TEST MG HS 1.5 TGI DCT Exclusive: V maximální výbavě za cenu průměrné Škody Karoq!

51 komentářů

mika cilic
24. září • 2:40

Myslím, že tohle auto je hodně podceňované! a musí získat uznání od lidí
https://tutuapp.uno/... , https://9apps.ooo/...

A teď realita...
23. května • 5:05

Čína předstihla Japonsko na pozici největšího světového vývozce aut | auto.czhttps://www.auto.cz/cina-predstihla-japonsko-...

Hulmi Ukolen
22. května • 4:47

Než komoušský auto z Číny raději kuřbu od staré vousaté cikánky!

pacho
21. května • 10:55

treba si uvedomiť, že v podobnej situácii bolo japosnko v 50-60tych rokoch, tiež sme sa im vysmievali,a vypálili rybnik VW. Detto korea pre 25 rokmi, veľká sranda, a teraz sa minimálne doťahujú na VW, ak ho už neprednbehli. Takže čiňanom by som sa nesmial, lebo sú veľmi vážna konkurencia európe, pre nás bohu žiaľ.

Tak je to
21. května • 17:46

Japonci mají svou chvilku slávy za sebou.

homer
21. května • 17:45

Co to píšeš za blbosti? Japonec v Evropě defacto zavírá krám a korejce si slusnej Evropan nekoupí. Takže Číňana budou provozovat jenom zoufalci s vazbou na jejich showroom.

Standa Č.
2. února • 19:44

To jsme tu ale jeden neslušný evropan vedle druhého. Otevři oči a podívej se jaká auta nám tu jezdí

D
20. května • 20:46

Fuj

i20
20. května • 7:40

Hledám přítele kolouška na teplé večery plné hlubokých zážitků.
Najdu tě??😘😘

Vazbič
22. května • 4:50

Měl bych zájem srnečku.Tvá prdel pozná tvrdou dobu temna!

homer
19. května • 15:51

To platí furt. Kdo by chtěl volítanýho korejce nebo dachnu.

Honimir
19. května • 11:01

Ta vybava je za tu cenu skvela ... jako mamacar nekam mimo Prahu asi super. Ty Prahy a kolon bych asi radsi videl hybrid, ci neco s lepsim odpichem kvuli pripojovacim pruhum a kruhacum.

buds
19. května • 19:22

No zatím bych se ještě u toho mamacaru bál pojízdnosti, právě ženě chceš pokud možno pořídit auto, který dvakrát do roka zavezeš na přezutí a kontrolu a jinak do toho budeš lít jen benzín a kapalinu do ostřikovačů, olej pokud možno jen na těch kontrolách - prostě bezúdržbovka bez starostí. U těch číňanů je śpolehlivost zatím ještě věc neznámá, síť servisů řídká a dostupnost ND se taky neví, je sice pěkný, že máš levnej mamacar, ale aby ti dva měsíce nečekal v servisu na nějakej podělanej díl z Číny

Honimir
19. května • 23:04

To čekání na díl a pořád něco rozbitého je spíše znak BMW...

Q
19. května • 12:18

To ano, cena super. Ale lze také očekávat rychlejší ztrátu hodnoty než u zavedené evropské či korejské konkurence a asi i o něco vyšší provozní náklady (spotřeba, údržba). Takže ve výsledku to nevidím jako supervýhodnou nabídku. Ale rozhodnou zákazníci.

Honimir
19. května • 13:14

Jo magicke slovo zustatkova cena ... tady to v plne palbe a spoustou bezpecnostnich prvku je za 800. Za to bude nejaky holobyt Karoq, ktery je jeste mensi.Budou pak po 5 letech stat stejne? Navic realne na zustatkovou ma hodne vliv spoustu faktoru, jako jestli Vam to nekdo na parkoviste odre a budete pak muset do lakovny ... pak spoustu borcu s merickou laku budou rikat kde co a budou rikat, ze muzete byt rad, ze si to od vas nekdo vezme.Zustatkova hodnotu ma smysl uvazovat jen u fleetu, kde tech aut mate hodne. U toho jednoho je to o stesti. Navic to pak bude o par desitek tisic. A mezi tim celou dobu jezdite v bezpecnejsim a pohodlnejsim aute.

