TEST Mitsubishi Eclipse Cross 1,5 Turbo: Odraz dnešní doby. Povedený?

7 komentářů

vana
28. února • 7:08

Je samozřejmě fajn, když motor nabere plný krouťák už v 1500 otáčkách, jak píše autor testu. Jen by mě zajímalo, proč teda v tabulce technických dat udává nástup maxima až při 1800 otáčkáchA taky je fajn že maximálka 200 km/h a zrychlení přes 9 s jsou plně dostačující. Protože třeba Alhambra 2.0 TDI má oba parametry lepší, ale přesto byla dle nedávného testu tak na hranici použitelnosti

Seabow
27. února • 19:56

2.2d ma dostat 8st. HDM automat a nie variator ako je v clanku

Zdeny Horáček (3MPS)
27. února • 19:19

Donedávna jsem byl velkým příznivcem japonských značek. Bohužel, čím dál více přemýšlím, jestli to je ještě tak. Směr, kterým se ubírá nyní mjejich dyzajn, je prostě katastrofální. Nedržet to ještě trochu Subaru a Mazda, je to tragedie. Nový Civic-ultrahnus. toto-ultrahnus. lexus-to samý...Panebože, copak auto musí být z akžadou cenu přeplácané otvory, hranami, prolisy, výstupky??? začínám čím dál tím více inklinovat k renaultům. třeba Talisman je v dnešní době vyloženě dyzajnový skvost. Nebo Megane, Clio...

GR8
27. února • 19:53

Design jak vsichni vime je silne subjektivni zalezitost. Ja jsem rad za kazdou zajimavou karu kterou potkam na silnici. Napr. takovou novou Mazdu vzdy rad potkam protoze me bavi jejich design. Je to i tim ze podobnych vozu moc nevidis. Stejne je to s Talismanem. Videl jsem jich fakt jen par a kdyz tak se vzdy otocim. Renault ma posledni kusy vazne paradni. Jen interier mam radeji v horizontalnim reseni. Tento Cross jsem jeste nevidel ale na videu se mi docela libi.

petr r. (petrumr)
27. února • 19:17

tak moje - auto okna jenom u řidiče?, co ten klíček? To nemá elektronickou ruční brzdu? Zadní partie připomíná rextona. Japonci by se měli podívat do koreje, jak jejich učni dělají auta. A jak se píše o karogu- sundej si ty brýle, škoda je asi o třicet roků ve předu než tenhle stařičskéj vergl.

Jouda
27. února • 14:39

"Horní partie jsou dokonce z měkčeného plastu." - Týýý vole, tomu říkám luxus... Sice to má i moje 17let stará Laguna, ale tady budou ty plasty určitě extraměkké :D

Kvicala
27. února • 14:03

Japonsky Karoq - proc se to neobjevilo v titulku clanku? Mohla byt lepe splnena denni norma stanovena oddelenim PR.Nechapu...

Doporučujeme

Články odjinud