Test ojetého VW Bora: obyčejný, ale solidní

73 komentářů

Michal
15. ledna • 19:31

Čau tě. Chtěl bych se zeptat jestli se daju dát na Boru xenony místo klasických H4. Děkuji

Elpin
12. června • 11:41

Jeste bych chtel podekovat autorevue a autoru clanku za test ojeteho vozu. Takovych testu je malo a to je skoda. Zajimalo by me jaka je navstevnost clanku s ojetymi auty oproti clanku s novymi.
Dalo by se do priste napriklad otestovat nejakou starsi Audi A4 rok vyroby kolem 2000? :-P

Lucifer
31. srpna • 16:53

bmw nebrat,c5 uz vubec,audi mozna ,Ale NEJLEPSI JE VW BORA

pan neznami pan
5. prosince • 10:11

tak ako na zaciatku ste spominaly VW Boru..Citroen C5 atd atd... kazdy ma svoj vkus mne sa napriklad c5 nepaci ae dakomu hej... ja by som volil ktoru aj mam je honda civic 1.8 103KW sedan 2008
mam ju 3 roky a menim ju za ford mondeo 2.0 TDCI 103 KW.. DOVOD ?: Ford je komfortnejsie luxusnejsie:)... honda je na sport je svizna atd.. vykon maju skoro taky isty ale Turbo Diesel je Turbo diesel z 103 KW... a benzinak 103 kw sa neda rovnat ku Turbo Dieslaku.. Ale zivot je aj Zmena :)) tak volim Ford Mondeo 2.0TDCI 103 KW Titanium S :))

KJ
10. června • 13:07

Hergot kluci jaký máte platy, že si tu všichni kupujete bavoráky, mercedesy, audiny? A ty "chudší" mondea, pasaty a C5? To si kupujete nový, nebo ojetý?

Antracit
9. června • 14:53

Myslíte, že je vhodné posuzovat jídzní vlastnosti auta, když má špatné tlumiče a silentbloky nápravy? Protože jsem sám tyhle věci měnil a s ruplým zadním silentblokem, má přesně popisované chování - vlní se v zatáčkách... taky aby ne, když jde vzít za nápravu a hýbat sní +- cm, když je ruplý silentblok. Když k tomu přidáme ještě špatné tlumiče...

Pepe_5
9. června • 10:27

Děkuji všem co nadávají na Renault. Čím více takových lidí bude, tím levnější tato auta budou. V mém okruhu má hodně známých Renault a jsou velmi velmi spokojení. Znám kousky a samozřejmě jejich majitele co mají nalítáno přes 300 000km (R25, Safrane). Taky znám samozřejmě i nová auta (Clio, Megane). Pokud se o to člověk aspoň trošku stará, tak není problém. Francouzi jsou dělaní na pohodlí a věřte mi, že i po ujetí 500km nejsem polámaný. Sám vlastním Safrane, takže vím o čem mluvím.
Takže jen nadávejte a prodávejte pod cenou. Za pár let si zase něco podobného koupím :-)

DaewooMaster
9. června • 18:56

Presne tak to plati i pro jine znacky, nejvic to plati asi o korejcich, a proto mam za polovinu ceny tohoto obycejneho auticka mnohem vetsi a mladsi auto, co ma v zakladu, o cem se takove Bore nesni ani za priplatek. B-]

Antracit
10. června • 12:44

Tak tohle je dobré. Myslím, že zrovna Bora/GIV jsou známé tím, že tam šlo za příplatek dát snad cokoliv co v té době existovalo. Myslím, že nejdrží položka za příplatek byly sedačky za asi 140.000 Kč.Co me tak jen napadne: 10x airbag, xenony, navigace, elektrické sedačky s pamětmi, autoklima, maxidot, tiptronic, automat, sestikvalty, neskutecny vyber motoru (od 1.9 SDi po 1.9 TDi 110KW, od 1.4i po V5 2.3 atd...), 4x4, ESP, ASR, EDS, destovej senzor atd.O vetsine veci se nekterym znackam nesni ani po x letech od vyroby tohohle modelu.

