TEST Mercedes-Benz S 560 kabrio: Bez střechy až do posledních paprsků

Kunigunda Schwanzhof  |  06. 11. 2018 13:15

Az budu velka, take si chci zit jako chuda francouzska duchodkyne: Pit stara vina, jist plesnive syry a jezdit autem bez strechy.

Odpovědět  |   | 
hovna autorevue  |  08. 11. 2018 23:13

TADY ZŮSTALA JEN OVNA, URÁŽKY A ŽUMPA

Odpovědět  |   | 
..  |  06. 11. 2018 15:26

lepší by bylo fotit to s nějakou dívčinou, než v takovém autě plešaté podbratkový koncernové zjevy..

Odpovědět  |   | 
pirate  |  06. 11. 2018 18:16

Tvoje bába je plešatá.

Odpovědět  |   | 
TOM  |  06. 11. 2018 15:26

Vydařená konfigurace. Na ten interiér je opravdu radost pohledět.

Odpovědět  |   | 
E15  |  09. 11. 2018 00:31

tak teď nevím, jestli je to ironie a nebo myšleno vážně. Mně ta barevná a materiálová kombinace připadá naprosto odporná. Mimochodem jsou všechny ty prvky, co mají vypadat jako kovové alespoň skutečně kovové a nebo je to i plastové?

Odpovědět  |   | 
Josef  |  06. 11. 2018 18:05

Já bych byl moc spokojen s "obyčejným" eSkem sedanem a bez kabria bych se klidně obešel.
Ale pokud bych si mohl dovolit víc, než jedno MB, tak bych si koupil hned všechny tři - sedana, kupé i to kabrio. A střídal je podle počasí a nálady...

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  06. 11. 2018 19:05

a garáž máš jak dlhů

Odpovědět  |   | 
vana  |  06. 11. 2018 19:22

Zrovna před chvílí jsem se svezl v autě se stejným motorem. Sice mělo i střechu, ale motor s 510 AMG koňmi. Ani nevím jeslti bych to chtěl, je to fakt vražedná zbraň ...

Odpovědět  |   | 
mijunior  |  06. 11. 2018 20:01

Cabrio jedině dvoumístné a o půl tuny lehčí. Esko patří mezi ty největší a stejně nenabízí uspokojivý prostor na zadních sedadlech. Za mě naprosto zbytečná kategorie která staví výhradně na image.

Odpovědět  |   | 
skodafil  |  07. 11. 2018 00:07

Kolik lidi, tolik chuti. Mne zase ve velkem kabriu majestatni plavba krajinou zcela vyhovuje.

Odpovědět  |   | 
Zombot  |  07. 11. 2018 00:17

Velké kabriolety (midsize/fullsize) náhodou vůbec nejsou zbytečné a rozhodně nejsou o image. Osobně už mám třetí a jiné auto už bych nechtěl. Proti roadsterům sice nejsou moc obratné a na okresce jim ujede kdejaká Fiesta, ale zato jsou pohodlné, na dálnici jsou díky vysoké hmotnosti a dlouhému rozvoru stabilní i při vysokých rychlostech, relativně měkký podvozek z člověka nevytluče duši ani na hodně dlouhé cestě, na poměry kabrioletů jsou poměrně praktické, a zadní sedačky se čas od času hodí nejen na odkládání věcí, ale i na převážení lidí. Původně jsem si také myslel, že je nikdy nepoužiju, ale už jsem několikrát vezl tři nebo dokonce čtyři dospělé - sice to bylo dost nepohodlné a musel jsem posunout sedadlo řidiče trochu dopředu, ale v danou chvíli to zachránilo situaci. Jinak se zadní sedačky hodí třeba na stěhování větších televizí nebo podobných předmětů, které se nevejdou do kufru A pokud chcete kabriolet se zadními sedačkami, kam si celkem pohodlně sednou dva dospělí, tak zkuste třeba Chrysler Sebring.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  07. 11. 2018 08:12

D1 tankodrom, jeden vlacek z kamionu, dalsi vlacek z vytacenych chrochtajicich osobnich naftacku... kaabrioleet, potrsrni doslova pro vsechny smysly

Odpovědět  |   | 
Zemanova sprostota  |  06. 11. 2018 20:46

v Čechách by se měla prodávat jenom Škoda. ostatní značky prokazatelně rozdělují národ

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  07. 11. 2018 17:52

s2000

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Ford Mustang Bullitt: Všechno nejlepší, Franku!

Ford Mustang Bullitt

Bylo by fajn se v testu Fordu Mustang vyhnout otřepaným frázím o amerických svalech a podobně. Obávám se ale, že dnes to nevyjde. Obzvláště, když tady máme ikonický Bullitt!

15.  11.  2018 | Jan Mička | 62 příspěvků
TEST Peugeot 508 GT PureTech 225 : Nejlepší obranou střední třídy je útok!

Peugeot 508 GT PureTech 225

Peugeot se ve střední třídě rozhodl k opravdu radikálnímu kroku. Je to lék na umírající segment, nebo už zašli příliš daleko?

10.  11.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
TEST Mercedes-Benz S 560 kabrio: Bez střechy až do posledních paprsků

Mercedes-Benz S 560 kabrio

S faceliftem Mercedesu třídy S přišly na řadu i verze kupé a kabriolet. Testování sice připadlo na říjen, nemáte ale jediný důvod k obavám.

6.  11.  2018 | Milan Lažanský | 15 příspěvků

Nejčtenější články

V Česku dnes koupíte nové auto se zárukou už za 170.000 Kč. Co od něj čekat?

V Česku dnes koupíte nové auto se zárukou u…

Pořídit dnes nové auto se zárukou za méně než 200.000 korun není žádný problém. Sestavili jsme žebříček těch nejlevnějších aut podle výsledků registrací na českém trhu.

20.  10.  2018 | | 143 N/A
Freddie Mercury a jeho auta: Bohemian Rhapsody a kapka bizarnosti

Freddie Mercury a jeho auta: Bohemian Rhaps…

Supersporty jste moc v garáži Freddieho Mercuryho nepotkali. Pokud však šlo o luxusní limuzíny, vybrat si uměl.

5.  11.  2018 | | 10 N/A
Škoda 130 LR drtila monstra Skupiny B. Stačilo k tomu 130 koní a šikovné ruce

Škoda 130 LR drtila monstra Skupiny B. Stač…

Soutěžní stotřicítka s přídomkem LR není tak slavná jako její předchůdkyně RS. Během aktivní služby ale ukázala, že i se zastaralou technikou a diskutabilní koncepcí lze hrát zajímavé divadlo.

11.  11.  2018 | | 19 N/A
Divák narušil přenosy F1 po celém světě. Mňoukáním imitoval zvuk formulí

Divák narušil přenosy F1 po celém světě. Mň…

Také jste jako malí imitovali zvuk monopostů Formule 1? Nadšený divák se s tím dostal až do světového přímého přenosu.

23.  10.  2018 | | 13 N/A
Ford musel stáhnout reklamu na Mustang. Kvůli stížnostem 12 lidí

Ford musel stáhnout reklamu na Mustang. Kvů…

Britský úřad pro dohled nad reklamou opět zasahuje a nyní se rozhodl zakázat vcelku mírumilovnou reklamu na Ford Mustang.

29.  10.  2018 | | 64 N/A