Test ojetého Seat Leon: kompaktní sympaťák

Nic.Nebude  |  07. 01. 2009 10:17

...dle našich předchozích zkušeností, publikovaných zde, se mírně odlišně...
Tak a z odkazu "ZDE" se vytvorila intextova reklama na cofidis a tak misto zkusenosti si maximalne muzu pujcit penize.

Odpovědět  |   | 
daivory  |  07. 01. 2009 16:27

je to hnus fialovy. Ze se nestydite!

Odpovědět  |   | 
Jiří Duchoň  |  07. 01. 2009 23:30

Dobrý den, omlouvám se za pochybení, pokusil jsem se systém obelstít a již by měl být odkaz v pořádku. Děkuji za upozornění!

Odpovědět  |   | 
tomcat999  |  07. 01. 2009 11:23

Že by áčka přetočila motor směrem vzhůru, aby si šplhla?

Odpovědět  |   | 
PT  |  07. 01. 2009 21:07

Ne ne, to jen technik zodpovědný za stáčení tachometrů zrovna vybíral dovolenou

Odpovědět  |   | 
Majk  |  07. 01. 2009 18:49

Tak, pokud bych koukal do nižší střední třídy, Leon by spolu s C4 (byť se o ní říká, že je poruchová) byl mým favoritem oproti Octavii, Golfu nebo Focusu...

Ale za ty prachy se dá koupit sice trochu straší, ale lepší auto střední třídy. Mám rád, když lidé sedící na zadních sedadlech mě nešťouchají do zad koleny...

Odpovědět  |   | 
no.problem  |  07. 01. 2009 23:55

majitelia noveho Leona, ktori presadali z 1. gen. mi potvrdili, ze zadne okno sa naozaj spini ovela menej na starom modeli. S najvacsou pravdepodobnostou to ma na svedomi prave ten nenapadny spoiler, ktory vyzera, ze ma len esteticku funkciu. Novy Leon ma sice spoiler, ktory vyzera ze by mohol pomoct jazdnym vlastnostiam, ale o to menej "vychytane" je prudenie vzduchu za autom.

Odpovědět  |   | 
wokno  |  08. 01. 2009 10:46

řekl bych, že špinění zadního okna na novém leonu je zapříčiněno menším sklonem okna - na fotkách to vypadá, že na starším modelu je o poznání víc skloněné - přece jen špína se na okno musí dostat ze silnice a čím menší sklon, tím má jednodušší a kratší cestu.

Odpovědět  |   | 
Jiří Duchoň  |  08. 01. 2009 12:41

Dobrý den, plně souhlasím, pro špinění zadního skla, které se děje díky turbulencím za autem, je klíčový sklon okna. Co do špinění tak v podstatě žádný spoiler nad oknem nemůže zasáhnout.

Odpovědět  |   | 
Danny  |  08. 01. 2009 13:41

a za kolik se tento model prodává-když je v tak dobrém stavu a velice zachovalý? díky

Odpovědět  |   | 
milda  |  08. 01. 2009 20:17

tento model byl nakonec za 140 tisic a jeho dost dobrý stav mohu jako jeho současný majitel jen potvrdit ok.

Odpovědět  |   | 
rohYpnol  |  08. 01. 2009 21:11

Si pan autor dělá srandu, ne? Octavia 1 se kritizovala kde to jen šlo za málo místa vzadu. A Leon na stejném rozvoru při stejné technice náhle nabízí dostatek?

Místa vzadu dostatek opravdu je, ale ne pro dospělou osobu normálního vzrůstu. Vydržet se to dá, ale konkurence (nekoncernová) dokázala nabídnout více. Můj názor (osobní zkušenost, bez měření - pouze jak jsem se ve voze cítil) je takový, že z trojice Toledo/Octavia/Golf jsem se za sebe poskládál nejhůře v Golfu. Naopak Octavia (nefacelift) a Toledo/Leon na tom byly poněkud lépe. Na kratší cesty by to šlo, ale Praha-Ostrava by byla utrpení.

Odpovědět  |   | 
gone  |  09. 01. 2009 06:51

to je pravda, ja mam 193 cm, ale za mna si sadne v leone len male dieta.
Pre mna je to vsak zatial nepodstatne, mam jedno dieta a toto auto mi dokonale vyhovuje.