Joey
9. června • 1:04

Ještě jsem si vzpomněl na dvě věci, co mě u Bory zklamaly.
První smutničkou jsou mizerná táhla stěračů, na kterých se skví MADE IN CZECH REPUBLIC. Ty jsem musel měnit po dvou letech provozování za nové, pro jistotu z Oktávky, které jsou kompatibilní, ale mají lepší pouzdra (do kterých se nepráší a tak se tak snadno nezadřou).
Druhou velkou slabinou jsou zadní stabilizátory, které (také díky povrchu na našich cestách) rády odcházejí. Dobrou radu tady nemám, jen asi nechat si je řádně prokontrolovat před koupí (nové vyjdou do nějakých osmi tisíc s prací).Jako nepřesná a nepravdivá mi přijde informace o malé výšce k sezení vzadu - schválně jsme to testli a dvoumetrový kamarád si pošmakoval, že se vzadu může pohodlně vézt (v oktávce nadává, že se bouchá do hlavy). Pokud se oba přední cestující posunou na doraz vzad, tak zůstává opravdu velmi málo místa na nohy. V normální poloze to ale nenastává. Nicméně i tak je pro pohodlné cestování lépe jezdit maximálně ve čtyřech (navíc s přihlédnutím k relativně malému kufru).Myslím, že VW Bora je jinak opravdu dobré i když drahé auto. Pokud ho seženete za 200tisíc v "plné palbě" (testovaný vůz + ostřikovače světel, vyhřívaná sedadla, cd měnič...), tak je to dle mého lepší volba než ojetý francouz.

st
10. června • 6:57

vzadu v bore je omnoho menej miesta ako v oktavke (aj nohy aj hlava). za 185cm v predu si dozadu pohodlne sadne tak max 7 rocne decko

Joey
19. června • 10:29

IMHO se jen přední sedadla dají až příliš vysunout, takže pokud si spolujezdec na předním sedadle udělá "sakra pohodičku", tak ano, dozadu se nikdo nevejde. To je ale fajn, když cestuje ve dvou. Pokud má vzadu taky někdo sedět, tak se prostě spolujezdec nevysune úplně -- oba sedí pohodlně. Nedá se jet ale v pěti, resp. asi jen na krátkou vzdálenost. Tři lidi vzadu už není nic moc (asi jako v ostatních srovnatelných autech). Za výškou si ale stojím. Dlouhán si sedne i vzadu (i když to tak nevypadá).

mikes
10. června • 20:15

To je samozrejme blbost, vem si metr a jdi merit...

Antracit
12. června • 22:01

Docela casto se vozim v obou, takze merit fakt nemusim. :) Ale muzu zmerit Golfa IV a vy treba Octavii...

Antracit
10. června • 12:52

Tak to je zvláštní. :-D Věř mi, že GIV/Bora a Octáva jsou uvnitř velikostně naprosto stejné. Až v posledních MR u Octávie zeslabili prední sedadla, takže nabrali pár cm. Tuším, že max 2.

Mino
8. června • 19:27

Měl jsem možnost řídit několik set kilometrů TDi verzi Bory. Malé pravé zrcátko, to je opravdu o život, nevím, který mamlas to vymyslel. Do doby, než jsem řídil Boru jsem měl dojem, že pravé zrcátko téměř nepoužívám, ale poté, co jsem díky této vymoženosti málem dvakrát sejmul auto napravo (v těch pár centimetrech čtverečeních fakt nejde vůbec nic vidět), nechci malé pravé zrcátko už ani vidět. Kufr mi připadá být dost špatně využitelný a díky malému otvoru vypadá být strašně malý. V mé pětidvéřové Primeře je jen o 50 litrů větší, ale vypadá být minimálně o polovinu větší. Spojka měla trochu divný záběr, ale dalo se. Řídil jsem vůz s šestistupňovou převodovkou a tam bylo řazení poměrně přesné, řekl bych, že o trochu lepší než v mém autě. Líbil se mi docela bytelný interiér, leč mohl být trochu odvážnější. Na VW Bora se mi líbí design exteriéru, je to jeden z mála VW, který měl ve své době pěkný a aspoň trochu sportovní design. 230 tisíc bych za toto auto ale nedal. I když jde o poměrně nový kousek z roku 2003.

mikes
9. června • 10:58

Kdyz si zrcatko nastavis do mrtveho uhlu a ne tak aby jsi videl na karoserii (to ti je stejne naprd) tak nikoho nesejmes, ale je pravda ze to zrcatko vetsi byt mohlo.
V kufru jsem "neco" odvozil a nacpal jsem tam opravdu hodne veci. Je ale jasne ze liftback ma samozrejme lepsi pristup. Co se tyka objemu jsem si stezovat nemohl. Co to mas za Primeru ze ma kufr 510+ litru?

