Test Mini Paceman SD All4: ukaž, že na to máš [na druhou]

V létě minulého roku jsme poprvé psali o Mini Paceman, které v testu de facto nedopadlo špatně, ale závěr se nesl v duchu, že nevíme, komu je podobný vůz vlastně určen. Nedávno k nám ovšem zavítal tento model ještě jednou a v dané konfiguraci dokázal umocnit onu nezodpovězenou otázku minimálně na druhou.
Seznam kapitol
  1. Úvod, Starý známý
  2. Sportovně Dieselový
  3. Ukaž, že na to máš2, Technické údaje
  4. Fotogalerie
Test Mini Paceman Cooper S – ukaž, že na to máš

Test Mini Paceman Cooper S – ukaž, že na to máš

Minule se do redakce dostavil Paceman ve verzi s přeplňovanou benzinovou jedna-šestkou, automatem a pohonem předních kol. Napodruhé jsme vyzkoušeli něco ještě crossoverovějšího (to je hrozné slovo). Pod kapotou byste tentokrát našli vrcholný naftový dvoulitr, spojený opět s automatem a pohonem všech kol. Cena takového kousku patří u tohoto modelu mezi ty nejvyšší. Vlastně je dražší už jenom JCW.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Kříženec kupé, SUV a městského automobilu dorazil do redakce tentokrát s dieselem a pohonem všech kol. Zajímavá kombinace.

Starý známý

Měli jsme tu Countrymana, měli jsme také zmiňovaného Pacemana, takže další setkání se klidně může nést v duchu „starý známý“. Paceman je jednoznačně o stylu. Když nechcete z nějakého důvodu běžný hatchback, ale zároveň potřebujete třídveřovou karoserii a nějaké ty plasty na karoserii, Paceman bude tou správnou volbou.

Napadáme mě ale ještě jeden důvod. Když nevíte, co vlastně chcete, tak Paceman opět vyzkoušejte. Dává totiž od všeho trochu. A moc jich na silnici nepotkáte, což může být také pádný argument. Ve finále to je docela pěkné auto. Prostě stylovka.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
Paceman je především o designu, který je povedený. Cena blížící se 800 000 Kč vám pak také zaručí jistou exkluzivitu. Mnoho Pacemanů u nás nepotkáte.

Interiér je už obehraná písnička. Kam se podíváte, tam uvidíte nějaký kruh nebo alespoň něco kulatého. Mini obecně není automobilka, kde by se dalo použít hodnocení typu strohý nebo fádní. Stejně tak Paceman není vůz, kde byste mohli hodnotit interiér jako přehledný. Ovšem to už jsme rozebírali minule, stejně jako prostor pro čtyři cestující.

Mini Clubman vyroste v regulérní kombík, „mini“ není ani náhodou

Mini Clubman vyroste v regulérní kombík, „mini“ není ani náhodou

Diesel na první pohled samozřejmě nerozeznáte, ovšem v interiéru se skrývá jeden drobný detail, který bych rád zmínil. Velký otáčkoměr, který má řidič před sebou, je hrdě číslován až do sedmi tisíc. Jen tak mimochodem maximum, kam vás automat pustí, jsou 4500 ot./min. Ale chápu, otáčkoměr končící na pěti tisících by vypadal dost prázdně.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Úvod, Starý známý
  2. Sportovně Dieselový
  3. Ukaž, že na to máš2, Technické údaje
  4. Fotogalerie
Minitest Subaru Forester 2.0i-L: Vylepšený kmet dostal dvě oči navíc

Subaru Forester 2.0iL (minitest)

Forester chce v letošním roce k poctivému podvozku nabídnout i porci aktivní bezpečnosti. Přesvědčí matador kategorie i ty "bezpečně smýšlející"?

včera | Milan Lažanský | 1 příspěvek
Minitest Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC: Jsou vylepšení znát?

Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC (minitest )

Mitsubishi ASX se v provedení modelového roku 2018 nezměnilo po technické stránce, zapracovalo ale na designu.

13.  1.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
TEST Kia Stinger GT 3.3 T-GDI AWD: Díky, Alberte!

Kia Stinger GT 3.3 T-GDI AWD

Trvalo více než pět let, než Kia přetavila fantastický koncept GT v produkční auto. Najala na to ty správné lidi a výsledkem je gran turismo, který nemá v historii značky obdoby.

11.  1.  2018 | Jan Mička | 114 příspěvků