TEST Mercedes-Benz S 560 kabrio: Bez střechy až do posledních paprsků

Kunigunda Schwanzhof  |  06. 11. 2018 13:15

Az budu velka, take si chci zit jako chuda francouzska duchodkyne: Pit stara vina, jist plesnive syry a jezdit autem bez strechy.

Odpovědět  |   | 
hovna autorevue  |  08. 11. 2018 23:13

TADY ZŮSTALA JEN OVNA, URÁŽKY A ŽUMPA

Odpovědět  |   | 
..  |  06. 11. 2018 15:26

lepší by bylo fotit to s nějakou dívčinou, než v takovém autě plešaté podbratkový koncernové zjevy..

Odpovědět  |   | 
pirate  |  06. 11. 2018 18:16

Tvoje bába je plešatá.

Odpovědět  |   | 
TOM  |  06. 11. 2018 15:26

Vydařená konfigurace. Na ten interiér je opravdu radost pohledět.

Odpovědět  |   | 
E15  |  09. 11. 2018 00:31

tak teď nevím, jestli je to ironie a nebo myšleno vážně. Mně ta barevná a materiálová kombinace připadá naprosto odporná. Mimochodem jsou všechny ty prvky, co mají vypadat jako kovové alespoň skutečně kovové a nebo je to i plastové?

Odpovědět  |   | 
Josef  |  06. 11. 2018 18:05

Já bych byl moc spokojen s "obyčejným" eSkem sedanem a bez kabria bych se klidně obešel.
Ale pokud bych si mohl dovolit víc, než jedno MB, tak bych si koupil hned všechny tři - sedana, kupé i to kabrio. A střídal je podle počasí a nálady...

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  06. 11. 2018 19:05

a garáž máš jak dlhů

Odpovědět  |   | 
vana  |  06. 11. 2018 19:22

Zrovna před chvílí jsem se svezl v autě se stejným motorem. Sice mělo i střechu, ale motor s 510 AMG koňmi. Ani nevím jeslti bych to chtěl, je to fakt vražedná zbraň ...

Odpovědět  |   | 
mijunior  |  06. 11. 2018 20:01

Cabrio jedině dvoumístné a o půl tuny lehčí. Esko patří mezi ty největší a stejně nenabízí uspokojivý prostor na zadních sedadlech. Za mě naprosto zbytečná kategorie která staví výhradně na image.

Odpovědět  |   | 
skodafil  |  07. 11. 2018 00:07

Kolik lidi, tolik chuti. Mne zase ve velkem kabriu majestatni plavba krajinou zcela vyhovuje.

Odpovědět  |   | 
Zombot  |  07. 11. 2018 00:17

Velké kabriolety (midsize/fullsize) náhodou vůbec nejsou zbytečné a rozhodně nejsou o image. Osobně už mám třetí a jiné auto už bych nechtěl. Proti roadsterům sice nejsou moc obratné a na okresce jim ujede kdejaká Fiesta, ale zato jsou pohodlné, na dálnici jsou díky vysoké hmotnosti a dlouhému rozvoru stabilní i při vysokých rychlostech, relativně měkký podvozek z člověka nevytluče duši ani na hodně dlouhé cestě, na poměry kabrioletů jsou poměrně praktické, a zadní sedačky se čas od času hodí nejen na odkládání věcí, ale i na převážení lidí. Původně jsem si také myslel, že je nikdy nepoužiju, ale už jsem několikrát vezl tři nebo dokonce čtyři dospělé - sice to bylo dost nepohodlné a musel jsem posunout sedadlo řidiče trochu dopředu, ale v danou chvíli to zachránilo situaci. Jinak se zadní sedačky hodí třeba na stěhování větších televizí nebo podobných předmětů, které se nevejdou do kufru A pokud chcete kabriolet se zadními sedačkami, kam si celkem pohodlně sednou dva dospělí, tak zkuste třeba Chrysler Sebring.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  07. 11. 2018 08:12

D1 tankodrom, jeden vlacek z kamionu, dalsi vlacek z vytacenych chrochtajicich osobnich naftacku... kaabrioleet, potrsrni doslova pro vsechny smysly

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  07. 11. 2018 17:52

s2000

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Toyota Hilux 2.4 D4-D: I ta už se umí vyšňořit!

Toyota Hilux 2.4 D4-D (minitest)

Hilux osmé generace už má nový čumák. V rámci výroční edice se snaží zaujmout i tu klientelu kolem tunových pick-upů, která touží po co nejosobnějším vzezření a chování svého pracanta.

včera | AutoRevue.cz | 7 příspěvků
Minitest Mercedes-Benz Vito Tourer Family 114 CDI: Na míru k vašim službám

Mercedes-Benz Vito Tourer Family (minitest)

Mít větší než běžnou rodinu znamená kromě jiného i obtížnější výběr auta. Především pak dnes, když jsou minivany na ústupu. Stojí za to dát přednost osobní dodávce od Mercedesu před čímkoli jiným?

17.  1.  2019 | Miro Mihálik | 3 příspěvky
TEST Cupra Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive: To nejlepší z Česka?

Cupra Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive

Sportovní Seaty mají nesmírně dlouhou tradici. Teprve loni se je ale Španělé rozhodli seskupit je pod jednu značku a dát jim novou identitu. A protože SUV v dnešní době táhnou, stal se průkopníkem model Ateca.

15.  1.  2019 | Jan Mička | 28 příspěvků

Nejčtenější články

Američané mají nový patent na otevírání dveří. Pomůže v kopci i ve větru

Američané mají nový patent na otevírání dve…

Už jsme viděli dveře otevírané do stran, nahoru, dolů nebo zajíždějící do karoserie. Chevrolet ale přišel na to, jak takovou obyčejnou věc udělat ještě elegantnější a bezpečnější.

28.  12.  2018 | | 23 N/A
Majitel Tesly Model 3 ukázal její otřesnou kvalitu. Byla úplně nová

Majitel Tesly Model 3 ukázal její otřesnou …

Tesla se často potýká s negativními ohlasy na kvalitu výroby. Změnilo se něco u jejich nejnovějšího modelu?

27.  12.  2018 | | 212 N/A
Nová Toyota RAV4 má české ceny. Chcete nejlepší dynamiku? Berte hybrid!

Nová Toyota RAV4 má české ceny. Chcete nejl…

Nová generace Toyoty RAV4 přijíždí do Česka s atmosférickým dvoulitrovým čtyřválcem a také jako hybrid. Oba agregáty je možné kombinovat s pohonem předních i všech kol.

8.  1.  2019 | | 101 N/A
Jako boss: Velký šéf Toyoty opět spatřen ve své unikátní limuzíně Century GRMN

Jako boss: Velký šéf Toyoty opět spatřen ve…

Speciální přiostřená limuzína Toyota Century GRMN se opět ukázala na veřejnosti. Na zadním sedadle samozřejmě neseděl nikdo jiný než samotný prezident automobilky.

12.  1.  2019 | | 23 N/A
Asistent jízdy v pruhu někteří řidiči raději vypínají. IIHS zjišťoval důvod

Asistent jízdy v pruhu někteří řidiči raděj…

Asistence jízdy v pruhu patří k pomocným systémům, které řidiči velice často vypínají. Průzkum IIHS z USA nyní ukázal, že nelibost vůči technologií proudí z jednoduchého důvodu a lze ji přitom lehce vyřešit.

2.  1.  2019 | | 148 N/A