Test: Nissan Micra překvapí po všech stránkách

37 komentářů

MÍRA PIČKIN
4. února • 22:19

pro ženskou,které stačí na ježdění po městě 1,0 l motor o 48 kW  a v ceně do 285 tis se slušnou výbavou a s ABS je to zatím nejleoší vozítko,co jsem v této třídě měla.pa

Z
14. července • 20:07

Nevite, proc Nissan nedal do nove Micry CVT? To byla prevodovka, ktera ke stare Micre sedela uplne vyborne - neubirala zdaleka tolik dynamiku a mela vsecky ostatni vyhody automatu.

lubl
15. července • 16:28

Konečně zase normální dotaz. Díte pravdu, klasická CVT je super, bohužel nová Micra ji nemá - údajně nechali v Nissanu CVT jen pro vozy vyšší třídy!?! Se starší Microu s CVT jezdím 5 let - je to vskutku super, pravda, spotřeba trochu větší (6-7 l dle jízdy a dálek). Novou (taky s automatem) budeme kupovat za 2 týdny, zatím jsem najel jen cca 10 km při předváděcí jízdě a nejsem schopen posoudit rozdíl. Budete-li mít zájem, zeptejte se za 3 měsíce.

Z
15. července • 22:28


Ja mam jenom zkusenosti jako spolujezdec prave ze stare micry s 1.3 16V CVT a dynamiku to melo vybornou. To tento automat podle testu nema... Ale necham se prekvapit vasimi zkusenostmi.

m.
23. června • 9:01

Pane Dolejš, to, že Micra kdysi nějakým způsobem vyhrála titul Evropské auto roku jí jako " vždycky" stylizuje do role "na špici malých automobilů"?? Vzhledem k tomu, že jste měl (máte?) předchozí generaci Micry, tak mi celý test přijde přinejmenším zaujatý a zavádějící...Navíc tvrzení, že má "design který navíc bezy nezestárne" mi přijde taky dost odvážný. Jak víte, jaký bude trend designu za dva roky? Nissan s ním rozhodně na "špici" klasického ( tudíž toho, který brzy nezestárne ) designu nebyl.  O ceně spotřebě atd. se ovšem o "špici" hovořit dá.

xX
23. června • 11:00

Ta odpoved je take lehce zaujata, ne? Co se tyce designu - ne kazdemu vyhovuje uniformni klasicky design nemeckych aut. Na druhou stranu, kdyz se podivate treba na New Beetle, tak ten design je hodne hravy, hodne odlisny od klasickeho a presto si dovolim tvrdit ze jen tak nezestarne. A nova Micra bych rekl ze je na tom podobne ...

Jinak kdyz vemete v potaz cenu - za kolik ze koupite Fabii s automatickou klimatizaci (ma vubec automatiku - climatronic neni IMHO automatika) s 1.4 alespon 55kw (takze vybava elegance) - tak zjistite ze fabie je take docela draha (481 tis), a co se tyce spotreby automatu - kombinovana 7.5 neni take zadny zazrak, pricemz zrychleni 0-100 za 17sekund take nikoho neoslani. Navic fabie ve vybave postrada treba aktivni operky hlavy, posuvnou zadni lavici, 3bodove pasy na vsech sedadlech (tzn vzadu na vsech 3) ...

Nakonec o tom, jestli je fabie vetsi/mensi auto nehodlam diskutovat, jelikoz s automatem a maximalni vybavou jsou oba vozy urceny pro svuj vlastni trh, kde tolik na rozmeru nazalezi (vetsinou se jedna o 2 az 3 auto do rodiny ...)

m.
23. června • 13:56

Srovnáváte hrušky se švestkama. Předně: nevím proč předhazujete Fabii. Ale když už, tak Fabie je trošku jiná kategorie než Micra, ať se Vám to líbí nebo ne. Věty typu " jestli je fabie vetsi/mensi auto nehodlam diskutovat " si nechte pro někoho jinýho.

K designu - nebavím se o tom, jestli někomu její design vyhovuje nebo ne. Tvrzení, že zestárne pomalu jsou dost odvážné, zrovna tak přirovnávat design New Beetle, který je retro-designem starýho legendárního brouka. Design Micry nemá žádnou tradici narozdíl od Beetle, který se mi zrovna tak absolutně nelíbí, i když má "trvanlivější" design.

Na závěr - o cenách diskutujte, až se pozorně podíváte do ceníku ( viz. příspěvek p. Broži ).

skl
24. června • 15:57

"Ale když už, tak Fabie je trošku jiná kategorie než Micra, ať se Vám to líbí nebo ne"

A neni a neni a neni. Rozdiel je len v dospelejsej stylizacii Fabie a stylovejsej u Micry. A to viem co hovorim, v novej Micre som sa zviezol a Fabiu mam doma.

