Test Mini Paceman SD All4: ukaž, že na to máš [na druhou]

V létě minulého roku jsme poprvé psali o Mini Paceman, které v testu de facto nedopadlo špatně, ale závěr se nesl v duchu, že nevíme, komu je podobný vůz vlastně určen. Nedávno k nám ovšem zavítal tento model ještě jednou a v dané konfiguraci dokázal umocnit onu nezodpovězenou otázku minimálně na druhou.
Seznam kapitol
  1. Úvod, Starý známý
  2. Sportovně Dieselový
  3. Ukaž, že na to máš2, Technické údaje
  4. Fotogalerie
Test Mini Paceman Cooper S – ukaž, že na to máš

Test Mini Paceman Cooper S – ukaž, že na to máš

Minule se do redakce dostavil Paceman ve verzi s přeplňovanou benzinovou jedna-šestkou, automatem a pohonem předních kol. Napodruhé jsme vyzkoušeli něco ještě crossoverovějšího (to je hrozné slovo). Pod kapotou byste tentokrát našli vrcholný naftový dvoulitr, spojený opět s automatem a pohonem všech kol. Cena takového kousku patří u tohoto modelu mezi ty nejvyšší. Vlastně je dražší už jenom JCW.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Kříženec kupé, SUV a městského automobilu dorazil do redakce tentokrát s dieselem a pohonem všech kol. Zajímavá kombinace.

Starý známý

Měli jsme tu Countrymana, měli jsme také zmiňovaného Pacemana, takže další setkání se klidně může nést v duchu „starý známý“. Paceman je jednoznačně o stylu. Když nechcete z nějakého důvodu běžný hatchback, ale zároveň potřebujete třídveřovou karoserii a nějaké ty plasty na karoserii, Paceman bude tou správnou volbou.

Napadáme mě ale ještě jeden důvod. Když nevíte, co vlastně chcete, tak Paceman opět vyzkoušejte. Dává totiž od všeho trochu. A moc jich na silnici nepotkáte, což může být také pádný argument. Ve finále to je docela pěkné auto. Prostě stylovka.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
Paceman je především o designu, který je povedený. Cena blížící se 800 000 Kč vám pak také zaručí jistou exkluzivitu. Mnoho Pacemanů u nás nepotkáte.

Interiér je už obehraná písnička. Kam se podíváte, tam uvidíte nějaký kruh nebo alespoň něco kulatého. Mini obecně není automobilka, kde by se dalo použít hodnocení typu strohý nebo fádní. Stejně tak Paceman není vůz, kde byste mohli hodnotit interiér jako přehledný. Ovšem to už jsme rozebírali minule, stejně jako prostor pro čtyři cestující.

Mini Clubman vyroste v regulérní kombík, „mini“ není ani náhodou

Mini Clubman vyroste v regulérní kombík, „mini“ není ani náhodou

Diesel na první pohled samozřejmě nerozeznáte, ovšem v interiéru se skrývá jeden drobný detail, který bych rád zmínil. Velký otáčkoměr, který má řidič před sebou, je hrdě číslován až do sedmi tisíc. Jen tak mimochodem maximum, kam vás automat pustí, jsou 4500 ot./min. Ale chápu, otáčkoměr končící na pěti tisících by vypadal dost prázdně.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Úvod, Starý známý
  2. Sportovně Dieselový
  3. Ukaž, že na to máš2, Technické údaje
  4. Fotogalerie
TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

19.  6.  2018 | Jan Mička | 61 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků