Test Mercedes E240: cestování vyšší třídou?

52 komentářů

jonathan
6. září • 20:50

podla mna super auto....a asi jedno z posledných ktoré stavilo na klasiku..a preto sa vyznačovalo spolahlivostou a kvalitou....(okrem korozie karoserie - na premiove vozidlo značky Mb,dost smutne !)....pisatel članku sa ale trochu sekol...že ečko nemalo v základnej výbave klímu....to ale nieje pravda....každá verzia výbavy mala klímu....i v teje najeddnoduchšej Classic to bola aspon mech. klíma.......
inak , ja som jazdil 2 roky ečkom s AP r.v.98 s motorom ktorý mal zakladný objem 2.0 (100kw/136k)..s LPG nedá sa povedat,že to bol nejaký tahun....no ale ani tak si neviedol zle pri zatlačení plynu na podlahu....

Raymond
28. dubna • 15:25

Zajímavé, že nikomu z vás ten interiér nepřipomíná obyčejnou užitkovou dodávku Mercedes Vito. Ta stejná tlačítka...ovladače....luxusní třída? Stejné díly v krabici na stěhování i v limuzíně? To auto se bohužel fakt nepovedlo...

mikol
15. listopadu • 22:07

to je v "rámci rodiny" normální
u koncernu najde vypínače s A-trojky v Lambu tak co........

VAGONTAXI
26. srpna • 16:31

Vlastním v pořadí druhý MB. Před 18měsíci jsem vyměnil svoji A6 Avant 2,5TDi 104kw r.v. 96 za MB W210 2,2CDI facelit kombi Avantgart 105kw automat r.v.2000. Jde o poměrně modernější stroj tak srovnání není úplně na místě. Nicméně na Audi nenajdete stopu po rzi a MB zakoupený v Mnichově - tedy předpoklad solidní údržby je na mnoha místech doslova prorezivělý - puchýřky a to v naprosto nepochopitelných místech. Celkově velmi spokojený úsudek kazí obrovská kouřivost a někdy pokles výkonu což nedokáží ani zanalizovat, natož opravit v autorizovaném servisu MB - podle počítače je všechno 1A. Jak je patrné z nadpisu, využívám auto jako Taxi a po roce a půl jsem vyměnil jen tičky stabilizátoru. Stav tachometru 310tis km, interiér jako nový - přinejmenším úsměvně působí v některých našich autobazarech "sotva zajeté" ale vybydlené MB. Servis je drahý, ale běžné náhr. díly jsou tak levné, že by se měl pan Škoda červenat. Celkově je to velmi pohodlný a spolehlivý vůz, ne však dokonalý. A zapomeňte na zastaralé W124.

meir
3. srpna • 11:53

Chtel jsem se optat, jestli mate nekdo zkusenost s E280 nebo E320 s pohonem vsech kol? Na co si dat pozor a tak. Diky predem.

Jogurt
3. srpna • 20:29

Nemusíš si dávat pozor na nic, na co by sis nedával pozor i jinde. Takže dávej bacha na zloděje, idioty kolem sebe na silnicích apod. Na 4matic dávat pozor nemusíš. Je jednoduchý, spolehlivý, ne třeba tak sofistikovaný jako Torsen nebo Haldex2, ale to mu nic neubírá na kouzlu. Prostě o něm nevíš, dokud ho nepotřebuješ. A když potřeba nastane, tak ti pomůže, sám a bez zapínání. Ale to platí o všech současných trvalých nebo samočninně spínaných 4x4.

BBB
2. srpna • 21:43

Mel bych dotaz na Petra Suchanka, manazera prodeje AAA Auto Praha : za jak dlouho si to auto AAA ukradne zpatky?

Petr Suchanek
3. srpna • 22:11

Vetsinou auto zakaznikovi nachame priblizne tri mesice, ovsem nekdy se vyskytnou problemy a pak se nam ho nepodari ukrast zpet drive jak za pul roku, v krajnim pripade to zabere cely rok.

