Test Mercedes-Benz S 350 BlueTec: V naprostém pořádku

27 komentářů

car critic
21. prosince • 23:33

...zase hot stone massage...ze by nekdo konecne napsal ze motor, podvozek a prevodovka i airmatic jsou komplet ze stareho vozu a ze nove jsou jen plechy a ta masaz, tedy nalit si cisteho vina? A sedadla jsou o 4-7cm nizsi nez v A8 nebo BMW7, cili vyssi clovek ma ramena v operce hlavy, coz je velmi komfortni, panove novinari vzbudte se...

Stefan
17. prosince • 23:15

Nuž za ty penize bych zvládl i já!!B-]

richie.rich
17. prosince • 20:11

máte štěstí že nenasněžiloB-] a ten jejich "4matic" v naftě bude až na jaře nejdřív... zlaté quattro B-]

Choroš
17. prosince • 18:15

Ještě k tomu komfortu. Nečetli jste četli nedávné srovnání nového MB S s BMW 7 a Porsche Panamera v Autotipu (článek převzatý z německého Autobildu)? Tam konstatovali, že v přímém srovnání je BMW komfortnější! BMW prý hodně pomohl facelift. Ale to je jen teorie, nemám přímé srovnání.

PetrK
31. května • 15:06

Ale kdo chce pořád měnit ty motory? V tom je BMW jednička. Kolega měnil motor už 2x a to není zrovna málo na jedno auto. A nemluvě o tom, že BMW ani nemontuje blinkry ... soudě podle toho co vidím dnes a denně na silnici

Willy
12. dubna • 12:39

Auto tip potažmo autobild bmw PODPORUJE!!!!!!!

dave_007
17. prosince • 12:49

Take Vas pobavilo, ze Skoda Octavia Combi RS 2.0 TDI DSG dostala nalepku "absolutni spicka", zatimco tenhle Mercedes-Benz S 350 BlueTec jen "v naprostem poradku"?

Choroš
17. prosince • 18:11

Pozor, to byl jen nadpis, který byl vzhledem k velmi vyváženému textu recenze trochu zavádějící. Myšlena byla špička v rámci nabízených verzí Octavie. Celkové vyznění recenze dané Octávky nebylo nijak zvlášť pozitivní.

dave_007
18. prosince • 15:00

Ano, mate pravdu. Nicmene, takto na jedne strance oba ty titulky vedle sebe pusobi ponekud komicky. Lze si to vylozit mnoha zpusoby: Vtip, (horka) ironie, parodie, provokace, lez atd.Nechtela tim redakce snad neco rici? ;-)Kazdopadne, z neceho takoveho si musi marketingovi (skoro-)experti Skody blahem striknout do kalhot. Je konec roku, treba z toho kapnout tucne premie! :-)))

Kyle
17. prosince • 11:46

S- Klasse, S-kláda, S-král. Nejenom dnes,ale i v minulosti, a zůstane to tak na věky. Svezte se v patnáct let starým " mamutu", a v stejně staré A8 nebo 7-er. A za patnáct let se svezte v těch dnešních autech. Pak teprve každý pochopí, v čem je ten rozdíl. Mercedes bude vždycky první, pak dlouho nic. I kdyby se zastánci oooo a bmw rozkrájeli na táááááááákhle mrňavoučký nudličky.....

Zelí
17. prosince • 15:42

Já jsem v s klase před dvaceti lety jel a nebyla to žádná hitparáda. Trochu nasněžilo a museli jsme tlačit. Vcelku trapné chvilky. Takže nic moc a pan generální by se i zapotil. Ale bavorský vdoleček v sedmičkové řadě, uznávám, to byla tehdy ještě větší trapnost.

Kyle
18. prosince • 15:59

Ale no tak.... Nebavíme se o ježdění na sněhu, natož vození hnoje. Bavíme se o cestě do La Scaly. 4-matic je sice nouzovka, ale funkční. Pokud chcete kvalití 4x4, tak doporučuji Nissan GT-R (v případě závodnických ambicí) , Imprezu STI ( v případě hlubší kapsy), Range Rover ( v případě parforsního honu) nebo Pragu V3S ( v případě vození hnoje).

A7Gkiller
17. prosince • 10:27

Esko bylo vždycky spíš o inovativním přístupu. Vždycky přišel s něčím novým jako první. To z něj dělá krále třídy. Prostě má MB lidi, kteří ten byznys umí dělat a vymýšlejí, jak něco vylepšit. To se o Audi nebo BMW říci nedá - pokud se bavíme o vyšší třídě.
Jasně, každá automobilka má občas super nápad a zavede něco cool, ale MB to delá už roky.

George
16. prosince • 21:50

Určitě se dá vyjadřovat k exteriéru,tak k interiéru.Každý může mít subjektivní názor,i třeba naprosto odlišný.To je svobodný projev a nikomu bych si nedovolil ho popírat nebo vyvracet.
Mě se naopak svým důkladným zpracováním líbí.Je to precizně odvedená práce.Ale nedovolil bych si vůz hodnotit komplexně,pokud bych neměl možnost se v něm projet.Osobně jsem řídil jak krátkou verzi tak long.Obě Cdi 350.V longu jsem ujel 1050 km a v krátké verzi 780 km.Log díky většímu rozvoru se chová na silnici naprosto famózně POHODLNĚ!Ať mě jiné automobilky prominou,s ohledem na komfort nemá konkurenci.Bavíme se o premiových německých vozech.Pohodlný rozvor je vykoupen ve městech menší ovladatelnosti a v podzemních garážích to chce fakt cvik a pevné nervy.Co mě naprosto šokovalo byla spotřeba.Pokud striktně budete dodržoval rychlost,měřič spotřeby se vám odmění cifrou 6,8l/100.Umí i 10,5l/100 při temperamentní jízdě.Krátká verze je podobná o trochu menším komfortem jízdy přes nerovnosti.Mercedes S neni sportovec jako BMW a nemá tak dobře zvládnuté ovládání navigačního prostředí.Audi si hraje na obojí,ale vlastně nakonec působí příliš koncernově univerzálně.Ale asi to tak ůředníci v Bruselu chtěli.Závěrem,Mercedes vás opravdu chce hýčkat a zároveň nekřičí do světa svoji extravagantností.V interiéru se mě ve skutečnosti líbí více než na fotkách.Doporučuji kontakt na vlastní oči a možná se povede i ta nějaká projížďka.Jsem pevně přesvědčen,že to ovlivní váš názor.

