Test Mercedes-Benz S 500 4Matic Coupé: Jedním slovem dokonalost

asdf  |  14. 02. 2016 14:45

nejlepší auto co kdy člověk stvořil

Odpovědět  |   | 
Láďa  |  14. 02. 2016 15:25

Pro mě je nejlepší Renault Megane ll generace v kombi,naprosto mě stačí a žere jen 4,7l nafty

Odpovědět  |   | 
coolibra  |  15. 02. 2016 15:36

A ráno do Kolbenky!

Odpovědět  |   | 
Ředitel  |  16. 02. 2016 12:32

Pro socku asi dobrý, měl ses líp učit, hňupe

Odpovědět  |   | 
Jan  |  14. 02. 2016 15:47

Ja na MB moc nie som. Mam dojem, ze su to auta pre dochodcov a tym nemyslim techniku a kvality (to im neupieram).

Odkedy som ale videl S Coupe, o auta som sa prestal zaujimat. Je to zbytocne. Nic lepsie este dlho nikto nevyrobi.

Odpovědět  |   | 
OMG  |  16. 02. 2016 09:17

A zkusili jste s tím dokonalým nejlepčím jet po D1?
Katastrofa, to i I20 drncá míň.

Odpovědět  |   | 
Bouce  |  17. 02. 2016 00:45

Zkusil, ale zas nejsem takovy zoufalec na i20. To musis rict ty. Ja byl maximalne spokojen

Odpovědět  |   | 
Perkins  |  14. 02. 2016 15:55

Elegance a síla na 4 kolech.

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  14. 02. 2016 16:42

No je vidět, že asi převodovka neudělala moc velký pokrok. Mám
S 350 a automatická převodovka je jedna velká hrkačka. Měl
jsem před tím AUDI 6, čtyřkolku a to bylo jiné kafé .....
Myslím si, že to je zásadní nedostatek, asi už nic jiného.

Odpovědět  |   | 
Hartge  |  16. 02. 2016 01:13

to asi těžko, obě jsou převodovky ZF a v MB S jsou vyšší modely

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  16. 02. 2016 08:04

7G/9G tronic pochadza od ZF?

No a na adresu samotneho auta, dizajn je podla mna velmi podareny, ale toho plastu je tam az prilis. Doslova ako past na oko mi posobi napriklad jeden z dominantnych prvkov vpredu a tou je *hviezda*. Ta cinsko-umelohmotna polobakelitova vypln je naozaj tragicka, neslo to bez toho? A ked obidem cele auto, takychto umelohmotnych doplnkov, ktore su vhodne skor do plnej ulice v honkongu, najdem az az. To je naozaj problemom na auto tejto cenovej kategorie vyrobit aspon par veci z poctiveho *zeleza*? Krucinal, ved ked si pozriem trebars vyfuky na prvom touaregu V8, tie su poctive, kovove, ziadne uchylne plastove diery, lemy apod. To je MB *bakelitovejsou* znackou ako koncern? Takisto palubka - neslo to vyrobit (aspon budiky) v duchu tradicie? To musime mat z klasickeho a reprezentativneho auta x-box za kazdu cenu?

Aby nedoslo k omylu, auto je naozaj krasne, ale na mieste potencialneho zakaznika, ked si to obidem, pripadal by som si ako v jednom nemenovanom znamom obchode s nabytkom, kde sa preglejka nevaha oznacit nazvom *drevo*. Pardon, ale dreveny nabytok /mam ho doma/, vyzera naozaj inak.

Tomu autu treba par kuskov poctiveho zeleza a bude to mat uplne inu dimenziu.

Odpovědět  |   | 
Ředitel  |  16. 02. 2016 12:35

Mercedes si dělá převodovky sám. Fakt je ten že mám ZF v BMW a je lepší než co mám v Mercedesu. Občas jakoby cukne bez příčiny. Třeba když zaregistruje na přechodu nějakou socku jak valí do Kolbenky, tak ji chce přejet, asi.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  16. 02. 2016 16:27

...mas uplnu pravdu, kazdeho takeho treba prevalcovat.
Alebo inak: keby blbost kvitla, mas doma botanicku zahradu.

Odpovědět  |   | 
uživatel  |  14. 02. 2016 18:02

jo jo, musí být dokonalé, když soused brzo vyměnil svoje dvouleté SL 63 AMG za tohle S-Coupe 63 AMG

Odpovědět  |   | 

sice to nemá kufr jak oktáfka f kombíku, ale jinak moc pěkný... Akorát bych asi preferoval V12.. Když už, tak už

Odpovědět  |   | 
Ředitel  |  16. 02. 2016 12:36

Ty seš hlava otevřená motyčkou.

Odpovědět  |   | 
Pete  |  14. 02. 2016 20:45

Jediné auto na trhu, za které bych vyměnil svou 6 coupé.

Odpovědět  |   | 
Ondřej  |  15. 02. 2016 00:56

Model jak pro čínského důchodce, který si nabrnknul zrovna nějakou sexy asijskou dvacítku a chce ji ohromit kapitalistickým superbourákem.

