TEST Mercedes-Benz S 560 kabrio: Bez střechy až do posledních paprsků

Kunigunda Schwanzhof  |  06. 11. 2018 13:15

Az budu velka, take si chci zit jako chuda francouzska duchodkyne: Pit stara vina, jist plesnive syry a jezdit autem bez strechy.

Odpovědět  |   | 
hovna autorevue  |  08. 11. 2018 23:13

TADY ZŮSTALA JEN OVNA, URÁŽKY A ŽUMPA

Odpovědět  |   | 
..  |  06. 11. 2018 15:26

lepší by bylo fotit to s nějakou dívčinou, než v takovém autě plešaté podbratkový koncernové zjevy..

Odpovědět  |   | 
pirate  |  06. 11. 2018 18:16

Tvoje bába je plešatá.

Odpovědět  |   | 
TOM  |  06. 11. 2018 15:26

Vydařená konfigurace. Na ten interiér je opravdu radost pohledět.

Odpovědět  |   | 
E15  |  09. 11. 2018 00:31

tak teď nevím, jestli je to ironie a nebo myšleno vážně. Mně ta barevná a materiálová kombinace připadá naprosto odporná. Mimochodem jsou všechny ty prvky, co mají vypadat jako kovové alespoň skutečně kovové a nebo je to i plastové?

Odpovědět  |   | 
Josef  |  06. 11. 2018 18:05

Já bych byl moc spokojen s "obyčejným" eSkem sedanem a bez kabria bych se klidně obešel.
Ale pokud bych si mohl dovolit víc, než jedno MB, tak bych si koupil hned všechny tři - sedana, kupé i to kabrio. A střídal je podle počasí a nálady...

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  06. 11. 2018 19:05

a garáž máš jak dlhů

Odpovědět  |   | 
vana  |  06. 11. 2018 19:22

Zrovna před chvílí jsem se svezl v autě se stejným motorem. Sice mělo i střechu, ale motor s 510 AMG koňmi. Ani nevím jeslti bych to chtěl, je to fakt vražedná zbraň ...

Odpovědět  |   | 
mijunior  |  06. 11. 2018 20:01

Cabrio jedině dvoumístné a o půl tuny lehčí. Esko patří mezi ty největší a stejně nenabízí uspokojivý prostor na zadních sedadlech. Za mě naprosto zbytečná kategorie která staví výhradně na image.

Odpovědět  |   | 
skodafil  |  07. 11. 2018 00:07

Kolik lidi, tolik chuti. Mne zase ve velkem kabriu majestatni plavba krajinou zcela vyhovuje.

Odpovědět  |   | 
Zombot  |  07. 11. 2018 00:17

Velké kabriolety (midsize/fullsize) náhodou vůbec nejsou zbytečné a rozhodně nejsou o image. Osobně už mám třetí a jiné auto už bych nechtěl. Proti roadsterům sice nejsou moc obratné a na okresce jim ujede kdejaká Fiesta, ale zato jsou pohodlné, na dálnici jsou díky vysoké hmotnosti a dlouhému rozvoru stabilní i při vysokých rychlostech, relativně měkký podvozek z člověka nevytluče duši ani na hodně dlouhé cestě, na poměry kabrioletů jsou poměrně praktické, a zadní sedačky se čas od času hodí nejen na odkládání věcí, ale i na převážení lidí. Původně jsem si také myslel, že je nikdy nepoužiju, ale už jsem několikrát vezl tři nebo dokonce čtyři dospělé - sice to bylo dost nepohodlné a musel jsem posunout sedadlo řidiče trochu dopředu, ale v danou chvíli to zachránilo situaci. Jinak se zadní sedačky hodí třeba na stěhování větších televizí nebo podobných předmětů, které se nevejdou do kufru A pokud chcete kabriolet se zadními sedačkami, kam si celkem pohodlně sednou dva dospělí, tak zkuste třeba Chrysler Sebring.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  07. 11. 2018 08:12

D1 tankodrom, jeden vlacek z kamionu, dalsi vlacek z vytacenych chrochtajicich osobnich naftacku... kaabrioleet, potrsrni doslova pro vsechny smysly

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  07. 11. 2018 17:52

s2000

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

První jízda se Škodou Kamiq 1.0 TSI: Revoluci nečekejte, poctivý kus auta ano

Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG (první svezení)

Už se těším, až si dnes večer sednu s šálkem horké kávy k počítači a zabořím se do diskuze pod tímto článkem. Na první dojem je totiž Škoda Kamiq opravdu dobrá.

včera | Vladimír Kadera | 116 příspěvků
TEST Subaru BRZ Spec. S: BRZy, jazyk, nazývat… věci pravými jmény

Subaru BRZ Spec. S

Pokud máme věci nazývat pravými jmény, je nutno poznamenat, že zlí jazykové tvrdí, že BRZ „nejede“. A je fér přiznat, že jakkoli pro modelový rok 2019 a speciálně v limitované edici Spec. S prodělalo řadu změn, včetně například jiného naladění řídící jednotky, je na tomto tvrzení kus pravdy. To však ani náhodou neznamená, že by BRZ nebylo skvělé auto.

19.  8.  2019 | Petr Schnagl | 12 příspěvků
Minitest Toyota RAV4 2.5 Hybrid: Konečně něco, co si stojí za svým

Toyota RAV4 2.5 Hybrid (minitest)

Nová Toyota RAV4 nás už dříve překvapila extravagantním vzhledem, ale měli jsme k ní pár výhrad, které se pokusí smazat hybridní verze. Podaří se jí to?

16.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 78 příspěvků

Nejčtenější články

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda Scala. Může jezdit skoro zadarmo

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda S…

Se Scalou na zemní plyn se počítalo již od samotného počátku uvedení nové škodovky. Jeden kousek byl nyní spatřen v provozu.

13.  8.  2019 | | 31 N/A
Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není. Zato ale dostala o dost více výkonu

Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není.…

Škoda upravuje ceník výhodné Octavie Tour. Akční výbava sice zdražuje, nyní už je ale dostupná rovněž jako liftback a dostává pod kapotu výkonnější základní motor.

3.  8.  2019 | | 39 N/A
Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Existuje ale něco mnohem raritnějšího

Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Exis…

Zatímco tisíce lidí v Česku šílí z pistáciových fábií, americký dealer BMW z Manhattanu se vytahuje něčím mnohem exkluzivnějším.

26.  7.  2019 | | 28 N/A
Nadšenec si nechal postavit speciální kempingový Ford Transit. Na cenu nehleděl

Nadšenec si nechal postavit speciální kempi…

Někdo se rozhodne přestavět svou dodávku na obytný vůz svépomocí a někdo zase nechá práci na profesionálech bez starosti o výslednou cenu.

24.  7.  2019 | | 4 N/A
T-Kat je jediné české auto, kterým můžete bez obav na D1. A také do války

T-Kat je jediné české auto, kterým můžete b…

Útvar rychlého nasazení, konkrétně protiteroristické oddělení, si převzala vozidlo T-Kat. Je tak skvělé, že se jí musíme chvilku věnovat.

8.  8.  2019 | | 29 N/A