Mino
9. června • 12:31

Primera P11 hatchback, má 505 litrů objemu. S tím nastavením zrcátka, nebylo nějak blbě nastaveno (no mohl jsem jej kousek ještě přenastavit), střídali jsme se tři řidiči (na dlouhé cestě, nechtěl jsem to pokaždé přenastavovat - s větštím zrcátkem by problém vůbec nebyl).

Joey
9. června • 0:38

Mam (asi tutez) Boru a je to dobre auto. Male zrcatko se musi dobre nastavit, pak je videt vse a dobre. Kufr je tragedie - skodovka resi rozhodne lepe - pokud se ale sklopi sedadla, tak preveze porad hodne veci (jen nesmi rust rozmerove do vsech stran). Mam TDI 4x4 se sestikvaltem a moje nove auto bude rozhodne neco podobneho - toto auto me jeste nenechalo ve stychu. Navic v me vybave je o nejaky airbag vice a ESP, ktere zapne vzdy ve spravnou dobu. Jedine co strasne trpi je podvozek, ktery je ladeny na jine silnice, nez ty u nas.BTW take jsem ho kupoval (za 400tis Kc) od prvniho majitele, ale narozdil od testovaneho vozu mel ten muj opravdu najeto devadesat (opravdu protoze znam osobne minulost auta). Jelikoz uz jej mam ctyri leta, tak ten testovany tipuju na neco malo pod dveste. Pokud by slo opravdu o nebouranou boru s 90tis. kilometry, tak je to za dveste tisic korun dobre auto (opravdu). Pokud by to melo byt tzv. druhe auto, tak by slo o zbesile dobry kauf. V tomto pripade pujde ale nejspis o pruser....

Driver
8. června • 15:58

Co se týče AAA, tak jim bych nevěřil ani dobrý den, natož potom stav tachometru.Ten volant vypadá aspon na 200tkm (teď jsem jezdil Fabii, měla najeto 95 tisíc a volant byl ve srovnání s tou Borou jako nový). Potom už vidím, jak si někdo kupuje drahé VW v plné palbě včetně HF sady, aby ročně najel ubohých 20 tisíc km :D :D.Navíc to chcípání motoru a nepřesnost řazení není u VW obvyklá, rozhodně ne při těch kilometrech.

error
9. června • 8:02

tenhle volant mam ve svem aute a v 50tkm vypadal stejne jako tenhle a vypada tak i po 200tkm, je kozeny a je hlavne UPLNE jiny nez ve Fabii :-)

Drtikol.CZ
8. června • 17:09

Když si přečtete články v časopisu AutoBild, který po ujetí 100 000 km nechává auta zkontrolovat, tak zjistíte, že VW je jedna z nejhorších značek na evropském trhu. Ne-li nejhorší. Nová Škoda Oktavia se umístila na třetím místě. Před ní jsou tuším dva "japonci".

Jiří Duchoň
8. června • 19:13

Podívejte, já bych v hodnocení výsledků z AutoBildu tak radikální nebyl. Pravdou ale je, že zvláště u nás (a na východ od našich hranic) patří "lidové vozy z Wolfsburgu" po všech stránkách obecně k nejpřeceňovanějším.

Zelí
8. června • 14:44

Jeětě jedna nepřesnost. Podvozkové plošiny zavedl pan Piech v první polovině devadesátých let.
Vzpomínanou plošinu dostal golf až v roce 1998. Zatímco oktavia ji dostala již v roce 1996 společně s A3. Okta byla tedy lepší než koncernový golf. Proto se oktavii říkalo české audi.
Hodně díky panu Kalmovi, který toho už víc v koncernu pro škodu neprotlačil.

Hans
9. června • 2:32

Český Audi si řikal Octávii jedině ty :-D:-D:-D:-D

Zelí
9. června • 17:03

Rozdíl mezi audi a oktávií je hlavně v hlavách čumilů a následně v peněženkách zákazníků.

Jiří Duchoň
8. června • 18:57

Dobrý den, máte pravdu, proto jsem psal, že šlo o "jednu z prvních" univerzálních plošin. Pravdu máte s posloupností nasazování této plošiny, stejně jako s panem Kalmou, který pro Škodovku udělal neuvěřitelně moc práce. Také proto byla jeho tragická nehoda skutečně velkým neštěstím.

