Sorry, ale to je snad nejtrapnější titulek, co sem kdy viděl :-D:-D:-D:-D:-D musí to bejt dřina vymejšlet to ;-)
!!!
Jdi uz s tim spamem do prdele resp. na nejaky uhersky server!
Taky žádám admina aby tomu chudákovi udělil trvalý ban. Tak trapné honění příspěvku se hned tak nevidí.
Prečo to voláš spam?!!!!!!TY PACO!!!§:-/:-/:-/:-/:-/:-/3-[3-[3-[3-[3-[3-[3-[
:-/:-/
stupida, vůl, imbecil, debil, idiot, buzerant, nevzdelane, kreten, hlupak, nemožák, nemoga , lalo, c1u1j, p00šák, blbeček, strašidlo, horor, 12-ročný, !!!, odporný, hrôzostašný, nemoga, vajco...), laktibrada, odporák, chuligán, dedinčan, hulvát, opilen, napitý, KRČMáR!
chront. déžo, op...
titulok je celkom vystizny, Japonsko je jedna z mala krajin v ktorej je percento naftovych motorov bliziace sa nule a dieslove motory sa vyrabaju viac menej iba pre Europu, ked si pozriete ponuku motorov od japoncov tak diesle su len niekde na okraji hlavne v devatdesiatych rokoch, preto je to zaujimava kombinacia japonske auto a diesel
Dobrý den, děkuji, jsem rád, ti důvtipnější podstatě titulku porozuměli. Ještě před několika lety totiž skutečně patřila japonská auta s naftovými motory k raritám. Zato dávat znění titulku do souvislosti s dotazem, "kolik mi AAA platí", to jsem nepochopil.
To viete, nevzdelanci..:-(:-(
Tak ono jiste neni snadne vymyslet tisice titulku rocne ;) Ale byva hur, zrovna tento mi neprijde byt spatny, naopak je myslim celkem chytry, snazi se zaujmout nestandardni kombinaci ojety japonec + nafta, coz u sest let starych aut moc bezna kombinace...
Já myslím, že je tu už pomerne okukáný nadpis, takže nevuiem čo tomu chron.. na tom vadí!!!!!
Hrůůůza, že také něco můžeš napsat! AAA pltí dost?
Vieš nemá čo robiť!
Bez ohladu na titulok toto auto je vyborny "drzak". Moj dedo hrkoce v jednom co ma na tachometri skoro 500 000km a hravo jazdi dalej. Znami mal vo firme dve ako sluzobne a jedna isla prec s 420 000km a jedna s 350 000km,bez nejakych vaznejsich poruch a verim ze jazdia dodnes.Stare dobre casi,nove auta tolko km bez 15 oprav uz spravia len velmi tazko.
S tou spolehlivostí souhlasím, moje Carisma 1.6 (76kW) z r. 2002 během najetých 110 tis. km nepotřebovala mimo pravidelného servisu, nedávno brzd. desek a spíše preventivní výměny vod. pumpy nic. Teď se už ozývajízepředu stabilizátory a brzy dojde na kotouče. V záruce byl měněn panelovládání stahování oken - tlačítka vyskočily ze svých závěsů - takže praktickyidentické závady s popisovaným vozem. Hned u nového vozu byly měněny světlomety - zatékalo do nich, to byl problém, který trápil víc majitelů. Tadyvšak japonce, resp. holanďany omlouvá fakt, že byly vyráběny v ČR.
No tak Bože! Je to japonská kvalita!Je to samozrejmeosť!
Dobre!Nehovorím, že nesúhlasím, ale čo to ehmm, ehmm, hmmm má sopločné s titulkom?!!!
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.