Petr xyz
24. června • 9:20

Fábie je stejná nákupní taška jako Micra, to si jenom její majitelé namlouvají, že mají něco většího

m.
24. června • 11:41

Proč to píšeš ke mne? Já s tím přirovnání k Fábii nezačal. Další " chytrák " v diskusi, co to hází na mne. Nejdřív si přečti jak to začalo a pak něco tvrď. Jestli neumíš pořádně číst, tak  se věnuj jiný diskusi!

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Petr xyz
24. června • 12:28

Reagoval jsem na větu ve Vaší dsikuzi: "Ale když už, tak Fabie je trošku jiná kategorie než Micra, ať se Vám to líbí nebo ne. " nic víc nic míň.

P.S. Jste na to nějak špatně s nervama ne ?

 

m.
24. června • 13:51

Vám něco něco vysvětlovat je jako házet hrách na stěnu.

P.S. Nase.e mně jenom, když si někdo něco pořádně nepřečte a pak předhazuje věci vytrhnutý ze souvislostí.

xX
24. června • 15:57

Priznavam se, ze to Fabii jsem tam zavlekl ja. Ale jako reakci na vetu "O ceně spotřebě atd. se ovšem o "špici" hovořit dá." - pouze jsem se pokusil porovnat cenu a spotrebu s nejrozsirenejsim zastupcem teto tridy v CR, ktery vzhledem k domaci vyrobe by mel byt take levnejsi (kdyz uz ta Micra je na spici v cene). Bohuzel tomu IMHO neni tak, a Fabie je cenove zcela srovnatelna s Mikrou.

Furgon
25. června • 11:58

Zůstaň radši v tý hospodě a nediskutuj o autech,když tomu stejně nerozumíš.to co tady předvádíš je děsný.

xX
25. června • 12:24

Uz jsem zpatky - BTW za to ty ses borec, kterej se zmuze jen na blby kecy. Vsadim se, ze auta znas maximalne jako nejaky anglicaky a v zivote jsi jel maximalne v nejaky S120, mozna i ve favousi (a to jeste jen jako spolujezdec ...).

Furgon
25. června • 14:01

Jak sem psal-sedni si do toho tvýho smradlavýho wartburka jeď za kámošema do hospody na dvacet piv a už tam zůstaň sedět.

LK
25. června • 14:40

No tak chlapi, kdybyste se aspon hadali kvuli necemu dulezitymu

xX
25. června • 14:48

No jo, kdyz to pako Furgon zacalo desne vychylovat ....

Furgon
25. června • 14:56

Pako seš ty double x,protože máš blbý silácký řeči.

xX
25. června • 15:46

to by me zajimalo jaky ....

Furgon
26. června • 8:54


,,Nakonec o tom, jestli je fabie vetsi/mensi auto nehodlam diskutovat .....na rozmeru nazalezi (vetsinou se jedna o 2 az 3 auto do rodiny ...)"

,,Vsadim se, ze auta znas maximalne jako nejaky anglicaky a v zivote jsi jel maximalne v nejaky S120, mozna i ve favousi (a to jeste jen jako spolujezdec ...)."

,,No jo, kdyz to pako Furgon zacalo desne vychylovat .... "

 

xX
26. června • 10:40

Jo a maly auta s maximalni vybavou a automatickou prevodovkou za pul milionu si bezne kupuji rodiny s malymi detmi, ktere potrebuji kazdy litr zavazadloveho prostoru. Fakt genialni uvaha. Co ja vim, takovyhle auta dostavaji manzelky na jezdeni do mesta - a tam je spis vyhoda cim mensi tim lepsi.

A hlavne Furgone - videl jsi to mikru vubec nazivo a sedel si v ni? Dost o tom pochybuju, protoze pak bys musel vedet ze zas tak o tolik mensi neni ....

BTW tvoje reci jsou opravdu prikladem tak jak se ma vest seriozni diskuze.

Furgon
26. června • 11:24

Opět jsi nic nepochopil. Navíc ještě meleš nesmysly a zatahuješ mne do nesmyslný debaty-viz. první odstavec.Je zbytečný ti cokoliv vysvětlovat. Nejlepší bude,když už konečně naplníš svoje slova "Radsi pujdu nekam do hospody ...." a už tam zůstaneš.

Mimochodem,informace speciálně pro tebe:Mikru jsem měl pět dní půjčenou,když jsem měl auto v servisu (musel jsem jí přijmout,protože druhý auto mám zničený od kance a nic jinýho neměli).Děs běs. Dost velká spotřeba,výkony slabý a za tu cenu ani v křeči.

xX
26. června • 11:29

No, tak asi ziju v jinym svete, jelikoz v mym okoli jsou maly auta povazovany jako nakupky pro duchodce, mlady svobodny jedince ktery si nemuzou koupit 3dverovy kupe a nebo jako 2-3 auto do rodiny. A ve vsech pripadech si dovolim tvrdit, ze je rozdil 50 litru v zavazadlovym prostory nepodstatnej .... ale mozna, ze ty mas 4clenou rodinu a vsichni se mackate ve fabii s vybavou v cene pul milionu - kdyz te to bavi.