Slavek
8. června • 12:30

Rozhodne neverim, ze tohle auto ma najeto 95tis km, obzvlaste kdyz vuz zapujcili 3 acka. LEtmym pohledem na fotky ma minimalne 150. Mimochodem, vsimli jste si, ze skoro kazde auto co se prodava v inzerci ma do 100tis km? (dalsi hranice je do 150 a dale pak uz je to jedno).

Zelí
8. června • 13:40

Naprostý souhlas. Nechtěl jsem to rozpatlávat hned po přečtení článku. Při správném provozování není ani 200tis. na překážku, ale s 95 tisíci se to fakt líp prodává.

Jiří Duchoň
8. června • 19:06

Milí čtenáři, čistě mezi námi musím přiznat, že toto auto byla skutečná "vrana", s níž se jezdilo hrozně. Ale dobře víme, že mezi ojetinami samé "voňavky" nejsou, takže se podobný stroj občas objeví i v našem testu ojetin, což si myslím, že je v pořádku. Přesto musím říci, že třeba lak nijak zavadlý nebyl, tento odstín se bohužel dodával z výroby a silně připomínal "malinovou" na Feliciích. Také interiér byl zachovalý, i když to tak na snímcích nemusí vypadat, například se ukázalo, že použití "kokpit spreje" může některým materiálům spíše uškodit. Podle všech idnicií bych tipoval, že kilometrový náběh této Bory by mohl "sedět", ale jezdil s ní člověk, který se k ní choval vskutku macešsky. Děkuji za vaše příspěvky!

mikes
9. června • 11:09

Par poznamek, s TDI verzi jsem najel pres 120tis. km:
- jak si nekdo pohodlne sedne dozadu kdyz vepredu sedi nekdo kdo ma 185cm nechapu, ja mam 183cm a kdyz jsem si sednul dozadu tak jsem se koleny v podstate dotykal predniho sedadla. Nad hlavou to jeste uslo.
- destovy senzor u me fungoval naprosto spolehlive a perfektne, lituju ze me soucasne auto jej nema, stacilo nastavit jeho citlivost dle libosti na prave pacce a fungoval bajecne.
- se zadni napravou jsem zadne problemy technickeho razu neme, problem spis byl s chovanim v zatackach, zadek se nekdy neprijemne rozvlnil pokud clovek nejel zrovna uplne idealni stopu a korigoval trochu smer (ve finale i musel - multilink to neni), na mokru nebyl problem kdyz se clovek trochu snazil zadek ustrelit (ESP nebylo), ale celkove byl podvozek prijemne tvrdy a relativne jisty.

Antracit
9. června • 14:45

S tím dešťákem souhlasím, taky ho mám v Golfu a funguje velice dobře. Hodnotil bych ho tak na 90%. Měl jsem ho ve dvou Golfech, v německu asi byl buď jako standard, nebo za malý příplatek. U nás ho skoro žádné auto nemá. Zároveň se divím, že není zmínka o samostmavovacím zpětném zrcátku.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
mikes
9. června • 15:43

Jj, na to samostmivani jsem zapomnel, taky dobra vec. Co me osobne vadilo byly kratke sedaky vpredu (nevim jak vzadu, nikdy jsem se tam nevezl). Taky rizeni mohlo byt presnejsi, uvital bych lepsi kontakt s vozovkou zvlaste pri vyssich rychlostech.

Petr
8. června • 12:42

Já bych taky řekl, že má najeto daleko víc. Stačí se podívat na fotky.
Lak vybledlý, interier celej takovej ušmudlanej.
A pak ještě k tomu že jde blbě řadit jednička a trojka, motor občas chcípne.....
Já bych to za ty prachy nekoupil. Může mít najeto i jednou tolik a serviska
je třeba falešná!

petr
8. června • 11:14

Autor se zmiňuje o nutnosti výměny tzv. vlnovce výfuku. Ten se však samostatně vyměnit nedá. Respektive je nutno vyměnit celý přední díl výfuku včetně katalyzátoru (a vlnovce). Je to tak? Můžete to někdo potvrdit nebo vyvrátit!?

Kelly01
8. června • 11:44

Za 500-1000 koupíš vlnovec v každé prodejně dílů a normálně se převařuje...

Jakub
8. června • 10:32

VW daval male prave zrcatko i do drazsich vozu...jeste predchozi generace passatu je toho dukazem.