Odpovědět  |   | 
rohYpnol  |  09. 01. 2009 11:45

Ano, na to je vůz plně dostatečný. Ale když někdo napíše o tomto voze DOSTATEK MÍSTA VZADU pro kolena, pak u mě nutně značně ztrácí na důvěryhodnosti, že ve voze vůbec někdy seděl ;) A nebo je autor Číňan/Japonec/Mongol/Vietnamec
S prostorem vzadu u uvedených aut nemám na rozdíl od mnoha novinářů problém. Jakmile se představila Octavia 1, tak se náhle začali někteří bát, že zkrátka Škoda je dobrý vůz. A jediné, co na něm bylo negativní, bylo místo vzadu. A tak každý do světa začal křičet "MÁLO MÍSTA VZADU". Jenže ono to zdaleka nebylo tak horké. Místa bylo méně než dokázala nabídnout některá konkurence, ale rozhodně to NENÍ ŽÁDNÁ KATASTROFA vzhledem ke konkurenci v NIŽŠÍ střední třídě.
Seat není Škoda, tak ta už může mít vzadu dostatek místa. Asi tak, že

Odpovědět  |   | 
Mahas  |  11. 01. 2009 11:26

No to teda nevím, protože když jsem si vybíral mezi Octavii 1, Focusem a Toledem 1, tak nejvic mista vzadu měl focus. Bez diskuze. V Leonu jsem sice neseděl, protože jsem chtěl od od auta jiné věci, než závodění, ale seděl jsem v Toledu a žádný zázrak to teda nebyl. Focus na tom prostě po téhle stránce byl nejlíp.

Odpovědět  |   | 
rohYpnol  |  11. 01. 2009 13:32

Však jistě. A co jsem asi psal??? Stačí se naučit číst. Psal jsem, že nekoncernová konkurence dokázala nabídnout více. Ford Focus je podle mě nekoncernová konkurence. Tak fakt nechápu tento příspěvek...

Odpovědět  |   | 
Vláďa  |  11. 01. 2009 18:40

Ahoj, rád bych zdůvodnil hodnoty naměřené při Vašem testování. Seat tyto hodnoty měřil při čepování 98oktanového benzínu kdežto vy na 95... I když malý rozdíl tam opravdu je a tento rozdíl se prohlubuje s četností tankování 98okt... Dalším faktorem je, jak byl tento kousek zajetý. Já sám vlastním LEONa (1.6 16V 77kW) a čepuju 95ku, nepotřebuju těch pár setinek navíc... 98 jsem ale cca 8x po sobě natankoval a při opakovaných "testech" jsme naměřili dokonce 10,6... Toto může být způsobeno třeba nepřesností tachometru... Osobně si ale myslím, že běžný řidič nemá v provozu šanci poznat +- 1-2 sekundy...

Odpovědět  |   | 
Mek  |  12. 01. 2009 11:22

narazili jsme na nečekaně zachovalý a udržovaný vůz. Aby taky ne - za 149 klacků by 7 let starý Leon měl být přinejmenším pozlacený, když za 300 je fungláč nové generace.

Odpovědět  |   | 
Vláďa  |  12. 01. 2009 18:55

Za 149tis? Jenže prodejní cena je otázkou nabídky a poptávky trh si sám určí kolik je přijatelná cena... Nikdo nikoho nenutí kupovat. Já dal za méně ojetého Leona 169tis. a nelituju toho... Tak proč ne?

Odpovědět  |   | 
milda  |  14. 01. 2009 12:30

Souhlas s Vláďem,cena byla vzhledem ke kvalitě přijatelná a nakonec o deset tisíc menší než je zde psáno,takže zase pozlacená nemusela být ....

Odpovědět  |   | 
si.pi  |  14. 01. 2009 14:32

Jenze 1.4 MPI (55 kW) coz srovna moc nepojede, a vybava taky skoro sucha vetev.

Odpovědět  |   | 
Vláďa  |  14. 01. 2009 18:42

No auto mělo motor 1.6 16V (77kW) a ne 1.4MPI (55kw)... a výbava? Klima tam je, el. okna... Není to kára za 300 tak co bys ještě chtěl? Myslím, si že je lepší zachovalý kousek 170tis km než hujdu a najeto 80tis...

Odpovědět  |   | 
erjan  |  07. 02. 2009 19:33

Teda, musim se priznat - a uz to zde bylo i nekym receno - ze me prekvapuje cena vozu. Ja chapu ze ji tvori trh, a co sem koukal pod 100t Leon proste neni ... nicmene me to prijde sakra moc. Napriklad jsem videl nedavno peknou Almeru z roku 2001, najeto okolo 100t km a dokonce ji majitel prodaval za pohadkvych 65t kc. To je podle me sila rozdil, ano ... v nissanu bude malinko horsi interier, mensi kufr a asi i nejaky plast nebo tvar na pristrojovce nebude mit noblesu vozu VW, z druhe strany motor bude prinejmensim stejne obstojny, spise lepsi, podvozek mirne udrncany ale s velmy vysokou prilnavosti na svoji tridu a spolehlivost je teze vysse nez u koncernu VW. A polovicny cena. A nebo za i tak mirne nizsi cenu rovnou primeru s mnohem vetsim interierem, vyssi vybavou, lepsimi jidznimy vlastnostmi - no proste vsim (mimo dieselovych motoru).

