Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

10 komentářů

Antiautomat
13. října • 18:56

M-B mozem len gratulovat. R6 je R6. Vyborne rozhodnutie. Teraz uz len dotiahnut ten zvysok, pretoze ked sa posadim do skvele zachovaneho Mamuta, pocit luxuxu, tazkotonaznej vlajkovej lode a poctivosti je o 200 svetelnych rokov dopredu. Na tom aute je totiz vsetko velke, poctive a naozajstne, marnotratnost z toho dycha kazdym centimetrom. A tak to ma byt. Mal niekto v ruke trebars predny svetlomet z mamuta? Odliatok tazky ako do dela v Ceste Na Mesiac.

king014
14. října • 9:46

přesně tak, když se postavěj vedle sebe tak úžasně vynikne lacinost současného eSka

Tk
13. října • 10:32

Nová krouž kovna W12 se už směje, nic moc pto paprdy

Tk
13. října • 12:22

eSko je pro socky

frnda
13. října • 13:03

Borci jezdi autem, které ujede všem, nejlepšímu liftbacku Hnůjdě i30

Stan
13. října • 8:29

"Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady"Nejvýšší řada je Mercedes Maybach třídy S páni redaktoři.

Jiří
13. října • 9:13

anebo S65 amg

Stan
13. října • 10:02

To asi ne. Je to "jen" S z dílny AMG. Maybach je značka ve značce. I v konfigurátoru Mercedesu je to patrné. Byť je Maybach postaven na technickém základu eSka, je o 32 cm delší a má o 33 cm delší rozvor kol.

Drake
13. října • 10:08

No, Maybach je třída S. A ze třídy S je Maybach to nejluxusnější. Ale je to S-class.

Petr
13. října • 9:38

...ale je to pořád "S", nebo ne? :-P

Doporučujeme

Články odjinud