Sedel jsem v Q asi 2000km, jednalo se o 2L benzin... Auto po motorove strance jede velice dobre - i 200km/h neni problem, je svizny, ale od vetsich otacek. Razeni je presne a lehke. Pri rozjezdu na 1-ičku se auto zacne trast (?) Stejne tak pri razeni se ozyvaji takove jakoby dute rany - nevyresene odhlucneni, dorazy ? Podvozek je tuhy, ale take dost tvrdy - to poznate na nekvalitnich cestach na ktere ale v ČR nenarazíte (ha ha ha) V terenu nevim, ale predpokladam ze neco lehciho zvladne bez potizi.Dalsi vec je interier, plasty, odkladaci prostory... :-/ Sedadla jsou opravdu tvrda a na delsi jizdu nepouzitelna, navíc jejich povrch je prilis umely tak akorat na "vlka". Nicmene i vzadu je dostatek mista. Ovsem nemate si kam dat nejake osobni veci - malo odkladacich prostoru - pro deti s hrackami ne-e. Interier resp. jeho kvalita odpovida zhruba vozum skupiny Renault - opravdu tohle bylo pro me snad nejvetsi prekvapeni. Tvrde plasty, horke dilenske zpracovani, minimum veci co by vas prekvapilo a potesilo, nevyrazna palubni deska...PS. Doporucuji pro nenarocne uzivatele, kteri nebudou cestovat prilis daleko, neocekavaji luxus cestovani a technicke vychytavky. Spise na bezny provoz a o vikendu na vylet na zamek ci na chatu.
Dobrý den, toto auto jsem objednal pro manželku. Ujede tak 10-15 tis. Km ročně, hlavně po městě, a nechá si ho cca 4 roky. Projel jsem všechny motory (1,5; 1,6 i 2,0 - i 4x4) a nakonec mi pro mou "klidnou" manželku s dítětem vyšlo jako nejlepší do města 1,6 ve výbavě Acenta Pack s červeno černým interiérem s doplňky z "hliníku". Je to za cenu 621.900,-Kč v plné výbavě. (xenony, dešť. senzor, parkovací asistent, obří střešní okno, ESP, tempomat, bezklíčový přístup, 17"kola, autorádio s měničem CD a +2 reproduktory,postranní čtecí lampičky a další výbava jako paket Tekna...).Pocitově to jede jako ta 1,5dCi a rozdíl ve spotřebě není zásadní.Dle mého názoru se 1,5 d nevyplatí.1,5 d baští v průměru 5,4 a 1,6i papá 6,7. Rozdíl ve spotřebě 1,3litru, což je cca 40Kč na 100 km. Snadno si spočítáte kdy se to vyplatí než doženete těch 45 tisíc rozdílu (dá se porovnat pouze v nižší výbavě). To nepočítám, že 1,5 se nedá objednat v plné výbavě, takže i po dolnění výbavy Tekna, ještě bude mnoho doplňků postrádat (doplňky tak za min 40 tis - xenony, větší kola, bezklíč, lampičky a další detaily...).Mnou objednané auto v mnohelm lepší výbavě stojí o 57 tis. Kč méně než testované. To už stojí o zamyšlení.4x4 super, ale musí se jen s nejdražšíma motorama a pak jsme cenově už jinde. Do města i na zimu s dobrejma pneumatikama a ESP stačí předokolka v pohodě.Toto je dle mého názoru ideální auto do města. Pro mě na větší cestování (60tis. Km ročně)by to rozhodně nebylo to pravé ořechové
Diky vsem bez vyjimky za nazory. Rovnez jako kolega Mirek I jsem koupil manzelce toto vozidlo s motorem 1,6 benzin a 2WD. Pred koupi jsem testoval na dlouhe trasy hodne aut vhodnych pro mou zenu: Dodge Caliber (nespolehlivy krap), Hyundai Tuscon (Spotrba 2,0 13,5l/100km neuzivitelne auto), Kia Sportage (spotreba jako u Tusconu velky problem ale jinak uzasne auto), Volvo C30 (extreme predrazene na to co nabidne), Mini (pouze zenske auto na image, ale jinak nepouzitelny kousek pro zivot s kufrem o objemu 150l), a dalsi zenska auticka. Vsechny auta maji nejake (+/-). Bud je to lakavy design, nebo nadherny interier, a nebo problem s vysokou spotrebou pripadne porizovaci cenou. Muzu rici, ze cena maleho SUV pokud takto muzeme tento mestsky Nissan nazyvat je v porovnani kvalita-spotreba-vybava a cena naprosto bezkonkurencni a o tom prave hovori i prodejni statistiky. Auto jde po celem svete na dracku. PS: Pred nissanem jsem mel doma obrovske mnozstvi aut mimo jine i Renaulta a muzu zodpovedne rici, ze bych si motor od Renaultu nikdy nekoupil byt jeho nizka spotreba vyrazi dech, ale za ty navstevy servisu to nestoji.