MildeSorte4
3. srpna • 10:06

;-)

Ráďa
31. července • 15:46

Články pana Duchoně čtu vždycky rád, protože mi přijdou nejvíc vyvážené a objektivní. Škoda že pro AR nepíšete častěji:-/ Třeba na ten hnědý naftový Oldsmobile co jste popisoval vzpomínám dodnes. Jinak s W210 jsem taky něco najezdil:-)) I ta barva by seděla :-D Doporučuji z vlastní zkušenosti "můj" motor 280 místo vašeho 240. Žere stejně a jede víc. Jinak do M-B jedině automat!!! Fabrika umí líp automaty než manuály.:-D Kdo nadává na automat, měl by se s ním projet v Mercedesu, sametový a konzistentní - jedna báseň. Fakt mnohdy ani nepoznám kdy řadí. Na korozi něco bude. Stará W124 tolik nekorodovala a nová W211 taky ne. W210 prostě byla pokusem kde myslelo, že se na materiálech dá šetřit (vtípky na čínskou ocel). Plyn bych se tam ale dát styděl. Prostě bez benzínu to nepojede a bez peněz do M-B nelez. Pak nemáš na servis a tuzemské auta jsou mnohdy šílně dobité. Na sportovinky to auto nebylo, ale jízda na delší vzdálenosti se slušným rychlostním průměrem mu dělala dobře. Vždycky jsem z ní vylezl čerstvý. Daleko lepší než Passat nebo Omega. Akorát ty přední světla jsem z dlouhodobého hlediska nestrávil esteticky, proto nyní od M-B drandím svou dětskou lásku Sondere klasse. To už není auto, to už je nemovitostB-] PS: ano ano oktávky TDI se vždycky zmateně pletou do cesty, plně souhlasím:-P

Honza
31. července • 16:37

Me prave prijde, ze neustalymi narazkami na octavie TDI se autori obecne dost ztrapnuji a ukazuji tim spis na sve vlastni potize. Je to asi na te urovni, jako byste nadavali na chodce v pumach, protoze mate nike, nedava to smysl.:-)

LK
31. července • 16:46

To, co jste napsal, opravdu smysl nedává. Ale pokud byste zažíval od zejména chodců v Pumách dobytčárny typu zbytečně blokovaný levý pruh na dálnici, absenci blinkrů apod., po určité době byste přišel na to, že to asi nebude náhoda a že tento typ vozu přitahuje určitý typ řidičů. To neznamená, že kdokoliv s TDI jezdí jako hovado nebo že hovada jsou pouze v Oktávkách TDI, ale to, že procento hovad v TDI oktávkách je vyšší než procento hovad v jiných vozech.
Tento fenomén se dá pozorovat zvláště máte-li rychlejší vůz. Jezdíte-li po dálnici 110 v nejkrajnějším pruhu, asi si toho hned nevšimnete.

Posraldescu
31. července • 22:57

Procento hovad na silnici je rozlozeny do vsech znacek. Napriklad ja jsem hovado v kazdem aute, klidne i v Loganu :-P
Proste nekdo existenci ochcavek ftedeicku nedokaze prekousnout a jelikoz chce byt cool, tak si ulevuje poznamkou u hulicim tedeicku, pritom na silnici huli kdejaka dechtova sunka vcetne BMW a MB B-]

Gold
3. srpna • 20:34

Máš pravdu. Ještě jsi zapoměl na závodníky ve feldě 1,2HTP.