Jyrka_V
8. června • 8:53

Jen opravím malou mystifikaci- modernější motor 1.6 není šestnáctiventil, ale osmiventil.

Martin
8. června • 15:03

Opravdu? Tak proč je potom na krytu motoru 16V?

DS
8. června • 15:24

To proto, že má 16 válců :-D

PLACKA
8. června • 18:52

kdyby mel 16 valcu stalo by to jiny prachy :D ...a bylo by to o dost vetsi...

puck
9. června • 8:14

preco ? :-D

Dave
8. června • 5:27

Nevím pánové, ale za cca 230tis korun bych si koupil radeji cokoli jineho. Třeba mladší C5, Mondeo Lagunu, pricemz vybava by byla minimalne srovnatelna VW jsou proste drazi, nerad bych je nekdy podporil koupi jejich vozu.

petr
9. června • 7:49

Za ty prachy se dá koupit Toyota Corolla nebo Honda Civic stejného stáří, takže VW Bora koupí podle mě jen blázen nebo VW úchyl ;-)

Antracit
10. června • 12:55

Počkej až budeš chtít na Toyotku nebo Hondu sehnat nějakej díl, co jde koupit jen originál. Jelikož je jich málo, tak ti nezbyde než jít do značkovky a tam se ti protočí oči až ti řeknou cenu dílu. Japonec až na konec!
Ne že by to bylo u koncernu jiné, ale rozhodně máš mnohem větší šanci ten díl sehnat jinak.

Máca
10. června • 21:59

mno při dnešním kurzu dolaru a dostupnosti dílů přes e-bay a podobné stránky bych se toho nebál....

Antracit
11. června • 9:24

Jasan, to je dobré. Díl tedy seženeš, ale budeš na něj čekat třeba 14 dní. Někdy i tři tejdny, když se celní poště v Praze nebude chtít makat. Takže auto postavíš na dvůr a budeš jezdit taxíkem. B-]

Pete
8. června • 15:22

C5, Mondeem i Lagunou jsem (bohuzel) jel a rad bych si za Boru priplatil.

Jiří Duchoň
8. června • 19:09

Mno, tak to bych nedělal... "Moje první Bora" to totiž "(bohužel)" nebyla...

Joey
9. června • 1:07

Takže jsi vícekrát narazil na takhle špatnou Boru? Taky je možné, že ta auta tak dlouho slouží, že je majitelé dávají do bazaru až jsou opravdu vyježděné. Jezdils někdy v nové nebo v dobře udržované? Mě to totiž překvapuje. Já sice jezdil jen v jedné (svojí), ale taky znám oktávky a "okrávky" nebo superb-y a "superb-y" :)

Zelí
8. června • 11:38

Cena je tržní. Zákazníci ji určují poptávkou. A přesto, že je koncernových aut na trhu hodně, je o ně zájem. Z více důvodů. Jedním z nich je servisovatelnost to znamená jednoznačnost určení závady a její odstranění. U aut jako C5, mondeo, laguna není vyjímkou neservisovatelnost ani u vozů v záruce.

BlackRider
9. června • 9:04

No tak tohle znam spis z vypraveni majitelu skodovek :)

puck
8. června • 16:29

skusenostou s lagunou mozem potvrdit...

Posraldescu
8. června • 10:20

Proste si priznej, ze na nemecke auto nemas penize a nemusis se unavovat psanim prispevku :-P

Elpin
9. června • 1:15

Posraldescu: BMW 3 E46 koupis levnejs nez tuhle Boru.Dave: Bohuzel ani tak nejde o ceny VW, ale o ceny AAAAuto. Staci se podivat na tipcars. VW Bora 1.6 rok vyroby 2001, 80 tisic km najete, zhruba srovnatelna vybava jako tady testovana a cena 159 tisic.Ale i tak, za ty prachy nevidim jediny duvod proc si VW porizovat. To jdu opravdu radeji do zminovaneho BMW E46 a i kdyz bude starsi, porad bude vypadat a jezdit lip nez tohle.

Máca
8. června • 12:10

je vidět že jsi nikdy nejel v Mondeu či v Laguně natož v C5 B-]

Hazoš
8. června • 19:07

No fuj to bych teda ani nikdy nechtěl!!! Ble všechny 3auta. Krom toho bora je taky nic moc. Ale co takhle BMW, AUDI nebo medvídci?