přesne premyslel sem jezdil sem jako ten dotaz přede mnou ale asi ne v takovych jako dodge ale tuscom to same asi o litr mene kia jak sorento (to je dobre ale už moc drahe ) sportege od toho me zase zrazovali ted ta nova ze slovenska bude lepsi ale asi dražsi . QQ 2litr moc žere ta nova 1.6 supr jezdi pomalu stejne vždyt je to jen 25 koni znat to je jen když jste obsazeny my jezdime 2 tak to ani nejde poznat a ta nafta 1.5 je stara a 2 dci novy ale taky řadne drahy a 4kola zase moc penez za malo muziky zatim si stacim 2 wd 22cm svetlost nam vyhovuje jak traktorova cesta tak pole jedine v mokru to by asi 4 kola pomohla ale kolik procent ze života auta jezdito v tomto 99.9 se odehrava na našich zasranajch okreskach s pořadnyma vymolama a to ten tereni podvozek je idealni vždyt je stejny s novym XTRAILEM Zatim
Oni jsou to u Nissanu vůbec exoti.Před pár lety jsem po paní Kozlové chtěl dvoukolku X-trail a koukali na mě v Dražkovicích jako :-O,také nyní je to podobné.Předohrab v malé naftě s panoramatickou střechou v základu je nemyslitelné.Tak nevím,...Jr
Bylo by dobré pro příště doplnit fotogalerii i o nějaké fotky podvozku, zvlášť u SUV je to docela důležité, případně také o fotky off road (já vím, jedna tam je:-)
To je snad první auto na světě, který má ve městě nišší spotřebu než na okrskách. Až se mi tomu nechce věřit. :)
pathfinder (zapnuty len zadny nahon) na dialnici pri 130 km/h ma vyssiu spotrebu ako v meste, podla tabuliek nie ale v reale ano
Nema, uz to opravili (mesto 6.2, mimo mesta 5.0). BTW, kombinovana 5.4, to je velmi pekne. Pri 65L nadrzi to robi dojazd 1200km!
leda,pokud by ten motor byl v Twingu,ale s tímto autem to bude problém, reálná dlouhodobá bude spíš kolem 6,5...ty jejich kombinované jsou všude velice optimistické, takže +15% a je to v cajkuB-]
Tak skus Pathfinder-presne to iste!
najlepsie na tom je,ze vsade sa na neho robi reklama, ale ked si ho chcete ist kupit, tak vam povedia, ze az v novembri... do SR sa dozviezlo 50 kusov, ostatni musia cakat do novembra... naco potom robia reklamu, ked sa to neda kupit...
Ty fotky jsou strašné. Takový šum a to vyvážení bílé a ostrost. Jako kdyby jste to fotily 4 roky starym foťákem za pár šupů. Nevím co Vás vedlo k tak špatné práci.
