Test: Nissan Micra zpět na vrcholu své třídy! Má ale jednu zásadní vadu

martin  |  13. 07. 2017 10:05

Mali ten motor urobit modularny: za priplatok druhy 0,9l motorcek, ktory by sa vlozil do Micry k tomu zakladnemu, alebo by sa mohol vybrat a vlozit do kosacky na travu, pre ktoru bol povodne navrhnuty.

Odpovědět  |   | 
asdf  |  13. 07. 2017 10:24

proc furt nejaci kokoti mluvej o sekackach? vzdyt to jede velmi dobre...

Odpovědět  |   | 
QDwI*7qwebh  |  13. 07. 2017 11:03

Protoze nepochopili, ze to patri do holiciho strojku.

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  13. 07. 2017 11:40

Protože kdyby jsi četl článek, tak tam píšou jak to blbě funguje. Kdyby to bylo koncernové auto, tak se to nenapíše na plnou hubu, ale jinak to samé. Prostě je lepší 1,5 atmo a nebo foukat větší motor jen lehce, třeba 1,3 t se stejným výkonem.

Odpovědět  |   | 
martin  |  13. 07. 2017 15:12

Ty si zjavne este v slusnom aute nejazdil.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  13. 07. 2017 18:31

...pretoze zrychlenie ma lepsie aj 40 rokov stary 1.6 osemventil v tazsom aute, trebars O1. Spotreba bude tata ista. Dalsie otazky...

Odpovědět  |   | 
Milán  |  13. 07. 2017 13:33

Řídil jste někdo někdy auto s tímto motorem ? Mám ho v Cliu combi. Nepřijde mi že to jede vůbec špatně. Kazdy od toho asi čeká že to bude drtit levý pruhu dálnice. A jezdíme s tím kolem 5,2 a to se neloudáme.

Odpovědět  |   | 
PeteR  |  13. 07. 2017 18:52

No vidíš, a za 5,6 jazdí o hodný kus väčší Pulsar s 1,2t...

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  13. 07. 2017 10:17

Celkem povedený článek, jsem rád, že ho konečně psal někdo, kdo má vozy rád. Z toho motoru jsem smutný. Přesně takto se choval motor v Rapidu, kterého jsem si vzal na pár dní jako náhradní vůz. Krátce řečeno, od takového motoru rychle pryč. Varující je i zrychlení 13.4s na přeplňovaných 66kw u malého vozu. To jsou ty ztráty vlivem úzkého použitelného rozsahu otáček. Krouťák taky nic moc, spotřeba také ne. No, obsah 0.9 zřejmě funguje jen na emise v laboratoři. Škoda, čekal jsem nějaké luxusnější (a to i technikou) Clio. Tady bude mít asi cenu jen 1.0 atmo s cenou hluboko pod 300tis. Kabina je luxusní, do města to bude v takové konfiguraci dobré.

Odpovědět  |   | 
Nikoloki  |  13. 07. 2017 10:48

Zpět na vrcholu třídy? Nevšiml jsem si, že získal titul evropské auto roku - jako v roce 1993

Odpovědět  |   | 
Kott02  |  13. 07. 2017 11:40

Docela obrovská spotřeba na takto "veliký" motor

Odpovědět  |   | 
randomuser  |  13. 07. 2017 11:41

Ty kráso, 5 500 koníků? To klobouček dolů....

Odpovědět  |   | 
Jarr  |  13. 07. 2017 12:20

Oni to po sobe nectou a perou to na prvni dobrou (nebo spis spatnou)...oprava i po 4h stale neni

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  13. 07. 2017 12:39

Oni to už 4 hodiny hledají. . Kdyby tak pracovali doktoři, tak už není koho léčit. Prosím vakcínu na 5 500kg muže.

Odpovědět  |   | 
Pete  |  13. 07. 2017 18:41

Takže je to jasné. Chcelo by to atmosféru 1,5-1,6 a rozumne poskladaný manuál. Honda by mala znovu vyrábať 84kw 1,5 Vtec-E a ostatní by ho mali povinne montovať do áut veľkosti plus-mínus 4 metre. Bola by zábava a jazdilo by to do 6 litrov.

