Test: Na rozhraní snů a skutečnosti Subaru Impreza

14 komentářů

JN
17. července • 8:21

Reklamní slogan má pravdu. Se Subaru - nezáleží na typu - je opravdu mimořádné svezení. Po dvouleté zkušenosti s Legacy kombi nikdo z naší rodiny už nechce jiné auto. Myslím, že novou Imprezu 1,6 kombi za něco málo přes 500 tisíc si může pořídit každý, kdo pomýšlí na nížší střední třídu. A nákup ojetého Legacy není žádný hazard, kvalita Subaru je pověstná (viz statistiky TÜV).
PeKa píše, že se těší na zimu. Já se těším na každé svezení. Při rychlé jízdě se vynikající vlastnosti auta projeví i na suchu. Jezdil jsem v životě už lecčíms (jako starej Voda , ale se Subaru je to prostě něco jiného. Kdo nezažil, neuvěří.

hlas
15. března • 18:27

Nechci působyt nezdvořile,ale proč jste k testu nezvolili přeplňovaný motor,krytizujete spotřebu subaru ale o slavné 1,8 20V od škodovky se mlčí. Přitom to byl nejhorší motor spotřebou vůbec. Mám zase ten pocit ,že na těch lepších se musí něco najít za každou cenu. Sami přece výte, že spotřeba přeplňované verze je téměř shodná a výkon.....................

Roarke
7. dubna • 11:24

Mam Subaru Imprezu 2.0GX sedan, ne kombi.. Je to paradni auto a uplne kaslu na spotrebu.. to auto za to fakt stoji, i za tu vyssi cenu. Nema ho jen tak nekdo,nevypada jako vsechny ostatni auto kolem, nahon na vsechny 4 je paradni.. v zime nebo v blate,kdy vsichni jezdili na retezech nebo zapadli,tak ja byl absolutne v pohode.. Jizdni vlastnosti jsou skvele a zvuk motoru mne neustale nuti ho tocit ve vyssich otackach :)

Az to splatim a budou nejaky penizky, tak si vemu WRX verzi..

 

zbina
26. dubna • 11:39

Ale v tom testu si dělali legraci o maximálce 180 km/h, že jo?

PeKa
28. května • 16:24

Ne tak úplně. Maximálka je 185. Což není až zas tak mnoho, ale řekl bych že to vůbec nevadí. Do doby než přijde nějaký ten bordel na silnici (blátíčko, sníh, voda, rozsypaný písek a kamínky, železniční přejezd v nepřehledné zatáčce a pod.) se rozdíl Imprezy od ostatních moc nepozná. Pokud se ale podmínky zhorší, pak Impreza pojede v bordelu skoro stále stejně rychle (nemyslím maximálku) a ostatní budou muset pěkně zvolnit. Vím o čem mluvím. Mám za sebou 6 let v Subaru Legacy kombi a tato ÚŽASNÁ vlastnost mě zatím vůbec neomrzela. Je to tak: valná většina lidí - řidičů si přeje až skončí každá zima a já se na ní nevýslovně těším. A v létě umírám nudou. Prostě léto se S. je o ničem.

Vladimír Dolejš
20. března • 16:44

V přemíře snahy o správnou gramatiku vám asi uniklo, že v tomto testu nejde o motor 1,8T 20V, ale o hodnocení vozu a tedy i motoru značky Subaru.

Dingo
15. března • 23:00

Tak za prvé: kritizujete a víte....měkké i, nikoliv y. Za druhé, s Octávií 1,8 20V jsem najezdil 120 tisíc km a na spotřebu si nemohu stěžovat..normální způsob jízdy 7, město 9,5...problém byl v tom, že do Octávií přesedli borci z Favoritů a jezdili s autem s výkonem 125 koní stejně jako s Favo 40kW. Ostatně proti stejnému motoru v Passatu, Golfu, Toledu a A4 nikdo co se týče spotřeby nic nenamítal.....klasické české klišé..jako ostatně vždy. 

Bonno
21. prosince • 17:06

Škoda, že je to tak dlouho. Nevim, proč takovej debil jako ty kritizuje řidiče Favoritů. Přál bych ti jezdit s Favoritem X let, asi by si sklapnul.  Takový blbečky jako si ty mam fakt rád

RedBaron
18. března • 20:55

Kritika motorů 1.8 20V byla i v ostatních koncernových autech dosti zřetelná i v tak germanofilních automobilových časopisech jako je AutoBild. Ten motor se opravdu nepovedl. Dneska už VW nabízí místo něho přepracovaný motor o objemu 2.0 a ne náhodou.

Hassan Abdurrachman
29. května • 8:08

Ja musim s dingem souhlasit, ta 1.8 si papnout umi - zatracene hodne, ale da se s ni jezdit i okolo tech 7 litru.

hlas
18. března • 19:59

Těch 120 000km najezdils asi čtyřicítkou na pětku co ?!!

Ales
15. března • 21:12

cena je však taky někde jinde

 

Cosworth
15. března • 13:26

ale škoda, že to není WRX

Vladimír Dolejš
20. března • 16:34

Na Subaru WRX pochopitelně také dojde, mělo by to být v průběhu dubna. 

Doporučujeme

Články odjinud