Test ojetého Hyundai Coupe: dobrý a dostupný

mm  |  19. 06. 2008 09:28

pekne auticko. LEn kto by to zivil, pri dnesnych cenach benzinu...

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  19. 06. 2008 10:10

to mm: Pobavil si :))) Řešit spotřebu u "sportovního" kupé, no nevím. I když v tomto případě se o přídomku sportovní moc mluvit nedá. Měl jsem možnost určitou dobu pojezdit s 2,7 V6 a to je jiný kafe.

Odpovědět  |   | 
hl  |  19. 06. 2008 10:46

to predelat na plyn a pohoda

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  19. 06. 2008 10:57

to hl: Ještě lepší :))))) Předělat na plyn, kam na to chodíte :))

Odpovědět  |   | 
gouda  |  19. 06. 2008 14:08

Kdyz nemas prachy na benzin,tak si snad koupis neco uspornejsiho,ne?

Odpovědět  |   | 
Skyline  |  19. 06. 2008 14:50

Protoze jezdit na plyn neni dostatecne cool...?

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  19. 06. 2008 16:05

to Skyline: Od tebe bych tuhle reakci rozhodně nečekal.

Odpovědět  |   | 
Skyline  |  19. 06. 2008 16:29

No tak ja bych si plyn nevzal a sportak bych na nej nepredelal uz vubec, pripadalo by mi to jako z nouze ctnost. A kdyby reakce byla "....si snad nebudes kupovat sportaka, kdyz na nej nemas, ne?", tak bych s tim souhlasil.

Ale kdyz ta reakce mirila na uspornost, pak nevidim duvod, proc bych mel kupovat uspornejsi auto, kdyz pomoci plynu muzu dosahnout stejnych nakladu i na tom mene uspornem a pritom se podstatne lip svezt, to vse pri stejne porizovaci cene (za cenu HTP a podobnych aut lze v pohode koupit stredni tridu, pricemz v pripade provozu na plyn budou naklady na palivo vice-mene stejne).

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  19. 06. 2008 16:42

to Skyline: Jo, to už zní rozumně

Odpovědět  |   | 
Radek Ondrášík  |  19. 06. 2008 17:57

S tím se dá jen souhlasit. Na plynu neni nic spatneho, navic vzdy se da v pripade potreby prepnout na benal a drandit co to da. Charakter motoru zustane stejny, zvuk stejny a naklady na palivo jdou na polovic. Pravda u aut s vetsimi motory tvori naklady na palivo vetsinou maly podil na celkovych nakladech, ale to uz se lidem blbe vysvetluje.

Odpovědět  |   | 
hl  |  19. 06. 2008 21:50

presne tak jsem to myslel. Navic tohle Coupe zase az takovej sportak neni... Ale bral bych ho hned ;)

Odpovědět  |   | 
Michal  |  20. 06. 2008 13:13

Zdá se ti průměrná spotřeba po praze cca 8 litrů moc ? na okresce 7-5 ?(když jezdíš jako člověk ovšem). Mě teda ne. Měl jsem tu čest párkrát kočírovat nablblýho kalose s 1,2 3 V a to auto žralo 7litrů ve městě. takovejhle motor a táhne tunu, co by člověk chtěl no. v porovnání s tim mi s potřeba dvoulitru kterej má 2xtakovej výkon přijde nádherná. Nemyslim si že to auto je extra žrout. Před nim jsem měl VW polo 1,9D (47kw) a žral mi v praze šest. Při dnešní ceně benzín vs. nafta mi přijde že momentálně s kupátkem nejezdim o moc dráž

Odpovědět  |   | 
Elf  |  19. 06. 2008 11:19

Ve stříbrný nevypadá špatně, ale ve žlutý je to bomba.

Odpovědět  |   | 
matt  |  19. 06. 2008 22:20

Tak to si to este nevidel v ciernej , ta sa mi paci.
Ale kto to pre Boha fotil ?? Ostrenie na volant, podobne skopiciny, pristrojovka fotena po kusoch, tu kus-tam kus , hehe. nic v celosti.
najviac sa mi paci chybajuce radio

ciao

Odpovědět  |   | 
Michal  |  20. 06. 2008 13:10

Ve stříbrný nic moc - to auto nevynikne. Dobrá je černá, nebo tmavě vínová (mám já) to je potom uplně auto o něčem jinym. Obzvlášt když je to faceliftová verze s černýmy komplet čirými světlomety, jinym přednim spoilerem tak ta tmavá vynikne mnohem lépe.

