Test Mitsubishi Grandis: Voyager pojaponsku

Dalik  |  27. 07. 2007 08:31

Grandis byl před 1,5 rokem mým velkým favoritem, bohužel jen do okamžiku, kdy jsem si do něj sednul. Tvrdé, snadno promáčknutelné plasty, nedostatek odkládacích prostorů (do schránky na palubce se opravdu nic nevejde) nemožnost podélného nastavení volantu a z toho plynoucí nepohodlná (pro mě - 184 cm) poloha za řízením - buď ruce akorát, ale skrčené nohy, nebo nohy akorát a dlouhé ruce, do pravého kolena nepříjemně tlačí tvrdá středová konzola v oblasti řadící páky. Systém skládání a posouvání 2. řady sedadel (zvednout sedák do vertikální polohy a celou lavici posunout vpřed) mě taky nenadchnul. Design hezký a neobvyklý, nakonec jsem však zvolil právě S-max a dobře jsem udělal. Grandis není špatný, ale potřeboval by dotáhnout. Je znát, že byl prvním autem navrhovaným pro vytažení Mitsubishi z těžké krize a šetření na materiálech bylo opravdu znát (ale třeba již nové série jsou na tom lépe).

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  27. 07. 2007 08:51

Grandis mě v reálu hodně zklamal. Interiér ve voze za Mega je pro mě nepřijatelný - plastik, plastik, plastik. Jízdní vlastnosti obstojné, ale S max je o dost dál. Motor 2,0 TDI 100kW nenadchne, spíš naopak. S max jasná volba, ev. léty prověřená dvojčata Sharan/Alhambra, navíc i s možností 4x4. Mitsu bude muset zlevnit a to hodně!

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  03. 01. 2012 06:00

a podívej se na testy spolehlivosti kde asi tak najdeš Alhambru nebo Sharana

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  03. 01. 2012 06:06

i Grandis je 4x4 bohužel se k nám nedováží http://www.autotrader.co.nz/used-cars-for-sale/mitsub... ...

Odpovědět  |   | 
RockSolid  |  27. 07. 2007 11:51

Těším se na chvíli, kdy si přečtu recenzi a nebude tam řeč o měkčených nebo tvrdých plastech - nevím jak vy , ale já je nemačkám, jestli jsou měkké nebo tvrdé - až se nepřipoutám, nebouchne airbag a já to o ně vezmu hlavou, bude mi jedno, jestli jsou měkké nebo tvrdé. Záleží na tom, jestli vržou - Focus měl plasty tvrdé,ale ani nezavrzal, audi měla měkké a vrzala jako kolotoč.

Odpovědět  |   | 
David  |  27. 07. 2007 12:22

Máš pravdu, ono je v podstatě jedno jestli měkké nebo tvrdé, důležité je jak to vypadá jako celek, jak je to spárované, jestli to vrže nebo ne atd atd. Estetický dojem v Grandisu neodpovídá milionu.

Odpovědět  |   | 
Hen  |  27. 07. 2007 13:28

Mekčené, tvrdé, ja osobne vždy keď sadnem do nového auta (pre mňa) tak si ohmatám aj palubovku, ale nie kvôli tomu, aby som vedel akú šlehu dostanem, keď nabúram, ale kvôli komplexnému hodnoteniu, ako na mňa pôsobí interiér. A je pravda, že mäkšie plasty sú výrazne príjemnejšie aj na pohľad aj vtedy, keď mačkám nejaké ovládače. A ak je napísané že plasty sú tvrdé, v mysli mi hneď vyskočí k tomu adekvátna predstava, a je pravda, že nie moc vábivá. Preto ja vítam v článkoch konštatovanie aké sú to plasty, lebo si viem presnejšie predstaviť, ako to vyzerá. A práve aj kvoli tomuto u mna (okrem poruchovosti a zlej aut. prevodovke) napr. Voyager neprichádza do úvahy a potom aj mnohé americké autá, ktoré asi zaspali dobu, alebo sa rýchlo zmenil vkus... Myslím si, že materiál, z ktorého je vyrobený interiér je jeden z najdôležitejších prvkov auta, veď majiteľ ho najviac času vidí z vnútra. vŕzganie - úplne sa s tebou stotožňujem. Málo vecí človeka vie v aute tak naštvať, ako všelijaké pazvuky.