....a sam vlastnis DACIA logan vo "full vybave", ze ? :-)):-)):-D
Ty fotky jsou pěkné mě se líbí nepřišel sem kvůli uměleckýmu zážitku kurna to sou kecy dneska v dizkuzi :-D
Souhlasím s Pavlem, fotky jsou na dnešní dobu hrozné. Když už máte špatný fotoaparát, neškodilo by alespoň pár minutek úpravy v editoru :-/
A to auto taky.
snivas ze si raz kupis slapacie auticko? :-D
Ty kOOkkOOtt!, nissany su super auta, sam mam almeru a primeru v rodinea fo ze sa dali do kopy so "zabozrutami" :-)jedine dobre od frantikov su motory, takze niet sa coho obavat!
a zapomnels dodat, ze Mikey = de*il... ;-)
Já bych se zase přimlouval za lepší fotografie. Ty současné mají příliš velkou kompresi a nejsou pěkné.
Nechci byt hnidopich, ale mate chybu uz v titulku clanku, o te kupe dalsich v samotnem textu ani nemluvim. Bohuzel, docela zamrzi to, ze nejste schopni ani napsat spravne jmeno vozu- qashqai... A to by stacilo jen si to po sobe precist...:-/
Dobrý večer,už jsem to opravil, vzniklo při korektuře textu .-) Robert Vašíček
Možná jsem trochu rejpal, ale pokud text prošel korekturou, tak byste se možná měli zamyslet nad tím, jestli si nesehnat jiného korektora. Nechme stranou styl, ale aspoň ty překlepy by měl i průměrný korektor vychytat. Máte tu: kříčí, audiososutavu, pasaérů, nejvyspělější, stoticítku, stoosmdesát (píše se zvlášť), zktrátka, bazenní. To je trochu moc, ne?
To bude tím, že jim korekturu děla Vietnamec za 1/3 platu korektora českého :-D Těch "stoticet" by tomu dost napovídalo :-D:-D
"Nemám ve zvyku psát o autě, že je bez emocí, ale Nissanu se to povedlo. Přitom tento fakt není urážkou, jen mi Quashqai přijde natolik konfekční, že nenacházím to pravé vzrušení a radost z designu."...píše autor.Já zase nemám ve zvyku komentovat design,ani práci novinářů, nicméně si neodpustím: auto má krásný,vyvážený design,uvnitř perfektně,nebo hodně dobře udělanou ergonomii, tomu autu se z tohoto pohledu nemá moc co vyčítat. Tuctovka to určitě není a autem bez emocí bych to určitě nenazval.Na to máme koncernové vozy...Souhlasím,že možná dvoukolka stačí,do města je to docela optimální auto a pak by mohl být i motor 1,5 v naftě.Sice žádné dělo,ale co... Tuscon,Sportage nebo SantaFe atd je jiná liga.Takže do města a na pohodovou jízdu po rozmlácených silnicích hodně slušné auto.Dodací lhůta nekonečná...a to o něčem svědčí.;-)
Dobrý večer,tuctovka to skutečně není, já jsem tím autem upřímně nadšen, jenže jsem testoval také Nissan Murano a tak nadšení pro ten samý design vyprchá, když ho zkopírujete u menšího vozu. Auto si ale většinou nepořizujete kvůli designu a tak pro cílovou skupinu kupujících u Qashqaie je tento faktor nepříliš důležitý. Jízdní vlastnosti mě nachly. Robert Vašíček
Nechci vám radit, protože je to vaše profese a osobně zkousnu celkem vše.Nicméně platí stará zásada,kterou nám dávno vštěpoval prof.Boháček na VUT, že srovnávat srovnatelné. Takže pokud se jezdí u Muranem, ale test je o jiném modelu, je dobré dívat se na testované auto oproštěn od pocitů z podobného designu. Je to jako testovat od VW Passata a Jettu, nebo srovnávat design u MB C klasse s E-čkovou řadou atd. Takže se shodujeme,že zákazník,který se pro tohle auto rozhodne,určitě tam trošku budou i nějaké emoce.Hezký den a bezpečné testování přeje*ITTI*;-)
"Dodací lhůta nekonečná...a to o něčem svědčí" .... to svědčí o jediném, že český trh má nulovou prioritu. A český importer je neschopný. Jinak moc pěkný auto
pisal som nizsie, do SR tiez doviezli len 50 kusov, na dalsie sa caka do NOVEMBRA...