Odpovědět  |   | 
Snehulak  |  19. 06. 2008 23:01

Vyrovna japonske konkurenci? A to jako jaky? Pokud vim tak japonci delaji sportovni auta ktery jsou sakra vyse - 350Z, RX-8, S2000, Sti, Evo, .... Nebo mi neco unika?

Odpovědět  |   | 
michal  |  20. 06. 2008 05:58

Hmm, že by třeba Eclipse?

Odpovědět  |   | 
Snehulak  |  20. 06. 2008 17:47

Eclipse se pokud vim vyrabi pouze pro trh v USA jakozto entry model konkurujici Mustangu. To bych zrovna nepovazoval za "japonskou konknurenc" v evropskym kontextu ...

Odpovědět  |   | 
Hundaj ku-bléééé  |  20. 06. 2008 07:39

Sportovni kupe, kteremu vyklepe prdel kazda sluzebni Oktavie TDI, hanba....
Ale pro babovku, dobry, akorat se ptam- Pujde v tom normalne sustit????

Odpovědět  |   | 
Octavie se nechyta  |  20. 06. 2008 09:11

tohle Octavie neda ani nahodou. Mozna tak 1.8T by se chytala jinak ne..

Odpovědět  |   | 
Elf  |  20. 06. 2008 09:42

Každá služební Octavia TDI vyklepe Coupé asi těžko.

Jinak souložit v Coupé v pohodlný poloze nelze. Možná tak ve verzi se šíbrem.

Odpovědět  |   | 
TJK  |  21. 06. 2008 08:09

Ochcávka to nandá Coupé.... Kamo kde na to chodíš... Jednou jsem si to s podobným borečkem rozdal přilepil se mu na kufr a když jsem viděl jak mu ta jeho kraxna v 190 začala hulit od výfuku málem jsem rupnul smíchy.

Odpovědět  |   | 
Posraldescu  |  22. 06. 2008 10:49

Každý základní škodovácký dvoulitr v dechtu má stejný výkon (103kW) a brutálně větší krouťák. Dechtova RSesa to kupé rozemele na prach

Odpovědět  |   | 
Elf  |  22. 06. 2008 22:50

Neříkej, že nevíš, že nezáleží jen na počtu kW a Nm.

Odpovědět  |   | 
TJK  |  24. 06. 2008 15:58

Co to meleš... 103Kilo mají jen kamna s černým T a červeným DI.(takovým se vyhýbám). Ale ty 81 kilové utřu jako nudle u nosu

Odpovědět  |   | 
TJK  |  24. 06. 2008 15:59

BTW mám 85 kilovou 1.6.

Odpovědět  |   | 
rup  |  27. 06. 2008 08:46

no jo , hlavně to musí být chrochtafka v metle , dehtu a na hlínách ... ale co s tím , když chrochtavka je tuctové předražené auto ... je prostě bléééé Škoda peněz ..

Ten Hyundai je krasavec

Odpovědět  |   | 
Sonatanaprodej  |  20. 06. 2008 10:36

http://garaz.autorevue.cz/viewtopic.php?f=835&t=1039558&start=0&st=0&sk=t&sd=a&sid=7e12183e5a57133154872bad3c21cdf8

HYUNDAI SONATA RV2002, CENA 99000KČ

Odpovědět  |   | 
gerom  |  20. 06. 2008 10:53

V6 2,7 -123kw to je sportovec

Odpovědět  |   | 
Posraldescu  |  22. 06. 2008 10:50

Hehe: Octavia Combi 2.0 TDI DPF 125 kW

Odpovědět  |   | 
Elf  |  22. 06. 2008 22:45

Ale Hyundai Coupé je stejně rychlejší.

Odpovědět  |   | 
black_sheep  |  22. 11. 2010 00:29

než tahle Octavie je skutečně svižnější i obyčejný 2.0 se 102kW.. vyzkoušeno několikrát holt kg jsou znát..

Odpovědět  |   | 
Panzer.Dragon  |  22. 06. 2008 15:25

krasny auticko,hned bych ho bral a byl bych stastnej jak blecha.. a nejradsi ten dvoulitr byl bych libovej frajirek

prisel cas vsadit sportku

Odpovědět  |   | 
alambert  |  06. 10. 2008 15:59

nevite nekdo jak autor myslel ten zaver clanku? "Hyundai Coupe s dvoulitrovým motorem lze doporučit i pro každodenní provoz, ovšem pouze v případě, že bude řidič jezdit převážně sám a nebude mít potíže s rozměrným parkovacím místem."

