Test Nissan Note 1,5 dCi Tekna: komfort v kompaktním balení

16 komentářů

vipe
10. února • 18:09

Znám předchozí verzi - moc fajn auto, ovšem s dieselem kravál. Dobrá základní 1.4
a ke konci výroby i dobrá cena. Ovšem u nové verze posuvná lavice až v Tekně a za tu cenu???
Mám pocit že v Nissanu upadli na hlavu - totéž jako v případě Tiidy - velmi pohodlné a prostorné, technicky jednoduché auto, ale s brutálně přestřelenou cenou za kterou to nikdo nekoupí. Přitom v Polsku se prodávaly docela dobře - ovšem za jinou cenu.

martin
10. února • 14:05

No, a ten interier je uplna nadhera. Asi ako cinske radio.

lamal_SK
10. února • 21:37

mal by si sa don najprv posadit a trocha ho preskumat, je velmi solidne a robustne postaveny, porovnaj to s nejakou sx4 a pochopis... treba skusit podla fotiek to nezistis

martin
17. února • 11:03

Dakujem za radu, nepisal som to len tak z hlavy. Note je naozaj ako cinske radio, trochu menej, nez predchodca, ale stale je to hrozne. Suzuki ani nekomentujem, tie ako keby lepili vietnamci na Mileticke.

james
11. února • 12:16

tym chces povedat co? ze lacno vypadajuci interier porovnaj s este lacnejsie vypadajucim interierom aby si mal dobry pocit, ze to nie je uplne najhorsie?
neklames tym potom len sam seba? :)

asdf
10. února • 13:05

Aha, já myslel že je to test ojetiny. Vypadá to tak deset let starý...

Antiautomat
10. února • 12:50

...tak pol melona za toto je uz fakt masaker...

mp
10. února • 14:49

Jo, ale za Fabii nebo Polo je to v pořádku, že? Zajímavé, že tam pisálci nad vysokými cenami vybavených dieselových verzí nebrečí.

james
10. února • 18:19

klasika sikmoociek.. ked je drahy koncern treba si kopnut, ked je drahy japonec treba si aj tak kopnut do koncernu :). fanaticki vyznavaci japoncov/korejcov su zreli na psychosa viac ako koncernisti

Franta
10. února • 16:24

a pointa... jo taaak, to byl jen plivanec do prazdna :-D

Antiautomat
10. února • 15:29

logika mi tu akosi unika...spominal zatial niekto Fabiu alebo Polo?

mp
11. února • 7:13

Vzpomněl jsem dvě nejdražší malá auta na českém mainstreamovém trhu, nic více... Zejména drahá "s výbavou", ne v holátcích "již od". Když je test kteréhokoli z nich, nikomu ta cena nevadí, protože to je přeci za "VW kvalitu"... u japonského Notu je ale podobná cena úlet? Se vzpamatujte, místní trubky.

mp
11. února • 7:12

Vzpomněl jsem dvě nejdražší malá auta na českém mainstreamovém trhu, nic více... Zejména drahá "s výbavou", ne v holátcích "již od". Když je test kteréhokoli z nich, nikomu ta cena nevadí, protože to je přeci za "VW kvalitu"... u japonského Notu je ale podobná cena úlet? Se vzpamatujte, místní trubky.

Franta
11. února • 8:12

s tvojí paranoiou o celosvětovém spiknutí koncernu VW a novinářů bych nechtěl žít :-D

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
mp
11. února • 13:54

Kdo mluvil o spiknutí novinářů, trubko? Vidíš věci, které nepíšu. Reagoval jsem na tupý příspěvek v diskusi, bohužel následovaly jen ještě větší tuposti v následných reakcích na mne... Komu není rady...

Toper
11. února • 16:57

Tupý příspěvěk jsi napsal prvně ty. :-D
Za půl milionu máš nadupanou Fabii RS. B-]

Doporučujeme

Články odjinud