Odpovědět  |   | 
RockSolid  |  29. 07. 2007 22:18

Osahávám jen plasty, na které sahat musím - tj ovladače, knoflíky... nevidím jediný důvod sahat na palubní desku - ta je na koukání - to bych mohl taky začít ochutnávat volůant (kvôli komplexnému hodnoteniu)

Odpovědět  |   | 
Dusan  |  28. 07. 2007 00:45

Ty plasty bych mozna jeste pred srdce prenesl, ale ze auto za vice nez milion ma UMELOHMOTNY volant mi prijde jako naprosto neuveritelne. To hochum sikmookym trosku hrablo ne? Vzdyt kozeny volant je u vsech aut naprosty standard s vyjimkou tech uplne nejlevnejsich.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Dacia Duster 1.3 TCe 130 4x4 N1: Řešení emisní otázky, ovšem s následky

Dacia Duster TCe 130 N1

Dacia od začátku letošního roku nabízí SUV Duster v užitkové variantě N1. Kde se verze vzala a jaká přináší omezení? To jsme zjišťovali v redakčním testu.

včera | Vladimír Kadera | 12 příspěvků
Dlouhodobý test Toyota Yaris 1.5 Hybrid: Zajetá! Super spotřeba je standard (1. díl)

Toyota Yaris 1.5 Hybrid

S titulem evropské Auto roku 2021 (COTY) přichází velká zodpovědnost. A k tomu všemu nové Toyotě Yaris přibyl další úkol: sloužit po dobu šesti měsíců v naší redakci. Nyní přišel čas na první report.

20.  6.  2021 | Jan Mička | 42 příspěvků
TEST Honda CR-V e:HEV 2.0 i-MMD AWD Sport Line: Šetříme, teď už implicitně

Honda CR-V e:HEV 2.0 i-MMD AWD

V této chvíli už Cé-Er-Véčko ve vlastní konfiguraci koupíte jenom jako hybrid. Absence možnosti výběru starosvětského pohonného ústrojí sice zamrzí, ale budoucím majitelům to díky dobrému fungování zřejmě vadit nebude.

18.  6.  2021 | Richard Herbich | 12 příspěvků

Nejčtenější články

Mercedes-Benz SLR po Paris Hilton jel na běžný servis. Majitel se nestačil divit

Mercedes-Benz SLR po Paris Hilton jel na bě…

Luxusní supersporty a grand tourery se teď dají koupit i za třetinu původní ceny. Servisy to ale samozřejmě nezajímá.

7.  6.  2021 | | 41 N/A
David Rusol
Servis
Slavná Tatra 813 prchala před šmejdem z vesmíru. Ve známém filmu ji nepoznáte

Slavná Tatra 813 prchala před šmejdem z ves…

Zřejmě nejslavnější filmové monstrum přivítalo ve svém filmovém univerzu i Tatru 813. Britové postavili pro natáčení celkem tři unikátní přepravníky vesmírných dobrodruhů.

5.  6.  2021 | | 42 N/A
David Rusol
FilmyTatra
Nejluxusnější Škoda Favorit stála víc než nová Felicia. Solitaire je dnes velká rarita

Nejluxusnější Škoda Favorit stála víc než n…

Když veřejnost očekávala felicii, zrodil se nejluxusnější favorit všech dob. Když veřejnost podléhala vábení fabie, zrodila se jedna z nejpůsobivějších felicií. Modely Solitaire a Mystery si byly v mnohém podobné.

29.  5.  2021 | | 2 N/A
Lukáš Prejzek
Škoda FavoritRetro
Kim Kardashian oblékla své Lamborghini Urus do plyše. Otřesný výsledek má účel

Kim Kardashian oblékla své Lamborghini Urus…

Populární modelka a podnikatelka použila své SUV k propagaci nové kolekce oblečení.

14.  6.  2021 | | 7 N/A
David Rusol
CelebrityLamborghini
Škoda konečně ukázala nejsportovnější Octavii RS. Za jedovatost se nepřiplácí

Škoda konečně ukázala nejsportovnější Octav…

Tahle Škoda Octavia RS má údajně sport v srdci. Stoprocentně je však hlasitější a nepůjde přehlédnout.

1.  6.  2021 | | 29 N/A
David Rusol
Octavia RSMotorsportŠkoda