Odpovědět  |   | 
aladin  |  12. 03. 2009 14:45

no ja nevim...čtu tu ty vaše přispěvky a trochu se mi zda,že tu pletete možne nemožne.Ja měl již na šedesat aut.tak si myslim,že už mohu kapku porovnavat.coupatko od hyundaie je podle mne auto pro radost. to se říct o octavii opravdu neda.h.coupe ma velice slušne jizni vlastnosti a super vzhled za perfekt cenu.jedine co postrada a je image a tradici o proti konkurenci,ale tovi jen člověk znali .každa ženska při pohledu na coupe zaplesa.tak si ho chlapci kupujte:

Odpovědět  |   | 
LiberaleMiguel  |  19. 09. 2010 23:45

Pristi tyden si pro neho jedu, uz se nemuzu dockat az ho po ceste domu protahnu na D1 a nejakych tech okreskach.... :D

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Kia XCeed 1.6 CRDi MHEV a XCeed 1.6 GDi PHEV: Jeden hot a druhý čehý

Kia XCeed 1.6 CRDi MHEV a 1.6 GDI PHEV

Korejský kompakt Kia XCeed je nyní dostupný s novými možnostmi pohonu. Vedle plug-in hybridu jde i o diesel s manuální převodovkou iMT.

včera | Vladimír Kadera | 9 příspěvků
TEST Škoda Octavia Scout 2.0 TDI (147 kW): Šli skautíci na výlet, měli 200 koní

Škoda Octavia Scout 2.0 TDI (147 kW)

Univerzálnímu stroji se zvýšeným podvozkem nejsilnější turbodiesel a bohatá výbava sluší. Znamená „skautizace“ pro uživatele nějaká omezení, nebo je zde vše Simply clever?

24.  1.  2021 | Richard Herbich | 97 příspěvků
TEST SsangYong Korando 1.5 Turbo GDI AT: Těžko uvěřit, že může stát tak málo

SsangYong Korando 1.5 T-GDI AT

Levné auto nutně nemusí vypadat levně. Příkladů bychom v Česku našli hned několik a chybět mezi nimi nesmí ani SsangYong Korando.

22.  1.  2021 | Jan Mička | 85 příspěvků

Nejčtenější články

Nejdražší Dacia Sandero v Česku vypadá takto. Stepway s CVT už víc mít nemůže

Nejdražší Dacia Sandero v Česku vypadá takt…

S uvedením ceníků rozjela Dacia i konfigurátor, ve kterém se můžeme kouknout, jak vypadá ta vůbec nejdražší varianta nového Sandera.

11.  1.  2021 | | 80 N/A
Daniel Fuglevič
Dacia SanderoČeský trhCeny
Konec zamlženému oknu. Ford ukazuje vychytávku, která se o všechno sama postará

Konec zamlženému oknu. Ford ukazuje vychytá…

V posledních Fordech najdete novou verzi systému, který automaticky detekuje zamlžení čelního okna.

21.  1.  2021 | | 20 N/A
Daniel Fuglevič
VýbavaFordŽivot řidičeTechnika
Nový Fiat Tipo dorazil do Česka. Umí být stále levný, ale o víc peněz se říct nebojí

Nový Fiat Tipo dorazil do Česka. Umí být st…

Fiat Tipo prošel omlazením v loňském říjnu a vedle standardních karosářských variant se nám ukázal i jako crossover. Startuje lehce nad 300 tisíci, není ale problém přesáhnout půl milionu.

6.  1.  2021 | | 28 N/A
Vladimír Kadera
České cenyFiat
Tatra 613 je milovaná i nenáviděná. Jak ji hodnotí dobový tisk a zkušený majitel?

Tatra 613 je milovaná i nenáviděná. Jak ji …

Dlouhých dvacet let trvala výroba Tatry 603, aerodynamicky pokrokově řešeného automobilu vyšší třídy se vzduchem chlazeným osmiválcem za zadní, poháněnou nápravou. Dost dlouhá doba, aby se vystačilo jen s inovacemi. Uvažovaných nástupců bylo hned několik (603 A, 603 X). Nakonec se nástupcem šestsettrojky stala Tatra 613.

31.  12.  2020 | | 137 N/A
Tomáš Dusil
TatraHistorie
Nejlepší auta roku 2020 podle Autorevue: Cena nehraje roli. I levná auta překvapila!

Nejlepší auta roku 2020 podle Autorevue: Ce…

Během uplynulého roku jsme vám přinesli více než 70 testů, jízdních dojmů a zajímavých ohlédnutí do automobilové historie. Nyní jdeme s kůží na trh a představíme vám auta, která jsou podle nás nejlepší.

1.  1.  2021 | | 7 N/A
AutoRevue.cz
Zajímavosti