dave_007
17. prosince • 10:59

Diky za info. :-DJeste bych rad doplnil, ze ani BMW 7 zrejme nebude zadny velky sportovec. Asi je tvrdsi nez MB, ale prece jen s jeho hmotnosti bude mit do sportovce daleko. Ostatne, myslim ze tomuto pojeti by neodpoviala ani cilova skupina BMW 7.Je tu nekdo, kdo s BMW 7 jezdil? At se podeli o zkusenosti ...

homer
18. prosince • 13:56

sedmu v Evropě žádnej potentát nechce protože kamoliv přijede vypadá jako kmotr/mafián/korupčník , zato smedvěda mu všichni pochválej a audiny8 si ani nevšimnou

dave_007
16. prosince • 17:40

Interier je vcelku hezky a asi to bude hodne pohodlne auto. Nicmene, ty organicke tvary karoserie mi jsou opravdu hodne proti srsti.

XZZ
16. prosince • 16:40

Na S classe asi nikdy mít nebudu, ale tohle se mi moc nelíbí. Zvenku to ještě ujde, i když některý partie vypadají divně. Ale ten interiér je kýčovitá hrůza. Spíš jako by se nějaká čínská automobilka snažila vytvořit vlastní Mercedes. Vůbec to auto celkově zpracováním nepůsobí jako limuzína za 2+ milionu. A teď hodlají designově zmršit i Céčko, přitom současná generace je krásná. A nechápu jak Mercedes teď ujíždí na trčících dotykových displejích, vypadá to jak kdyby si tam kutil přimontoval iPad.

PetrK
31. května • 15:09

Je to hnusný, ale když by jsi měl někdy příležitost se svézt, tak bys mu to jistě odpustil, že je tak hnusnej.

Willy
12. dubna • 12:31

Za prvé ipad má kulaté tlačítko home a za druhé ty displeye nejsou dotykové ty blbe!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Petr
16. prosince • 21:09

vystihl jste to dobře, je to přeplácaný kýč, plno kudrlinek, odrovské množství tvarů, do toho dva obrovské "tablety" vedle sebe, ve skutečnosti to nevypadá vůbec pěkně, soused si S koupil, C se mi zdá ve stejném stylu, ale dost úmírněnější a designově čiščí, ještě ten zajížděcí displey a bylo by to fajn

Antiautomat
16. prosince • 15:39

...impozantny kus auta, pozdava sa mi mix retra a moderny, ale niektore veci (trebars prednu a zadnu cast) treba este dotiahnut, pripada mi to trochu pozliepane. Takisto ten takmer pravouhly obdlznikovy tvar (a la pristrojovka) priam skace ze chce namalovat krajsie. Sedmicka je zatial dizajnovo (ak nepocitam opat tu nestastnu palubovku) vyvazenejsia. Pozitivom jednoznacne je ze je tu citit odkaz na mamuta co bol teda mercedes ako sa patri, kusisko poriadnej masiny. Kazdopadne je to zlepsenie proti predchadzajucej generacii, opravit tych par nedorobkov a uz to bude to prave :)

vojta
16. prosince • 8:43

Ted je samozrejme TOP , ale jak prijde i dalsi generace Audi A8 a BMW 7 tak se vsadim , ze za ty cca. 2 roky co uz bude S classe na trhu ho v pohode svoji technikou a vybavou porazi. Takze nic nebude trvat vecne.

K1
17. prosince • 10:02

Tak tak až zase audi 8 a bmw 7 bude muset okopčit pár systému a schovat do jiného kabátu,
tak pak ano, ale je jasné kdo udává alespoň směr této třídě.

Petr
16. prosince • 11:15

Ale není to trochu pozdě od konkurence nechat vládnout dva roky MB (skoro třetinu životního cyklu), získávat renomé, to se potom těžko dohání i když máte s čím a pochybuji, že budou mít s čím. Obě značky nabízí limo sporotvního ražení a to jsou oproti MB jiná auta a dost dobře nelze srovnávat (proti S VW namířilo Phaeton). Projeťte se v A8 nebo 7 Praha-Brno a potom s S a uvidíte ten rozdíl. Kdo chce pohodlné auto se špičkovými jízdními vlastnostvi, tak MB nikdy nemělo konkurenci. Kde vidím prostro pro překonání je "státnický" design, podle mne, toto přerostlé C nemá důstojnost královské limuzíny.

Odokar
18. prosince • 17:32

Já měl to štěstí, že jsem ho už na živo viděl a ve světle modro zelené vypadal naprosto skvěle, majestátně už svou velikostí a při tom ne nudně.

Rodin
16. prosince • 9:04

Tak tak, kazdy z teto trojky chvilku taha ve sve dobe pilku.

Doporučujeme

Články odjinud