Test ojetého Peugeotu 607: Funguje limuzína za dvacetinu původní ceny?

22 komentářů

Jirka
12. září • 10:51

K tomuto článku jsem se dostal po letech náhodou. V roce 2015 jsem si koupil modrou 607 v pěkné výbavě. Ber 2.2i, říkali. Jede a je spolehlivý, říkali. Jenže motor nejen že na svůj obsah nenadchl ani dynamikou ani spotřebou, ale každou chvíli se tam něco vysypalo. Byly to drobnosti za pár stovek, jenže nebyl měsíc aby něco nezlobilo. Zmíněné pseudochyby na displeji se objevovaly náhodně stále, kontrolu tlaku v plneumatikách jsem kupříkladu vypnul s diagnostikou a stejně tak automatické sklápění zrcátek, protože poloha skel se po několikátem sklopení rozeštelovala a musel jsem je štelovat znovu.
Podvozek přesně jak se píše. Na to, že nikterak zvlášť neseděl, nebyl ani moc pohodlný.Letos jsem chtěl obměnit vozový park a zjistil jsem, jak moc jsou běžně auta drahá nebo spíš v jakém stavu se prodávají ta levná. Dostala se mi tedy do ruky 407 2.0 HDi. Krom mírného zklamání ze spotřeby nafty musím ale uznat, že se jedná o mnohem modernější auto než 607 s mnohem lépe fungujícím podvozkem, elektronikou, lépe zpracovanými detaily. Zkrátka jiná liga. Zájemcům o 607 bych doporučil 407 nebo C5.

kia
9. prosince • 17:21

Měl jsem 607 hd 2,2 14 let bez problému akorát přední okna odešla

Antiautomat
28. listopadu • 18:37

Dizajn tohoto auta je skvele odvedenou pracou. A...s benzinovym trojlitrom, eleganom s nadhladom a to jemne bohemskym, uplne mimogalakticko-casovym nadhladom. Ako hudobnik v najlepsich rokoch v elegantnomm svihackom saku. Proti tomu je taka 5-er nepodstatnym vidlakom s filozofiou - no nech vidzaaaa!

MGRR
28. listopadu • 21:47

Raději vzhled Citroën C6, než 607. Design C6 mi přijde zajímavější než Peugeot a za deset let bude C6 pořád stejně neokoukaná, když už bych musel pořídit Francouze. Staré XM, ale i 605 "nevypadají vůbec špatně, s odstupem času"Beru subjektivně design, prý má "nejdokonalejší podvozek". Že se může porouchat je jisté, ale to k nim patří.

dub
26. listopadu • 20:43

Tak já nevím, nejdříve se dočtu, že podtáčení ničí setrvák a na další stránce autor smutně kňučí, že nemůže manuálně hodit 4-ku v 45km/h, aby se mohl kochat. To snad má být rád, že mu to auto nedovolí. A očekávané perličky jsem se na závěr přeci jen dočkal - odborník radí, ať si koupíte radši fabiu.

tom
26. listopadu • 22:19

nauč se číst ty ignorante. dvouhmota u manuálu je něco trochu jiného než hydroměnič v klasickém automatu. zkušební auto bylo V6 2.7 nafta A/T.

Míra
26. listopadu • 20:16

Francouzské a italské samohyby nebrat.Pěkné,ale kvalita komponentů je mizerná.

mpolan
27. listopadu • 16:19

Zkus se vrátit ze snů do reality, budeš možná překvapený...

Pazoutik 607
26. listopadu • 17:31

Pazout 607, trojlitrik benzin, 155kw, od nova a uz 200k km bez problemov. Ano, tlacidielok na volante nula, na stredovom je ich ako deti od ciganov, ale vsetko funguje na prve macknutie bez hrabania sa niekolkourovnovom menu.Nechcem rypat, ale kamarat, novy superb, necele 4 mesace, 3x servis prave s elektronikou. Takze ak niekto nadava na frantika pre elektroniku tak nech si uvedomi, ze to iste ma aj skodofka, keru by som mimochodom nekupil, aj iny. Kamoskovi som jasne povedal, ze je ako sa povie kokot, ze za tu plechofku superbacku vyjebal cez 35 litrov, toko co ja za frantika, a pritom sa ta uboha skodovacka plechofka na mna nechyta. Dnes vazne kupi ten hitlerwagen odvar len zabednenec.

Jirka
28. listopadu • 15:24

Jasně, měl si radši koupit jebku z bazaru, viď.

tom
27. listopadu • 8:15

Trosku jablka s hruskama, ne? Navic obe auta jsou jina trida...

mpolan
27. listopadu • 16:19

Jiná třída? Skutečně? Peugeot 607 je na pomezí střední a vyšší střední třídy, mainstream. Superb je na pomezí střední a vyšší střední třídy, mainstream. Kde je tam ta odlišnost, kromě času původu?

Jirka
28. listopadu • 15:21

To si pleteš s 508. 607 byla klasika vyšší střední.

viper
28. listopadu • 7:59

peugeot 607 není na pomezí střední a vyšší střední třídy. Je to sedan vyšší střední ;-)https://cs.wikipedia.org/wiki/Vy%C5%A1%C5%A1%C3%AD... ...

Eurohujer
26. listopadu • 14:52

Byl to srac uz kdyz byl novej, tech svolavacek a tech problemu. Prasklej blok motoru, problemy s radiem, problemy s vybracemi kolem 130km, a tak dale, takhle starej kram bude bud furt v servisu nebo stat pred barakem nebo putovat po bazarech.

Jaromir
26. listopadu • 17:31

Ale Hujere, co ty hrubky a kanky - nauc se cesky.

Miloš
26. listopadu • 16:49

Eurohujer : měl jsem 607 jednu z prvních a po šesti letech jsem ji prodal stále v super stavu. Celou dobu bez problémů, zkratka jsem měl asi štěstí...

jjezevec
26. listopadu • 8:55

Cituji:
"Přežitá ergonomie s velkým množstvím tlačítek"Bohužel jsou ta tlačítka mnohdy lepší než ten dotekový mor "ala Widle"

Hanz
27. listopadu • 14:31

Já nevím, co má pořád kdo proti tlačítkům v autech... Prostě má spoustu funkcí tak tam je prostě odpovídající počet tlačítek, no. Zajímalo by mě, jestli si autor a jenu podobní někdy zkusili spočítat tlačítka v jiným, srovnatelně vybavenym a srovnatelně starym autě. Já jo a třeba Superb, ač nemá zabudovaný telefon (607 s RT3, nebo 4 má) a ani sledování jízdního pruhu, tak má pouze o dve tlačítka míň...
Jen je má rozmístěný skoro po celým autě tak to tak nevypadá...

Kankunen
26. listopadu • 12:44

A na klavíru je moc kláves. Lepší by bylo každou klávesu vyhledávát v menu.

vvdfbdfb
26. listopadu • 11:13

... tak bylo třeba něco napsat. I když těch tlačítek tam zas tolik neni.

Hloupy Honza
26. listopadu • 11:04

Naprosty souhlas!

Doporučujeme

Články odjinud