K tomuto článku jsem se dostal po letech náhodou. V roce 2015 jsem si koupil modrou 607 v pěkné výbavě. Ber 2.2i, říkali. Jede a je spolehlivý, říkali. Jenže motor nejen že na svůj obsah nenadchl ani dynamikou ani spotřebou, ale každou chvíli se tam něco vysypalo. Byly to drobnosti za pár stovek, jenže nebyl měsíc aby něco nezlobilo. Zmíněné pseudochyby na displeji se objevovaly náhodně stále, kontrolu tlaku v plneumatikách jsem kupříkladu vypnul s diagnostikou a stejně tak automatické sklápění zrcátek, protože poloha skel se po několikátem sklopení rozeštelovala a musel jsem je štelovat znovu.Podvozek přesně jak se píše. Na to, že nikterak zvlášť neseděl, nebyl ani moc pohodlný.Letos jsem chtěl obměnit vozový park a zjistil jsem, jak moc jsou běžně auta drahá nebo spíš v jakém stavu se prodávají ta levná. Dostala se mi tedy do ruky 407 2.0 HDi. Krom mírného zklamání ze spotřeby nafty musím ale uznat, že se jedná o mnohem modernější auto než 607 s mnohem lépe fungujícím podvozkem, elektronikou, lépe zpracovanými detaily. Zkrátka jiná liga. Zájemcům o 607 bych doporučil 407 nebo C5.
Měl jsem 607 hd 2,2 14 let bez problému akorát přední okna odešla
Dizajn tohoto auta je skvele odvedenou pracou. A...s benzinovym trojlitrom, eleganom s nadhladom a to jemne bohemskym, uplne mimogalakticko-casovym nadhladom. Ako hudobnik v najlepsich rokoch v elegantnomm svihackom saku. Proti tomu je taka 5-er nepodstatnym vidlakom s filozofiou - no nech vidzaaaa!
Raději vzhled Citroën C6, než 607. Design C6 mi přijde zajímavější než Peugeot a za deset let bude C6 pořád stejně neokoukaná, když už bych musel pořídit Francouze. Staré XM, ale i 605 "nevypadají vůbec špatně, s odstupem času"Beru subjektivně design, prý má "nejdokonalejší podvozek". Že se může porouchat je jisté, ale to k nim patří.
Tak já nevím, nejdříve se dočtu, že podtáčení ničí setrvák a na další stránce autor smutně kňučí, že nemůže manuálně hodit 4-ku v 45km/h, aby se mohl kochat. To snad má být rád, že mu to auto nedovolí. A očekávané perličky jsem se na závěr přeci jen dočkal - odborník radí, ať si koupíte radši fabiu.
nauč se číst ty ignorante. dvouhmota u manuálu je něco trochu jiného než hydroměnič v klasickém automatu. zkušební auto bylo V6 2.7 nafta A/T.
Francouzské a italské samohyby nebrat.Pěkné,ale kvalita komponentů je mizerná.
Zkus se vrátit ze snů do reality, budeš možná překvapený...
Pazout 607, trojlitrik benzin, 155kw, od nova a uz 200k km bez problemov. Ano, tlacidielok na volante nula, na stredovom je ich ako deti od ciganov, ale vsetko funguje na prve macknutie bez hrabania sa niekolkourovnovom menu.Nechcem rypat, ale kamarat, novy superb, necele 4 mesace, 3x servis prave s elektronikou. Takze ak niekto nadava na frantika pre elektroniku tak nech si uvedomi, ze to iste ma aj skodofka, keru by som mimochodom nekupil, aj iny. Kamoskovi som jasne povedal, ze je ako sa povie kokot, ze za tu plechofku superbacku vyjebal cez 35 litrov, toko co ja za frantika, a pritom sa ta uboha skodovacka plechofka na mna nechyta. Dnes vazne kupi ten hitlerwagen odvar len zabednenec.
Jasně, měl si radši koupit jebku z bazaru, viď.
Trosku jablka s hruskama, ne? Navic obe auta jsou jina trida...
Jiná třída? Skutečně? Peugeot 607 je na pomezí střední a vyšší střední třídy, mainstream. Superb je na pomezí střední a vyšší střední třídy, mainstream. Kde je tam ta odlišnost, kromě času původu?
To si pleteš s 508. 607 byla klasika vyšší střední.
peugeot 607 není na pomezí střední a vyšší střední třídy. Je to sedan vyšší střední ;-)https://cs.wikipedia.org/wiki/Vy%C5%A1%C5%A1%C3%AD... ...
Byl to srac uz kdyz byl novej, tech svolavacek a tech problemu. Prasklej blok motoru, problemy s radiem, problemy s vybracemi kolem 130km, a tak dale, takhle starej kram bude bud furt v servisu nebo stat pred barakem nebo putovat po bazarech.
Ale Hujere, co ty hrubky a kanky - nauc se cesky.
Eurohujer : měl jsem 607 jednu z prvních a po šesti letech jsem ji prodal stále v super stavu. Celou dobu bez problémů, zkratka jsem měl asi štěstí...
Cituji:"Přežitá ergonomie s velkým množstvím tlačítek"Bohužel jsou ta tlačítka mnohdy lepší než ten dotekový mor "ala Widle"
Já nevím, co má pořád kdo proti tlačítkům v autech... Prostě má spoustu funkcí tak tam je prostě odpovídající počet tlačítek, no. Zajímalo by mě, jestli si autor a jenu podobní někdy zkusili spočítat tlačítka v jiným, srovnatelně vybavenym a srovnatelně starym autě. Já jo a třeba Superb, ač nemá zabudovaný telefon (607 s RT3, nebo 4 má) a ani sledování jízdního pruhu, tak má pouze o dve tlačítka míň... Jen je má rozmístěný skoro po celým autě tak to tak nevypadá...
A na klavíru je moc kláves. Lepší by bylo každou klávesu vyhledávát v menu.
... tak bylo třeba něco napsat. I když těch tlačítek tam zas tolik neni.
Naprosty souhlas!
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.