měl 2, teď si budu zase kupovat

Odpovědět  |   | 
jtdm2  |  02. 05. 2017 14:57  |  [81.0.216.xxx]

To bol dotaz na John Doe.
Pokial si mysli ze Dacia je lepsia volba, asi ma nejake argumenty.

Odpovědět  |   | 
Stenly  |  01. 05. 2017 11:49  |  [31.192.88.xxx]

...moje zkušenosti s tímto modelem...jsem spokojeným majitelem benzínové verze giulietty dva roky a nějaké potíže nepociťuju. Ročně olej, filtry - běžný spotřební materiál, který by měl dodat autu každý. Auto má pět let, tak je mi jasné, že mu musím sem tam něco dát a pořád tím myslím jen ten spotřební materiál. A je škoda, že se k celkem pěkné recenzi vyjadřuje nějaké hulvátské hovado s dacií po mamince, které nemá v diskuzi co nabídnout, než naprostá slova.

Odpovědět  |   | 
jtdm2  |  02. 05. 2017 14:54  |  [81.0.216.xxx]

Ktora verzia presne? Ten benzinak by ma dost zaujimal, asi to bude zaujimavejsie jazdenie. Ja mam diesel 2.0
Fakt dobry na dlhe trasy, ale stale je to ...diesel.
Auto je z roku 2010 a nejake zavady uz malo, no hlavne v zaruke :)
Ja by som sa tymi kritikmi co tomu nerozumeju nedal rozhodit. Napisat nezmyselny prispevok na internet zvlada kazdy. :)

Odpovědět  |   | 
JK  |  01. 05. 2017 10:31  |  [109.81.210.xxx]

Auto není investice, jsou to v životě každého kupce vozu ty v podstatě nejhůře utracené peníze z pohledu jakékoli návratnosti. Takže když už budu takto rozhazovat nemalé částky, tak si raději koupím ojetou Alfu, Mercedes, BMW, Volvo,... prostě auto, které vypadá dobře a má trochu charakter, když už mám tu potřebu vlastnit vlastní. Dacia patří do kategorie absolutně zbytečných značek. Auta kvalitou nestojí za nic, požitek nula, jízdní projev nijaký, slovo design se v kontextu s Dacii ani nepoužívá. Utrácet za úplně novou Dacii může jenom nemocný člověk někde na vesnici, který potřebuje sousedům za každou cenu ukázat, že našetřil na úplně nové auto a na rozdíl od té předražené Škodovky tam má všecko za míň. Bavit se na serveru o autech o Dacii je asi jako bavit se na gurmánských serverech o instantních polívkách.

Odpovědět  |   | 
Stenly  |  30. 04. 2017 21:58  |  [31.192.88.xxx]

Je to i po sedmi letech vyjímečné auto v té automobilové šedi...

Odpovědět  |   | 
DDT  |  30. 04. 2017 23:02  |  [85.163.16.xxx]

uplný hovno, fiat bravo, respektive fiat stilo v jiným kabátě = ničím nezajímavá čtyřválcová předokolka...

Odpovědět  |   | 
Bican  |  02. 05. 2017 09:24  |  [90.181.184.xxx]

Mělo jsem auto 2 roky. Guilietta jezdila fantasticky i se základním benzínem s výkonem 77 kW.
Nechápu, proč si pan redaktor vybral k recenzi ojetého vozu model s nejslabším motorem a nejnižší výbavou. Mohl by to alespoň zmínit v článku. Jediným příplatkem letmým pohledem byla automatická klimatizace.
Cudně je také pomlčeno o faceliftu v modelovém roce 2014, který nahradil rádio a Blue&Me moderním uConnectem.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků

Nejčtenější články

Stojí zlomek toho, co nové. Vybrali jsme 8 ojetin, na kterých nemůžete prodělat

Stojí zlomek toho, co nové. Vybrali jsme 8 …

Nejpalčivější problém, který sužuje nové automobily, je pokles jejich hodnoty už po prvních několika letech provozu. Na druhou stranu, co je pro někoho noční můrou, může být pro jiného výhra. Vybrali jsme osm modelů, na kterých rozhodně nebudete tratit, pokud v technickém průkazu nejste vedení jako první majitel…

28.  7.  2017 | | 14 N/A
10 nejspolehlivějších ojetých SUV do půl milionu. Vítěz sem možná nepatří

10 nejspolehlivějších ojetých SUV do půl mi…

Kategorie SUV je v současné době zažívá obrovský boom. Tyto automobily pro sportovně aktivní životní styl začínají vytlačovat klasicky pojaté automobily a trh je jimi doslova přesycen. Ale která vám vydrží?

16.  8.  2017 | | 27 N/A
Tlačítko místo páky. Jak funguje elektrická brzda a jaké má nevýhody?

Tlačítko místo páky. Jak funguje elektrická…

Místo velkých pák ručních brzd dnes automobilky dávají přednost spíše elektronickým parkovacím brzdám. Je to pozitivní trend?

24.  7.  2017 | | 37 N/A
Nejlevnější elektromobil v ČR ještě zlevnil. Cena už je pod 100 000 Kč

Nejlevnější elektromobil v ČR ještě zlevnil…

Elektrické vozítko bude již v září dostupné i ve verzi pro čtyři lidi a rovněž jako užitkový vůz.

18.  8.  2017 | | 81 N/A
Manuální, automatická, dvouzónová.. Test klimatizací v nejteplejším dni

Manuální, automatická, dvouzónová.. Test kl…

Dva nové testovací vozy a jeden letitý rodinný automobil využila redakce Autorevue.cz pro test účinnosti jednotlivých typů klimatizace. Podmínky byly více než vyhovující. Teploměr ukazoval venkovní teplotu hodně přes 35 stupňů Celsia...

3.  8.  2017 | | 30 N/A