Test: Mercedes-Benz ML 63 AMG - orel mouchy neloví

Vana666  |  10. 12. 2012 07:50

V technických údajích je chybka, ten maximální krouťák musí sahat až do 5250 ot. a dokonce by měl mít v těch otáčkách 702 Nm.

Odpovědět  |   | 

Dobrý den, vycházel jsem z údajů MB. Viz: http://www.mercedes-benz.cz/content/czechia/mpc/mpc_c... ...

Odpovědět  |   | 
Vana666  |  10. 12. 2012 18:57

V tom případě sami soudruzi z NSR trochu tápou v počtech
protože 386kW při 5250 ot./min znamená krouťák 702 Nm

ale chápu že na PR pracovníky věhlasné automobilky to asi bude už příliš složité

Odpovědět  |   | 

Normálně nehnidopiším, ale tady mi to nedá a zeptám se na vysvětlení některých pojmů, které nechápu. Co je...
- táhlá pravoúhlá zatáčka - myšleno ostrá pravotočivá?
- ušlechtilá ocel - co to je? čím se liší od oceli obyčejné?
- poznávací značka začínající na U - to jako Ukrajina, nebo Účko na druhém místě v RZ?

Díky :)

370Z Black Edition, Caterham Seven 420S, Land Cruiser 200 V8, Superb 206kW L&K

Odpovědět  |   | 
ixb1  |  10. 12. 2012 21:56

- táhlá pravoúhlá zatáčka - táhlá 90°
- ušlechtilá ocel - ocel legovaná
- poznávací značka začínající na U - těžko říct,možná Dalité z Ústeckého kraje.

Odpovědět  |   | 
Globe  |  10. 12. 2012 10:17

To když se k vám velkou rychlostí přiřítí velké vozy s poznávací značkou začínající na U

//// tohle že patří do (odborné) recenze automobilu? (ještě jste měl napsat, že měli určitě malé pindíky, nebo tak něco)

Odpovědět  |   | 
LOL  |  10. 12. 2012 14:31

ty ses poznal!

Odpovědět  |   | 
T. Op.  |  10. 12. 2012 13:17

Ta recenze je strasna! Na urovni stredoskolaka!! Malokdy si ulevuji v diskusich pod clankem, ale musel jsem. Porad jsem cekal, kdy skonci trapny uvod a zacne normalni clanek na urovni. Nedockal jsem se.

btw Mate tu napsano, ze e-mail je nepovinny. Proc teda nejde odeslat prispevek bez jeho vyplneni? Tenhle web by bez garaze uz davno nebyl...

Odpovědět  |   | 
Dvor  |  11. 12. 2012 09:31

To je pravda...

Odpovědět  |   | 
Tomáš Pártl  |  11. 12. 2012 16:38

Ahoj, článek za moc nestojí. Proč píšeš, že jsi se dostával při řízení do krizové situace. Tím chceš naznačit, že neumíš řídit? Jezdím dlouho, ale do krizových situací se pravidelně nedostávám. Snažím se předvídat, když mám auto, se kterým jsem předtím nejel, jedu pomaleji než obvykle a ne jako hovado. Limity vozidla a svoje si testuj na uzavřeném okruhu a ne v běžném provozu, tam jezdí lidi, kteří se chtějí dostat z práce domu a děti ze školy! Rozumíš?

Odpovědět  |   | 
Ondřej  |  11. 12. 2012 17:21

Boha jeho, to není recenze, to je tak popis k fotce, něco tak ubohoučkýho už jsem dlouho nečetl. Ale aspoň trochu pochopení mám - ono po tom, co nastolil PJ, který mmchodem dřív působil zde, neobstojí asi nikdo, kromě lidí z jeho týmu. Ale tohle je fakt moc, nehledě na to, že když na to nemám, tak do toho nesedám a doufám ,že panu Matějkovi už žádné auto dražší než právě E-liséé nikdo nepůjčí, myslím že to za to fakt nestojí - recenze na pytel a auto málem taky.

Odpovědět  |   | 
Syd  |  11. 12. 2012 21:52

Obyčejně si recenze jenom čtu a kritiku si nechávám pro sebe, resp. nechám jiné, nechť se vyjádří. Tentokrát se ale musím přidat k ostatním a reagovat tím, že toto není recenze, nýbrž nadšené vyprávění autora článku, který jakoby poprvé seděl v něčem "lepším" než je vůz "kategorie" Octavia. Popis palubních systémů, které nabízí i mnohem levnější modely jiných značek, by dle mého v recenzi na takovéto auto neměl co dělat. Zaměřte se prosím více na techniku a jízdní vlastnosti a odprostěte se od povrchního hodnocení vozu z pohledu kluka co právě získal řidičák. To, si myslím, tomuto serveru nesluší.