Jiří Duchoň
8. června • 19:19

Ale to už opravdu brousíme napříč třídami :-) Kolega Ondrášík promine, ale o francouzských autech valného mínění nemám, ale třeba k Mondeu přízvisko "ble" opravdu nepatří. Navíc třeba na Vaše "medvídky" bych si být Vámi dával pozor :-)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Joey
9. června • 1:09

Modeo mi přijde jako podařené auto (nové i ty pár let staré kousky). Někdy taky nerozumím tomu, proč potřebuje někdo reagovat jen proto, aby rozpoutal flame :-/

Antracit
10. června • 12:38

Modeo je podařené jen z poloviny. TDCi velice poruchové, rezne!! (dokonce i 2004 tady v recenzi už má rezavé spodky dveří). Proč myslíš, že 3 roky stré Mondeo stojí jen zlomek pořizovací ceny? Proto, že je tak podařené?

Hazoš
8. června • 19:39

Mondeo je opravdu jiné než francouzi, o dost lepší jízdními vlastnostmi ale spolehlivost není úplně nejlepší. Tím nechci říct že by WV byli v tomto nějak o moc lepší. S medvídky se jen vozím a poslouchám majitele. Největší téměř kompletní zkušenosti mám s BMW.

Máca
8. června • 19:48

tak se v tom někdy svezte abyste měli ucelený názor vlastní názor z vlastních zkušenností a né názor jedna bába povídala... to že to auto se někomu nelíbí pochopím každý máme jiný vkus ale zkuste si v tom sjet a nejlépe pěknou štreku v kuse...B-]

ABC
9. června • 1:18

Ale srajdy typu C5, nebo Laguny.... to radeji zanovni Fabii. Neexistuje snad vic nespolehlive auto, nez tyto dva frantici. Ale co si budeme povidat. Kdo na to ma, vubec o nejakem frantikovi nepremysli. Ono i u 10 let stareho Ecka bych dal ruku do ohne za to, ze vydrzi bez poruchy vic kilometru, nez hnus typu C5,C6,C nevim co a Laguny......

BlackRider
9. června • 9:02

Vazne by me zajmal jedinej duvod proc bych si misto velky, pohodlny, spolehlivy a dobre vybaveny C5, ve ktery ma clovek pocit ze se nad silnici vznasi, mel kupoval malou osklivou skotacivou Fobii. A 10 let stary Ecko? Jako aby me to sezralo i s botama?

ABC
9. června • 23:00

No sorry,ale 10let stare Ecko ma lepsi jizdni vlastnosti, nez ta C5... Jak si C5 muze nekdo koupit...to ja nechapu.. Fakt tomu nerozumim... Vzdyt tu mame Mondea,Passaty, BMW3, C Mercedes, A4,.. Fakt nechapu...

BlackRider
10. června • 11:27

No podle me ma lepsi jizdni vlastnosti C5 :). Ani hodne rozbitou silnici skoro necejtis a projedes i mistama, kde normalni auta ne.

Hazoš
10. června • 10:37

Dobře ty! Naprosto souhlasím, ten houpavej, plastovej francouzkej nesmysl bych nikdy nechtěl a už vůbec si nedokážu představit jak bych s tím lítal do Holandska. By mi upadlo celý tělo pak. Zlatý sedačky BMW. Fakt C5kou jsem jel jednou pak jsem jel už jen Xarou a C3kou ta C3z nich byla taková nejlepší si myslím. To ostatní byli jen divný auta, zkus si se svojí C5 udělat na dálnici úhybnej mánérv při brždění v 200km/h. Mě se auto ani nenakloní. (535d)

petr
10. června • 11:26

"To ostatní byli jen divný auta, zkus si se svojí C5 udělat na dálnici úhybnej mánérv při brždění v 200km/h. Mě se auto ani nenakloní. (535d)"Tak to se dá vysvětlit jen 4 možnostmi:
1) BMW je totální sračka, které při rychlosti nad 200 km/h rupne řízení a nejde zatočit
2) BMW je božské auto, které popírá fyzikální zákony
3) kecáš
4) jseš rybář :-DOsobně váhám mezi 3kou a 4kou, ikdyž se víc přikláním k 3ce :-D;-):-P

