TEST Mercedes-Benz S 560 kabrio: Bez střechy až do posledních paprsků

Kunigunda Schwanzhof  |  06. 11. 2018 13:15

Az budu velka, take si chci zit jako chuda francouzska duchodkyne: Pit stara vina, jist plesnive syry a jezdit autem bez strechy.

Odpovědět  |   | 
hovna autorevue  |  08. 11. 2018 23:13

TADY ZŮSTALA JEN OVNA, URÁŽKY A ŽUMPA

Odpovědět  |   | 
..  |  06. 11. 2018 15:26

lepší by bylo fotit to s nějakou dívčinou, než v takovém autě plešaté podbratkový koncernové zjevy..

Odpovědět  |   | 
pirate  |  06. 11. 2018 18:16

Tvoje bába je plešatá.

Odpovědět  |   | 
TOM  |  06. 11. 2018 15:26

Vydařená konfigurace. Na ten interiér je opravdu radost pohledět.

Odpovědět  |   | 
E15  |  09. 11. 2018 00:31

tak teď nevím, jestli je to ironie a nebo myšleno vážně. Mně ta barevná a materiálová kombinace připadá naprosto odporná. Mimochodem jsou všechny ty prvky, co mají vypadat jako kovové alespoň skutečně kovové a nebo je to i plastové?

Odpovědět  |   | 
Josef  |  06. 11. 2018 18:05

Já bych byl moc spokojen s "obyčejným" eSkem sedanem a bez kabria bych se klidně obešel.
Ale pokud bych si mohl dovolit víc, než jedno MB, tak bych si koupil hned všechny tři - sedana, kupé i to kabrio. A střídal je podle počasí a nálady...

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  06. 11. 2018 19:05

a garáž máš jak dlhů

Odpovědět  |   | 
vana  |  06. 11. 2018 19:22

Zrovna před chvílí jsem se svezl v autě se stejným motorem. Sice mělo i střechu, ale motor s 510 AMG koňmi. Ani nevím jeslti bych to chtěl, je to fakt vražedná zbraň ...

Odpovědět  |   | 
mijunior  |  06. 11. 2018 20:01

Cabrio jedině dvoumístné a o půl tuny lehčí. Esko patří mezi ty největší a stejně nenabízí uspokojivý prostor na zadních sedadlech. Za mě naprosto zbytečná kategorie která staví výhradně na image.

Odpovědět  |   | 
skodafil  |  07. 11. 2018 00:07

Kolik lidi, tolik chuti. Mne zase ve velkem kabriu majestatni plavba krajinou zcela vyhovuje.

Odpovědět  |   | 
Zombot  |  07. 11. 2018 00:17

Velké kabriolety (midsize/fullsize) náhodou vůbec nejsou zbytečné a rozhodně nejsou o image. Osobně už mám třetí a jiné auto už bych nechtěl. Proti roadsterům sice nejsou moc obratné a na okresce jim ujede kdejaká Fiesta, ale zato jsou pohodlné, na dálnici jsou díky vysoké hmotnosti a dlouhému rozvoru stabilní i při vysokých rychlostech, relativně měkký podvozek z člověka nevytluče duši ani na hodně dlouhé cestě, na poměry kabrioletů jsou poměrně praktické, a zadní sedačky se čas od času hodí nejen na odkládání věcí, ale i na převážení lidí. Původně jsem si také myslel, že je nikdy nepoužiju, ale už jsem několikrát vezl tři nebo dokonce čtyři dospělé - sice to bylo dost nepohodlné a musel jsem posunout sedadlo řidiče trochu dopředu, ale v danou chvíli to zachránilo situaci. Jinak se zadní sedačky hodí třeba na stěhování větších televizí nebo podobných předmětů, které se nevejdou do kufru A pokud chcete kabriolet se zadními sedačkami, kam si celkem pohodlně sednou dva dospělí, tak zkuste třeba Chrysler Sebring.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  07. 11. 2018 08:12

D1 tankodrom, jeden vlacek z kamionu, dalsi vlacek z vytacenych chrochtajicich osobnich naftacku... kaabrioleet, potrsrni doslova pro vsechny smysly

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  07. 11. 2018 17:52

s2000

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Honda GL1800 Gold Wing DCT: Motorka za mega! Skoro...

Honda GL1800 Gold Wing DCT

Šestiválcový cestovní křižník s unikátní podvozkovou konstrukcí je to nejrozmařilejší, co Honda v jedné stopě nabízí. Gold Wing je ale zároveň také s velkou rezervou tou nejdražší dvoukolovou Hondou. Má vrcholné provedení šesté generace zlatokřídlé legendy čím opodstatnit cenovku zvící bezmála 900.000 Kč?

16.  6.  2019 | Petr Schnagl | 13 příspěvků
TEST Volkswagen T-Cross 1.0 TSI DSG R-Line: Důležitá módní záležitost

VW T-Cross 1.0 TSI DSG

Volkswagen rozštěpil Polo na dva samostatné modely. Oplastované CrossPolo je minulostí a jeho pozici zastoupila novinka jménem T-Cross. Nabízí kromě zvýšené stavby karoserie ještě něco?

15.  6.  2019 | Miro Mihálik | 64 příspěvků
První svezení se Seatem Leon TGI 1.5 TSI. Pod 1 Kč/km i s větším motorem?

Seat Leon TGI (první svezení)

České ceny Seatu Leon TGI po modernizaci pohonného ústrojí známe už od ledna letošního roku. Nyní došlo i na první kilometry za volantem a zdá se, že na dosavadních výhodách se vůbec nic nezměnilo.

11.  6.  2019 | Jan Mička | 16 příspěvků

Nejčtenější články

Levná Škoda Octavia Tour je zpátky. Za 440.000 Kč vybavenější nekoupíte

Levná Škoda Octavia Tour je zpátky. Za 440.…

Verze Tour má v historii Škody Octavia tradici. Nyní se vrací i ve třetí generaci a opět kombinuje bohatou výbavu s atraktivní cenou.

29.  5.  2019 | | 193 N/A
Podívejte se, jak vypadá nejlevnější Škoda Kamiq. Má plechová kola a poklice

Podívejte se, jak vypadá nejlevnější Škoda …

Škoda včera zveřejnila ceny nového crossoveru Kamiq. Vůz láká na bohatou bezpečnostní a komfortní výbavu, v základu to ale po vizuální stránce není žádná hitparáda.

12.  6.  2019 | | 117 N/A
Řídili jsme Škodu budoucnosti za 90 milionů. Vision iV hlava prostě nepobere!

Řídili jsme Škodu budoucnosti za 90 milionů…

Výstavní koncepty rozhodně nejsou určeny k tomu, aby se s nimi jezdilo. Přesto se s vámi už poněkolikáté můžeme podělit o jízdy dojmy, tentokrát se Škodou Vision iV. A ta rozhodně není pouhý výstřel do tmy.

2.  6.  2019 | | 93 N/A
Nová Škoda Octavia na dosud nejlepších ilustracích. Takhle by se vám líbila?

Nová Škoda Octavia na dosud nejlepších ilus…

Čtvrtá generace Škody Octavia by se měla poprvé ukázat ještě před koncem letošního roku. Ruský grafik při tvorbě přiložených ilustrací vycházel z dosud zveřejněných špionážních snímků.

3.  6.  2019 | | 51 N/A
Motorkářský gang na skútrech? Před Mods otcové zamykali hlavně své dcery

Motorkářský gang na skútrech? Před Mods otc…

Jak si představujete motorkářský gang? Určitě ne takhle. A to šlo o jeden z nejnebezpečnějších!

26.  5.  2019 | | 11 N/A