však jo, v zemi, kde se Nissan prodával málo až mizivě, je i tohoto málo, dá se koupit jinde,když dojde na věcB-]
Dodací lhůty jsou všude problém,protože zájem je podstatně větší,než se předpokládalo, sice zájem o auto v Paříži napovídal, že je to bude trefa do černého, ale kapacita je taková jaká je, ta se nedá zvýšit den ze dne, takže země mají své příděly, jasně že podle celkových prodejů, ale jinde se čeká také, ne že ne. Holt se to Nissanu zase jednou podařilo. Zastoupení s tím nic neudělá.
Pokud mrkneš na net, tak v německu je jich dost. Ceny tak 10-15% pod CR. Samozřejmě problém s N1 úpravou. Spíš mi šlo o to že na pár desítek prodaných kusů v ČR se dalo asi líp připravit. (Ofic. statistiky dovozců aut na netu)
Moze byt, nemecko je predsa len dolezity trh. Pytal som sa ale dealera v Rakusku a povedal mi ze len na objednavku, caka sa ~2 mesiace (nezavisle od typu/vybavy), a zlava/akcia momentalne ziadna. A pritom je tu tiez plno reklamy v casopisoch a billboardov, na ktorych Nissan propaguje Quashquai. Zjavne marketing predbehol vyrobu...
Pekny test. Na margo tej "porazky v terenu" len tolko, ze Quasqai sa tusim da kupit aj vo verzii 4x4, a ta by uz mozno to stupanie do kopca vysla. Ale aj tak mam ten pocit, ze Nissan toto auto koncipoval akoby prave na nase cesty, s vytlkmi a zaplatami po zimnych posypoch, s dierami po chybajucich poklopoch kanalov, s vysokymi obrubnikmi, a vycnievajucimi elektrickovymi kolajami. Skratka do mesta ako stvorene! Navyse so spotrebou v meste do 6L/100km, co moze clovek chciet viac? Len ta cena keby trosku klesla... :-)
uvazujem nad kupou tohto auta, ale neviem sa rozhodnut aky motor mam kupit. 1,5 nafta sa mi zda slaba a ani tato recenzia ma nepresvedcila, ze tento motor je pre qashqai vhodny. rozmyslam nad 1,6 benzinom, ktory je relativne lacny a podla udajov od vyrobcu ma celkom dobru spotrebu. 2l benzin ma velku spotrebu, takze o nom neuvazujem, 2 l nafta ma podla prospektov zhruba rovnaku spotrebu ako 1,6 benzin ale zase je velmi draha... fakt neviem, co je pre toto auto najlepsie.... :-(
No nemyslim si, ze by 2l benzin musel mit velkou spotrebu. Sam mam tento 2l motor(pravda na jinym aute - Scenic Grand - ktery ma +/- stejnou hmotnost) a hodnezalezi na stylu jizdy.S 2litrem se da jezdim i za 7,5 l kombinovane, ale i za 10l.Navic renaulti 2l benzin tahne celkem v sirokem rozsahu - neni to trhac asfaltu,ale nemusi se zase moc vytacet, takze ano s 1.6 bude asi o neco mensi spotreba,ale zadny drama oproti 2litru (benzinu) to nebude.Jen pro predstavu - jezdim v 5 lidech 80% okresky, zbytek mesto a spotrebu mam (dle PP, ktery je hodne presnej) ted 7,0 l (nejezdim rozhodne stylem brzda plyn, alebrzda provozu tez nejsem, brzdim motorem kde to jde,...)