Zdenek Dostal
31. července • 17:54

No, smysl nedava jen to, cos napsal ty. Taky mam TDi a jezdim slusne. Jako vetsina lidi, co je vlastni. Jenze tech aut jezdi u nas vic nez tech tvejch slavnejch amerik dohromady, to znamena, ze v nich bude i vic debilu, ale procentuelne to bude stejny. Treba dneska jsem jel do Prahy a cestou potkal pres 20 octavek a jen pet jich jelo,jak pises, ale potkal jsem 3 brambory a neblikala ani jedna. Takze jsem potkal vic debilu v octavkach, ale statisticky jich bylo vic v bramborach. Timto se nechci dotknout majitelu brambor, par jich znam a jezdej slusne a taky jsem k nim patril;-))No a pokud jedu 140km/h po dalnici nebo 100km/h tachometrovejch, coz je tak okolo realnych povolenych rychlosti a nekdo me dojizdi pri predjizdeni, tak nikomu nebranim, ale urcite nebudu uhybat nekomu, kdo si chce neco dokazat a nebo je jen negramotnej a neumi si precist zakon o provozu na pozemnich komunikacich

Marek71
1. srpna • 9:30

To ti moze byt u prd..., ze ides predpisovo a niekto ta dohana, napr. na dialnici. Proste, ak mas v pravom pruhu miesto, mas povinnost uhnut a hotovo.Myslim, ze ta poznamka bola prave o tebe :-)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Zdenek Dostal
2. srpna • 19:09

To mi nemusi byt u pr.., pokud muzu uhnout, uhnu, ale pokud predjizdim, v klidu dokoncim manevr a nebudu zrychlovat nebo se cpat nekde do mezery, protoze za mnou leti nekdo 180. A v zakone se nepise, ze neplati uhnout, pokud nekdo jede rychle, protoze je jasne uvedeno, ze muzes jet 130km/h.
Jo a naucte se cist, mam to tam vse napsane, ale pokud nekdo chce, vzdy si to dokaze vylozit jinak;-)))

LK
3. srpna • 11:19

Pak jsi to napsal blbě, protože když nemůžeš uhnout, je zcela zbytečné podotýkat, že nebudeš uhýbat.
A tvůj výklad zákona, že "se tam nepíše, že neplatí uhnout, když někdo jede rychle", pouze dokazuje, že vůbec nemáš páru o tom, jak zákony fungují. Hlavně že budeš psát něco o někom, kdo neumí číst.

Zdenek Dostal
2. srpna • 19:12

Ve svem prispevku mam presne napsane"pokud me nekdo dojizdi pri predjizdeni" coz pro normalniho cloveka znamena, ze kdyz predjizdim, asi nebude pravej pruh volnej, ze? Ale to zaslepenejm hazarderum, kteri jsou kingove na silnicich a tem, kterejm nabehne husi kuze, jen videj skodovku asi nemusim ani vysvetlovat...

ka-spel
3. srpna • 7:54

Já to pochopil přesně tak a podobní problikávači mě taky serou. Jet furt v levým, když je prázdný pravý o tom nikdo nepsal. Takže potrefené husy se ozvaly. No bodejť, když v jiných diskuzích se chlubí jak jezdí 200 atd.

LK
31. července • 18:17

Tvoje zkušenosti ti neberu, ovšem buď tak laskav a nevyvracej mi ty moje. Souhlasím, že zrovna mezi řidiči brabor je taktéž větší než průměrné procento hovad.Ostatně, když jsme u neschopnosti přečíst si zákon, pak bych dodal, že §12 odst. 1 zákona č. 361/2000 Sb. praví:
Mimo obec se na pozemní komunikaci o dvou nebo více jízdních pruzích vyznačených na vozovce v jednom směru jízdy jezdí v pravém jízdním pruhu. V ostatních jízdních pruzích se smí jet, jestliže je to nutné k objíždění, předjíždění, otáčení nebo odbočování.Vzhledem k tomu, že se tam nepíše není nic o tom, že paragraf 12 písmeno 1 neplatí od rychlosti 130km*hod-1 výše, tvoje "nebudu uhýbat" mi přijde jako ta potrefená husa, o které se píše v článku a kterou jsem zmiňoval i já. Protože pokud uhnout lze, znamená to, že v levém pruhu nemáš co dělat. Možná jsi to myslel jinak, ale pokud jsem to pochopil správně, pak bych toto opravdu nenazval "mám TDI a jezdím slušně".

