Drahý Miláně. Jsi bezcharakterní ocas.
Za druhé.
Čína a komunistická strana, která v této zemi vládne stejně, jako v Severní Koreji (jen jen je tam na oko povolený obchod) nezná pojem duševní vlastnictví nezná vývoj, vlastní nápad, myšlenky. Vše co vyrábí je okopírované. Pro ně je dokonce čest umět kopírovat!!!
Jedná věc je, že číňané jsou pracantů, jako nikdo na světě + Japonci. Druhá věc je, 6e oni nic neumí. Vše je musíš naučit. Technologie kradou kopírují. Dovezou pak okopírují a vyrábí.
Příklad ekonomiky číňanů např u skútrů
Fabrika Long Si Thung okopíruje skútr Yamaha vyrobí noname skútr. Pak praská tisíce skůtrů měsíčně. Má katalog výrobků bez názvů.
Ty evropan tam přijedeš vybereš si v katalogu, že chceš vyrábět tenhle tenhle tenhle a tenhle v těhlech barvách. Zaplatíš v dolarech 2 kontejnery skútrů v bednách včetně dopravy a fabrika ti je vyrobí. Na skůtry ti dá značku, kterou ty budeš cht8t. Třeba skútry značky MILAN. Ty si v ČR zajistíš homologaci, návody k obsluze, prodejní místa a skútry MILAN budeš v ČR prodávat. A jelikož budeš český prodejce můžeš hezký lhát, jak prodáváš české skútry MILAN, jak jsi česká firma. Přitom to bude chodit v bednách lodí z Číny.
A takto to dělá např pan Rohan a jeho "česká" Kentoya, která existuje pouze v ČR a je to jen Brand noname skútrů z Číny. Jinde ne. Stejné skútry prodává i Autokelky jen se samolepku Maxim. Nebo třeba kola Mountfield(MTF) což je také pouze a jen samolepka na kolech z Číny. Stejně skútry Motorro nebo Yuki, e kola EasyBike atd.....
Takto je to u oblečení, elektroniky a všeho!!!
A bude i v autech. Jen otázka času.
Budeš chtít mít značku svých aut. V Číně ti vyrobí auta s logem MILAN. Ostatní úplně stejné.