Q
19. května • 14:07

Zůstatková hodnota (respektive amortizace) by měla zajímat i soukromého kupujícího, který neplánuje, že auto bude mít 10 a více let. U některých aut se může stát, že je pak bazary nechtějí vykupovat a prodejci je nechtějí na protiúčet.
Pamatujete před 20 lety auta jako Daewoo Leganza nebo Kia Magentis? Vyšly o hodně levněji než evropská auta, ale pokud to někdo po 5 letech prodal, vyšlo ho to v amortizaci mnohem dráž, i když na tom nebyl škrábanec.

Milan
19. května • 10:37

Doby kdy Čína kopírovala (jak si někteří pořád myslí.) už jsou dávno pryč. Uvědomte si že Čína je obrovská ekonomika která dodá tom co se zákazník požaduje. Takže pokud tady budeme kupovat čínský stroje typu Jungmang, bude je sen výrobce dodávat. A myslím pořád budeme smát že nic neumí vyrobit. Budu muset prodávat kvalitní a sofistikované stroje například cfmoto, bude Čína dodávat cfmoto. (Ano existují lepší značky než CS moto o tom se nehádám, ale za ty peníze za které se to prodávají nic lepšího neseženete.

Analus Vaginus Meridius
20. května • 7:32

Drahý Miláně. Jsi bezcharakterní ocas.Za druhé.
Čína a komunistická strana, která v této zemi vládne stejně, jako v Severní Koreji (jen jen je tam na oko povolený obchod) nezná pojem duševní vlastnictví nezná vývoj, vlastní nápad, myšlenky. Vše co vyrábí je okopírované. Pro ně je dokonce čest umět kopírovat!!!
Jedná věc je, že číňané jsou pracantů, jako nikdo na světě + Japonci. Druhá věc je, 6e oni nic neumí. Vše je musíš naučit. Technologie kradou kopírují. Dovezou pak okopírují a vyrábí. Příklad ekonomiky číňanů např u skútrůFabrika Long Si Thung okopíruje skútr Yamaha vyrobí noname skútr. Pak praská tisíce skůtrů měsíčně. Má katalog výrobků bez názvů.
Ty evropan tam přijedeš vybereš si v katalogu, že chceš vyrábět tenhle tenhle tenhle a tenhle v těhlech barvách. Zaplatíš v dolarech 2 kontejnery skútrů v bednách včetně dopravy a fabrika ti je vyrobí. Na skůtry ti dá značku, kterou ty budeš cht8t. Třeba skútry značky MILAN. Ty si v ČR zajistíš homologaci, návody k obsluze, prodejní místa a skútry MILAN budeš v ČR prodávat. A jelikož budeš český prodejce můžeš hezký lhát, jak prodáváš české skútry MILAN, jak jsi česká firma. Přitom to bude chodit v bednách lodí z Číny.
A takto to dělá např pan Rohan a jeho "česká" Kentoya, která existuje pouze v ČR a je to jen Brand noname skútrů z Číny. Jinde ne. Stejné skútry prodává i Autokelky jen se samolepku Maxim. Nebo třeba kola Mountfield(MTF) což je také pouze a jen samolepka na kolech z Číny. Stejně skútry Motorro nebo Yuki, e kola EasyBike atd.....
Takto je to u oblečení, elektroniky a všeho!!!
A bude i v autech. Jen otázka času.
Budeš chtít mít značku svých aut. V Číně ti vyrobí auta s logem MILAN. Ostatní úplně stejné.

Analus Vaginus Meridius
20. května • 7:38

Číňani na tom tak vydělávají, že si dnes platí desítky designérů z celého světa. Pak to čínský dělník za pár šupů vyrobí.
A nečekejte, že zde budou auto nějak levná. Číňané už veřejně hlásí, že zde budou auta prodávat za ceny evropských značek. Že se cenou rozhodně podbízet nebudou!!!!
Za mě rozhodně čínu doma nikdy!!!