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
ppp
2. srpna • 11:33

LK, neschopnost cist je spise na vasi strane. Zdenek Dostal pise "me dojizdi pri predjizdeni". Ani ja nevidim duvod zbesile manevrovat mezi pruhy, kdyz sam predjizdim a hovado letici hodne pres 130 si svetla muze vyblikat :-) Proste uberte a kiidek :-)

Jogurt
3. srpna • 20:36

Já důvod uhnout rychlejšímu vidím. Zákon to totiž přikazuje a to hned několikrát. Například tím, že nesmíš " ani jinak bránit předjíždění". nebo tím, že v levý pruh smíš použít mimo obec m.j. pouze při předjíždění. A zdolávání x-setmetrové mezery mezi kamiony předjížděním evidentně není. Navíc ti zákon neumožňuje posuzovat zákonnost rychlosti či jakéhokoliv jiného počínání ostatních řidičů. To že na nešvar "jedu 130 v levém a tedy neuhnu", policie dlouhodobě kašle neznamená, že za to nemůžeš být postižen či označen za případného viníka případné nehody.

LK
2. srpna • 12:32

Vzhledem k tomu, že píše "nebudu uhýbat", je zřejmé, že ta možnost uhýbat je.
A je úplně jedno, zda za mnou někdo jede či ne nebo jestli ten v rychlém pruhu "si něco dokazuje" (jak to poznáte, podle SPZ či značky vozu pohledem do zpětného zrcátka?) či neumí číst zákon o provozu, podstatné je, že mám-li možnost jet vpravo, mám povinnost tam jet. Ne že jezdím vlevo, občas, když usoudím, že ten rychlejší si nechce nic dokazovat, tak ho pustím a kdo jede nad povolenou rychlost, toho zásadně nepustím, protože si dokazuje.
Že vy se chováte podobně jako Zdeněk ještě neznamená, že to děláte dobře. Pitomců, co jezdí v prostředím či levém pruhu proto, že "za pětset metrů budu předjíždět támhletoho loudala, vole, tak co bych se řadil doprava, ten za mnou ubere a klídek", potkávám každý den na D1 desítky. Abych se přidržel tématu, nejen v O TDI, ale tam velmi často.

JoKo_
1. srpna • 12:39

;-)
presne ako pises LK.

Tonda
31. července • 19:41

:-P

dawe009
31. července • 13:24

A jak je to tedy s tou kvalitou? Tahle generace E-classe chytla tu vlnu poklesu kvality hned od zacatku, nebo ta prisla az v prubehu vyroby? Ktery rocnik je dobry koupit? Pripadne s kterym motorem? Chtel bych si proste nekdy behem pristiho roku koupit nejakej pohodlnej kocar..A diky LK sem tam uz koukam i na Ameriky. Tam by se dalo doporucit co? Neco co by se tedy dalo srovnat s timhle MB a melo nejaky prijatelny provozni naklady.

LK
31. července • 13:37

No tak hele, moje Seville si bere v průměru pod 13, když jezdím 60km trasy - 20km okresky samá zatáčka v lese, 30 dálnice (na 140-150 tempomat) a 10 magistrála v Praze, průměr osciluje mezi 10,5-11, což je dle informací z článku méně než onen Medvěd a to mám automat a V8 tři sta koní (které občas při předjíždění fakt využiju). Mrkni se ke mně na http://birdie.porcus.cz/item/1998-cadillac-seville-sts/category/obecne-o-autech a případně na další fotky na stránkách Cadillac clubu, odkaz je tam taky. Beze srandy - tenhle MB proti tomu vypadá jak Felície proti Octávii.
Co se týče spolehlivosti - nikde nic nerezne a zatím je to nejspolehlivější auto, co jsem kdy měl. Pokud jsi z Prahy, napiš a můžeš se přijít mrknout.

mikol
15. listopadu • 22:05

no a když vedle sebe na semafor postavíš v8 W210 a ten tvůj sráč s tuhou zadní nápravou s moskviče tak zapláčeš...