Odpovědět  |   | 
Alivo  |  20. 08. 2018 19:19

4,4 l/100 km kombinovana spotreba jak jako? Mam sice najeto jenom cca 1500 km v tomhle aute takze chapu, ze to bude vic zrat, ale pod 5 to davam pokud jedu s velmi lehkou nohou po dalnici mezi kaminony cca 90, zadny prudky zrychlovani, brzdim predevsim motorem, jezdim na Vervu 100. S daleko tezsim scenicem 1.9L nafta kde se s rychlosti vubec nemazlim mam spotrebu do 5 L. Jak psali o chovani motoru, tak to muzu potvrdit. 1-3 dokaze opravdu vypalit dopredu jak sidlo, potom je to horsi.
Plyn se musi pridavat velmi jemne, protoze pokud pridate moc, auto nezrychluje dokud trochu nepustite nohu z plynu - to pak zacne naopak zrychlovat. razeni je velmi presny - presny asi neni ale ten spravny vyznam. Spis drhne. Dostat tam rychle trojku chce hodne cviku. Ostatni plusy, interier atd je jinak super. 17cky nemlatej, te kravina. V zatackach sedi perfektne.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST DS 3 Crossback 1.2 PureTech 155: Odvážní Francouzi jsou zpátky!

DS 3 Crossback 1.2 PureTech 155

Luxusní divize automobilky Citroën se stala samostatnou značkou v roce 2014. Jako první to s modelem DS 7 zkusila s karoserií SUV a nyní nastal čas jít dál. Asi vás nepřekvapí, že jde taktéž o SUV. Proč ne, když je lidé chtějí?

včera | Vladimír Kadera | 16 příspěvků
Vodíkovým Hyundaiem Nexo z Bruselu do Prahy: Není brzo, to Česko je pozadu

Hyundai Nexo na vodík (první svezení)

Hyundai jako jedna z mála automobilek vodíkový pohon nejen testuje, ale nabízí i ve svém sériovém modelu Nexo. Ten se na vybraných trzích už prodává. Měli jsme exkluzivní možnost vyzkoušet si vůz v reálném provozu při cestě napříč Evropou.

12.  9.  2019 | Svět motorů | 37 příspěvků
TEST Suzuki Swift Sport: Kluci se baví, holky budou čumět!

Suzuki Swift Sport

Kdo říká, že musí mít sportovní auto stovky koní, nemluví pravdu. Novému Suzuki Swift Sport jich stačí 140 a stejně se budete usmívat do ucha k uchu.

4.  9.  2019 | Jan Mička | 29 příspěvků

Nejčtenější články

Zaujmout dnešní mládež není snadné. Bývalá hvězda Top Gearu ale našla řešení

Zaujmout dnešní mládež není snadné. Bývalá …

Lék na krizi středního věku podle Richarda Hamonda je opět na scéně. Tentokrát je to ještě větší sranda než minule.

5.  9.  2019 | | 11 N/A
Připadá vám nová Škoda Superb moc drahá? Ceny z roku 2002 to možná změní

Připadá vám nová Škoda Superb moc drahá? Ce…

Při pohledu do archivních ceníků si člověk uvědomí, že to, co je dnes samozřejmostí, kdysi bývalo za tučný příplatek, nebo nebylo vůbec. Podobně můžeme nahlížet i na Škodu Superb z roku 2002, která v základu vycházela na ty samé peníze co dnes.

25.  8.  2019 | | 72 N/A
Nový Renault Clio má české ceny a výbavy. Konkurenti by se měli zamyslet

Nový Renault Clio má české ceny a výbavy. K…

Renault zveřejnil české ceny nového Clia během dnešní tiskové konference. Vůz je v základu o téměř 50 tisíc levnější než Volkswagen Polo a trumfnul i Škodu Fabia.

10.  9.  2019 | | 57 N/A
Motor 1.5 TSI má problém. Svolávací akce neprobíhá, o opravu musíte zažádat

Motor 1.5 TSI má problém. Svolávací akce ne…

Na problémový chod motoru 1.5 TSI si majitelé vozů koncernu VW stěžovali už dlouhou dobu. Opravu sice autorizované servisy řeší, o svolávací akci se však oficiálně nejedná.

30.  8.  2019 | | 191 N/A
Nová Kia Xceed odhaluje ceny. V základu má plno asistentů a LED světlomety

Nová Kia Xceed odhaluje ceny. V základu má …

Novou Kiu Xceed si budete moci už příští týden prohlédnout na výstavě Auta na náplavce. Importér už zveřejnil ceny a nevypadají vůbec zle.

24.  8.  2019 | | 34 N/A