Benzin nie je renault ale nissan, renaulty su iba diesle. Ja som s tym dvojlitrom jazdil, pod 10 som sa v meste nedostal...
no ved prave, aj podla vyrobcu je spotreba pri 2,0 benzine v meste 10,8 ale 1,6 benzin ma podla vyrobcu v meste 8,4... to znamena, ze 1,6 benzin ma relativne dobru spotrebu a mal by byt vykonnejsi ako 1,5 diesel... ide len o to, ci je pre to auto tento motor 1,6 benzin dostatocny... a na to neviem nikto odpovedat (vsade testuju len naftu)...
tak to ti neviem povedat, pretoze som 1.6ku nevidel ani u predajcu. Vsade maju bud ten diesel alebo dvojlitrovy benzin. Jazdit sa s tym asi dat bude, ale bude to dost lenive a pre trocha sviznejsiu jazdu to bude asi treba dost tocit, cim sa zase dostanes na vyssiu spotrebu ako je deklarovane. Aj ta nafta je dost leniva, predbiehanie si musis dobre rozmysliet a ak sa nejaky pako rozhodne ze ta nepusti, tak vykon na rozdavanie nemas...
pocuj fredy a inak co hovoris na to auto? ak si na nom jazdil, tak napis co si o nom myslis...
Inak sa mi celkom pacilo. To ze sedis dost vysoko, ti dava pocit ze soferujes naozajstny terenak. Druha vec je, ze sedis tak vysoko, ze ak mas na hlave ciro, tak bez pocuchaneho ucesu nevystupis :-) No nie, trochu ma to znervoznovalo ze pri mojich puhych 178cm sa skoro hlavou dotykam stropu. Vpredu miesta celkom dost, vzadu som neskusal. Dvojliter bezal celkom slusne, pri vytacani mal celkom dobru dynamiku... co ma prekvapilo, bol prijemne maly naklon v zakrutach, pekne to drzalo stopu. Kedze bol pekny slnecny den, na pouzitie stvorkolky nejak nedoslo. Materialy a spracovanie prijemne, co sa tyka interieru, na tomto aute spravil nissan velky krok dopredu k europskemu zakaznikovi. Trochu je blba ta trciaca navigacia, neda sa sklopit alebo zasunut a tak to bude lakat kazdeho fetaka... V podstate som teda k tomu auto nemal vyhrady, moje vyhrady boli skor k veciam okolo, to jest: sialene dodacie lehoty, nemoznost odpoctu DPH v SK, myslim ze vzhladom k tomu cena by mohla byt nizsia, pretoze ak si nemozes odpocitat DPH, tak za cenu dvojlitra 4x4 v strednej vybave, mam pomaly CRV alebo Outlander. Teda keby som velmi tuzil po takomto type auta...
Ono je to i o tom, zda potřebujete 4x4. Pokud ano, pak je volba jasná, protože 4kolka je jen pro nejsilnější benzín. Pokud ne, pak záleži na využití, nájezdu apod.
4kolka bude aj pre 2.0 diesel - od buduceho mesiaca
ak to nepotrebujes hned, tak by som pockal, kym sa neukludnia s cenou. Teraz je to novinka, nestihaju dodavat a dlho sa caka, tak robia machrov a drzia cenu... a tu dvojlitrovu naftu este ani nemaju...
"Palubní deska z tvrdších plastů tvoří desku..."?
Kostru berete? ;-)
No, upřímně řečeno, nevím, jestli deska může tvořit kostru. Proč rovnou nenapsat "Do palubní desky z tvrdých plastů je vsazen..."? A když už jsme u těch hnidopišských poznámek o češtině, neodpustím si jeden komentář. Nečekám od vás stylisticky vybroušené eseje, ale aspoň kontrolu pravopisu byste si udělat mohli. Text obsahuje tolik chyb a neobratností, že jsem zatím dočetl jen k "pasaérů" a musel jsem toho nechat. Skutečně by byl problém sehnat si, třeba externího, korektora?
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.