Test: Nissan Maxima QX a Toyota Camry jsou dobrými kapitány svých flotil

Libor  |  02. 12. 2002 19:23

Píšete,že Toyota ne má image výrobce luxusních automobilů, a co Lexus, to není luxus?

Odpovědět  |   | 
Cynik  |  12. 12. 2004 18:27

Ne, Toyota Camri neni Lexus. Je to Toyota. Kdyby to mel byt Lexus, jmenovalo by se to Lexus.

Odpovědět  |   | 
pedant  |  26. 04. 2005 13:01

NE Toyota Camry není Camri
Kdyby to měla být Toyota Camri,
jmenovalo by se to Toyota Camri
ALE je to Camry a je dost dobrá, díky za to

Odpovědět  |   | 
Elsin  |  24. 09. 2005 01:17

A Nissan snad není infiniti?Jestli chcete vidět luxusní auta od nissanu, dejte www.infiniti.com Infiniti s nissanem k sobě mají stejný vztah, jako Toyota Lexus...tj, že Nissan jen prodává své luxusní modely pod jinou značkou, zatím pouze v USA Japosku

Odpovědět  |   | 
Martas  |  27. 08. 2006 20:46

Byl jsem nekolik let spokojenym majitelem vozu Toyota Solara, coz je 2-dverova verze camry (mechanicky shodna) a v porovnanim s kamaradovou Maximou byla pruznejsi (oba to byly 3.0 V6) a hlavne o poznani lepe odhlucnena kabina !

Odpovědět  |   | 
Herec  |  06. 01. 2007 00:55

Sedeli ste uz vobec v Toyote Camry??? Pani a damy je to sila. Mal som cest asi pol roka jazdit na Toyote Camry 3.00, V6 ale to je sila!!!! Skoda o tom viacej pisat.....

Odpovědět  |   | 
Herečka  |  20. 02. 2007 20:42

Ha ha, Šášulo, nejdřív se svez v Maximě, to potom uvidíš, co je to síla

Odpovědět  |   | 
Hans  |  01. 07. 2007 17:59

měl jsem už Toyotu Corollu, pak následovala Carina a tak jsem samozřejmě počítal, že skončím u Camry V6. Ovšem po projetí v Maximě QX bylo vše jinak. Je to kombinace sportovního podvozku s luxusní limuzínou a ejhle - funguje to. Jen bych chtěl vidět jak autor článku jede nepovolenou rychlostí 200 za necelejch 10 litrů. Vychází mi velmi rozdílné výsledky ale je to holt daň za královské svezení. A navíc s ní mohu parkovat kdekoliv aniž by jí chtěl někdo votočit, manželka si pořídila Audi 4 a nemůže od ní odejít dýl než na 13 min. (průmerná rychlost štípnutí takového auta), no a maxima je maximálně pohodlná, víc než celá Audina. Honza

Odpovědět  |   | 
Bob  |  13. 03. 2008 11:25

Souhlasím, Maxima je pořádný kus dále a je to něco, Mám 3V6 již druhou, s oběma dohromady více než 650.000 km a nedám na ně dopustit. Jen je na škodu věci, že se již do Evropy nedováží. Škoda

Odpovědět  |   | 
hranatý  |  03. 04. 2008 19:41

Máte asi pravdu všichni... Jsou to dobrý vozíčky. Mám Toyotu Carinu E 2,0 a zároveň Nissana Maximu QX 3,0. Toyota mi žere 5litrů na 100km a Nissan 7litrů. Ale musím se hodně snažit... Nissan mi tu Toyotu vždy pojezdí, ale kdybych na tom byl zle, tak bych prodal Nissana. Obrečel bych to, ale přežil. Toyoty bych se ale nikdy nezbavil, i když bych musel být půl roku hladem. Nissan je prvotřídní auto pro racionální mozek, ale Toyota je naprostá srdeční záležitost. Přeju všem hodné zdravých kilometrů.

