Test Mitsubishi Grandis: Voyager pojaponsku

9 komentářů

Dusan
28. července • 0:45

Ty plasty bych mozna jeste pred srdce prenesl, ale ze auto za vice nez milion ma UMELOHMOTNY volant mi prijde jako naprosto neuveritelne. To hochum sikmookym trosku hrablo ne? Vzdyt kozeny volant je u vsech aut naprosty standard s vyjimkou tech uplne nejlevnejsich.

RockSolid
27. července • 11:51

Těším se na chvíli, kdy si přečtu recenzi a nebude tam řeč o měkčených nebo tvrdých plastech - nevím jak vy , ale já je nemačkám, jestli jsou měkké nebo tvrdé - až se nepřipoutám, nebouchne airbag a já to o ně vezmu hlavou, bude mi jedno, jestli jsou měkké nebo tvrdé. Záleží na tom, jestli vržou - Focus měl plasty tvrdé,ale ani nezavrzal, audi měla měkké a vrzala jako kolotoč.

Hen
27. července • 13:28

Mekčené, tvrdé, ja osobne vždy keď sadnem do nového auta (pre mňa) tak si ohmatám aj palubovku, ale nie kvôli tomu, aby som vedel akú šlehu dostanem, keď nabúram, ale kvôli komplexnému hodnoteniu, ako na mňa pôsobí interiér. A je pravda, že mäkšie plasty sú výrazne príjemnejšie aj na pohľad aj vtedy, keď mačkám nejaké ovládače. A ak je napísané že plasty sú tvrdé, v mysli mi hneď vyskočí k tomu adekvátna predstava, a je pravda, že nie moc vábivá. Preto ja vítam v článkoch konštatovanie aké sú to plasty, lebo si viem presnejšie predstaviť, ako to vyzerá. A práve aj kvoli tomuto u mna (okrem poruchovosti a zlej aut. prevodovke) napr. Voyager neprichádza do úvahy a potom aj mnohé americké autá, ktoré asi zaspali dobu, alebo sa rýchlo zmenil vkus... Myslím si, že materiál, z ktorého je vyrobený interiér je jeden z najdôležitejších prvkov auta, veď majiteľ ho najviac času vidí z vnútra. vŕzganie - úplne sa s tebou stotožňujem. Málo vecí človeka vie v aute tak naštvať, ako všelijaké pazvuky.

RockSolid
29. července • 22:18

Osahávám jen plasty, na které sahat musím - tj ovladače, knoflíky... nevidím jediný důvod sahat na palubní desku - ta je na koukání - to bych mohl taky začít ochutnávat volůant (kvôli komplexnému hodnoteniu):-D

David
27. července • 12:22

Máš pravdu, ono je v podstatě jedno jestli měkké nebo tvrdé, důležité je jak to vypadá jako celek, jak je to spárované, jestli to vrže nebo ne atd atd. Estetický dojem v Grandisu neodpovídá milionu.

Dalik
27. července • 8:31

Grandis byl před 1,5 rokem mým velkým favoritem, bohužel jen do okamžiku, kdy jsem si do něj sednul. Tvrdé, snadno promáčknutelné plasty, nedostatek odkládacích prostorů (do schránky na palubce se opravdu nic nevejde) nemožnost podélného nastavení volantu a z toho plynoucí nepohodlná (pro mě - 184 cm) poloha za řízením - buď ruce akorát, ale skrčené nohy, nebo nohy akorát a dlouhé ruce, do pravého kolena nepříjemně tlačí tvrdá středová konzola v oblasti řadící páky. Systém skládání a posouvání 2. řady sedadel (zvednout sedák do vertikální polohy a celou lavici posunout vpřed) mě taky nenadchnul. Design hezký a neobvyklý, nakonec jsem však zvolil právě S-max a dobře jsem udělal. Grandis není špatný, ale potřeboval by dotáhnout. Je znát, že byl prvním autem navrhovaným pro vytažení Mitsubishi z těžké krize a šetření na materiálech bylo opravdu znát (ale třeba již nové série jsou na tom lépe).

Pavel
27. července • 8:51

Grandis mě v reálu hodně zklamal. Interiér ve voze za Mega je pro mě nepřijatelný - plastik, plastik, plastik. Jízdní vlastnosti obstojné, ale S max je o dost dál. Motor 2,0 TDI 100kW nenadchne, spíš naopak. S max jasná volba, ev. léty prověřená dvojčata Sharan/Alhambra, navíc i s možností 4x4. Mitsu bude muset zlevnit a to hodně!

Mirek
3. ledna • 6:06

i Grandis je 4x4 bohužel se k nám nedováží http://www.autotrader.co.nz/used-cars-for-sale/mitsub... ...

Mirek
3. ledna • 6:00

a podívej se na testy spolehlivosti kde asi tak najdeš Alhambru nebo Sharana :-P

Doporučujeme

Články odjinud