Test Mitsubishi Carisma DI-D: naftový japonec

19 komentářů

Peugeotak
9. října • 2:42

Sorry, ale to je snad nejtrapnější titulek, co sem kdy viděl :-D:-D:-D:-D:-D musí to bejt dřina vymejšlet to ;-)

Mark 
9. října • 17:35

!!!

Lojza von Schweinfurth
9. října • 19:12

Jdi uz s tim spamem do prdele resp. na nejaky uhersky server!

ka-spel
10. října • 13:23

Taky žádám admina aby tomu chudákovi udělil trvalý ban. Tak trapné honění příspěvku se hned tak nevidí.

Mark 
9. října • 20:09

Prečo to voláš spam?!!!!!!TY PACO!!!§:-/:-/:-/:-/:-/:-/3-[3-[3-[3-[3-[3-[3-[

Mark 
9. října • 17:35

:-/:-/

Mark 
9. října • 17:34

stupida, vůl, imbecil, debil, idiot, buzerant, nevzdelane, kreten, hlupak, nemožák, nemoga , lalo, c1u1j, p00šák, blbeček, strašidlo, horor, 12-ročný, !!!, odporný, hrôzostašný, nemoga, vajco...), laktibrada, odporák, chuligán, dedinčan, hulvát, opilen, napitý, KRČMáR!

Mark 
9. října • 17:38

chront. déžo, op...

matoza
9. října • 13:54

titulok je celkom vystizny, Japonsko je jedna z mala krajin v ktorej je percento naftovych motorov bliziace sa nule a dieslove motory sa vyrabaju viac menej iba pre Europu, ked si pozriete ponuku motorov od japoncov tak diesle su len niekde na okraji hlavne v devatdesiatych rokoch, preto je to zaujimava kombinacia japonske auto a diesel

Jiří Duchoň, autor
9. října • 14:41

Dobrý den, děkuji, jsem rád, ti důvtipnější podstatě titulku porozuměli. Ještě před několika lety totiž skutečně patřila japonská auta s naftovými motory k raritám. Zato dávat znění titulku do souvislosti s dotazem, "kolik mi AAA platí", to jsem nepochopil.

Mark 
9. října • 17:38

To viete, nevzdelanci..:-(:-(

Jerry
9. října • 11:58

Tak ono jiste neni snadne vymyslet tisice titulku rocne ;) Ale byva hur, zrovna tento mi neprijde byt spatny, naopak je myslim celkem chytry, snazi se zaujmout nestandardni kombinaci ojety japonec + nafta, coz u sest let starych aut moc bezna kombinace...

Mark 
9. října • 17:37

Já myslím, že je tu už pomerne okukáný nadpis, takže nevuiem čo tomu chron.. na tom vadí!!!!!

jjg
9. října • 8:32

Hrůůůza, že také něco můžeš napsat! AAA pltí dost?

Mark 
9. října • 17:35

Vieš nemá čo robiť!

Roman
9. října • 9:12

Bez ohladu na titulok toto auto je vyborny "drzak". Moj dedo hrkoce v jednom co ma na tachometri skoro 500 000km a hravo jazdi dalej. Znami mal vo firme dve ako sluzobne a jedna isla prec s 420 000km a jedna s 350 000km,bez nejakych vaznejsich poruch a verim ze jazdia dodnes.Stare dobre casi,nove auta tolko km bez 15 oprav uz spravia len velmi tazko.

Ivoš
9. října • 20:51

S tou spolehlivostí souhlasím, moje Carisma 1.6 (76kW) z r. 2002 během
najetých 110 tis. km nepotřebovala mimo pravidelného servisu, nedávno brzd. desek a spíše preventivní výměny vod. pumpy nic. Teď se už ozývají
zepředu stabilizátory a brzy dojde na kotouče. V záruce byl měněn panel
ovládání stahování oken - tlačítka vyskočily ze svých závěsů - takže prakticky
identické závady s popisovaným vozem. Hned u nového vozu byly měněny
světlomety - zatékalo do nich, to byl problém, který trápil víc majitelů. Tady
však japonce, resp. holanďany omlouvá fakt, že byly vyráběny v ČR.

Mark 
9. října • 20:57

No tak Bože! Je to japonská kvalita!Je to samozrejmeosť!

Mark 
9. října • 17:36

Dobre!Nehovorím, že nesúhlasím, ale čo to ehmm, ehmm, hmmm má sopločné s titulkom?!!!

Doporučujeme

Články odjinud