:-(
19. května • 11:34

Přeji si, aby se VW a ostatní automobilky rychle vzpamatovali a měl jsem možnost utratit své peníze tak, aby zůstaly více v Evropě. Ale jestli budou tuzemské vozy znatelně zaostávající nebo znatelně dražší, tak na to kašlu a kupuji Číňana, i když nerad.

Si Ťin- Pching
19. května • 9:53

Soudruzi vám nařizují kupujte naše socialistické výrobky. Jedině tak podpoříte socialismus a pracovní tábory velkého Si. Jedině tak budou naši pracující soudruzi z vesnic pracovat v našich automobilkách za stravu 7 dní v týdnu 16 hodin denně, aby kapitalismus soudruhů evropanů z Německa nic nevyrobil. Čest a rukám klid.

Robert tvrďák
19. května • 4:20

Než tohle v garáži, tak raději anální masopust s Romanem Gregorem.

Ludovít
18. května • 21:22

Pěkně tady ty čínské Keple lidem serete do palic. To by mě zajímalo jestli v číně soudruzi novináři také takto propagují evropské značky. Normální a charakterní člověk by se v tom jezdit styděl, ale určitejm čecháčkům nižšího vzdělání a bez finanční gramotnosti ty koupí všechno. Těm stačí namazat med kolem huby a už jedou z vesnice utratit strožokové boatství. Zatím co jsem viděl majitele těchto vyběhových čínských pleček MG v našem okrese, tak je to opravdu elita národa. Takový ti "ať žije Babiš a Okamura " a co mají v Peny v akci....

Georg
20. května • 20:23

Ty jsi evidentně hovado, co volilo pětidemolici

21. května • 14:45

Pořád lepší být voličem koalice spolu než zloděje z ANOfertu a SS důstojníky z ruské SPD

Ocashontas
19. května • 21:50

Cechacci nizsiho vzdelani a bez financni gramotnosti maji 800 tisic na auto? Jak jsi na tom ty? Predpokladam, ze mas vyssi vzdelani, coz?

.
19. května • 7:04

Ač majitel podstatně dražšího auta, tak raději se dám do řeči s majitelem MG než s takovým ubožákem jak jsi ty.

Stifler
19. května • 8:01

Já ač majitel jedničkové oktáfky f čipu f topu na hlínách majitelům podstatně dražších aut ejakuluju na čelní sklo.

Moik
19. května • 7:46

Nebude to proto, že zrovna cena auta neznamená vůbec nic? Ubožáci jste oba dva. Jeden za ten průjem a druhej za to "ač majitel dražšího auta"...bože česko jde fakt do pr...

.
19. května • 10:05

Ano, s takovýma jako jsi třeba ty. Kteří nejsou schopni pochopit význam napsaného.

PanHajzl
18. května • 22:48

Jestlipak ty lepšočlověku tak vehementně odmítáš 95% techniky co je bežně v domácnosti vyrobena v číně?...v četně toho krámu, na kterém jsi napsal tenhle průjem...

Robert tvrďák
19. května • 7:54

Už jen proto, že je téměř vše z P.R.C. jsou ještě výrobky, které od komoušů nejsou a je možnost volby!!!!! Debile!
Od komoušů smontovány. (nikoliv jejich vývoj konstrukce)
A že číňani udělali pokrok? Tak 10 let objíždění jejich agentů a oficování autosalonů a rozdělávání aut evropské konkurence do šroubků a nafocování dílů zaběhnutých značek co do vývoje každého dílu musí dávat miliony euro na rozdíl od kopírky z číny jo to se někde projevuje.
Něco okopírovat a jako šunt za pár korun vyrobit na to je Čína dobrá.
Nebo jako montovaná za pár korun pro většinu značek.
🤮

KL
19. května • 10:04

ano, kopírování je první fáze. V dalším kroku si koupí celou firmu, kterou kopírovali. IBM-Lenovo, Volvo, Mercedes (viz jejich spalovací motory), atd.

homer
19. května • 15:47

Popsal si japonskou cestu a výsledek? Zaostávaní ve vývoji a ceny v horní třetině trhu.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
ACE
19. května • 19:13

V čem zaostávají?

homer
20. května • 8:29

Kdy nasadili sériově malý turbobenziny? Už zvládli diesly? Kolik maj v nabídce čistých EV? V čem byli sériově první v bezpečnosti?