Odpovědět  |   | 
Venca- Ostrov  |  03. 01. 2014 09:22

Mohu jedině souhlasit, jsem majitelem Camry 1,8 TD Liftback(automat),vyrobené v Jap.v r.84.
Před.brzd.kot. jsem měnil ve skoro 200tis km,střed.díl výfuku po 150tis.Měl jsem probl.s automatem,ale ten jsem sám vyřešil.Mezi tím jsem měl Maximu QX V6 3litr 200koní,opět automat-úžasné auto. Škoda,že už se dnes takové spolehlivé,,obýváky,,nevyrábí.A japonské kvalitě se nedá nic vytknout, o tom svědčí i většina světových testů- kde jsou ostatní značky po 100tis km? Je mi 60 a mé auto nakonec bude jistě Japonec.
Děkuji za pozornost, zdraví Venca.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST VW Arteon Shooting Brake 2.0 TDI DSG R-Line: Styl a komfort především

VW Arteon SB 2.0 TDI/147 kW

Že model Arteon dorazí také v provedení kombi, Volkswagen oficiálně potvrdil až loni v červnu. Shooting Brake působí takřka dokonale, ale je takový i ve skutečnosti?

17.  1.  2021 | Jan Mička | 53 příspěvků
TEST Subaru BRZ Final Edition: Devět let nás učilo tlačit na pilu. Teď už naposledy

Subaru BRZ Final Edition

Subaru již devátým rokem připomíná, že teď je ten správný čas na pořízení řidičského kupé za hodně dobré peníze. Kdo i letos zaváhá, nejspíš bude mít na nějakou dobu smůlu.

13.  1.  2021 | Vladimír Kadera | 32 příspěvků
TEST Audi e-tron 55 quattro Sportback: Tichý a hodně nápadný žrout elektřiny

Audi e-tron 55 quattro SB

Audi e-tron jsme tu měli už předloni. Tenkrát jsme s ním vyrazili do Rakouska a zažili pár neočekávaných dobrodružství. Dnes tu máme elegantnější verzi Sportback. Do žádných akcích se ale nehrneme, mrkneme na jeho schopnosti hezky v domácích podmínkách.

10.  1.  2021 | Vladimír Kadera | 118 příspěvků

Nejčtenější články

Legendární Tatra T148 6x6 se vrátila zpět k životu. Poznáte, kde se improvizovalo?

Legendární Tatra T148 6x6 se vrátila zpět k…

I zmenšené modely reálných vozů si zaslouží pořádnou renovaci. Klasický náklaďák od Tatry je toho důkazem.

23.  12.  2020 | | 24 N/A
David Rusol
RenovaceTatraRetro
České kupé ÚVMV 1100 GT předběhlo dobu. Je extrémně vzácné, slaví 50 let

České kupé ÚVMV 1100 GT předběhlo dobu. Je …

Ne nadarmo se říká zlaté české ručičky. Možná to zní jako fráze, ale přísloví je víc než pravdivé. Přesvědčil se o tom i věhlasný italský designer Giorgetto Giugiaro, když na výstavě IEMA – Člověk a automobil v Praze spatřil v roce 1970 sportovní kupé ÚVMV 1100 GT.

25.  12.  2020 | | 104 N/A
Jindra Lasík
Sportovní autaRetro
Nejdražší Dacia Sandero v Česku vypadá takto. Stepway s CVT už víc mít nemůže

Nejdražší Dacia Sandero v Česku vypadá takt…

S uvedením ceníků rozjela Dacia i konfigurátor, ve kterém se můžeme kouknout, jak vypadá ta vůbec nejdražší varianta nového Sandera.

11.  1.  2021 | | 79 N/A
Daniel Fuglevič
Dacia SanderoČeský trhCeny
Co jsou zač luxusní auta z miliardové razie v Praze? Jedním z nich jezdí i Leoš Mareš!

Co jsou zač luxusní auta z miliardové razie…

Sedm luxusních automobilů a řada luxusních hodinek jsou jenom špičkou ledovce.

21.  12.  2020 | | 17 N/A
David Rusol
PolicieLuxusní auta
Nový Fiat Tipo dorazil do Česka. Umí být stále levný, ale o víc peněz se říct nebojí

Nový Fiat Tipo dorazil do Česka. Umí být st…

Fiat Tipo prošel omlazením v loňském říjnu a vedle standardních karosářských variant se nám ukázal i jako crossover. Startuje lehce nad 300 tisíci, není ale problém přesáhnout půl milionu.

6.  1.  2021 | | 28 N/A
Vladimír Kadera
České cenyFiat