Test Nissan Note 1,5 dCi Tekna: komfort v kompaktním balení

Antiautomat  |  10. 02. 2014 12:50

...tak pol melona za toto je uz fakt masaker...

Odpovědět  |   | 
mp  |  10. 02. 2014 14:49

Jo, ale za Fabii nebo Polo je to v pořádku, že? Zajímavé, že tam pisálci nad vysokými cenami vybavených dieselových verzí nebrečí.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  10. 02. 2014 15:29

logika mi tu akosi unika...spominal zatial niekto Fabiu alebo Polo?

Odpovědět  |   | 
mp  |  11. 02. 2014 07:12

Vzpomněl jsem dvě nejdražší malá auta na českém mainstreamovém trhu, nic více... Zejména drahá "s výbavou", ne v holátcích "již od". Když je test kteréhokoli z nich, nikomu ta cena nevadí, protože to je přeci za "VW kvalitu"... u japonského Notu je ale podobná cena úlet? Se vzpamatujte, místní trubky.

Odpovědět  |   | 
Franta  |  11. 02. 2014 08:12

s tvojí paranoiou o celosvětovém spiknutí koncernu VW a novinářů bych nechtěl žít

Odpovědět  |   | 
mp  |  11. 02. 2014 13:54

Kdo mluvil o spiknutí novinářů, trubko? Vidíš věci, které nepíšu. Reagoval jsem na tupý příspěvek v diskusi, bohužel následovaly jen ještě větší tuposti v následných reakcích na mne... Komu není rady...

Odpovědět  |   | 
Toper  |  11. 02. 2014 16:57

Tupý příspěvěk jsi napsal prvně ty.
Za půl milionu máš nadupanou Fabii RS.

Odpovědět  |   | 
mp  |  11. 02. 2014 07:13

Vzpomněl jsem dvě nejdražší malá auta na českém mainstreamovém trhu, nic více... Zejména drahá "s výbavou", ne v holátcích "již od". Když je test kteréhokoli z nich, nikomu ta cena nevadí, protože to je přeci za "VW kvalitu"... u japonského Notu je ale podobná cena úlet? Se vzpamatujte, místní trubky.

Odpovědět  |   | 
Franta  |  10. 02. 2014 16:24

a pointa... jo taaak, to byl jen plivanec do prazdna

Odpovědět  |   | 
james  |  10. 02. 2014 18:19

klasika sikmoociek.. ked je drahy koncern treba si kopnut, ked je drahy japonec treba si aj tak kopnut do koncernu :). fanaticki vyznavaci japoncov/korejcov su zreli na psychosa viac ako koncernisti

Odpovědět  |   | 
asdf  |  10. 02. 2014 13:05

Aha, já myslel že je to test ojetiny. Vypadá to tak deset let starý...

Odpovědět  |   | 
martin  |  10. 02. 2014 14:05

No, a ten interier je uplna nadhera. Asi ako cinske radio.

Odpovědět  |   | 
lamal_SK  |  10. 02. 2014 21:37

mal by si sa don najprv posadit a trocha ho preskumat, je velmi solidne a robustne postaveny, porovnaj to s nejakou sx4 a pochopis... treba skusit podla fotiek to nezistis

Odpovědět  |   | 
james  |  11. 02. 2014 12:16

tym chces povedat co? ze lacno vypadajuci interier porovnaj s este lacnejsie vypadajucim interierom aby si mal dobry pocit, ze to nie je uplne najhorsie?
neklames tym potom len sam seba? :)

Odpovědět  |   | 
martin  |  17. 02. 2014 11:03

Dakujem za radu, nepisal som to len tak z hlavy. Note je naozaj ako cinske radio, trochu menej, nez predchodca, ale stale je to hrozne. Suzuki ani nekomentujem, tie ako keby lepili vietnamci na Mileticke.

Odpovědět  |   | 
vipe  |  10. 02. 2014 18:09

Znám předchozí verzi - moc fajn auto, ovšem s dieselem kravál. Dobrá základní 1.4
a ke konci výroby i dobrá cena. Ovšem u nové verze posuvná lavice až v Tekně a za tu cenu???
Mám pocit že v Nissanu upadli na hlavu - totéž jako v případě Tiidy - velmi pohodlné a prostorné, technicky jednoduché auto, ale s brutálně přestřelenou cenou za kterou to nikdo nekoupí. Přitom v Polsku se prodávaly docela dobře - ovšem za jinou cenu.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Subaru BRZ Spec. S: BRZy, jazyk, nazývat… věci pravými jmény

Subaru BRZ Spec. S

Pokud máme věci nazývat pravými jmény, je nutno poznamenat, že zlí jazykové tvrdí, že BRZ „nejede“. A je fér přiznat, že jakkoli pro modelový rok 2019 a speciálně v limitované edici Spec. S prodělalo řadu změn, včetně například jiného naladění řídící jednotky, je na tomto tvrzení kus pravdy. To však ani náhodou neznamená, že by BRZ nebylo skvělé auto.

19.  8.  2019 | Petr Schnagl | 8 příspěvků
Minitest Toyota RAV4 2.5 Hybrid: Konečně něco, co si stojí za svým

Toyota RAV4 2.5 Hybrid (minitest)

Nová Toyota RAV4 nás už dříve překvapila extravagantním vzhledem, ale měli jsme k ní pár výhrad, které se pokusí smazat hybridní verze. Podaří se jí to?

16.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 68 příspěvků
TEST Ford Ranger Raptor: The Rock s pisklavým hláskem. I tak je ale boží

Ford Ranger Raptor

Další dva válce by evropský Raptor potřeboval jako prase drbání. Naopak automat klidně mohl mít o tři nebo čtyři kvalty méně. Svým speciálním podvozkem však nový Ranger beztak o parník převyšuje všechno, co jste dosud ve třídě pick-upů znali.

13.  8.  2019 | Miro Mihálik | 8 příspěvků

Nejčtenější články

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda Scala. Může jezdit skoro zadarmo

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda S…

Se Scalou na zemní plyn se počítalo již od samotného počátku uvedení nové škodovky. Jeden kousek byl nyní spatřen v provozu.

13.  8.  2019 | | 31 N/A
Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není. Zato ale dostala o dost více výkonu

Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není.…

Škoda upravuje ceník výhodné Octavie Tour. Akční výbava sice zdražuje, nyní už je ale dostupná rovněž jako liftback a dostává pod kapotu výkonnější základní motor.

3.  8.  2019 | | 39 N/A
Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Existuje ale něco mnohem raritnějšího

Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Exis…

Zatímco tisíce lidí v Česku šílí z pistáciových fábií, americký dealer BMW z Manhattanu se vytahuje něčím mnohem exkluzivnějším.

26.  7.  2019 | | 28 N/A
Nadšenec si nechal postavit speciální kempingový Ford Transit. Na cenu nehleděl

Nadšenec si nechal postavit speciální kempi…

Někdo se rozhodne přestavět svou dodávku na obytný vůz svépomocí a někdo zase nechá práci na profesionálech bez starosti o výslednou cenu.

24.  7.  2019 | | 4 N/A
T-Kat je jediné české auto, kterým můžete bez obav na D1. A také do války

T-Kat je jediné české auto, kterým můžete b…

Útvar rychlého nasazení, konkrétně protiteroristické oddělení, si převzala vozidlo T-Kat. Je tak skvělé, že se jí musíme chvilku věnovat.

8.  8.  2019 | | 29 N/A