Test: Nissan Micra zpět na vrcholu své třídy! Má ale jednu zásadní vadu

16 komentářů

Alivo
20. srpna • 19:19

4,4 l/100 km kombinovana spotreba jak jako? Mam sice najeto jenom cca 1500 km v tomhle aute takze chapu, ze to bude vic zrat, ale pod 5 to davam pokud jedu s velmi lehkou nohou po dalnici mezi kaminony cca 90, zadny prudky zrychlovani, brzdim predevsim motorem, jezdim na Vervu 100. S daleko tezsim scenicem 1.9L nafta kde se s rychlosti vubec nemazlim mam spotrebu do 5 L. Jak psali o chovani motoru, tak to muzu potvrdit. 1-3 dokaze opravdu vypalit dopredu jak sidlo, potom je to horsi.
Plyn se musi pridavat velmi jemne, protoze pokud pridate moc, auto nezrychluje dokud trochu nepustite nohu z plynu - to pak zacne naopak zrychlovat. razeni je velmi presny - presny asi neni ale ten spravny vyznam. Spis drhne. Dostat tam rychle trojku chce hodne cviku. Ostatni plusy, interier atd je jinak super. 17cky nemlatej, te kravina. V zatackach sedi perfektne.

Pete
13. července • 18:41

Takže je to jasné. Chcelo by to atmosféru 1,5-1,6 a rozumne poskladaný manuál. Honda by mala znovu vyrábať 84kw 1,5 Vtec-E a ostatní by ho mali povinne montovať do áut veľkosti plus-mínus 4 metre. Bola by zábava a jazdilo by to do 6 litrov.

randomuser
13. července • 11:41

Ty kráso, 5 500 koníků? To klobouček dolů....

Jarr
13. července • 12:20

Oni to po sobe nectou a perou to na prvni dobrou (nebo spis spatnou)...oprava i po 4h stale neni :-))

Kankunen
13. července • 12:39

Oni to už 4 hodiny hledají. :-D. Kdyby tak pracovali doktoři, tak už není koho léčit. Prosím vakcínu na 5 500kg muže.

Kott02
13. července • 11:40

Docela obrovská spotřeba na takto "veliký" motor

Nikoloki
13. července • 10:48

Zpět na vrcholu třídy? Nevšiml jsem si, že získal titul evropské auto roku - jako v roce 1993 :-P …

Aladin
13. července • 10:17

Celkem povedený článek, jsem rád, že ho konečně psal někdo, kdo má vozy rád. Z toho motoru jsem smutný. Přesně takto se choval motor v Rapidu, kterého jsem si vzal na pár dní jako náhradní vůz. Krátce řečeno, od takového motoru rychle pryč. Varující je i zrychlení 13.4s na přeplňovaných 66kw u malého vozu. To jsou ty ztráty vlivem úzkého použitelného rozsahu otáček. Krouťák taky nic moc, spotřeba také ne. No, obsah 0.9 zřejmě funguje jen na emise v laboratoři. Škoda, čekal jsem nějaké luxusnější (a to i technikou) Clio. Tady bude mít asi cenu jen 1.0 atmo s cenou hluboko pod 300tis. Kabina je luxusní, do města to bude v takové konfiguraci dobré.

martin
13. července • 10:05

Mali ten motor urobit modularny: za priplatok druhy 0,9l motorcek, ktory by sa vlozil do Micry k tomu zakladnemu, alebo by sa mohol vybrat a vlozit do kosacky na travu, pre ktoru bol povodne navrhnuty.

Milán
13. července • 13:33

Řídil jste někdo někdy auto s tímto motorem ? Mám ho v Cliu combi. Nepřijde mi že to jede vůbec špatně. Kazdy od toho asi čeká že to bude drtit levý pruhu dálnice. A jezdíme s tím kolem 5,2 a to se neloudáme.

PeteR
13. července • 18:52

No vidíš, a za 5,6 jazdí o hodný kus väčší Pulsar s 1,2t...

asdf
13. července • 10:24

proc furt nejaci kokoti mluvej o sekackach? vzdyt to jede velmi dobre...

Antiautomat
13. července • 18:31

...pretoze zrychlenie ma lepsie aj 40 rokov stary 1.6 osemventil v tazsom aute, trebars O1. Spotreba bude tata ista. Dalsie otazky...

martin
13. července • 15:12

Ty si zjavne este v slusnom aute nejazdil.

Kankunen
13. července • 11:40

Protože kdyby jsi četl článek, tak tam píšou jak to blbě funguje. Kdyby to bylo koncernové auto, tak se to nenapíše na plnou hubu, ale jinak to samé. Prostě je lepší 1,5 atmo a nebo foukat větší motor jen lehce, třeba 1,3 t se stejným výkonem.

QDwI*7qwebh
13. července • 11:03

Protoze nepochopili, ze to patri do holiciho strojku. :-D

Doporučujeme

Články odjinud