RR
3. srpna • 13:31

Seville má snad víc konkurovat S klasse než E. Takže porovnávat výbavu mi nepřipadne zrovna adekvátní. Zvláště pokud se jedná jen o 240....
Porovnej ročníkově, velikostně i motorově adekvátní S500 versus Seville..... PS: jinak samozřejmě souhlasím, že W210 nesplnila očekávání a to i mercedesářů...

LK
3. srpna • 14:06

Seville je konkurent E-klasse, konkurentem S-klasse je Deville.

dawe009
31. července • 13:59

Na ten motor je ta spotreba prizniva..to je fakt. Na fotky jsem koukal, peknej kocar. Zcela uprimne se mi ale to MB libi vic..neco me na nem proste bere. Ale STS je taky hezky auto, libilo by se mi treba i Eldorado. Bojim se jen, ze by mohly existovat veci, ktere by se spatne shanely. Nerad bych treba cekal mesic na nejakej dil..Ale jak rikam, vubec se v amerikach nevyznam, mozna je situace uplne jina. Jinak diky za nabidku, ted je zbytecny abych te otravoval..ale az to bude aktualni a nabidka by platila, urcite bych prohlidkou nebo i svezenim nepohrdnul. Preju at to jezdi porad takhle paradne.

LK
31. července • 15:08

Tak zcela konkrétně - včera jsem u Spei objednal olejový filtr a dnes ho mám připraven k vyzvednutí - 130Kč. Na filtr do klimačky jsem čekal asi dva týdny. Prostě běžnej spotřebák vcelku pohoda.
Pravda je, že když mi ustřelili boční zrcátko, nabídka 45 tisíc na nové nebo 25 tisíc na použité z vrakáče od Denkeru mě neuspokojila a musel jsem to sehnat ve státech za 6,5 tisíce i s dopravou plus tisíc výměna v oficiálním servisu v Průhonicích a celé to trvalo přes měsíc (naštěstí jsem měl v zrcátku aspoň provizorní sklíčko od sklenáře).

Jiří Duchoň, autor
31. července • 14:31

Dobrý den, podle informací, které jsem během testu načerpal od servisáků a majitelů těchto aut, bych za kvalitativně uspokojivý označil ještě vůz z testované generace před faceliftem v roce 1999. Například můj dobrý známý, odvěky "mercedesista", který se 190 z roku 1986 najezdil 750 tkm a jeho syn má na tomto voze nyní již přes 1 mil. km, si v roce 2000 pořídil nové E s jedním z těch největších CDI, nevzpomenu si teď se kterým. Po roce provozu, když měl "namotáno" 80 tkm, se mu rozpadla manuální převodovka. Auto vrátil a dodnes se s M-B soudí. Další věcí je, že podle dostupných informací jsou naše značkové servisy M-B na velmi slabé úrovni, což dále snižuje životnost vozů této značky. Toť doplnění k mým zkušenostem a informacím, které jsem o těchto vozech získal a které jsem ve svém testu neuvedl. Děkuji vám všem za příspěvky a vaše osobní zkušenosti!

dawe009
31. července • 14:47

Hm..to me trochu odrazuje..Tak si koupim W124 kupe a udelam z nej turbolestenku. Nebo to Eldorado. Ale mrzi me to teda..to auto se mi jinak moc zamlouva. Bud kombik, nebo treba CLK bych taky nepohrdnul. O E-classe generace ktera navazuje na tento model jsem slysel od majitelu tolik spatneho, ze to snad ani nemuze byt pravda. Znamy co dela v Mercedesu na Chodove rikal vicemene to samy. Myslim, ze tim Mercedes musel ztratit mnoho zakazniku, vcetne tech konzervativnich. No hlavne ze uz se zase snazi..Bohuzel nesmrtelne W123, W124 nebo 190 uz tady asi nikdy nebudou...

