Test: Mercedes-Benz ML 63 AMG - orel mouchy neloví

14 komentářů

Syd
11. prosince • 21:52

Obyčejně si recenze jenom čtu a kritiku si nechávám pro sebe, resp. nechám jiné, nechť se vyjádří. Tentokrát se ale musím přidat k ostatním a reagovat tím, že toto není recenze, nýbrž nadšené vyprávění autora článku, který jakoby poprvé seděl v něčem "lepším" než je vůz "kategorie" Octavia. Popis palubních systémů, které nabízí i mnohem levnější modely jiných značek, by dle mého v recenzi na takovéto auto neměl co dělat. Zaměřte se prosím více na techniku a jízdní vlastnosti a odprostěte se od povrchního hodnocení vozu z pohledu kluka co právě získal řidičák. To, si myslím, tomuto serveru nesluší.

Janda
12. prosince • 8:56

no jo, jenže tenhel člověk je "šéfredaktor". to asi vypovídá o celkové úrovni AR. bohužel souhlasím s ostatními, taky do diskuzí moc nevstupuju, ale čeho je moc, toho je příliš. holt chybí zde vše klíčové - rozhled, zkušenosti, cit pro psaní. doporočuval bych panu matějkovi návštěvu u konkurenčního webu kde působí bývalý šéfredaktor tohoto povrchního plátku, třeba by se ho Janda ujal a naučšil řídit a vysvětlil, jak poutavě, ale přitom ne povrchně psát.

Kenny
16. prosince • 21:41

Matějka je šéfredaktor? :-O Dyť to je ten ze kterého si často dělám vnitřně srandu - to je góóól. :-D To je jak Peakča ministriní armády. :-P

Ondřej
11. prosince • 17:21

Boha jeho, to není recenze, to je tak popis k fotce, něco tak ubohoučkýho už jsem dlouho nečetl. Ale aspoň trochu pochopení mám - ono po tom, co nastolil PJ, který mmchodem dřív působil zde, neobstojí asi nikdo, kromě lidí z jeho týmu. Ale tohle je fakt moc, nehledě na to, že když na to nemám, tak do toho nesedám a doufám ,že panu Matějkovi už žádné auto dražší než právě E-liséé nikdo nepůjčí, myslím že to za to fakt nestojí - recenze na pytel a auto málem taky.

Tomáš Pártl
11. prosince • 16:38

Ahoj, článek za moc nestojí. Proč píšeš, že jsi se dostával při řízení do krizové situace. Tím chceš naznačit, že neumíš řídit? Jezdím dlouho, ale do krizových situací se pravidelně nedostávám. Snažím se předvídat, když mám auto, se kterým jsem předtím nejel, jedu pomaleji než obvykle a ne jako hovado. Limity vozidla a svoje si testuj na uzavřeném okruhu a ne v běžném provozu, tam jezdí lidi, kteří se chtějí dostat z práce domu a děti ze školy! Rozumíš?

T. Op.
10. prosince • 13:17

Ta recenze je strasna! Na urovni stredoskolaka!! Malokdy si ulevuji v diskusich pod clankem, ale musel jsem. Porad jsem cekal, kdy skonci trapny uvod a zacne normalni clanek na urovni. Nedockal jsem se.btw Mate tu napsano, ze e-mail je nepovinny. Proc teda nejde odeslat prispevek bez jeho vyplneni? Tenhle web by bez garaze uz davno nebyl...

Dvor
11. prosince • 9:31

To je pravda...

Globe
10. prosince • 10:17

To když se k vám velkou rychlostí přiřítí velké vozy s poznávací značkou začínající na U //// tohle že patří do (odborné) recenze automobilu? :-O :-/ (ještě jste měl napsat, že měli určitě malé pindíky, nebo tak něco)

LOL
10. prosince • 14:31

ty ses poznal! :-P

runner42
10. prosince • 8:32

Normálně nehnidopiším, ale tady mi to nedá a zeptám se na vysvětlení některých pojmů, které nechápu. Co je...
- táhlá pravoúhlá zatáčka - myšleno ostrá pravotočivá?
- ušlechtilá ocel - co to je? čím se liší od oceli obyčejné?
- poznávací značka začínající na U - to jako Ukrajina, nebo Účko na druhém místě v RZ?Díky :)

ixb1
10. prosince • 21:56

- táhlá pravoúhlá zatáčka - táhlá 90°
- ušlechtilá ocel - ocel legovaná
- poznávací značka začínající na U - těžko říct,možná Dalité z Ústeckého kraje.

Vana666
10. prosince • 7:50

V technických údajích je chybka, ten maximální krouťák musí sahat až do 5250 ot. a dokonce by měl mít v těch otáčkách 702 Nm.

Jaroslav  Matějka
10. prosince • 12:51 • šéfredaktor AutoRevue.cz

Dobrý den, vycházel jsem z údajů MB. Viz: http://www.mercedes-benz.cz/content/czechia/mpc/mpc_c... ...

Vana666
10. prosince • 18:57

V tom případě sami soudruzi z NSR trochu tápou v počtech
protože 386kW při 5250 ot./min znamená krouťák 702 Nmale chápu že na PR pracovníky věhlasné automobilky to asi bude už příliš složité

Doporučujeme

Články odjinud