ACE
20. května • 10:12

Proč by nasazovali malé turba když jsou nevhodné pro hybridy, to nedává smysl, dýzl, jistě dělají srovnatelné Mazda teď možná i lepší, na co čisté EV, ty mají ale nehrnou se do nerentabilních nesmyslů pro pár lidí. Co si představuješ být první v bezpečnosti?

homer
20. května • 22:28

Od konce: asistenty - nic, nafta konec - radši zaříznou celou nabídku, EV nic, tlačej hybridy který maj tragický parametry, když turbo tak jim tlačí palivo do oleje, střední třídu úplně vyklidili atd.

homer
19. května • 6:48

Jsme na autorevue tak neřešíme elektroniku. Na jaký úrovni je čínská strojařina je dobře vidět na motorkách nebo čtyřkolkách. Všechno pouťově nazdobený, okopirovaný a ještě blbě, kvalita oceli a plastů je patrná na první pohled.

Jarek
18. května • 22:28

Nechci cinany obhajovat, ale jen slepy clovek nevidi jaky az neuveritelny pokrok cinani udelali za poslednich 15 let. Pokud jim soucasne tempo vydrzi, za dalsich 15 let to tu s auty muze vypadat jako s mobilnimi telefony (kde je dnes Siemens, Ericson, Alcatel, Nokia, Sagem?). Skodovka se sama strili do nohy- nepovedena Octavia 4, cenova politika celeho nabizeneho portfolia, sazka na jedinou spravnou budoucnost v podobe elektromobilu (v dobe kdy dotahli sva TDi skoro k dokonalosti). Interier toho MG HS vypada lepe nez cenove srovnatelny Karoq. Narazove testy uz take zvladaji. Nestandardni technicka reseni jako francouzi nepouzivaji... Chci verit, ze koncern je porad lepsi, ale takova Dacia uz je hodne pod urovni MG. Mimochodem mrknete kdo jsou dva nejvetsi akcionari Mercedesu. Ta doba kdy sem Cina tlacila cca okolo roku 2009 opravdu "keple" je pryc a to si musime pripustit

olda
22. května • 12:55

Souhlas. A protože je to pro Evropu nebezpečné, tak by se mělo Číňanům dát na vědomí, že buď budou tyto auta vyrábět tady v Evropě anebo se na ně uvalí 200% clo.

Jarek
18. května • 21:16

Nez Karoqa bych spise srovnaval s HS Korando- podobne parametry, podobna servisni sit

KSČ na věčné časy.....
18. května • 21:27

Já bych to spíš porovnával s bratrskou značkou čínského vůdce komunistické strany Číny Si Ting Phinga. A to ruskou prémiovkou Niva. Tento famózní vůz je přímou konkurencí strany, vlády a dělnického lidu. Fuj škaredej západ. Ať žije soudruh Si. 🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮

Georg
20. května • 20:15

Nečti Seznam a podobné humusy. Čína se stala největším exportérem aut, předběhla Japonsko. Poměr ceny a kvality asi není tak špatný.Ale kup si předraženou Škodu

OnlyTruth
18. května • 20:32

Dacia a Skoda ma konkurenta

.
18. května • 21:07

Konkurenta mají především Japonci a Korejci, ti budou první, které bude Číňan vytlačovat z našeho trhu.

OnlyTruth
18. května • 21:32

myslim kvalitou

Twan
18. května • 19:46

Cením si že je zmíněno, že je to čínské auto. Uvidíme kam se trh posune.

i20
18. května • 21:29

Mám novou lásku. Jmenuje se René a miluje mou chlupatou hruď a velký.....

Proč
18. května • 14:29

EV ok, ale proč riskovat s benzíňákem? Servisní zázemí bídné, trvanlivost vozu v našich podmínkách uživateli neověřená, cena ojetiny nejistá, vstřícnost domácích servisů k ojetině určitě bídná. Možná na 1-2 roční operák, kdy je vůz v plné výbavě vč koženého int levnější než konkurence.

Doporučujeme

Články odjinud