LK
31. července • 12:54

Velmi zajímavý test, který pro mně končí vcelku velkým zklamáním z toho, kde evropské značky před osmi, devíti lety byly a úžasem z toho, kam se během té doby dostaly.
Když totiž srovnám toto dělo s mým o rok starším Cadillacem stejné třídy, jdu z toho do kolen. Problémy s korozí či roztékající se řadící pákou, absence stabilizace (u Caddyho sériově od r. 1996), digitálního ovládání klimy, pouze pasivní ochrana před oslněním u vnějších zrcátek, nestavitelný volant (u Caddyho elektricky stavitelný s pamětí a automatickým zasunutím při vystupování) bez ovládání rádia a klimatizace, prostě od evropského etalonu luxusních vozů ve středním stupni výbavy bych čekal prostě víc.
Na druhou stranu, jak jsem podotkl v úvodu, v dnešní době je situace prakticky opačná a Mercedes je opět v čele (i když tam není sám :-).

mikol
15. listopadu • 22:03

W210 stabilizaci má v základu...
ty máš absenci mozku

Cynik
1. srpna • 14:47

To ale mluvíš o výbavě, nikoli o samotném autě. Většinu z toho, co Mercedesu vyčítáš, se v té době dalo bez problémů dokoupit.

LK
3. srpna • 12:28

Nejen o výbavě (i když opakuji, toto je dle textu prostřední stupeň výbavy a přijde mi to dost slabota), ale i o provedení - rez či rozteklá řadička apod. Protože s americkou vyšší střední denně jezdím, mám možnost srovnání a ten mergl mi z toho vychází dost mizerně. A přitom si myslím, že jsem docela objektivní, nerazím heslo, že to, co mi parkuje před domem, je vždycky to nejlepší ze všech.

PATRIK
23. prosince • 11:19

JA mam Merc E 240 rv 99 je to 6 valec,kámo ja som toho názoru že ty si v Mercu nesedel a preto trepeš o tom tvojom americkom neviem čom

Kiermaszek
31. července • 9:09

Czy mnie się wydaje ?:-O

dawe009
31. července • 8:56

Nekde v textu to padlo myslim..Ale pro me ma tento MB zvlastni kouzlo a charisma. Nevim v cem to je..mozna vzpominka na polovinu 90tych let, kdy jsem byl teenager a tohle auto jsem povazoval za hustokaru mistniho podsveti. Pamatuju si jak jsem jel tehdy jednou se znamym po magistrale ven z Prahy..pred nami tahle cerna vec s tmavymi skly, plazici se asi 50. Dodam jeste ze SPZ melo 55-55. Znamej, vazne idiot, hrozne resil co se tak vlece a jel asi kilometr v tesnem zavesu za nim, zdrahajici se predjet MB a chteje tomu prijit na kloub. Nekolikrat jsem mu rikal at se na to vykasle. Pak uz to nevydrzel, zacal predjizdet a cvhili jel vedle nej. Zadni tmave okynko se spustilo asi do poloviny a posadka muzu v tmavych oblecich si nervozne prohlizela nasi popelnici. Jsem si jistej, ze kdyby jsme v tu chvili udelali jeste nejakou nepristojnost, prisel by na radu kalasnikov.
Velice vazne o uvazuji, ze si tohle auto, v provedeni kombi, s 320CDI, nebo nejakym vetsim benzinem (+plyn), samozrejme v cerne s cernymi skly :) a velkymi koly AMG poridim pristi rok pro sebe. Tohle auto me proste oslovuje tak, ze ho chci aspon nejakou dobu vlastnit.