Designově hezčí mi připadá i Sandero.

Odpovědět  |   | 
Fridrich  |  15. 02. 2016 12:00

Tak si to Sandero kup a jdi balit dvacítky

Odpovědět  |   | 
Ondřej  |  15. 02. 2016 14:40

Na krátké trasy je levnější taxík a na delší zase letadlo nebo vlak

Odpovědět  |   | 
Duckdebill  |  18. 02. 2016 12:17

Levnejsi asi ano, ale zdaleka ne flexibilni. To se tyka predevsim vlaku nebo auta.

O moznosti prevazet objemnejsi naklad ani nemluve.

Odpovědět  |   | 
coolibra  |  15. 02. 2016 15:39

Tak já chcu byt u toho, to bude prdel, že si větší nezažil, krása !

Odpovědět  |   | 
Pilot ..  |  15. 02. 2016 13:37

Řekl bych, že to ticho má na svědomí i aktivní potlačení hluku. Je už běžné i v autech střední třídy (třeba Mondeo) ..

Odpovědět  |   | 
Bouce  |  17. 02. 2016 00:48

Pokud to zrovna ten den v Mondeu funguje, jako ostatne jakakoli elektronika

Odpovědět  |   | 
Carlsson  |  15. 02. 2016 19:26

S-klada byla vždy super kara coupe to jen podtrhuje

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Honda Jazz Crosstar 1.5 e:HEV Executive: Nákupní vozík v montérkách

Honda Jazz Crosstar 1.5 e:HEV

Moderní interpretace nákupního vozíku je dostupná ve dvou různých variantách. Po základní se nyní podíváme na tu, která míří více na lifestyle.

18.  10.  2020 | Vladimír Kadera | 89 příspěvků
Za volantem hybridního Renaultu Clio E-Tech: Sesadí Toyotu z trůnu? Šanci má!

Renault Clio 1.6 SCe E-Tech

Minulý týden jsme se poprvé projeli s novými elektrifikovanými Renaulty. Po plug-in hybridním crossoveru Captur přišla řada na full-hybridní Clio E-Tech, kterému se toho dá vytknout jen málo.

15.  10.  2020 | Jan Mička | 28 příspěvků
S Renaultem Captur E-Tech poprvé v ČR: Jezdí skvěle a za málo, i díky Formuli 1

Renault Captur E-Tech PHEV

Plug-in hybridní model Renaultu v nabídce chyběl. Francouzi ale nedávno na český trh uvedli hned dva – Captur E-Tech a Megane Grandtour E-Tech. Dnes si povíme, co čekat od prodejně velmi úspěšného městského crossoveru.

13.  10.  2020 | Jan Mička | 38 příspěvků

Nejčtenější články

Tatra 700 Miloše Zemana pořád jezdí. Je nádherná, dochovala se i unikátní výbava

Tatra 700 Miloše Zemana pořád jezdí. Je nád…

Registrační značka neklame, jedna ze Zemanových Tater stále brázdí české silnice. Ta druhá si hoví v prostorách muzea.

12.  10.  2020 | | 82 N/A
Rusol David
PrezidentTatra
Škoda Decatop z Holandska je extrémně vzácná. Slavný první kus jezdí v Česku

Škoda Decatop z Holandska je extrémně vzácn…

Mezi speciality první novodobé škodovky s pohonem předních kol patřívaly nejen akční modely, ale i zahraniční přestavby. Nejunikátnější z nich byla dopřána Holanďanům.

17.  10.  2020 | | 8 N/A
Prejzek Lukáš
Škoda FavoritRetro
Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na dno. Místy to vypadalo, že vyletí z trati

Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na d…

Ostrá novinka naší domácí značky se podívala na slavný německý okruh. Pneumatiky vřískaly v podstatě neustále.

21.  9.  2020 | | 202 N/A
Kadera Vladimír
Octavia RSNürburgring
Renault Arkana nakonec míří i do Česka! O levné SUV-kupé může být velký zájem

Renault Arkana nakonec míří i do Česka! O l…

Stylové SUV-kupé za lidovou cenu zprvu určené pro Rusko míří dále do světa. Česku se rovněž nevyhne.

23.  9.  2020 | | 48 N/A
Fuglevič Daniel
EvropaArkanaRenault
Podle Audi neexistuje. RS 001 s nápisy JZD Slušovice ale tajně testovali v ČSSR

Podle Audi neexistuje. RS 001 s nápisy JZD …

Audi léta tvrdí, že muzejní exponát Sport Quattro RS 002 skupiny S s pětiválcem uprostřed je nástupce Sport Quattra S1 E2 skupiny B. Není to tak docela pravda. Mezi těmito automobily stojí funkční prototypy RS 001, které byly kvůli utajení před Volkswagenem testovány za železnou oponou v Československu. Když se existence strojů provalila, pod osobním dohledem Piëcha musely být rozebrány a dodnes se o nich nemluví.

27.  9.  2020 | | 38 N/A
Mihálik Miro
WRCprototypQuattroRallyeAudiTajnéRetro