Ano, cenu urcuje trh - ale prave proto kupuji nissany a ne VW, a vazne nevidim duvod proc do techto vozu ojetych jit - leda slabost pro znacku. Jediny duvod, jiny sem nenasel a ani nejde najit.

Odpovědět  |   | 
napriklad preto  |  20. 02. 2009 10:48

ze novy leon stal 630 skk a ja som ho kupil za 315, mal 33.000 km? myslis ze sa mi to naozaj neoplatilo? a dizajn je velmi prijemny, nie je nudny...

Odpovědět  |   | 
Michal  |  24. 01. 2010 00:06

Nesouhlasím s tím, že je uvnitř slyšet hluk od kol a motoru. Oprti fordu focusu, nebo octavieII si v Leonu připadám jako v obyváku. Maximální klid a pohodlí. Při nahánění na dálnici s Leonem 1,9 TDI při rychlosti 150 Km/h měl "benziňák 1.6 navrch" a 1,9-tce ujel v rychlosti 190 Km/h v mírném kopci. Což mě příjemně překvapilo. Při rozjezdech na semaforu je tomu však naopak.

Odpovědět  |   | 
pepi  |  09. 02. 2010 19:46

takže "sedací část" se dá jen vyklopit dopředu? nedá se nějak rozumně vyndat jako u megana, fabie, coroly.....?

Odpovědět  |   | 
Kája  |  16. 01. 2018 19:55

Asi před čtyřmi roky jsem si koupil Leona, ale poslední dobou se mi zdálo, že nějak ztrácí na výkonu. Nechal jsem si poradit od kamaráda a zaplatil jsem za chiptuning http://www.profi-chiptuning.cz.... Upravili mi výkon až na 158 kW/298 nM. Jsem nadšený!

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Toyota RAV4 2.5 Hybrid: Konečně něco, co si stojí za svým

Toyota RAV4 2.5 Hybrid (minitest)

Nová Toyota RAV4 nás už dříve překvapila extravagantním vzhledem, ale měli jsme k ní pár výhrad, které se pokusí smazat hybridní verze. Podaří se jí to?

16.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 61 příspěvků
TEST Ford Ranger Raptor: The Rock s pisklavým hláskem. I tak je ale boží

Ford Ranger Raptor

Další dva válce by evropský Raptor potřeboval jako prase drbání. Naopak automat klidně mohl mít o tři nebo čtyři kvalty méně. Svým speciálním podvozkem však nový Ranger beztak o parník převyšuje všechno, co jste dosud ve třídě pick-upů znali.

13.  8.  2019 | Miro Mihálik | 8 příspěvků
TEST VW Touareg 3.0 TSI Black Style: Když nafta nevoní a spotřeba nevadí

Volkswagen Touareg 3.0 TSI 4Motion

Od uvedení nové generace Volkswagenu Touareg na český trh uběhl už více než rok. Benzinový motor je v nabídce osamocen, výkonem se však řadí k nejlepším. Stojí za zvážení, nebo je lepší zůstat u obligátního turbodieselu?

8.  8.  2019 | Jan Mička | 51 příspěvků

Nejčtenější články

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda Scala. Může jezdit skoro zadarmo

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda S…

Se Scalou na zemní plyn se počítalo již od samotného počátku uvedení nové škodovky. Jeden kousek byl nyní spatřen v provozu.

13.  8.  2019 | | 31 N/A
Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není. Zato ale dostala o dost více výkonu

Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není.…

Škoda upravuje ceník výhodné Octavie Tour. Akční výbava sice zdražuje, nyní už je ale dostupná rovněž jako liftback a dostává pod kapotu výkonnější základní motor.

3.  8.  2019 | | 39 N/A
Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Existuje ale něco mnohem raritnějšího

Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Exis…

Zatímco tisíce lidí v Česku šílí z pistáciových fábií, americký dealer BMW z Manhattanu se vytahuje něčím mnohem exkluzivnějším.

26.  7.  2019 | | 28 N/A
Nadšenec si nechal postavit speciální kempingový Ford Transit. Na cenu nehleděl

Nadšenec si nechal postavit speciální kempi…

Někdo se rozhodne přestavět svou dodávku na obytný vůz svépomocí a někdo zase nechá práci na profesionálech bez starosti o výslednou cenu.

24.  7.  2019 | | 4 N/A
T-Kat je jediné české auto, kterým můžete bez obav na D1. A také do války

T-Kat je jediné české auto, kterým můžete b…

Útvar rychlého nasazení, konkrétně protiteroristické oddělení, si převzala vozidlo T-Kat. Je tak skvělé, že se jí musíme chvilku věnovat.

8.  8.  2019 | | 29 N/A