Tada
31. července • 12:29

Plyn si snad ani masarka nezaslouzi...:-(

dawe009
31. července • 13:19

Vim, plyn jsem nikdy nemel a ani po nem netouzim. Ale provozovat petikladu neni zadna sranda asi..tady bych ten plyn asi dal. Sam nejsem priznivcem toho kupovat si auto, na ktere nemam, ale me se masarka moc libi a chtel bych ji nejakou dobu mit. Rozumnejsi by byla asi 320CDI, ale nevim jestli slusnou sezenu..a zase je to naftak, coz se mi taky moc do toho auta nelibi..i kdyz je to urcite velmi dobry dobry motor. Ale to se vsechno uvidi. Ted jsem si zase na nejakou dobu auto koupil, uvidime v jakym rozmaru budu pristi jaro a co bude k sehnani.

Hans
31. července • 8:36

Nedám na ně doposutit! POužívla jsem tyto vozy jako služebáky při mé práci pro německou firmu. Neni to auto na závody, ale na pohodlnou jízdu neznám lepší. Prostorné, komfortní spolehlivé! Na německé dálnice jako dělané, jen škoda, že se v té době nedělaly adaptivní tempomaty :-) 300D jsem měl jen krátce, po kolegovi, měla najeto 150tis, já přidal dalších 50tis, pak jsem dostal nové Éčko 220CDI z r.v. 2001. S tím jsem ujel 250tis km, bez závady, jen pravidelný (hodně drahý) servis MB v Německu. Vůz byl v kůži a po 4 letech nejevil interiér známky většího opotřebení. Motor táhnul jako zamlada, rizikové čerpadlo z první let používání CDI a vstřikovače se nikdy nemělnily ani neopravovaly. Auto jezdí dodnes, odkoupil si ho kolega, už má hodně přes 300tis a šlape a šlape a šlape. Mnohokrát jsem viděl německé taxíky, které měly natočeno půl milionu km a jezdily vesele dál.
P.S. Teď mám bohužel nové Éčko, 320CDI, a kdeže loňské sněhy jsou. Od toho co v roce 2005 vůz opustil fabriku jsem á půl roku v servisu, anštestí stále ještě záručním, to už ale nebude trvat dlouho
3-[

DDD
9. června • 22:56

Ahoj mam e211 320cdi,ma najeto 300tkm koupil jsem ho kratce a zatim ok ale bojim se ze neco klekne mas s tim nejake problemy?

dall
31. července • 8:43

bohužel argumentovat tím, že najely půl milionu a jezdí není pro MB zrovna ta pravá vizitka, když například všechny pijána mají přes milion a málokterá 124-ka pod půl :-))

ka-spel
31. července • 8:57

Asi tak nějak. A řekl bych, že těch km mají ještě víc. W124 byl poslední Mercedes co se mě líbil.

EF
31. července • 8:16

Bohuže tento M-B je typickým příkladem úpadku kvality značky. Ta koroze na pár let starém voze je toho výmluvným příkladem. Znám spoustu lidí, kteří přesedli s W124 do masařJá mám nissan maxima z r. 1996 a nikde ani známka po korozi. W124 korozi vůbec nezná téměř dodnes, pakliže nebyl po havárii špatně opraven. Jinak bych pouze poopravil autora v tom smyslu, že v interiéru M-B používá pravé dřevo-nikoli imitaci.

David
31. července • 8:22

Elegance měla standardně imitaci dřeva, pravé dřevo se ale dalo doobjednat. (P.S. Možná ne u nás, ale v Německu rozhodně ano!).

xxx
31. července • 17:31

viděl jste někdy ty dřevěné dekory naživo? není to imitace! jsou to dřevěné dýhy na hliníkovém rámečku, takže přestaňte s těmi nesmysly... imitace se použivá např. ve třídě A, ale to je poněkud jiná kategorie, jinak jde vždy o přírodní dřevo

dall
31. července • 7:28

pár motorů vám tam chybí, jen tak namátkou po zběžném pročtení mě napadá 200Kompresor, nebo třeba 250D, jsou to sice jen motory pro určité země, ale v našich autobazarech nejsou vyjímkou

Doporučujeme

Články odjinud