Hazoš
10. června • 15:24

je tam jen o 30mm sníženej podvozek díky mpaketu. Díky tomu to je možná o trošku lepší. KOukni na jakákoliv videa se sportovníma BMW. Když neberu E90apod tak neexistuje že by se nejak extravagantně nadzvedávalazadní náprava při brutálním brždění. Auto se při slalomu nehoupe jak citrón. Říkám ti nejdříve se svez a pak můžeš něco povídat, ale věřím že pro tebe jako příznivce citrónů je tohle něco nepochopitelnýho.
PS: a co potom řekneš na Porsche Cayenne? To se naklání proti normálnímu naklánění, tzn.do zatáčky....a David Čoprfíld ho nevymyslel. Opět nelze doporučit nic jiného než se svést. A neměj mě za nějakýho zazobance, co by potom byli jiní lidé s auty za 5mega a víc s barákem klidně i za 60mega. Prostě jen mám rád auta a užívám si života dokud žiju ;)K tomu že projedeš i tam kde normální auto ne....No moje auto není teréňák ani traktor.

Máca
10. června • 19:02

mno tak za 1. se tady nebavím o nějakém naklánění či nenaklánění za 2. o citroenech toho víš z toho co píšeš asi dosti málo za 3. jen pro informaci citroën uvedl v praxi adaptabilní podvozek už z počátku 90tých let minulého století v modelu XM (HYDROACTIVE) pokračoval se HYDROACTIVE 2 ve XANTII kterou bylo možné koupit ještě s podvozkem typu ACTIVA který v reálném čase hlídá náklon auta tzn při tom tvém úhybném manévru by se ACTIVA taky nenaklonila a do tohoto okamžiku by to bylo pohodlné auto a ne uskákáná motokára a v C5 (C6) citroën pokračuje dále s typem podvozku HYDROACTIVE 3 a HYDROACTIVE 3 + ... co ty podvozky umí si zkuste na vlastní kůži vy všichni kteří jste v tom nikdy nejeli a povídáte básničku jenda bába povídala že citroën je uhoupaná kačena to že se vám kdo jste už někdy v citroënu jeli zdá chování těchto aut je jen degenerací dle německého standardu nalazení podvozků u aut...

lightDJ
19. června • 17:45

Jj,nech je bejt...Bav se s blbcem bez klacku...Jejich plechovky nemecky nehodnotim kdyz jsem v nich nejel,protoze jsem rozumnej...Pojd se houpat Martine:-DB-]

BlackRider
10. června • 18:13

Rek bych ze tu srovnavas jabka s hruskama. Ja mel predtim Peugetota s ciste sportovnim rozsirenym a nizsim pozvozkem, kterej se choval jako by tam ani pruzeni nebylo, takze vim jaky to je ridit sportovni auto. Ten tvrdej podvozek byl super na blbnuti, ale na delsi trasy a na jakejchkoli nerovnostech to bylo dost neprijemny. Proto sem chtel pro zmenu mekkej a pohodlnej podvozek a ty umi Citroen nejlip (nejvyssi tridy BMW a Mercedesu pouzivali a mozna jeste pouzivaj prave hydropneumaticky podvozky od Citroenu). Takze z tohohle pohledu ma moje C5 lepsi jizdni vlastnosti nez tvuj petkovej Bavorak. Krome toho obcas potrebuju sjet ze silnice a tam se nastavitelna vyska hodi. Zajmalo by me co bys rikal na americky auta. Ty sou od 150 vejs skoro neriditelny :). O proti nim je i ta C5 zavodak....

Hazoš
10. června • 22:07

No jo když to je na tom právě to krásný ono to hladí všechno úplně skvěle ale přitom se to při prudkém zatočení chová jak sportovní podvozek. Cesty CZ- NL, DE, IT, nebo PL jsou téměř na týdenním pořádku. Takže důkladně vyzkoušeno!
Jinak k tomu dalšímu, vážně? Tak to zní zajímavě, zatím jsem o tom popravdě nikdy neslyšel ale dá se tomu klidně i věřit. Ale těžko říct. A taky záleží který BMW do toho ještě spadali jestli třeba ještě E39,E38 nebo ještě starší, nebo naopak nejnovější...nevím.
K těm amerikám, nelze říct nic jinýho než MUHEHE a že souhlasím, je jasný že né všechny značky, ale rozhodně to bylo i jejich cílem. Pár kilometrové rovinky nejsou problém ani ve městě. (byl jsem akorát v Canadě a Utahu) Bylo by zajímavé s takovou károu naprudko otočit volantem ve 150ti myslím že by to bylo pak jen "pana, orel, pana, orel...."

Doporučujeme

Články odjinud