BTW co ze jsi mel za Mikru pujcenou? A kdy? A kdyz meli Mikru, tak to asi byl Nissan servis, ne? Takze bys mel mit nissana? Jakyho?

Furgon
26. června • 12:05

Ano,mám desetičlennou rodinu a jezdíme ve Fabii Junioru(už jseš s ní trapnej).Nikdy nepochopíš,že jsou malý auta a malý auta.To je asi jako rozdíl mezi stejně velkou Kií a VW.

BINGO! Nejsi úplně vypitej mozek.Micra byla za Terrano. Změní to snad něco??

xX
26. června • 18:20

Ne jsem totalne vylizanej - mas pravdu, musim s tim neco zacit delat. Ale co (kdyz jsem totalne vylizanej, tak na to nemuzu prijit)?

BTW co jsem motas Kiu - to chces rict ze jako v Kia Spectra (nebo jaxetovevropemenuje - Shuma vlastne) je maly auto stejne jako Golf, akorat ze Golf je mensi? No to asi jo .... Je ale fakt ze ta Kia je fakt pekna nic moc - kdyz jsem s ni asi tejden jezdil, tak me v tom bolely pekne zada - melo to tak divne mekky sedacky ...

Petr Broža
23. června • 12:29

1,4 55 kW se do Fabie dělá i v Comfortu; mimochodem, můžete si pořídit Fabii Creation ve velmi slušné výbavě (364 tisíc) + klima (poloautomat) za 35 tisíc. Vychází mi to docela dobře... Za podobně vybavenou Micru dáte zhruba stejně.

Petr
28. června • 21:04

+ 10 000 verze kombi is metalízou.

xX
23. června • 13:53

Fabia Creation je akcni model a ten by IMHO nemel byt srovnavan s beznymi modely. Jinak vybava Comfort je docela chuda, v podstate nabizi jen to, co je u jinych znacek jiz zakladni vybavou (elektricka okna, zrcatka v barve karoserie, central, 2 airbagy). Proti tomu ma zakladni micra 5dv s 1.0 50kw za 298 tis navic minimalne abs a dalkove ovladany central. Verze s 1.2 (60kw) za 330tis. ma navic jeste posuvnou zadni lavici a radio s CD prehravacem.

BTW kdyz jsme u tech akcnich modelu - za cenu o 10tis kc vyssi nez Fabia Creation 1.4 55kw s klimatizaci muzu mit Nissan Almera 1.5 72kw se bocnimy airbagy, manualni klimatizaci, abs a ebd, aktivnimi operkami, 15palcovymi koly - a pokud vim, Fabie je male auto (super mini), kdezto almera je nizsi stredni trida .... Je stale jeste Fabie tak levna?

Jirka
25. června • 8:00

stačí se podívat do nabídky Škodovky ...  okna v elektrice, volant ve dvou osách, dva airbagy, výškově stavitelné sedadlo řidiče a další a další (Plus Pack se tomu říká) .. to je už od základní verze Classic v cenně..

a ta je tuším od 279 900,-  Jinak otec pořídil Fabku Combi 1.2 47kW, klimatizaci,pal. počítač,Škoda rádio + PlusBack, hagusy,tažné, Construct .. nějaký polepy,zástěrky, širší kola .. a čert ví co ještě ... 350 000 ,-  to stálo .. cca (klima byla zdarma.. to je fakt)

yY
23. června • 16:23

   ...pekne ti to napalili co chytraku xX...   

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
xX
23. června • 17:45

Nojo, uz brecim a stydim se. Buuu, beeee (((.

yY
24. června • 11:34

to nestaci, budes klecet!!

xX
24. června • 15:54

Kdyz jsem si to precetl, tak jsem se tak lek, ze jsem si rozlil caj po pracovnim stole a musel jsem to ted skoro pul hodiny uklizet . Klecet uz neeee, to uz bych vazne nic nestihnul udelat, prosim prosim, smutne koukam (((.

xX
24. června • 16:56

No a ted mi navic chcipnul pocitac, na kterym jsem pracoval a musim pouzivat takovou starou a 450Mhz pomalou sunku (alespon ma 1G pameti a 21" monitor v rozliseni 1600x1200 - asi mam dneska blbej den. Radsi pujdu nekam do hospody ....

Furgon
25. června • 11:52

To bude nejlepší. A už tam zůstaň.

Petr Broža
23. června • 15:07

To vy jste začal srovnávat Micru a Fabii, ne já; mimochodem proč se nebavit o akčních nabídkách - jsou tu a člověk si akční auto může pořídit, proč je tedy diskriminovat. A mimochodem, kde tvrdím, že je Fabia levná? Stejně jako u prvního příspěvků i zde vidíte něco, co pisatel nenapsal...

Doporučujeme

Články odjinud