Odpovědět  |   | 
Janda  |  12. 12. 2012 08:56

no jo, jenže tenhel člověk je "šéfredaktor". to asi vypovídá o celkové úrovni AR. bohužel souhlasím s ostatními, taky do diskuzí moc nevstupuju, ale čeho je moc, toho je příliš. holt chybí zde vše klíčové - rozhled, zkušenosti, cit pro psaní. doporočuval bych panu matějkovi návštěvu u konkurenčního webu kde působí bývalý šéfredaktor tohoto povrchního plátku, třeba by se ho Janda ujal a naučšil řídit a vysvětlil, jak poutavě, ale přitom ne povrchně psát.

Odpovědět  |   | 
Kenny  |  16. 12. 2012 21:41

Matějka je šéfredaktor? Dyť to je ten ze kterého si často dělám vnitřně srandu - to je góóól. To je jak Peakča ministriní armády.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Dacia Duster na LPG vládne všem. Byl o ni největší zájem, porazila i novou Octavii

Nejčtenější testy roku 2020

Nikde není psáno, že největší zájem musí být o pecky za miliony. Letos to v redakčních testech všem nandala Dacia Duster na LPG!

dnes | Jan Mička | 157 příspěvků
TEST VW Arteon Shooting Brake 2.0 TDI DSG R-Line: Styl a komfort především

VW Arteon SB 2.0 TDI/147 kW

Že model Arteon dorazí také v provedení kombi, Volkswagen oficiálně potvrdil až loni v červnu. Shooting Brake působí takřka dokonale, ale je takový i ve skutečnosti?

17.  1.  2021 | Jan Mička | 54 příspěvků
TEST Subaru BRZ Final Edition: Devět let nás učilo tlačit na pilu. Teď už naposledy

Subaru BRZ Final Edition

Subaru již devátým rokem připomíná, že teď je ten správný čas na pořízení řidičského kupé za hodně dobré peníze. Kdo i letos zaváhá, nejspíš bude mít na nějakou dobu smůlu.

13.  1.  2021 | Vladimír Kadera | 32 příspěvků

Nejčtenější články

Legendární Tatra T148 6x6 se vrátila zpět k životu. Poznáte, kde se improvizovalo?

Legendární Tatra T148 6x6 se vrátila zpět k…

I zmenšené modely reálných vozů si zaslouží pořádnou renovaci. Klasický náklaďák od Tatry je toho důkazem.

23.  12.  2020 | | 24 N/A
David Rusol
RenovaceTatraRetro
České kupé ÚVMV 1100 GT předběhlo dobu. Je extrémně vzácné, slaví 50 let

České kupé ÚVMV 1100 GT předběhlo dobu. Je …

Ne nadarmo se říká zlaté české ručičky. Možná to zní jako fráze, ale přísloví je víc než pravdivé. Přesvědčil se o tom i věhlasný italský designer Giorgetto Giugiaro, když na výstavě IEMA – Člověk a automobil v Praze spatřil v roce 1970 sportovní kupé ÚVMV 1100 GT.

25.  12.  2020 | | 104 N/A
Jindra Lasík
Sportovní autaRetro
Nejdražší Dacia Sandero v Česku vypadá takto. Stepway s CVT už víc mít nemůže

Nejdražší Dacia Sandero v Česku vypadá takt…

S uvedením ceníků rozjela Dacia i konfigurátor, ve kterém se můžeme kouknout, jak vypadá ta vůbec nejdražší varianta nového Sandera.

11.  1.  2021 | | 79 N/A
Daniel Fuglevič
Dacia SanderoČeský trhCeny
Co jsou zač luxusní auta z miliardové razie v Praze? Jedním z nich jezdí i Leoš Mareš!

Co jsou zač luxusní auta z miliardové razie…

Sedm luxusních automobilů a řada luxusních hodinek jsou jenom špičkou ledovce.

21.  12.  2020 | | 17 N/A
David Rusol
PolicieLuxusní auta
Nový Fiat Tipo dorazil do Česka. Umí být stále levný, ale o víc peněz se říct nebojí

Nový Fiat Tipo dorazil do Česka. Umí být st…

Fiat Tipo prošel omlazením v loňském říjnu a vedle standardních karosářských variant se nám ukázal i jako crossover. Startuje lehce nad 300 tisíci, není ale problém přesáhnout půl milionu.

6.  1.  2021 | | 28 N/A
Vladimír Kadera
České cenyFiat