Test: Nissan Maxima QX a Toyota Camry jsou dobrými kapitány svých flotil

11 komentářů

Venca- Ostrov
3. ledna • 9:22

Mohu jedině souhlasit, jsem majitelem Camry 1,8 TD Liftback(automat),vyrobené v Jap.v r.84.
Před.brzd.kot. jsem měnil ve skoro 200tis km,střed.díl výfuku po 150tis.Měl jsem probl.s automatem,ale ten jsem sám vyřešil.Mezi tím jsem měl Maximu QX V6 3litr 200koní,opět automat-úžasné auto. Škoda,že už se dnes takové spolehlivé,,obýváky,,nevyrábí.A japonské kvalitě se nedá nic vytknout, o tom svědčí i většina světových testů- kde jsou ostatní značky po 100tis km? Je mi 60 a mé auto nakonec bude jistě Japonec.
Děkuji za pozornost, zdraví Venca.

Herec
6. ledna • 0:55

Sedeli ste uz vobec v Toyote Camry??? Pani a damy je to sila. Mal som cest asi pol roka jazdit na Toyote Camry 3.00, V6 ale to je sila!!!! Skoda o tom viacej pisat.....

Herečka
20. února • 20:42

Ha ha, Šášulo, nejdřív se svez v Maximě, to potom uvidíš, co je to síla B-]

Bob
13. března • 11:25

Souhlasím, Maxima je pořádný kus dále a je to něco, Mám 3V6 již druhou, s oběma dohromady více než 650.000 km a nedám na ně dopustit. Jen je na škodu věci, že se již do Evropy nedováží. Škoda

hranatý
3. dubna • 19:41

Máte asi pravdu všichni... Jsou to dobrý vozíčky. Mám Toyotu Carinu E 2,0 a zároveň Nissana Maximu QX 3,0. Toyota mi žere 5litrů na 100km a Nissan 7litrů. Ale musím se hodně snažit... Nissan mi tu Toyotu vždy pojezdí, ale kdybych na tom byl zle, tak bych prodal Nissana. Obrečel bych to, ale přežil. Toyoty bych se ale nikdy nezbavil, i když bych musel být půl roku hladem. Nissan je prvotřídní auto pro racionální mozek, ale Toyota je naprostá srdeční záležitost. Přeju všem hodné zdravých kilometrů.

Hans
1. července • 17:59

měl jsem už Toyotu Corollu, pak následovala Carina a tak jsem samozřejmě počítal, že skončím u Camry V6. Ovšem po projetí v Maximě QX bylo vše jinak. Je to kombinace sportovního podvozku s luxusní limuzínou a ejhle - funguje to. Jen bych chtěl vidět jak autor článku jede nepovolenou rychlostí 200 za necelejch 10 litrů. Vychází mi velmi rozdílné výsledky ale je to holt daň za královské svezení. A navíc s ní mohu parkovat kdekoliv aniž by jí chtěl někdo votočit, manželka si pořídila Audi 4 a nemůže od ní odejít dýl než na 13 min. (průmerná rychlost štípnutí takového auta), no a maxima je maximálně pohodlná, víc než celá Audina. Honza

Martas
27. srpna • 20:46

Byl jsem nekolik let spokojenym majitelem vozu Toyota Solara, coz je 2-dverova verze camry (mechanicky shodna) a v porovnanim s kamaradovou Maximou byla pruznejsi (oba to byly 3.0 V6) a hlavne o poznani lepe odhlucnena kabina !

Libor
2. prosince • 19:23

Píšete,že Toyota ne má image výrobce luxusních automobilů, a co Lexus, to není luxus?

Elsin
24. září • 1:17

A Nissan snad není infiniti?Jestli chcete vidět luxusní auta od nissanu, dejte www.infiniti.com Infiniti s nissanem k sobě mají stejný vztah, jako Toyota Lexus...tj, že Nissan jen prodává své luxusní modely pod jinou značkou, zatím pouze v USA Japosku

Cynik
12. prosince • 18:27

Ne, Toyota Camri neni Lexus. Je to Toyota. Kdyby to mel byt Lexus, jmenovalo by se to Lexus.

pedant
26. dubna • 13:01

NE Toyota Camry není Camri
Kdyby to měla být Toyota Camri,
jmenovalo by se to Toyota Camri
ALE je to Camry a je dost dobrá, díky za to

Doporučujeme

Články odjinud