TEST: Moto Guzzi Audace Carbon – Pořádná stylovka za půl milionu

11 komentářů

martin
29. září • 14:36

aaa, zase plna diskusia odbornikov, co Guzzi videli akurat tak na ceste v protismere.

Antiautomat
2. října • 15:40

Suhlas, toto nie je nijaky tuctovy jogurt. Pekne masiny!!!

Koza
29. září • 21:16

Presne tak, kdyby ji nekdo z tech honicu videl na zivo a nedej boze meli tu cest se na ni jen posadit, tak by tohle nenapsali 😀

((7sdwch
28. září • 16:20

Kouzelny stroj: Staci dva preklepy v nazu a majitele zcela znemozni: Moto Buzzi Audace Cabron :-D

Joe Doe
29. září • 12:30

Ja myslim, ze kto osedla Moto Guzzi je znemozneny uz z principu, preklepy tomu uz neublizia.

Antiautomat
2. října • 15:38

Vidis a ja napriklad vidim peknu motorku s este krajsie ulozenym Veckom, ktore pri kazdom poriadnom pridani da o sebe vediet onym svojskym, vlastnym sposobom (ak nevieme o co ide, tak sme na takejto nikdy nesedeli). A co este taka stara krasna 850 LeMans...

Rinslet Laurenfrost
28. září • 20:33

hue hue hue maricón

Joe Doe
28. září • 14:16

“studené starty testovaného exempláře nebyly tou nejsilnější zbraní, ale napodruhé či napotřetí se vždy zadařilo”Takze typicky taliansky motocyklovy piece of crap.Raz darmo, najlepsia vec na dvoch kolesach, ktora bola kedy vyrobena v Taliansku, je Honda SH. Najpredavanejsi skuter v Europe.

Antiautomat
28. září • 14:42

...Bimota....

Joe Doe
29. září • 12:33

Bimota? Myslis dielnu, ktora pozvarala ram a posadila do toho motor od niekoho, kto sa v tom vyzna?Bimota napr. vyhrala 350 cc sampionat, ale motorka mala motor Yamaha.

Antiautomat
2. října • 15:35

Bimota pouziva rozne motory, co nie je nic nezvycajne.
Moj favorit je DB8, tuto by som v garazi teda mat chcel :-)Ta motorka je zarucene viac talianska ako BMW nemecke.

Doporučujeme

Články odjinud