TEST Mercedes-Benz S 560 kabrio: Bez střechy až do posledních paprsků

Kunigunda Schwanzhof  |  06. 11. 2018 13:15

Az budu velka, take si chci zit jako chuda francouzska duchodkyne: Pit stara vina, jist plesnive syry a jezdit autem bez strechy.

Odpovědět  |   | 
hovna autorevue  |  08. 11. 2018 23:13

TADY ZŮSTALA JEN OVNA, URÁŽKY A ŽUMPA

Odpovědět  |   | 
..  |  06. 11. 2018 15:26

lepší by bylo fotit to s nějakou dívčinou, než v takovém autě plešaté podbratkový koncernové zjevy..

Odpovědět  |   | 
pirate  |  06. 11. 2018 18:16

Tvoje bába je plešatá.

Odpovědět  |   | 
TOM  |  06. 11. 2018 15:26

Vydařená konfigurace. Na ten interiér je opravdu radost pohledět.

Odpovědět  |   | 
E15  |  09. 11. 2018 00:31

tak teď nevím, jestli je to ironie a nebo myšleno vážně. Mně ta barevná a materiálová kombinace připadá naprosto odporná. Mimochodem jsou všechny ty prvky, co mají vypadat jako kovové alespoň skutečně kovové a nebo je to i plastové?

Odpovědět  |   | 
Josef  |  06. 11. 2018 18:05

Já bych byl moc spokojen s "obyčejným" eSkem sedanem a bez kabria bych se klidně obešel.
Ale pokud bych si mohl dovolit víc, než jedno MB, tak bych si koupil hned všechny tři - sedana, kupé i to kabrio. A střídal je podle počasí a nálady...

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  06. 11. 2018 19:05

a garáž máš jak dlhů

Odpovědět  |   | 
vana  |  06. 11. 2018 19:22

Zrovna před chvílí jsem se svezl v autě se stejným motorem. Sice mělo i střechu, ale motor s 510 AMG koňmi. Ani nevím jeslti bych to chtěl, je to fakt vražedná zbraň ...

Odpovědět  |   | 
mijunior  |  06. 11. 2018 20:01

Cabrio jedině dvoumístné a o půl tuny lehčí. Esko patří mezi ty největší a stejně nenabízí uspokojivý prostor na zadních sedadlech. Za mě naprosto zbytečná kategorie která staví výhradně na image.

Odpovědět  |   | 
skodafil  |  07. 11. 2018 00:07

Kolik lidi, tolik chuti. Mne zase ve velkem kabriu majestatni plavba krajinou zcela vyhovuje.

Odpovědět  |   | 
Zombot  |  07. 11. 2018 00:17

Velké kabriolety (midsize/fullsize) náhodou vůbec nejsou zbytečné a rozhodně nejsou o image. Osobně už mám třetí a jiné auto už bych nechtěl. Proti roadsterům sice nejsou moc obratné a na okresce jim ujede kdejaká Fiesta, ale zato jsou pohodlné, na dálnici jsou díky vysoké hmotnosti a dlouhému rozvoru stabilní i při vysokých rychlostech, relativně měkký podvozek z člověka nevytluče duši ani na hodně dlouhé cestě, na poměry kabrioletů jsou poměrně praktické, a zadní sedačky se čas od času hodí nejen na odkládání věcí, ale i na převážení lidí. Původně jsem si také myslel, že je nikdy nepoužiju, ale už jsem několikrát vezl tři nebo dokonce čtyři dospělé - sice to bylo dost nepohodlné a musel jsem posunout sedadlo řidiče trochu dopředu, ale v danou chvíli to zachránilo situaci. Jinak se zadní sedačky hodí třeba na stěhování větších televizí nebo podobných předmětů, které se nevejdou do kufru A pokud chcete kabriolet se zadními sedačkami, kam si celkem pohodlně sednou dva dospělí, tak zkuste třeba Chrysler Sebring.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  07. 11. 2018 08:12

D1 tankodrom, jeden vlacek z kamionu, dalsi vlacek z vytacenych chrochtajicich osobnich naftacku... kaabrioleet, potrsrni doslova pro vsechny smysly

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  07. 11. 2018 17:52

s2000

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest VW Amarok 3.0 TDI V6 4Motion Aventura: Všech pick-upů král

VW Amarok 3.0 TDI/190 kW 4M (minitest)

Volkswagen, nikoli bez souvislosti s novým emisním měřícím cyklem WLPT, pozměnil motorovou nabídku svého již deset let sloužícího pick-upu Amarok, který nyní nabízí v podstatě jediný motor. Nebojte se, jsou to dobré zprávy.

21.  3.  2019 | Petr Schnagl | 46 příspěvků
Minitest Renault Kadjar 1.3 TCe: Malé srdce, velké odhodlání

Renault Kadjar 1.3 TCe (minitest)

Kadjar se v přívalu nových crossoverů možná poněkud ztrácí. O to více ale zaujme, když začnete zkoumat, co je za tou nenápadnou fasádu. A to i malé třináctistovce navzdory, protože funguje pozoruhodně dobře.

19.  3.  2019 | Miro Mihálik | 13 příspěvků
Minitest Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid 2WD: Napravení reputace?

Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid (minitest)

Honda se u nové generace modelu CR-V vzdala naftového motoru. Alternativou je hybrid s velice slušným výkonem 135 kW, který mě fascinoval ve více ohledech. Hlavně pak technikou.

17.  3.  2019 | Jan Mička | 37 příspěvků

Nejčtenější články

Policie opět nasadila do akce šmírovací autobusy. Natáčela přestupky řidičů

Policie opět nasadila do akce šmírovací aut…

Policie opět vytáhla do akce autobusy, ze kterých v rámci speciální akce natáčela přestupky řidičů.

20.  3.  2019 | | 91 N/A
Z nabídky Škody Fabia už moc nezbylo. Nejsilnější TSI s manuálem končí

Z nabídky Škody Fabia už moc nezbylo. Nejsi…

Nejdříve na Slovensku, nyní už i v Česku. Škoda omezila nabídku modelu Fabia a motor 1.0 TSI s výkonem 81 kW je už možné kombinovat pouze s převodovkou DSG. To se odráží na základní ceně.

2.  3.  2019 | | 223 N/A
Maximálka 250 km/h už v roce 1979. Přesto okřídlená Škoda pohořela

Maximálka 250 km/h už v roce 1979. Přesto o…

Soutěžní prototyp 130 RS A5 dostal ve své finální verzi pozoruhodnou pohonnou jednotku 1.6 DOHC s výkonem 186 koní při 8500 otáčkách za minutu, přesto se mu zazářit nepodařilo.

24.  2.  2019 | | 21 N/A
Nový Hyundai Sonata je krásný a určený pro celý svět. Zatopí Passatu a Superbu?

Nový Hyundai Sonata je krásný a určený pro …

V Ženevě se Hyundai neukázal, to ovšem neznamená, že neměl pro svět přichystanou nějakou novinku. Poprvé tak odhaluje podobu nové generace modelu Sonata.

7.  3.  2019 | | 144 N/A
Škoda našla způsob, jak projet Evropu elektromobilem zcela bez starostí

Škoda našla způsob, jak projet Evropu elekt…

Se šéfem českého zastoupení Škodovky jsme si v Ženevě povídali o dalším rozvoji elektromobility v České republice. A má poměrně jasná sdělení.

7.  3.  2019 | | 102 N/A